30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1489
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af SIOUX »

DET ER IKKE GODT NOK GUTTER...Grrrr

DrGink
Indlæg: 697
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af DrGink »

Det er godt nok skidt her mod slutningen

PuyolErGud
Indlæg: 10718
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af PuyolErGud »

Fandme sløjt her mod slutingen, men sejren kom. Uskønt med en mand i overtal, men også et par gedigne chancer misbrugt og et mål frarøvet.

Nå, næste kamp CL!

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af kklaus »

Skuffende vi ikke lige kan tage os sammen og lukke kampen. Elendig afslutning på kampen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:
fre mar 29, 2024 12:42 am
1~0
95. Minut
Pau
Tæt på at være rigtig
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af emo »

Komisk hvor meget de gule trukket skal fylde for kommentatorerne. Det er ikke nyt. Det gør man i fodbold.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15022
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Lopezzz »

Nogen der ved hvorfor vi ikke skal spille en liga kamp næste weekend?
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10718
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af PuyolErGud »

Lopezzz skrev:
søn mar 31, 2024 12:05 am
Nogen der ved hvorfor vi ikke skal spille en liga kamp næste weekend?
Der er Copa Del Rey finale, så alle øvrige hold spiller ikke.

nosslo15
Indlæg: 1042
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af nosslo15 »

De mangler at lukke kampen i går - og derfor bliver de sidste 10 min. nervøse.

Med nuværende besætning, synes jeg ikke at have set spillet mere direkte og veloplagt i langt over et år. Positionsspillet fungerer, fordi Cubarsi er Cubarsi ( herefter, under min signatur tituleret: Den Mirakuløse) og fordi Fermin og Roberto er mere disciplinerede end både Pedri og de Jong er det. Her tænker jeg ikke på Pedri og Jongs defensive indsatser, men på deres bevægelser uden bold, når vi er i besiddelse. Ligeledes, så er Fermin og Roberto også hurtigere til at slippe bolden, så positionsspillet forbedres. Hverken Roberto eller Fermin skal være geniale eller kampafgørende, så de går "bare" ind og gør det som kræves, for at få tingene til at lykkes.

Retfærdigvis så må man også konstatere, at Pedri, i år pga. sine mange skader, ikke har været mange sure sokker værd. Så barren har ikke været så høj. Men med nuværende midtbane, så lykkes de defensive og offensive aspekter, som en midtbane skal kunne lykkes med. Det er måske ikke så kønt som det tidligere har været, men det lykkes.

Jeg er udemærket klar over, at vi om 10 dage, kan være i den situation, at også dette hold, altså med Cubarsi og Roberto og Fermin, vil få kniven, hvis ikke tingene flasker sig som vi gerne vil at de skal, men indtil videre er der grund til behersket optimisme. :glad: :glad: :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Isageren »

nosslo15 skrev:
søn mar 31, 2024 2:02 pm
De mangler at lukke kampen i går - og derfor bliver de sidste 10 min. nervøse.

Med nuværende besætning, synes jeg ikke at have set spillet mere direkte og veloplagt i langt over et år. Positionsspillet fungerer, fordi Cubarsi er Cubarsi ( herefter, under min signatur tituleret: Den Mirakuløse) og fordi Fermin og Roberto er mere disciplinerede end både Pedri og de Jong er det. Her tænker jeg ikke på Pedri og Jongs defensive indsatser, men på deres bevægelser uden bold, når vi er i besiddelse. Ligeledes, så er Fermin og Roberto også hurtigere til at slippe bolden, så positionsspillet forbedres. Hverken Roberto eller Fermin skal være geniale eller kampafgørende, så de går "bare" ind og gør det som kræves, for at få tingene til at lykkes.

Retfærdigvis så må man også konstatere, at Pedri, i år pga. sine mange skader, ikke har været mange sure sokker værd. Så barren har ikke været så høj. Men med nuværende midtbane, så lykkes de defensive og offensive aspekter, som en midtbane skal kunne lykkes med. Det er måske ikke så kønt som det tidligere har været, men det lykkes.

Jeg er udemærket klar over, at vi om 10 dage, kan være i den situation, at også dette hold, altså med Cubarsi og Roberto og Fermin, vil få kniven, hvis ikke tingene flasker sig som vi gerne vil at de skal, men indtil videre er der grund til behersket optimisme. :glad: :glad: :glad:
Så du mener også at vi bør starte Fermin og Roberto mod PSG? Eller ville du spille med AC, og ville du måske også bringe én af Pedri og FDJ i startopstillingen eller måske begge?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Madameskrald »

Jeg ville helt bestemt overveje, at starte AC (fremfor Roberto), men jeg vil ikke starte hverken De Jong eller Pedri, der fortsat er sårbare og uden kamp skarphed.

Pedri og De Jong vil være fine på bænken, men jeg forventer hverken af de har timing/skarphed eller lungerne til en PSG kamp.

nosslo15
Indlæg: 1042
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af nosslo15 »

Spørgsmålet er jo om AC. er 100% fit til første opgør. Hvis han er, så må man formode, at vi er bedre beskyttede på udebane, hvis vi starter med ham.

Jeg ville ikke starte hverken de Jong eller Pedri af samme årsag, som Madame Skrald nævner.

Men der er også den overvejelse, at vi er bedre på bolden og MERE på bolden med Roberto.

Dog, hvis AC. er 100% klar, vil jeg nok starte med ham på udebane.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Isageren »

nosslo15 skrev:
søn mar 31, 2024 6:31 pm
Spørgsmålet er jo om AC. er 100% fit til første opgør. Hvis han er, så må man formode, at vi er bedre beskyttede på udebane, hvis vi starter med ham.

Jeg ville ikke starte hverken de Jong eller Pedri af samme årsag, som Madame Skrald nævner.

Men der er også den overvejelse, at vi er bedre på bolden og MERE på bolden med Roberto.

Dog, hvis AC. er 100% klar, vil jeg nok starte med ham på udebane.
Vi er helt klart bedre på bolden med Roberto, men jeg tror simpelthen at vi fysisk bliver smadret med Roberto som DM. Omvendt så har PSG ikke en vildt stærk midtbane, så måske er Roberto et fint bud. Det kommer an på hvor klar AC er.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

nosslo15
Indlæg: 1042
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af nosslo15 »

Uanset hvad opstillingen bliver, så håber jeg ikke, at Xavi vil forsøge at dominere PSG. Jeg mener at udgangspunktet for vores spil, bør være langt mere pragmatisk. Vi kan forsøge at presse højt i perioder, men ellers overlade favoritværdigheden til franskmændene, dvs. at midtbanen fortrinsvis skal bruges til at erobre bolde og skabe omstillinger.

Man kan sagtens have en rimelig boldbesiddelse, men den skal, som udgangspunkt ikke foregå oppe på den sidste trediedel af banen. PSG er på hjemmebane og de skal frem, så vi kan få den plads at spille på, som passer bedst til de spillere vi har.

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 30/3 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af sorens »

Lewandowski og Cancello angiveligt - potentielt - ude både mod Cadiz og Real Madrid

https://barcauniversal.com/barcelona-wi ... nary-code/

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Barcaholic, DrGink, Dytrax, Filten, Google [Bot], Kvoller, Rb88, !Option og 14 gæster