Carles Puyol Saforcada

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Lopezzz »

Michman skrev: Er dog glad for at jeg fik ham af se i Barcelona..
Og du så ham også score et mål. Det er sikkert en kamp du aldrig glemmer.

Jeg vil prøve at følge Puyol så længe jeg kan lige meget om han skifter til en anden klub eller vælger at stoppe helt.
Og jeg glæder mig ikke til hans og Valdeses afskedskamp. Det bliver hårdt. Faktisk har jeg ikke lyst til at se det :sad:
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af PuyolErGud »

Lopezzz skrev:
Michman skrev: Er dog glad for at jeg fik ham af se i Barcelona..
Og du så ham også score et mål. Det er sikkert en kamp du aldrig glemmer.

Jeg vil prøve at følge Puyol så længe jeg kan lige meget om han skifter til en anden klub eller vælger at stoppe helt.
Og jeg glæder mig ikke til hans og Valdeses afskedskamp. Det bliver hårdt. Faktisk har jeg ikke lyst til at se det :sad:

Vi kan stå med det perfekte scenarie senere på sæsonen. Sidste kamp i sæsonen. På Camp Nou. Mod Atl.Madrid. Vi blev mestre runden inden. Bliver klappet ind. Puyol og Valdes spiller hele kampen. Damn det ville være smukt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Havde forventet dette, men havde alligevel håbet, at jeg ikke skulle møde denne nyhed, da jeg kom hjem fra arbejde. Som jeg har sagt tidligere, så er det to kulturbærere vi mister i Puyol og Valle, og de efterlader et kæmpe tomrum i klubben, som jeg ikke lige kan se, hvordan vi får fyldt foreløbigt. Puyol's betydning for Barcelona kan ikke beskrives og jeg vil altid huske ham, som én af de største ledere i moderne fodbold. For mig den perfekte anfører, ihvertfald på banen. Han gik altid forrest, kæmpede som ingen anden og fik de andre til at tage sig sammen, selvom vi var foran 4,5-0. Håber ikke at det bliver et farvel, men et på gensyn. Hvis Puyol vælger at spille for en anden klub, vil jeg støtte ham 100%, med mindre at han spiller mod os. Jeg vil følge ham så vidt det er muligt og vente til den dag han vender tilbage til Barça, hvor han hører hjemme. Håber at se ham som en del af trænerstaben i fremtiden, gerne som assistent eller lign.

Tak for alt Puyol, det har været en fornøjelse at være vidne til din passion for fodbold og for Barcelona.

Du vil altid for mig stå som en af de største spillere, jeg har oplevet. Jeg vil altid respektere og elske dig Puyol.

Billede

Puyi <3

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Alcantara »

Den største anfører i min levetid takker af. Tusind tak for alt.

Det gør ondt at tænke på, at Valdés, Puyol og muligvis Xavi næste sommer stopper i klubben indenfor så kort tid.

Brugeravatar
oernbro
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirs dec 04, 2012 7:00 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 20 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af oernbro »

Håber så inderligt, at han vælger at fortsætte omkring enten A- eller B-truppen. Er sikker på, at han også er guld værd at have omkring et hvert fodboldhold..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Michman »

Skydefinten skrev:
Michman skrev:Åh ha ikke lige den melding jeg havde håbet på at komme hjem til.. :( Er dog glad for at jeg fik ham af se i Barcelona..


Sent from my iPhone using Tapatalk
For helvede Michman...hvad fik du dog sagt til Tarzan i Barcelona? Gør det godt igen!
Udover at juble og råbe hans navn meget højlydt så tror jeg ikke jeg har gjort det store :/ Desværre..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Får lyst til at ramme senyera-trøjen med Puyol's navn ind og hænge den op på væggen!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:Mon ikke vi allesammen kommer til at tudbrøle, når Puyi bliver skiftet ud på Camp Nou engang i maj, for at modtage de 98.000 tilskueres stående ovationer?
Det kommer til at gøre naller i fodboldhjertet :sad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:
Blaugrana92 skrev:Mon ikke vi allesammen kommer til at tudbrøle, når Puyi bliver skiftet ud på Camp Nou engang i maj, for at modtage de 98.000 tilskueres stående ovationer?
Det kommer til at gøre naller i fodboldhjertet :sad:
Der bliver mangel på kleenex, det er helt sikkert. :cry:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Gerard Piqué: "My guardian angel

The day has come. You're going. It might be the way of life, but it's impossible to imagine a Barça without you. When I look back and remember Paris or Rome, the first image that come to my mind is you lifting the European Cup. At Wembley, you gave the honour to Abi, a gesture that makes you even greater. My generation and those that come after us don't know a Barça without Puyi in the back four, with the armband and the number '5' on the back. I guess nothing will be the same.

I met you almost 6 years ago. You are the captain and the symbol of the team and I am a youngster eager to conquer the world. From the first day we had a great relation, both on and off the pitch. At your side, I felt protected, I knew that if I failed one day, you would be there to save me. You are my guardian angel.

I want you to know that I will miss our chats in the dressing-room, your advice and, above all, your "scolding" on the pitch. you are unique and unrepeatable. I have to laugh when they talk about signing 'the new Puyol'. They can keep on looking, because they never will find him.

Thanks for everything, Puyi."
Billede

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Drake »

Fuck jeg kommer sku til at savne ham!! :sad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Lopezzz »

FCBarcelonaChr skrev:
Gerard Piqué: "My guardian angel

The day has come. You're going. It might be the way of life, but it's impossible to imagine a Barça without you. When I look back and remember Paris or Rome, the first image that come to my mind is you lifting the European Cup. At Wembley, you gave the honour to Abi, a gesture that makes you even greater. My generation and those that come after us don't know a Barça without Puyi in the back four, with the armband and the number '5' on the back. I guess nothing will be the same.

I met you almost 6 years ago. You are the captain and the symbol of the team and I am a youngster eager to conquer the world. From the first day we had a great relation, both on and off the pitch. At your side, I felt protected, I knew that if I failed one day, you would be there to save me. You are my guardian angel.

I want you to know that I will miss our chats in the dressing-room, your advice and, above all, your "scolding" on the pitch. you are unique and unrepeatable. I have to laugh when they talk about signing 'the new Puyol'. They can keep on looking, because they never will find him.

Thanks for everything, Puyi."
Billede
Hvis man kan bare spole tiden tilbage til 1999 og starte forfra :(
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lopezzz skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Gerard Piqué: "My guardian angel

The day has come. You're going. It might be the way of life, but it's impossible to imagine a Barça without you. When I look back and remember Paris or Rome, the first image that come to my mind is you lifting the European Cup. At Wembley, you gave the honour to Abi, a gesture that makes you even greater. My generation and those that come after us don't know a Barça without Puyi in the back four, with the armband and the number '5' on the back. I guess nothing will be the same.

I met you almost 6 years ago. You are the captain and the symbol of the team and I am a youngster eager to conquer the world. From the first day we had a great relation, both on and off the pitch. At your side, I felt protected, I knew that if I failed one day, you would be there to save me. You are my guardian angel.

I want you to know that I will miss our chats in the dressing-room, your advice and, above all, your "scolding" on the pitch. you are unique and unrepeatable. I have to laugh when they talk about signing 'the new Puyol'. They can keep on looking, because they never will find him.

Thanks for everything, Puyi."
Billede
Hvis man kan bare spole tiden tilbage til 1999 og starte forfra :(
Hvis bare, ja. Tror aldrig vi får en spiller som Puyol at se igen. Han er unik.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Michman »

Ej jeg kan fandme ikke rumme det.. Fuck det bliver forfærdeligt at sige farvel..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

BarçaDK

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af BarçaDK »

FCBarcelonaChr skrev:
Gerard Piqué: "My guardian angel

The day has come. You're going. It might be the way of life, but it's impossible to imagine a Barça without you. When I look back and remember Paris or Rome, the first image that come to my mind is you lifting the European Cup. At Wembley, you gave the honour to Abi, a gesture that makes you even greater. My generation and those that come after us don't know a Barça without Puyi in the back four, with the armband and the number '5' on the back. I guess nothing will be the same.

I met you almost 6 years ago. You are the captain and the symbol of the team and I am a youngster eager to conquer the world. From the first day we had a great relation, both on and off the pitch. At your side, I felt protected, I knew that if I failed one day, you would be there to save me. You are my guardian angel.

I want you to know that I will miss our chats in the dressing-room, your advice and, above all, your "scolding" on the pitch. you are unique and unrepeatable. I have to laugh when they talk about signing 'the new Puyol'. They can keep on looking, because they never will find him.

Thanks for everything, Puyi."
Billede
Haha! Jeg er næsten sikker på, at Puyi vil drille Piqué med det sukkersøde lort eller bare bede ham om at tage sig sammen! :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster