16/9 FC Barcelona - Real Betis

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: 16/9 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af DrGink »

Antimadridista skrev:
søn sep 17, 2023 12:44 pm
I øvrigt befriende at Torres indrømmer han forsøgte at dreje kuglen over mål :grin:
Forhåbentligt over MUREN. :lol:

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 16/9 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af SIOUX »

DrGink skrev:
søn sep 17, 2023 12:48 pm
Antimadridista skrev:
søn sep 17, 2023 12:44 pm
I øvrigt befriende at Torres indrømmer han forsøgte at dreje kuglen over mål :grin:
Forhåbentligt over MUREN. :lol:
:lol:

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 16/9 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Antimadridista »

DrGink skrev:
søn sep 17, 2023 12:48 pm
Antimadridista skrev:
søn sep 17, 2023 12:44 pm
I øvrigt befriende at Torres indrømmer han forsøgte at dreje kuglen over mål :grin:
Forhåbentligt over MUREN. :lol:
Min manglende tillid skinnede igennem :grin:

nosslo15
Indlæg: 1038
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: 16/9 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af nosslo15 »

Dejligt med en højre back.

Lad os håbe, at de gode takter fortsætter i næste uge.

Men alligevel - Xavis første kamp, hvor holdet scorer mere end 4 mål.

Et vendepunkt?

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 16/9 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Antimadridista »

nosslo15 skrev:
søn sep 17, 2023 5:22 pm
Dejligt med en højre back.

Lad os håbe, at de gode takter fortsætter i næste uge.

Men alligevel - Xavis første kamp, hvor holdet scorer mere end 4 mål.

Et vendepunkt?
Betis var temmelig middelmådige, trods alt!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 16/9 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
søn sep 17, 2023 5:57 pm
nosslo15 skrev:
søn sep 17, 2023 5:22 pm
Dejligt med en højre back.

Lad os håbe, at de gode takter fortsætter i næste uge.

Men alligevel - Xavis første kamp, hvor holdet scorer mere end 4 mål.

Et vendepunkt?
Betis var temmelig middelmådige, trods alt!
Det var de og de er også blevet ramt på transfermarkedet temmelig sent henne og faktisk efter lukketid også. Den backkæde, de stillede med, burde ikke være et problem for Barca på hjemmebane og blev det heller aldrig.

Hvad jeg godt kunne lide ved kampen, var, man fik set, hvad 3 angribere og RB kan gøre for holdet. Javist, Frenkie havde mange berøringer som sædvanlig, men de kom fra et langt dybere udgangspunkt, end hvad man har set i lang tid. Det betød, spillet blev speeded op på den sidste tredjedel, hvor man ikke brugte lang tid på bolden. Cancelo og Felix var vigtige i den sammenhæng, da de begge kan spille i små rum, uden tempoet sænkes. Når Pedri kommer tilbage og ind i ligningen, så ser det lige pludselig rigtig godt ud.

Det er en KÆMPE upside på de to Joao's, hvis det bliver normen med en mere tilbagetrukket og mindre tid på bolden, Frenkie. Paradoksalt nok, er hans karaktermæssig svageste præstation i denne sæson, imø den bedste han har leveret. Mindre synlig Frenkie, lig med hurtigere og bedre angrebsspil og deraf flere mål.

Et andet eksempel herpå, er Gavi's karakterer i denne sæson. Han er konsekvent blevet scoret til middelkarakterer, men han har uden tvivl været den vigtigste spiller, sammen med Kounde. I går var han i duel med modstanderen 20 gange! Til sammenligning havde havde Frenkie og Oriol 5 dueller, til sammen. Ikke for at klandre Frenkie og Oriols præstationer, som var pletfrie, mere eller mindre, men, Gavi's betydning for presspillet kan ikke overvurderes på noget måde. Han er ekstremt vigtig for Barca's måde at spille på, selvom han kun vinder halvdelen af duellerne og dermed ikke opnår den pletfrie og karakterhøje indsats, nogen af hans medspillere gør, men fordi han konstant presser over hele banen. Det fører konstant til boldtab for modstanderen, selvom det måske ikke er ham selv, der opnår "the kill" til statspaden. Han er simpelthen kongen.

Derudover, så er der hans tredjemandsløb, som er så vigtige for, der bliver skabt plads til hans medspillere. Han penetrerer modstanderens kæder konstant og når han får bolden i de tætte rum, er han presresistent og intelligent. Når Gavi får låst op for sit fulde potentiale er der ingen grænser for, hvor god han kan blive og det handler primært om den sidste aflevering og afslutninger. Han er kongen af dette Barcahold allerede nu, men i særdeleshed i fremtiden og det kommer til at foregå fra centralt hold og ikke ude på fløjen, hvor upsiden af Joao x 2 får endnu et nyk opad.

