10/4 PSG - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 10/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Filten skrev:
tirs apr 09, 2024 9:07 pm
Mt91 skrev:
tirs apr 09, 2024 7:12 pm
Dytrax skrev:
tirs apr 09, 2024 5:11 pm
Luis Enrique: "I represent Barça's style better than Xavi, it's not a matter of opinion, look at the data and titles."
Mærkværdig udtalelse..
Kan han ikke lide Xavi?
Så lige den her på reddit:
Giv mig min sko tilbage, røv!

DeanCassady
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 10/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Neymar’sk salt i kaliffens sår.

Billede
Robert Zimmerman

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 10/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Da PSG scorede til 2-1 tænkte jeg "Ikke igen"...

Men de kom sgu flot tilbage. Er stadig helt høj på den her sejr :glad:
Håber vi kan gøre arbejdet færdigt i næste uge.
93' Iniesta

Filten
Indlæg: 1929
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 10/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Alias-A skrev:
tors apr 11, 2024 1:23 pm
Da PSG scorede til 2-1 tænkte jeg "Ikke igen"...

Men de kom sgu flot tilbage. Er stadig helt høj på den her sejr :glad:
Håber vi kan gøre arbejdet færdigt i næste uge.
Det burde vi kunne gøre på hjemmebane 💪🏻
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20544
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: 10/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

FCBarcelonaChr skrev:
søn apr 07, 2024 11:02 am
Jeg satser hele butikken: 1-3.
Tæt på at være slutresultatet. Havde slet ikke turdet drømme om sådan en kamp, som den vi så i går.
Som Alias siger, tænkte jeg virkelig også ''Ikke igen...'', men hold da op drengene viste gejst i går. Og så er det bare fantastisk at se den måde Pedri kom på banen på. Én berøring = Millimeter præcis aflevering lige i fødderne på Raphinha. Ham er jeg altså begyndt at blive mere og mere fan af. Cadeau til forsvaret for at holde Mpabbe i skak.
Det var ikke meget han fik skabt. I forlængelse af det, Cubarsí gjorde det virkelig fornuftigt i sin blot anden CL kamp.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 10/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Iniesta007 skrev:
tors apr 11, 2024 8:25 am
Dytrax skrev:
ons apr 10, 2024 11:09 pm
Mésqueunclub skrev:
ons apr 10, 2024 11:05 pm
Dytrax skrev:
ons apr 10, 2024 11:02 pm
Preben ser ud til at have drukket af natpotten :grin:
Har han noget imod Barca? Syntes altid han bliver så stille når vi vinder en kamp i CL.

Edit: Og når de så begynder at snakke om hvad PSG gjorde godt i kampen, vågner han helt op igen.
Præcis. Han må have noget imod Barça.
Preben er Italiensk han har spillet der :thumbdown: Og der er jo ikke mange Italienske klubber med mere...smiler, men 3 Spanske og det er ikke godt!
Jeg husker tydeligt da Roberto scorede til 6-1 den fantastiske aften, da var han den eneste i studiet der stod helt stille og rystede på hovedet. :sick:
Hans problem. Nu håber jeg bare ikke han får noget at juble over i returkampen :angel:
Jep, hans kommentar var "Var der ikke offside?", mens de andre råbte og skreg over det comeback

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20544
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: 10/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »


nosslo15
Indlæg: 1042
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: 10/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Prebsi var også skidesur, da Barca vandt i 2015 over Juve.

Jeg er meget begejstret over den måde vi griber kampen an på i går, ved at forsøge at afstraffe PSG, når de presser højt, som det skete i første halvleg. Det var tydeligt, at truslen i højere grad kom fra Dembele end fra Mbappe. Fantastisk aflevering fra Cubarsi til Lewa og rigtig god brug af Lewa i det hele taget som opspilsstation, så Yamal og Raphinha kan komme i løb bagom.

I starten af anden halvleg, blev vi taget på sengen, da Enrique satte Barcola ind for Arsensio og flyttede Dembele ind på midten. Vi var virkelig på den, men heldet var også med os i forhold til indskiftningerne.

AC. og Roberto ude i returen - det er ikke godt. Xavi var heldig med Pedri i går, for jeg synes det var en meget satset indskiftning. Men måske Pedri kan spille en større rolle i returen. De Jong gjorde det rigtigt fornuftigt som DM, i det han stort set kun koncentrerede sig om det defensive og jeg forventer, at han får samme opgave i returen. Gundogan skal under alle omstændigheder blive ved med at spille den position, han har spillet de sidste måneders tid, altså som den offensive af de 3.

Bekymringen er til returen angående vores venstre side, for Hakimi kommer tilbage, det skal Raphinha på sin side udnytte, altså at Hakimi er meget offensiv, men jeg tænker, at vi måske skal satse på en anden VB end Cancelo. Jeg lagde mærke til, at Cancelo ikke var så offensiv i går, som han normalt gerne vil være og selvfølgelig kan Xavi bede ham om at stå dybere, men alligevel?

Hector Fort leverede en yderst disciplineret opgave mod Atletico, måske skulle Xavi give ham chancen fra start af, eller måske Martinez?

Og så er Xavi også nød til at finde et modtræk til, hvis Enrique vælger at sætte Dembele i midten, for Dembele og Mbappe på den højre side og Barcola og Hakimi på venstre - puha, puha.

On second thought, måske skal vi bare spille med Cancelo og så stole på at forsvaret er godt nok - målet i næste kamp skulle jo gerne være en sejr og der har vi brug for Cancelo. Jeg håber, at han er så rutineret, at han ved, hvornår han kan tillade sig at angribe, jeg synes også, at det gik ok. I går opgaven taget i betragtning.

Men hvis vi skulle komme foran, så kunne man godt overveje, at sætte en mere defensiv type ind på VB. og her er Fort og Martinez mulighederne.

Men holdet må under ingen omstændigheder tro, at de kan forsvare den hjem, så går det galt. De skal forsøge det spil, som lykkedes så godt i første halvleg.
Senest rettet af nosslo15 tors apr 11, 2024 3:17 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1674
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 204 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: 10/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

Kæmpe ros til Xavi og holdet igår.
Med den kaos start på 2 halvleg kunne man hurtigt frygte at holdet ville gå helt ned mentalt, men de viste sku gejst og vilje.
Utrolig forvandling vi har været i efter Xavis udmelding om at han stopper til sommer.
Fortsætter denne opblomstring, håber jeg han snupper et år mere.

Jeg er virkelig positiv over Lewandowski og Frankie igår.
Lewan går fantastisk med i spillet, ja det bliver lidt noget rod til sidst i kampen, men det vil jeg ikke kritisere ham for.

Frankie styrer den defensive midt, flytter bolden flot rundt uden at varme den.
Ingen unødvendige solo ture op i banen, selvom han vel nok er verdens bedste til lige netop det.

Raphina fortjener også ros for hans seneste form.

Gode indskiftninger af Xavi, også selvom jeg var lidt kritisk over at han valgte Pedri fremfor Fermin, men måtte æde min frustration, da Pedri jo bare gik ind og styrede midtbanen.
Lækker assist.

Kan man iøvrigt andet end at elsker vores forsvar?
Klassekamp af Araujo, og Cubarsi fortsætter bare med at imponere.
Dejligt at Kounde har sat sig på, og forhåbentligt accepteret den HB.

Nu skal vi bare ikke smide den her i returen.
Fuld fokus.

Visca Barca!

DeanCassady
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 10/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 10/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

nosslo15 skrev:
tors apr 11, 2024 2:58 pm
Prebsi var også skidesur, da Barca vandt i 2015 over Juve.

Jeg er meget begejstret over den måde vi griber kampen an på i går, ved at forsøge at afstraffe PSG, når de presser højt, som det skete i første halvleg. Det var tydeligt, at truslen i højere grad kom fra Dembele end fra Mbappe. Fantastisk aflevering fra Cubarsi til Lewa og rigtig god brug af Lewa i det hele taget som opspilsstation, så Yamal og Raphinha kan komme i løb bagom.

I starten af anden halvleg, blev vi taget på sengen, da Enrique satte Barcola ind for Arsensio og flyttede Dembele ind på midten. Vi var virkelig på den, men heldet var også med os i forhold til indskiftningerne.

