Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Michman skrev:
ons nov 01, 2023 1:48 pm
Tror altså Nicolás González kunne have gjort det bedre end Oriol Romeu. Forstod ikke helt det salg.
Det tænker jeg også. Det må have været et salg/køb for at balancere regnskabet.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »


Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »


Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »



Det er lige før vi skulle hente ham på en kontrakt resten af sæsonen, bare for at få fart på kanterne.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
fre nov 10, 2023 10:00 am
Nu driller du..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🇧🇷❌ 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barcelona currently rule out the arrival of Vitor Roque in January due to Financial Fair Play situation, RAC1 reports.

Håber det kommer til at ske, vi har brug for én, der kan sende Robert på bænken.

Filten
Indlæg: 1918
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
fre nov 10, 2023 2:11 pm
🇧🇷❌ 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barcelona currently rule out the arrival of Vitor Roque in January due to Financial Fair Play situation, RAC1 reports.

Håber det kommer til at ske, vi har brug for én, der kan sende Robert på bænken.
Også gerne direkte til saudi arabien
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Iniesta007
Indlæg: 573
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 83 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Iniesta007 »

Hvis Lenglet kommer tilbage, håber jeg han bliver i klublokalet og spiller Ludo med Romeu :sick:

Filten
Indlæg: 1918
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Iniesta007 skrev:
fre nov 10, 2023 4:21 pm
Hvis Lenglet kommer tilbage, håber jeg han bliver i klublokalet og spiller Ludo med Romeu :sick:
Han får sikkert plads ved siden af sin landsmand Kounde så kan de lege hr. usikker sammen i forsvaret.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15010
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Iniesta007 skrev:
fre nov 10, 2023 4:21 pm
Hvis Lenglet kommer tilbage, håber jeg han bliver i klublokalet og spiller Ludo med Romeu :sick:
For mig er Lenglet mere stabil end Kounde, men han laver nogle vilde taklinger som koster mange mål og advarsler. Men hvis han kommer sender jeg nogle terninger til ham og Romeu :glad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Norbit skrev:
lør okt 28, 2023 10:06 pm
Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 10:28 am
Norbit skrev:
tors jun 08, 2023 10:20 am
Alt i mens vores klub sejler - så ser Real ud til at forstærke sig gevaldigt.

De er kommet af med en del af de løntunge og overflødige spillere: Hazard, Benzema, Mariano, Asensio.
Samtidig har de sikret sig Bellingham, Brahim Diaz er på vej tilbage og efter sigende skulle Kane være ret tæt på et skifte.

Alene Bellingham, Diaz og Kane burde være nok til at deres hold er bedre end det var sidste sæson. Lur mig om de ikke får Hakimi + Davies.

Bliver spændende at følge både vores men også deres transfervindue.

Jeg kan ikke huske hvem der her på forum argumenterede for at Bellingham ikke var god nok, nu kommer vi til at mærke det. Camavinga, Touchameni, Bellingham og Valverde. Den næste generation af midtbane folk.
Lad os nu se ik. Bellingham er der ingen garantier for, og Brahim… seriøst? De har lige mistet Asensio og Benzema, altså 50 mål på en sæson. Benzema gav i øvrigt også Vini en karriere, tror ikke han er på samme niveau næste år. Hakimi er en forfærdelig fodboldspiller gider ikke høre de der casual takes. Han har været horribel i PSG. Davies skifter ikke til sommer, og Kane tror jeg ikke forlader England. Hvis han tager til RM er det godt for os. Englændere klarer sig ikke godt i Spanien, han er 31 snart, og de skal give omkring 120 mio euro. Det vil samtidig blokere for Mbappe til en vis grad. Kane er IKKE en forstærkning på Benzema.

Jeg læste ikke engang dit sidste skriv… svært at tage sig seriøst. “Den næste generation” altså dem som tabte La Liga med 10 point og blev ydmyget 4-0 mod City? Hvis bedste CM sidste år var Kroos? Jeg ved godt de hurtigt fik basket problemerne og ydmygelserne ind under tæppet, men er du virkelig så naiv? Jeg synes godt nok folk har en tendens til at overdrive hvor gode RM er. 21/22 var en fluke, og de er indtil videre blevet svagere frem til næste sæson.
Øv, at Reals næste generation fik os denne gang.
Lad os nu se ik, vi er i november. I øvrigt vildt nok at holde kvitteringer på ting sagt i et Barca forum for 6 måneder siden.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »



Så er han ude igen, og sige de gerne vil have Romeu tilbage. 5 mio euro og han er jeres.

Iniesta007
Indlæg: 573
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 83 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Iniesta007 »

Kvoller skrev:
lør nov 18, 2023 10:50 am


Så er han ude igen, og sige de gerne vil have Romeu tilbage. 5 mio euro og han er jeres.
De kan få den Skildpadde gratis :sick: :sick:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨| Xavi has asked the club to make an extra effort to try and sign Martin Zubimendi ahead of next season. He has a €60m release clause, and Real Sociedad are not willing to negotiate.

[ Via: Diario SPORT 🥉 ]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
søn nov 19, 2023 11:08 am
🚨| Xavi has asked the club to make an extra effort to try and sign Martin Zubimendi ahead of next season. He has a €60m release clause, and Real Sociedad are not willing to negotiate.

[ Via: Diario SPORT 🥉 ]
Ja, nu er det landsholdspause og alle rygter skal tages med store forbehold. Men, Zubi har taget det sidste skridt ind på verdensscenen i denne sæson, hvor han nu også viser klassen i CL. Han har været intet mindre end fremragende i alle de kampe, jeg har set med La Real og jeg har set mindst ti.

Han er nok den spiller, der lettest vil kunne gå ind og løfte Barca et par levels op og for 60 mio euro, vil det samtidig være en forholdsvis billig transfer, når man ser på kvalitet og prismarked for DM's. Man skal ikke glemme, klubber som Arsenal og Bayern er ude efter ham og deres transfer loft ligger langt over Barca's.

Det bør være en no brainer, Barca skal gøre alt i deres magt for at få denne handel igennem og det er ikke fordi, der ikke er(spændende) alternativer, men fordi han vil passe ind som hånd i handske og han er på verdensklasse niveau allerede. Med ham, vil Barca´s midtbane være klar til CL næste sæson.

Så mangler man "kun" angrebet og det ser langt værre ud i forhold til at opgradere der. Yderst vanskelig proces, man skal i gang med i angrebet, hvor man reelt set skal udskifte hele frontlinjen, inden man reelt set er klar til udfordre den europæiske trone.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster