4/5 Girona - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: 4/5 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Laporta was very angry, The president was shouting "this can't be!". [Diario Sport]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: 4/5 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Josep Capdevila: "Someday they will celebrate because we have not been relegated to the second division."

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5519
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 4/5 Girona - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det er svært som fan at finde lyspunkter fra denne sæson. Ok, Curbasi, Lopez og Yamal er lovende. Og vi kom i 1/4 finalen i CHL… what else?

Vi ender sikkert som nr 3 i ligaen, og har ikke været i nærheden af en titel hele sæsonen.
Vi har ellers forstærket os med Gundo og de 2 x Jaou’s …
Har spillet været så godt at vi virkelig tror at det blot var marginaler der skilte os fra liga, cdr, super copa, chl success.. ?

Nej vi har vel haft en håndfuld kampe max, der har været rigtig gode, resten har været middel, og det meste faktisk helt forfærdeligt.

Vi har blot ikke rigtig et alternativ til Xavi pt, så at han fortsætter, er vi nødt til at acceptere, som tålt ophold i positionen.

Men der er intet der får mig, personligt, til at tro/håbe at der sker en positiv forandring næste sæson.
Vi får ikke byttet Raphina, Lewan, Ferran, De Jong, Roberto, Martinez, Romeu ud med bedre spillere… max kommer der en eller to på fri transfer, samt at Dest, Torre, Ansu kommer tilbage uden at kunne spille pga skader og alt for lavt niveau..
Gavi kommer først tilbage senere i sæsonen og skal selvfølgelig bruge lang tid til at blive fit igen.
Pedri bliver desværre ringere og ringere pga skaderne.

Vi får, sådan som jeg ser det, en same ol’ same ‘ol Xavi sæson næste sæson, hvor vi spiller offerkortet hver weekend, mens pressemøderne bliver præget af sætninger som “vi spillede godt i 60 min, men vi udnyttede ikke vores chancer”, og “vi fortjente at vinde kampen, men havde ikke heldet i de afgørende situationer”, og “vi lavede desværre nogle personlige fejl i forsvaret der kostede mål”.

Men, uanset det, bærer jeg Barca trøjen og ser troligt hver eneste kamp der spilles hele næste sæson, for det er i mit blod.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1798
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: 4/5 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Hvorfor i alverden sletter I mit indlæg? Hvis ikke den passer til tråden, så bare flyt den over til den rigtige tråd i stedet for at slette.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: 4/5 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Jeg synes ledelsen har truffet det forkerte valgt ift. at få Xavi til at blive.
Hvad sker der, når pressen - igen og med rette - går i flæsket på ham pga tvivlsomme, taktiske beslutninger eller kedeligt, uinspireret spil? Smutter han igen eller får vi den samme sang om opbygning?

Hvis vi skal gøre os forhåbninger om at tiltrække talenter, stjernespillere, nye tilhængere og lukrative sponsorater, er det nødvendigt at vi - som et minimum - ligner Barça og ikke har mentalitet som et midterhold.

Xavis koleriske adfærd på sidelinjen, tuderiet i pressen og i særdeleshed spillet på banen, viser tydeligt, at det ikke bliver ham, der løfter os til nye højder.
Der har været glimt af smukt spil, vi kom fornuftigt med i CHL og der kan siges meget positivt om de unge, der under Xavi har fået spilletid.

Omvendt kan der også siges meget om fejlcastede spillere, der ikke leverer, men som gentagne gange får tid på banen, hvor der ikke sker fremskridt.
Vi har flere gange set træneren forsøge at forsvare en snæver føring hjem osv.

Jeg vil altid støtte holdet og elskede Xavi som spiller. Men har ikke længere tro på ham som træner.

ladislau
Indlæg: 1268
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 4/5 Girona - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Deler jeres pessimisme. Næste år bliver højst sandsynlig en tynd kop te. Det er til trods for vi egentlig har spandevis af kvalitet og talent i truppen(I angrebet har vi givet mangler).

Xavis “forlængelse” er i sig selv rystende, men egentlig helt i tråd med vores totale fravær af egentlig ledelse.

Vi er i en situation, hvor ingen, absolut ingen tager ansvar.
Laporta tørrer alt af i den situation den tidl. ledelse satte os i, Deco har ikke penge, Xavi giver dommerne skylden, spillerne synes de er gode i x antal minutter og så er det jo irrtfærdigt, at de ikke vinder.

Ingen hæfter for deres uhensigtsmæssig beslutninger, og alle kan trygt leve på fordums meritter.
Udfra beslutninger og udtalelser, så virker de fleste som im de rent faktisk gik helt i stå, og tror det er 2014

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8366
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 4/5 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

SpillerSomMESSI skrev:
lør maj 04, 2024 11:12 pm
Michman skrev:
lør maj 04, 2024 8:42 pm
Parla skrev:
lør maj 04, 2024 8:40 pm
Michman skrev:
lør maj 04, 2024 8:38 pm
ex kæresten som er puta fan
Seriøst ulækkert brormand. Tror ikke jeg kunne.
Som jeg tidligere har sagt skulle hun i det mindste se på min Barca tatovering mens vi havde sex så.. Der var nok også en grund til det ikke gik..
Er du ikke gift pt?
Fuck no.. Single på 34. Gift er noget man tager for ikke at blive det.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: 4/5 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Barça will renew Sergi Roberto's contract despite his mistake yesterday because it gives a guarantee to the team and his presence is important in the dressing room. [Diario Sport]

Filten
Indlæg: 2043
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 206 gange

Re: 4/5 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
søn maj 05, 2024 11:45 am
Barça will renew Sergi Roberto's contract despite his mistake yesterday because it gives a guarantee to the team and his presence is important in the dressing room. [Diario Sport]
Ja, så lad os da fortsætte med at give kontrakter ud til spillere, der ikke har Niveau til at være i klubben. Lad os starte med Romeu ugen efter Robertos forlængelse.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: 4/5 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Ferran Torres is always adding to the team and Xavi appreciates his personality very much. [Diario Sport]
Og når Roberto er forlænget, kan vi afvise salg af Ferran, fordi han tilføjer god stemning i truppen.

Og alle ved at det er vigtigere end spillet på banen.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: 4/5 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨| BREAKING: Joan Laporta is ready to fulfill his promise of "losing will have consequences" — there will be a squad REVOLUTION this summer.

🚨🚨| BREAKING: FC Barcelona will listen to offers for Ronald Araujo & Jules Koundé.

🚨🚨| JUST IN: Frenkie De Jong has been put on the market.

🚨🚨| There could be a revolution in the forward line as well, with Lewandowski.

🚨🚨| Ferran Torres always adds something to the team & Xavi appreciates his personality a lot as well.

[Via: SPORT🥉]

Kvoller
Indlæg: 5228
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: 4/5 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
søn maj 05, 2024 7:54 am
Hvorfor i alverden sletter I mit indlæg? Hvis ikke den passer til tråden, så bare flyt den over til den rigtige tråd i stedet for at slette.
Tænker det er fordi det var endnu et "se mig, jeg har ret, jeg ved bedst, I tog fejl" indlæg. Dem vi ser så tit fra din side. 2 indlæg af den slags i samme tråd er træls.
Det er helt fint at være kritisk overfor Xavi, men når du bliver ved med at pege på andre og sige de tager fejl, så begynder det at blive ensidigt og ikke indbydende til debat, men bare mundhuggeri og personlige angreb. Det giver intet til dette forum.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: 4/5 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Laporta wants to shake up Barça this summer, and create a competitive team for next season. [Diario Sport]
Mindre snak, mere handling. Tak.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15121
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 4/5 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Måske er det på tide at ophæve forbud mod Boixos Nois så vi kan får gang i stemningen på Camp Nou. De vil helt sikkert piske mentaliteten op i spillerne.
De er meget velkommen så længe de lover at de ikke dræber nogen fra VAR rummet :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20863
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1141 gange

Re: 4/5 Girona - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Der burde slet ikke være nogle fridage ovenpå sådan en jammerlig indsats.


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster