Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Transfervinduet har højst været middelmådig, måske lidt over middel.

Vi mister Dembele, Abde og Ansu Fati til små beløb. Tre wings fra førsteholdet.

Disse tre bliver så erstattet med en yderst lunken Felix og teenagebarnet Yamal.

Busquets og Alba er spillere på vigtige positioner, som ryger gratis. Samtidig har vi ikke haft en HB over en hel sæson.

De erstattes så med Gündogan, Romeu og Cancelo, hvilket er fint nok.

Pique og Garcia er også røget, som erstattes med I. Martínez.

Vi mister altså flere gode spillere, både fra start 11'eren og fra bredden, og henter følgende:

I. Martinez
Cancelo (lån)
Romeu
Gündogan
Felix (lån)

(Jeg tæller ikke talenter til b holdet med).

Alt i alt giver jeg vinduet et 6-tal (ud af 10). Det er ok godkendt.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Vi har brugt 3,5 mio euro. Det er jo i sig selv sindssygt. Rigtig fin trup, som jeg glæder mig til at se i år. Alt efter den udvikling Mikhail Faye eller Alex Valle har, så kan vi måske erstatte Alonso med én af dem til næste år, og det kommer selvfølgelig også an på hvad der sker med Cancelo. Vi kommer i hvert fald til at mangle to HB’s til sommer, medmindre Mammadou Fall eller Hector Fort kan gøre sig gældende til den position. Det er helt klart på DM positionen, hvor jeg tror vi signer Zubimendi, at der vil blive satset næste år. Det kan selvfølgelig også være at Casado, Prim eller Marc Bernal får deres gennembrud.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça are looking to sign an additional pivot in January. Guido Rodriguez and Palhinha are options. [Mundo Deportivo]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
ons sep 06, 2023 5:34 pm
Barça are looking to sign an additional pivot in January. Guido Rodriguez and Palhinha are options. [Mundo Deportivo]
Man burde gå all in på enten Redondo eller Moscardo. To absolut top talenter på pivot'en. Man burde faktisk hente dem begge og tilføje Valentin Barco i også. De tre sammen med Roque og Wirtz og Barca vil være sat for de næste 15 år



Sindssyge tal Frederico præsterer i denne sæson
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

If Deco gives his approval, the young Uruguayan pearl Fabricio Díaz could arrive in January for a transfer of less than €9m.
@RogerTorello 🇺🇾
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🔄 (MOSCARDO): Gabriel Moscardo is one of the Brazilian jewels who Deco likes the most. He is a 17yo defensive midfielder who plays for Corinthians.

Chelsea wanted him but the negotiations have now cooled down. Corinthians want €30m.
#FCB 🇧🇷

Via (🟢): @joaquimpiera [sport]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

:eek: Hvis Deco kan stjæle ham her.... :shh:

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tors sep 07, 2023 11:36 pm
🔄 (MOSCARDO): Gabriel Moscardo is one of the Brazilian jewels who Deco likes the most. He is a 17yo defensive midfielder who plays for Corinthians.

Chelsea wanted him but the negotiations have now cooled down. Corinthians want €30m.
#FCB 🇧🇷

Via (🟢): @joaquimpiera [sport]
Hvad er egentlig Chelseas plan? At stille 2 ligeværdige konkurrencedygtige hold, der så roterer kamp efter kamp :crazy:

Nu har de 2 topklasse dm’er, hvorfor de skubber den ene op som offensiv midt :lol: Hvad sker der i den klub :?:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🤞 :shh:

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
fre sep 08, 2023 8:03 am
EasyBuddhist skrev:
tors sep 07, 2023 11:36 pm
🔄 (MOSCARDO): Gabriel Moscardo is one of the Brazilian jewels who Deco likes the most. He is a 17yo defensive midfielder who plays for Corinthians.

Chelsea wanted him but the negotiations have now cooled down. Corinthians want €30m.
#FCB 🇧🇷

Via (🟢): @joaquimpiera [sport]
Hvad er egentlig Chelseas plan? At stille 2 ligeværdige konkurrencedygtige hold, der så roterer kamp efter kamp :crazy:

Nu har de 2 topklasse dm’er, hvorfor de skubber den ene op som offensiv midt :lol: Hvad sker der i den klub :?:
Uden jeg ved det, så tænker jeg, planen er at tjene penge på mange af de talenter, de henter. Mange af dem er udlejet og hvis alt går vel, kan de tjene 10-20 og 30 mio euro efter et par år. Det er i alt fald nogle store talenter, de fleste af dem.

Man skal huske, Chelsea har brugt over 1 mia pund på ca. 12 måneder. Den amortisering, det giver, vil gøre dem stærkt afhængige af salg de næste mange vinduer, så jeg tænker, det er deres plan at sælge 3-4 spillere i hvert sommervindue for på den måde, at balancere bøgerne i FFP regnskabet. Problemet med den tilgang kender vi dog alt for godt i Barca. Det er en sneboldeffekt, man bruger, hvor man skubber regningen foran sig i højere og højere grad. Det kan gå, så længe markedet stiger og man kan afsætte sine varer, men, hvis markedet falder, er man fucked.

Og, så er det imø jo bare en højest usympatisk måde at drive en fodboldklub på. Det bliver godt nok sværere og sværere at finde motivation til at rigtigt at finde tilhørsforhold til klubber. PL har jeg opgivet for lang tid siden. Klubberne derovre er fucked up, den ene værre end den anden. Jeg fatter ikke, folk med bare en nogenlunde sund tankegang, kan finde sig selv i at støtte dem. Det er sjælløse firmaer, der vil gøre hvad som helst for profit.

Barca har også store problemer med at holde stien ren, selvom de rigtig gerne vil for det meste. Men der er sindssygt svært at konkurrere mod denne form for kapitalisme, som reelt er den mest ekstreme form for neoliberalisme på jorden, når ens værktøjer ligger i foreningstanken.

Alt der handler om forening og sammenhold er klinisk død i PL og dem som støtter det, bliver udnyttet på det groveste.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Ronit@FCBRonit

EXCLUSIVE: Deco has sealed an agreement with Gabriel Moscardo’s camp. The player prefers Barcelona over any other team interested; including Chelsea. If signed, he will be switched between the subsidiary team and the first team. Total financial package will be worth over €20M, including commissions. Formulas will be studied in the next few months on how to spend the club’s budget in the winter market before sending an offer for the 17 year old Brazilian pivot. There are other areas to cover, as well, so an agreement doesn’t mean that a bid is guaranteed. There are other priorities before Moscardo who are preferred by the coaching staff.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🇸🇦 Saudi Arabia will try again to sign Lewandowski in January. [Catalunya Ràdio]

Filten
Indlæg: 1919
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 200 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
søn sep 10, 2023 12:15 pm
🇸🇦 Saudi Arabia will try again to sign Lewandowski in January. [Catalunya Ràdio]
Må de gerne.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Mésqueunclub
Indlæg: 377
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Filten skrev:
søn sep 10, 2023 3:08 pm
Dytrax skrev:
søn sep 10, 2023 12:15 pm
🇸🇦 Saudi Arabia will try again to sign Lewandowski in January. [Catalunya Ràdio]
Må de gerne.
Så vil vi kun have en fulddyrket 9’er på holdet i form af Roque, og i det tilfælde at han ikke brænder igennem til at starte med, eller får en skade, så står vi uden nogen. (Ferran er ikke rendyrket 9’er) Derudover mister vi en erfaren spiller, som har spillet topfodbold (100+ CHL topkampe), hvilket vi ikke har mange af. Selvom Lewan har spillet under sit niveau i lang tid, så vil han være vigtig især i CHL, når vi kommer op imod storhold. Hele holdet skal ikke være bumset teenagere.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Thomas Müller, Álvaro Morata, Jorginho and Guido Rodríguez are among the players FC Barcelona are monitoring for next summer as free agents (via SPORT 🥉)
Műller....
Så sænker jeg løgene i en persillehakker

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 69 gæster