Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Barça and Atlético Madrid are in advanced negotiations for Jõao Felix in the form of a loan. The loan fee would be around €7M - €8M. [Gianluca Di Marzio]

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Dytrax skrev:
tors aug 17, 2023 11:21 pm
Lige nu cirkulerer der historier omkring Neymars krav til klubben i Saudi-Arabien. De er som følger;

Neymar's demands to move Al-Hilal in Saudi Arabia are just absurd :

▫️ A house with 25 bedrooms
▫️ A 40x10m swimming pool and three saunas
▫️ 5 full-time members of staff for his house
▫️ A Bentley Continental GT
▫️ An Aston Martin DBX
▫️ A Lamborghini Huracán
▫️ A 24-hour driver
▫️ All bills for hotels, restaurants and various services during his OFF days to be paid for by the club
▫️ A private plane at his disposal for his travels
▫️ €500,000 for each social media post that promotes Saudi Arabia
▫️ all of this on top of his €100M-a-year salary

Fuldstændigt rimelige krav, han har en familie at forsørge... :eek:


Tænker ikke vi nogensinde ville kunne skrabe knaster nok sammen.
Som medlemsejet klub må man også overveje, om man overhovedet er interesseret i spillere med det mindset. Gråzonen er stor, og vi er også nødt til at være pragmatiske, men når vi ser fodboldegoforretninger i den størrelse er vi langt fra en gråzone.

Og bare lige et fact vi ikke må glemme: PSG har ikke vundet en eneste CL trods både Messi, Neymar og Mbappe i klubben, samt en lang række andre profiler.

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tors aug 17, 2023 11:21 pm
Lige nu cirkulerer der historier omkring Neymars krav til klubben i Saudi-Arabien. De er som følger;

Neymar's demands to move Al-Hilal in Saudi Arabia are just absurd :

▫️ A house with 25 bedrooms
▫️ A 40x10m swimming pool and three saunas
▫️ 5 full-time members of staff for his house
▫️ A Bentley Continental GT
▫️ An Aston Martin DBX
▫️ A Lamborghini Huracán
▫️ A 24-hour driver
▫️ All bills for hotels, restaurants and various services during his OFF days to be paid for by the club
▫️ A private plane at his disposal for his travels
▫️ €500,000 for each social media post that promotes Saudi Arabia
▫️ all of this on top of his €100M-a-year salary

Fuldstændigt rimelige krav, han har en familie at forsørge... :eek:


Tænker ikke vi nogensinde ville kunne skrabe knaster nok sammen.
Sikke et røvhul.

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
tors aug 17, 2023 11:21 pm
Lige nu cirkulerer der historier omkring Neymars krav til klubben i Saudi-Arabien. De er som følger;

Neymar's demands to move Al-Hilal in Saudi Arabia are just absurd :

▫️ A house with 25 bedrooms
▫️ A 40x10m swimming pool and three saunas
▫️ 5 full-time members of staff for his house
▫️ A Bentley Continental GT
▫️ An Aston Martin DBX
▫️ A Lamborghini Huracán
▫️ A 24-hour driver
▫️ All bills for hotels, restaurants and various services during his OFF days to be paid for by the club
▫️ A private plane at his disposal for his travels
▫️ €500,000 for each social media post that promotes Saudi Arabia
▫️ all of this on top of his €100M-a-year salary

Fuldstændigt rimelige krav, han har en familie at forsørge... :eek:


Tænker ikke vi nogensinde ville kunne skrabe knaster nok sammen.
Haha! Joken er på Al Hilal. De har totalt undervurderet hvor meget neymar kan feste! De bliver ruineret!

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Dytrax skrev:
tors aug 17, 2023 11:21 pm
Lige nu cirkulerer der historier omkring Neymars krav til klubben i Saudi-Arabien. De er som følger;

Neymar's demands to move Al-Hilal in Saudi Arabia are just absurd :

▫️ A house with 25 bedrooms
▫️ A 40x10m swimming pool and three saunas
▫️ 5 full-time members of staff for his house
▫️ A Bentley Continental GT
▫️ An Aston Martin DBX
▫️ A Lamborghini Huracán
▫️ A 24-hour driver
▫️ All bills for hotels, restaurants and various services during his OFF days to be paid for by the club
▫️ A private plane at his disposal for his travels
▫️ €500,000 for each social media post that promotes Saudi Arabia
▫️ all of this on top of his €100M-a-year salary
Fuldstændigt rimelige krav, han har en familie at forsørge... :eek:

Tænker ikke vi nogensinde ville kunne skrabe knaster nok sammen.
FFP reglerne er klare, spillere skal have løn og ikke andet.

Men listen mangler:
  • tilladelse til at bo sammen med en kæreste uden at være gift
Altså at en klub kan give dispensation for lokale love :eek:

Det bliver sjovt hvis rygter om SA medlemskab i UEFA eller invitation til CL bliver til noget. Så skal SA klubberne følge UEFA FFP reglerne. Det er tandløse ift de spanske, men alligevel bliver det et chok for SA klubberne :mrgreen:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

DrGink skrev:
fre aug 18, 2023 9:25 am
Dytrax skrev:
tors aug 17, 2023 11:21 pm
Lige nu cirkulerer der historier omkring Neymars krav til klubben i Saudi-Arabien. De er som følger;

Neymar's demands to move Al-Hilal in Saudi Arabia are just absurd :

▫️ A house with 25 bedrooms
▫️ A 40x10m swimming pool and three saunas
▫️ 5 full-time members of staff for his house
▫️ A Bentley Continental GT
▫️ An Aston Martin DBX
▫️ A Lamborghini Huracán
▫️ A 24-hour driver
▫️ All bills for hotels, restaurants and various services during his OFF days to be paid for by the club
▫️ A private plane at his disposal for his travels
▫️ €500,000 for each social media post that promotes Saudi Arabia
▫️ all of this on top of his €100M-a-year salary

Fuldstændigt rimelige krav, han har en familie at forsørge... :eek:


Tænker ikke vi nogensinde ville kunne skrabe knaster nok sammen.
Haha! Joken er på Al Hilal. De har totalt undervurderet hvor meget neymar kan feste! De bliver ruineret!
Det er småøre for dem. Det er en investering for Saudi Arabien til de næste mange generationer. Allerede nu ser man en masse børn rende rundt med Al-hilal/Al-Nassr trøjer. Disse børn vil vokse op med et helt andet syn på Saudi fodbold end hvad vi er vokset op med. Det er det pengene går til. Al Hilal kan være fuldkommen ligeglade med Neymar og hvordan han performer, bare han hygger sig og taler godt om tilstedeværelsen. Lige nu handler det for dem om at gøre Saudi League så attraktiv som muligt. Saudi er gået all in på al slags sport - nu begynder de vistnok også at holde e-sport turneringer. Bare tænk at man kan komme til Saudi 1. div og tjene omkring 4k$ om ugen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

Antimadridista skrev:
tirs aug 15, 2023 9:13 pm

Men selfølgelig er det uhyre svært at sige nej til en god milliard årligt. Det er vel tæt på det 12-15 dobbelte af hvad Barca kunne tilbyde.

Kluivert skrev:
tirs aug 15, 2023 8:21 pm
Hvis man ikke kommer fra en velfærdsstat som Danmark, så forstår jeg godt at man vælger pengene. E



OK, det er er et par dage siden, og egentlig havde jeg besluttet mig for ikke at svare/reagere, men et eller andet sted er det jo sådan, at "den der tier samtykker" ... og jeg har nok et andet take på det.

Nej, det er ikke svært at sige nej til en milliard, helt ærligt, det er det altså ikke. Og da slet ikke, hvis man i forvejen har flere penge, end man kan nå at bruge - uanset hvor glad ens kone er for sko, brillianter og dyre biler.

Selvfølgelig vil de fleste være glæade for at få en milliard - men ville man sove godt om natten, hvis den milliard kom fra et land, der ikke har andet at byde på end fossilt brændstof, sand, et forældet kvindesyn, dødsstraf, elendige vilkår for migrantarbejdere og et lidt uldent forhold til personlig frihed?

På trods af en indkomst i den lavere ende af skalaen, kan jeg betale min husleje og spise mig mæt hver dag - og jeg sover godt om natten. Jeg kan også med hånden på hjertet sige, at jeg aldrig ville takke ja til en milliard fra Saudi Arabien (jeg ville nok heller ikke få det tilbudt, men test mig gerne).

Jeg rejser ikke på ferie i lande med dødsstraf, kvinde-undertrykkelse (eller systemisk undertrykkelse af andre minoriteter ... bøsser, lesbiske, religiøse mindretal osv). Jeg har være bevidst om at lande som Ungarn, Tyrkiet, Israel m.v. for (bare at nævne et par eksempler) er steder, jeg ikke sætter mine fødder, og jeg har det fint med det. De klarer sig nok uden mig.

Så nej, jeg kan ikke forstå at man vælge pengene. Jeg synes det betyder noget, hvor de kommer fra - og også hvad man skal yde til gengæld. Hvad man skal lægge navn til og blive taget til indtægt for. Jeg kan f.eks. slet ikke fatte, at man kan indgå en aftale om at man kan få 3 mille for at skrive på sine sociale medier, at Saudi Arabien er et vidunderligt land. Does note compute. Stack overflow. Error .... blå røg ud af ørene.

Og hvis man så tilmed har så mange penge, at man slet ikke opdager at der lige lander 3 mille ekstra på bankbogen, så bliver det jo bare endnu mere absurd ...

Så nej, jeg forstår det ikke. Der er andet der har værdi i tilværelsen.

Og nu skal jeg nok klappe i.
Senest rettet af PeterPedal lør aug 19, 2023 1:54 pm, rettet i alt 3 gange.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Det, jeg citeres for, erindrer jeg ikke at have skrevet. Er det fra en kommentar til et opslag citatet er hentet fra?

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

Dytrax skrev:
fre aug 18, 2023 11:18 am
Det, jeg citeres for, erindrer jeg ikke at have skrevet. Er det fra en kommentar til et opslag citatet er hentet fra?
Du har ret ... og ret skal være ret ... det var mig der fuckede op med citaterne og copy/paste ... rettet nu. Beklager.
Senest rettet af PeterPedal fre aug 18, 2023 11:25 am, rettet i alt 1 gang.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Dytrax skrev:
fre aug 18, 2023 11:18 am
Det, jeg citeres for, erindrer jeg ikke at have skrevet. Er det fra en kommentar til et opslag citatet er hentet fra?
Det er fra dette indlæg: https://www.fcb.dk/debat/viewtopic.php?p=597906#p597906
Citatet stammer fra Antimadridista (indlægget før).
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨| Barcelona have presented an offer to Manchester City for João Cancelo of a loan and a buy option of €30m, which would become mandatory if certain conditions are met like him playing 70% of the matches or Barça reaching the UCL RO16. City want a sale or a buy obligation.

▪︎Deco has informed Jorge Mendes that they will not wait beyond this week and will look for alternatives as time is running out.

▪︎Negotiations are progressing but not closed yet and a final push is needed. Cancelo and Mendes are putting pressure and are optimistic about a final agreement.

[ Via: David Bernabeu Reverter 🥇 ]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
fre aug 18, 2023 11:43 am
🚨🚨| Barcelona have presented an offer to Manchester City for João Cancelo of a loan and a buy option of €30m, which would become mandatory if certain conditions are met like him playing 70% of the matches or Barça reaching the UCL RO16. City want a sale or a buy obligation.

▪︎Deco has informed Jorge Mendes that they will not wait beyond this week and will look for alternatives as time is running out.

▪︎Negotiations are progressing but not closed yet and a final push is needed. Cancelo and Mendes are putting pressure and are optimistic about a final agreement.

[ Via: David Bernabeu Reverter 🥇 ]
Den synes jeg godt, man kan leve med. 30 mio euro er en ok pris for en spiller, der unægtelig vil hæve både bundniveau og loft for holdet. Specielt når man spiller mod low blocks, vil han være et kæmpe aktiv og det gør man jo tit.

Så er der hans personlighed, som synes at stikke noget ud. Xavi kommer til at arbejde med integrationen af Cancelo, da han har ry for at være noget af en enspænder. Men vinderattituden har han og en sådan, kan man ikke får nok af. Tricket bliver, det ikke går ud over sammenholdet, men Barca er også en anden klub og meget handler om, ambitionerne matcher hinanden og det kunne man faktisk godt se være en mulighed, så længe han får majoriteten af spilletid.

Med de problemer, man har haft på RB, bliver det noget helt, helt andet, man får med Cancelo, så til den pris, er jeg villig til at tage chancen med ham
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
tors aug 17, 2023 5:39 pm
Kubala skrev:
tors aug 17, 2023 3:35 pm
Hent Cancelo og Fresneda. Kom af med Lenglet og Dest. Derefter luk vinduet med det. Cancelo burde være den spiller, som hjælper ift. angrebet, hvilket skal være nok til, at man ikke investerer yderligere i angrebet f.eks. ved Felix.
Tror simpelthen ikke på, at specielt Fresneda, ønsker at skifte hvis også Cancelo kommer!
Hvis man lejer ham ud i en sæson, kunne det godt være, at det er muligt. Ellers er Cancelo meget alsidig, så muligheden for Fresneda kan få spilletid vil være der.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Om de der Neymar krav vil jeg mene, at de virker usande.

Og om penge kan jeg sige, at de betyder stort set alt. Ja, man har en masse, men man bruger også en masse. Din livsstil ændres i takt med det du tjener. Bare det at tage på ferie er anderledes, når man er kendt. Områder slukkes ned for at du kan holde ferie og have privathed og fred. Det koster. Det er helt forståeligt at gå efter 160 mio. euro om året, når du bliver tilbudt dem.

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

PeterPedal skrev:
fre aug 18, 2023 11:12 am
Antimadridista skrev:
tirs aug 15, 2023 9:13 pm

Men selfølgelig er det uhyre svært at sige nej til en god milliard årligt. Det er vel tæt på det 12-15 dobbelte af hvad Barca kunne tilbyde.

Kluivert skrev:
tirs aug 15, 2023 8:21 pm
Hvis man ikke kommer fra en velfærdsstat som Danmark, så forstår jeg godt at man vælger pengene. E



OK, det er er et par sage siden, og egentlig havde jeg besluttet mig for ikke at svare/reagere, men et eller andet sted er det jo sådan, at "den der tier samtykker" ... og jeg har nok et andet take på det.

Nej, det er ikke svært at sige nej til en milliard, helt ærligt, det er det altså ikke. Og da slet ikke, hvis man i forvejen har flere penge, end man kan nå at bruge - uanset hvor glad ens kone er for sko, brillianter og dyre biler.

Selvfølgelig vil de fleste være glæade for at få en milliard - men ville man sove godt om natten, hvis den milliard kom fra et land, der ikke har andet at byde på end fossilt brændstof, sand, et forældet kvindesyn, dødsstraf, elendige vilkår for migrantarbejdere og et lidt uldent forhold til personlig frihed?

På trods af en indkomst i den lavere ende af skalaen, kan jeg betale min husleje og spise mig mæt hver dag - og jeg sover godt om natten. Jeg kan også med hånden på hjertet sige, at jeg aldrig ville takke ja til en milliard fra Saudi Arabien (jeg ville nok heller ikke få det tilbudt, men test mig gerne).

Jeg rejser ikke på ferie i lande med dødsstraf, kvinde-undertrykkelse (eller systemisk undertrykkelse af andre minoriteter ... bøsser, lesbiske, religiøse mindretal osv). Jeg har være bevidst om at lande som Ungarn, Tyrkiet, Israel m.v. for (bare at nævne et par eksempler) er steder, jeg ikke sætter mine fødder, og jeg har det fint med det. De klarer sig nok uden mig.

Så nej, jeg kan ikke forstå at man vælge pengene. Jeg synes det betyder noget, hvor de kommer fra - og også hvad man skal yde til gengæld. Hvad man skal lægge navn til og blive taget til indtægt for. Jeg kan f.eks. slet ikke fatte, at man kan indgå en aftale om at man kan få 3 mille for at skrive på sine sociale medier, at Saudi Arabien er et vidunderligt land. Does note compute. Stack overflow. Error .... blå røg ud af ørene.

Og hvis man så tilmed har så mange penge, at man slet ikke opdager at der lige lander 3 mille ekstra på bankbogen, så bliver det jo bare endnu mere absurd ...

Så nej, jeg forstår det ikke. Der er andet der har værdi i tilværelsen.

Og nu skal jeg nok klappe i.
Hvis du har fulgt med i min disk med Kubala i politik tråden, vil du se at jeg har absolut samme syn på det område som du åbenbart har….!
Jeg skriver desuden ikke at jeg har uhyre svært ved…

For Ney hvor det meste handler om overflod, er det dog ikke overraskende at han vælger sådan.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 69 gæster