Det er kort og godt de vigtigste pointer at tage med fra kampen mod Betis og de bliver ekstremt vigtige i denne sæson, hvis man skal hjemtage en titel eller to
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 16/9 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Madameskrald »

Felix spiller en fin kamp, men hold da op, hvor havde jeg gerne set, at Xavi havde forsøgt og haft tiltro til Ansu i en lignende rolle.
Dermed ikke sagt, at Ansu kan spille positionen som Felix pt., men vi har på ingen måde råd til Felix til sommer, hvorfor jeg med det lange lys på hellere havde set, at man havde fået ordentligt gang i Ansu.

Det sagt, så er det meget behageligt, at man nu forhåbentligt har angriberne i truppen til, at Xavi forhåbentligt oftest stiller med en 4-3-3.

Ps. Jeg anerkender din forelskelse Easy ;-) , men jeg hælder nu fortsat til AC over Kounde.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 16/9 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
søn sep 17, 2023 10:13 pm
Felix spiller en fin kamp, men hold da op, hvor havde jeg gerne set, at Xavi havde forsøgt og haft tiltro til Ansu i en lignende rolle.
Dermed ikke sagt, at Ansu kan spille positionen som Felix pt., men vi har på ingen måde råd til Felix til sommer, hvorfor jeg med det lange lys på hellere havde set, at man havde fået ordentligt gang i Ansu.

Det sagt, så er det meget behageligt, at man nu forhåbentligt har angriberne i truppen til, at Xavi forhåbentligt oftest stiller med en 4-3-3.

Ps. Jeg anerkender din forelskelse Easy ;-) , men jeg hælder nu fortsat til AC over Kounde.
Ja, jeg havde også hellere set Fati derude, men Xavi så ikke hans vej og forholdet til Lewa var/er også ret dårligt. Så i mangel af bedre, så frigiver Felix i samme moment Gavi til midten OG hæmmer Frenkie i sin bevægelses frihed. Det er en kæmpe upside ved, Xavi vil spille med ham i fronttrioen. Det er den slags synergieffekter, der er til at tage og føle på.

Lad os se, om der kan blive plads til Fati, når Lewa er væk og Roque kommer ind. Forhåbentlig er de bedre indstillet på hinanden.

Det handler ikke om forelskelse, men om kolde facts. Kounde har været uovertruffen i denne sæsonstart og der er potentiale til mere. Alene hans ball carrying er i samme klasse som Frenkie og han har ofte et bedre output på dem. Under alle omstændigheder er det et våben, der skal bruges fremadrettet, da det ofte har et større overraskelses moment end mere åbenlyse som Balde og Frenkie. Nu har man jo fået et mere i Cancelo og han har om noget, et kæmpe output, som Balde og Frenkie kan lære meget af. Det er en kæmpe luksus at have fire så gode ball carriers. Det borger for uforudsigeligheden og for flere redskaber i værktøjskassen, specielt, hvis effektiviteten øges, som sagt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 16/9 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af EasyBuddhist »

https://x.com/Abdul_haleem__8/status/17 ... 63211?s=20

Vi skal gerne have elimineret denne Frenkie. Det kan man simpelthen ikke bruge til noget
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 16/9 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Dytrax »

⚫ Cancelo could be rested tomorrow. Sergi Roberto would take his place.

⚫ Iñigo Martínez could very well start tomorrow. Gündogan will certainly be in the starting XI.

[Mundo Deportivo]

Så er skipper i styrehuset i aften, folkens. Masterclass loading...


:grin:

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 16/9 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Antimadridista »

Så skal vi vist ha’ en CL kamptråd…please….

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 16/9 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
tirs sep 19, 2023 8:57 am
Så skal vi vist ha’ en CL kamptråd…please….
Wenner er stukket af til Maldiverne sammen med svenske topmodeller.


...og jeg mener ikke Volvo

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 16/9 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tirs sep 19, 2023 9:57 am
Antimadridista skrev:
tirs sep 19, 2023 8:57 am
Så skal vi vist ha’ en CL kamptråd…please….
Wenner er stukket af til Maldiverne sammen med svenske topmodeller.


...og jeg mener ikke Volvo
Me love you long time.. :lol:

Hvis ikke man kender til “Full metal Jacket”, falder ovenstående nok lidt til jorden :crazy: :grin:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 50 gæster