AC. og Roberto ude i returen - det er ikke godt. Xavi var heldig med Pedri i går, for jeg synes det var en meget satset indskiftning. Men måske Pedri kan spille en større rolle i returen. De Jong gjorde det rigtigt fornuftigt som DM, i det han stort set kun koncentrerede sig om det defensive og jeg forventer, at han får samme opgave i returen. Gundogan skal under alle omstændigheder blive ved med at spille den position, han har spillet de sidste måneders tid, altså som den offensive af de 3.

Bekymringen er til returen angående vores venstre side, for Hakimi kommer tilbage, det skal Raphinha på sin side udnytte, altså at Hakimi er meget offensiv, men jeg tænker, at vi måske skal satse på en anden VB end Cancelo. Jeg lagde mærke til, at Cancelo ikke var så offensiv i går, som han normalt gerne vil være og selvfølgelig kan Xavi bede ham om at stå dybere, men alligevel?

Hector Fort leverede en yderst disciplineret opgave mod Atletico, måske skulle Xavi give ham chancen fra start af, eller måske Martinez?

Og så er Xavi også nød til at finde et modtræk til, hvis Enrique vælger at sætte Dembele i midten, for Dembele og Mbappe på den højre side og Barcola og Hakimi på venstre - puha, puha.

On second thought, måske skal vi bare spille med Cancelo og så stole på at forsvaret er godt nok - målet i næste kamp skulle jo gerne være en sejr og der har vi brug for Cancelo. Jeg håber, at han er så rutineret, at han ved, hvornår han kan tillade sig at angribe, jeg synes også, at det gik ok. I går opgaven taget i betragtning.

Men hvis vi skulle komme foran, så kunne man godt overveje, at sætte en mere defensiv type ind på VB. og her er Fort og Martinez mulighederne.

Men holdet må under ingen omstændigheder tro, at de kan forsvare den hjem, så går det galt. De skal forsøge det spil, som lykkedes så godt i første halvleg.
Skulle lige til at nævne at Cancelo bestemt ikke skal ofres og så skifter du mening :glad: Cancelo har en pisse fed selvtillid som jeg tror smitter på de øvrige. Den nonchalant måde han lige prikker Demb på, når han er tæt på at smutte ind i feltet! Elsker det…Vi har brug for nogle folk der tror på det her!
Så kan det koste engang i mellem og han skulle ha afleveret da de var 3 mod 1, men vi har brug for hans type. Bare lige med 10% mere def anskuelse.

Enig i at vi ikke skal tro den er hjemme eller stå for dybt. Lidt ala i går. Perfekt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20544
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: 10/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Smukt billede.

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20544
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: 10/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ny kunst til Louvre!

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20544
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: 10/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Iniesta007
Indlæg: 574
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 83 gange

Re: 10/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Kvoller skrev:
ons apr 10, 2024 9:28 pm
Iniesta007 skrev:
ons apr 10, 2024 4:28 pm
FCBarcelonaChr skrev:
ons apr 10, 2024 11:37 am
Lopezzz skrev:
ons apr 10, 2024 10:45 am
whidgee skrev:
ons apr 10, 2024 9:52 am
Lopezzz skrev:
ons apr 10, 2024 6:06 am
Pis jeg kom lige i tanker om at jeg når ikke til at se hele kampen i aften da jeg skal se Bakken Bears spille finalen kl 19 :oops:
Syg prioritering :thumbdown:
Min familie ligger altid på første pladsen så Barca må vente denne gang :thumbup:
Forresten vi købte billetter før CL kvartfinale lodtrækningen ;-)
Familie før alting, enig Lopezzz! God kamp!
Enig. Men ville nu aldrig bytte Barca med Basket :sick: , men hver en lyst for sine penge!
Jeg tager nu også over i hallen og ser SønderjyskE håndbold, men er hjemme når drengene løber på banen.
Det er også godt for mine nerver :angel: .
God kamp senere Culés. :thumbup:
I Sønderborg??
Live præcis. Og vi bliver heldigvis I Ligaen hvor vi hører hjemme. :clap:
Og Barca spillede jo også godt, så det blev en skøn aften. :thumbup:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster