Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Så er Easybuddhist tilbage og strør om sig med almengyldige sandheder.!

At du i ramme alvor mener at det udelukkende er af kommercielle grunde at man vil hente Neymar, er jo håbløst. Manden lavede 18 mål og 17 assists i sidste sæson, og selvom det "kun" var over 29 kampe fordelt på 2361 minutter, var det stadig langt bedre end Dembeles 8 mål og 9 assist på 35 kampe. Dembele spillede endda også kun 2169 minutter sidste sæson, pga. skader. Så forstår ikke hvorfor du mener at vi ikke skal hente Neymar fordi han ifølge dig er meget skadet, og så hellere vil beholde Dembele der er endnu mere skadet, spiller færre minutter, og får langt mindre slutprodukt på. Det kan jeg ærligt talt ingen logik se i, så vil meget gerne hvis du prøver at argumentere for det med logik.

Angående din mening om at man skal hente langsigtede løsninger; man kan ikke have en trup bestående udelukkende af talenter. Man har behov for erfarne spillere som de unge kan læne sig opad. Enhver ved sku da at Neymar ikke kan spille for os i 10 år, men det kan Lewa eller Mats heller ikke. Vi er Barca, og der skal også trofæer på bordet. Vi kan ikke rende rundt det næste årti og være i en opbygningsfase som en anden sekunda klub i stil med man united.

Hvor har du fra at Dembele havde det andet højeste kreative output i sidste sæson? Hvor er din kilde? Det virker som udokumenterede postulater du bare hiver op af ingenting.

At sammenligne den tidligere ledelse med den vi har nu giver ingen mening, de har intet med hinanden at gøre. Hvornår er det at ledelsen har tabt sutten? Altså den nuværende?

Og du mener simpelthen også at Silva ikke kan bidrage med noget mere? Han har lige vundet the treble. Med ham i startopstillingen. Og at du så også mener at en spiller som Yamal har hele pakken, så bliver jeg virkelig nervøs for om du bare troller for vildt?? Du kan da ikke seriøst mener at en spiller på 15(?) har hele pakken? Jeg synes du virker fuldstændig fra snøvsen. Du har været i flyverskjul i en uges tid, da du ikke kunne komme med modargumenter på hvorfor Dembele var så fantastisk, og nu blæser du bare derudaf med indlæg, hvor du rakker folk ned til højre og venstre om at de ikke ved noget som helst, og øser ud af din viden om at Neymar hverken løber, tackler, dribler eller noget som helst andet. Vil du venligst bakke det op med noget data? Ellers så synes jeg du skal gasse et par gear ned. Først kom du til at slette dine modargumenter, og nu har du ikke tid til at overbevise os om hvorfor Dembele skulle være bedre end bl.a. Mahrez, men du har tid til at fyre 20 indlæg af på én aften? Tag dig dog sammen! Er du 14 år gammel? Ingen der falder for dine løgnehistorier, og synes det er skræmmende hvis du er et voksent menneske der ikke kan indse når han/hun/den tager fejl. Hver gang folk stiller dig et konkret spørgsmål, svarer du på noget helt andet. Du ville have jeg skulle nævne nogle rw der var bedre. Jeg kom med nogle. Du affejede dem, og så beviste jeg med stats hvorfor de var bedre. Og nu prøver du at dreje af på det hver gang folk nævner det. Da en bruger henviser til whoscored, affejer du det med at du ikke stoler på dem. Men det er vel statistik? Stoler du heller ikke på matematik eller videnskab? Du kan ikke bare lave dine egne regler.

Du sammenligner endda Dembeles spildprocent med Messis. Kom med noget data der bakker det op, ellers synes jeg det er et vanvittigt postulat at komme med. Messi er dog om nogen en spiller med slutprodukt, og kreativitet. Ved ikke hvad du mener med at Dembele har kreativitet. Han er hurtig, ja. Men er det kreativitet at løbe lige ind i en modspiller og miste bolden? Det synes jeg ikke. Jeg synes til gengæld at det er lige så vanvittigt at mene at det kun var LE der kunne få MSN til at fungere. Den måske bedste og mest målfarlige trio kunne kun fungere under 1 træner? Og naturligvis ikke under Pep nej, men under LE der har vundet nul og niks siden han forladte Barca.

Sidst med ikke mindst; diskussionen omkring Mbappé og Dembele. Her må vi sammenligne deres respektive 16/17 sæsoner da det var efter denne at Barca endte med at hente Dembele. Dembele lavede her 10 mål og 21 assist fordelt over 49 kampe og 3385 minutter. Altså m/a pr. 109. minut. Til sammenligning lavede Mbappé 28 mål og 14 assist, fordelt over 46 kampe og 2786 minutter. Altså m/a pr. 66. Minut. Altså tæt på at være dobbelt så effektiv, og var i høj grad med til at Monaco vandt ligaen over PSG. Så jeg synes egentlig ikke det har noget med at være bagklog at gøre. Enhver kan/kunne se at Mbappé ville være et bedre køb, men købet af Dembele var i høj grad fordi Bartomeu havde set sig lun på ham, ligesom han havde med både Cou og Griz som alle var totalt fejlscoutede og malplacerede. Glædeligt at vi snart er af med dem alle, og kan begynde at hente spillere ind der rent faktisk passer til klubbens spillestil, hvilket Dembele aldrig har gjort!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Hutlihut skrev:
tirs aug 08, 2023 12:16 am
Manden lavede 18 mål og 17 assists i sidste sæson, og selvom det "kun" var over 29 kampe fordelt på 2361 minutter, var det stadig langt bedre end Dembeles 8 mål og 9 assist på 35 kampe.
Hvor er det håbløst, at du i ramme alvor kan sammenligne stats med en Barca-spiller (Dembele), som spiller i måske klodens stærkeste liga, med en PSG-spiller (Neymar), som spiller i den 5. eller 6. stærkeste liga, og endda i en klub, som har 20-30 gange større budget end alle de andre i ligaen. Spanske hold er langt stærkere end de franske, og det kan ingen benægte. Derudover så scorede Neymar også nogle mål på straffe, hvilket Dembele jo normalt ikke gør, hvilket også skal med i regnskabet.

Jeg gentager lige. Neymar har scoret sølle 2 mål i de seneste 12 Champions-league kampe. Og det selvom PSG har haft langt nemmere modstandere end Barca havde i deres gruppespil.

Hvis man tager alle disse detaljer med i betragtningen, så ser billedet altså noget anderledes ud end du ellers forsøger at fremstille.

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Kubala skrev:
tirs aug 08, 2023 12:08 am
DrGink skrev:
man aug 07, 2023 11:56 pm
Kubala skrev:
man aug 07, 2023 11:30 pm
DrGink skrev:
man aug 07, 2023 11:27 pm
Kubala skrev:
man aug 07, 2023 10:50 pm
EasyBuddhist skrev:
man aug 07, 2023 10:26 pm
Du er overflink ved at sige, at han har været en nydelse igennem mange år og et æstetisk indslag. Det synes jeg godt nok ikke, han har været. Det er mere et frustrerende indslag, han har været. Jeg giver ikke skaderne skylden. Jeg giver Dembele skylden. Han virker ikke ligeså professionel. Har ikke den rette mentalitet, og så tror jeg, at Mbappe har været et større talent.
Du er selvfølgelig velkommen til at mene, han ikke har været en god spiller at se på, når han ellers har været fit. Det kan jeg ikke gøre så meget ved og det har i og for sig heller ikke noget at gøre med, hvor meget eller hvor lidt af hans potentiale, der er blevet forløst.

Mht. den manglende professionalisme i de første 3 år af hans Barca karriere, så skulle man helt klart have været bedre til at scoute den del på forhånd, men det var ikke noget, jeg kunne se ud af hans tid i hverken Rennes eller Dortmund. Det kan have haft indvirkning på hans skader, men det er ikke noget man ved med sikkerhed. Han ville dog med overvejende stor sandsynlighed have stået et andet sted i dag, uden dem.

At man skulle have haft købt Mbappe eller nogen anden, kan man ikke rigtig bruge til så meget. Der er mange spillere, man burde have købt i gennem tiden og det hjælper jo ikke noget, når man snakker om Dembélé, som var et af verdens allerstørste talenter.
Jeg ved ikke, om der dengang var forlydender om, at han var uprofessionel, men en bruger(Storken) herinde ramte plet ift. Dembele(hans profil som spiller i et Barca system) og hvorfor man ikke skulle købe ham. Han kaldte Dembele for dårlig match for Barca, og ser man nu på det, havde han helt ret. Jeg er ikke så sikker på, at han havde været et andet sted(spillemæssigt) end det han er, havde han ikke haft alle disse skader. Han virker ikke dedikeret, eller har aldrig rigtigt virkede dedikeret. Mbappe har. Mbappe vil være verdens bedste, det er det, der har strålet ud af ham. Et af verdens allerstørste talent, hvis talent aldrig rigtigt blev forløst i Barca.
Hvis mbappe ville være verdens bedste ville han ikke have forlænget med psg. Jeg tror hellere han vil være verdens best betalte.
Har han forlænget med PSG? Åh, altså sidst. Han kunne vel stadig blive den bedste i verden og spille for PSG. Havde de vundet nogle CL, var han muligvis kåret til det.
Men det har de jo ikke været tæt på, bl.a. pga deres forsøg på bare ar købe superstjerner og så skal det nok gå.
Nej, men han har vel troet på projektet. Det er jo en klub, der har gjort alt for at vinde den, så derfor kan det jo godt være, at han har holdt ved.
Når man var så tæt på at skifte til real Madrid, som vandt cl’er på stribe, Og så pludselig bliver hos psg, da lønnen steg enormt, så vil man have penge mere end prestige.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 𝐄𝐗𝐂𝐋𝐔𝐒𝐈𝐕𝐄: Man City sent formal proposal for new contract to Bernardo Silva 🔵🇵🇹

◉ City told Barça & PSG they will NOT negotiate for Silva.
◉ New contract now been offered and sent to Bernardo.
◉ Man City are optimistic to receive answer soon.

- Fabrizio Romano

Mésqueunclub
Indlæg: 377
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Hvis Neymar kan gå med til:

- En årsløn der ligger under 10 mio.
- En løn der vil gå 50% ned i perioder hvor han er skadet.
- At han forventer at blive bænket i kampe, hvor de unge/talenter skal spille.

Så har jeg faktisk ikke så meget imod at han kommer, men jeg tror vi alle ved, at han ikke vil gå med til de krav.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Diabolito »

Kan I ikke holde personlige angreb ude af ligningen i jeres eller fine diskussion ?

Hvert indlæg behøver ikke starte med at anklage modparten for at være tåbelig eller noget i den dur.
El Señor de las Tartas

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Personligt elsker jeg statistik. Specielt når den hælder min vej ;-)

Men historien om Demb er i høj grad historien om den spiller såkaldte eksperter mfl ønskede/mener/troede han kunne blive til, lige så meget som den han er endt med at være.

Man kan tale ham op alt man ønsker, men i sidste ende er det realiteterne på plænen der er altafgørende og der har han altså ikke vist noget der berettiger en større meningsudveksling, ift om Barca nu kommer i problemer.

Ift Easy og Hutlihuts uenighed. Jeg syntes ikke man kan affærdige en tydelig statistik med at Dembs profil adskiller sig mere eller mindre væsentlig. Dembs profil ER jo ret speciel, men de er alle fløje om derfor må man også anerkende en sammenligning ud fra det. Ellers bliver det simpelthen for pedanterisk og umuligt at lave objektive vurderinger, som jeg dog anerkender er utrolig svært i fodbold/sport hvor ens præferencer kan variere.

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Barca80 skrev:
tirs aug 08, 2023 12:33 am
Hutlihut skrev:
tirs aug 08, 2023 12:16 am
Manden lavede 18 mål og 17 assists i sidste sæson, og selvom det "kun" var over 29 kampe fordelt på 2361 minutter, var det stadig langt bedre end Dembeles 8 mål og 9 assist på 35 kampe.
Hvor er det håbløst, at du i ramme alvor kan sammenligne stats med en Barca-spiller (Dembele), som spiller i måske klodens stærkeste liga, med en PSG-spiller (Neymar), som spiller i den 5. eller 6. stærkeste liga, og endda i en klub, som har 20-30 gange større budget end alle de andre i ligaen. Spanske hold er langt stærkere end de franske, og det kan ingen benægte. Derudover så scorede Neymar også nogle mål på straffe, hvilket Dembele jo normalt ikke gør, hvilket også skal med i regnskabet.

Jeg gentager lige. Neymar har scoret sølle 2 mål i de seneste 12 Champions-league kampe. Og det selvom PSG har haft langt nemmere modstandere end Barca havde i deres gruppespil.

Hvis man tager alle disse detaljer med i betragtningen, så ser billedet altså noget anderledes ud end du ellers forsøger at fremstille.
Slap lige af Easybuddhist! Selvfølgelig kan jeg sammenligne dem, hvad skulle jeg ellers gøre?

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Du nævner Neymar kun har lavet 2 mål i 12 kampe. Hvilket er rigtigt nok. Men kigger man på Dembeles statistikker i CL de sidste to sæsoner, har han kun scoret 1 mål i 9 kampe. Altså dårligere stats end dem af Neymars du henviser til :clap: :clap: :clap: hahaha til grin

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

DrGink skrev:
tirs aug 08, 2023 6:17 am
Kubala skrev:
tirs aug 08, 2023 12:08 am
DrGink skrev:
man aug 07, 2023 11:56 pm
Kubala skrev:
man aug 07, 2023 11:30 pm
DrGink skrev:
man aug 07, 2023 11:27 pm
Kubala skrev:
man aug 07, 2023 10:50 pm
EasyBuddhist skrev:
man aug 07, 2023 10:26 pm
Du er overflink ved at sige, at han har været en nydelse igennem mange år og et æstetisk indslag. Det synes jeg godt nok ikke, han har været. Det er mere et frustrerende indslag, han har været. Jeg giver ikke skaderne skylden. Jeg giver Dembele skylden. Han virker ikke ligeså professionel. Har ikke den rette mentalitet, og så tror jeg, at Mbappe har været et større talent.
Du er selvfølgelig velkommen til at mene, han ikke har været en god spiller at se på, når han ellers har været fit. Det kan jeg ikke gøre så meget ved og det har i og for sig heller ikke noget at gøre med, hvor meget eller hvor lidt af hans potentiale, der er blevet forløst.

Mht. den manglende professionalisme i de første 3 år af hans Barca karriere, så skulle man helt klart have været bedre til at scoute den del på forhånd, men det var ikke noget, jeg kunne se ud af hans tid i hverken Rennes eller Dortmund. Det kan have haft indvirkning på hans skader, men det er ikke noget man ved med sikkerhed. Han ville dog med overvejende stor sandsynlighed have stået et andet sted i dag, uden dem.

At man skulle have haft købt Mbappe eller nogen anden, kan man ikke rigtig bruge til så meget. Der er mange spillere, man burde have købt i gennem tiden og det hjælper jo ikke noget, når man snakker om Dembélé, som var et af verdens allerstørste talenter.
Jeg ved ikke, om der dengang var forlydender om, at han var uprofessionel, men en bruger(Storken) herinde ramte plet ift. Dembele(hans profil som spiller i et Barca system) og hvorfor man ikke skulle købe ham. Han kaldte Dembele for dårlig match for Barca, og ser man nu på det, havde han helt ret. Jeg er ikke så sikker på, at han havde været et andet sted(spillemæssigt) end det han er, havde han ikke haft alle disse skader. Han virker ikke dedikeret, eller har aldrig rigtigt virkede dedikeret. Mbappe har. Mbappe vil være verdens bedste, det er det, der har strålet ud af ham. Et af verdens allerstørste talent, hvis talent aldrig rigtigt blev forløst i Barca.
Hvis mbappe ville være verdens bedste ville han ikke have forlænget med psg. Jeg tror hellere han vil være verdens best betalte.
Har han forlænget med PSG? Åh, altså sidst. Han kunne vel stadig blive den bedste i verden og spille for PSG. Havde de vundet nogle CL, var han muligvis kåret til det.
Men det har de jo ikke været tæt på, bl.a. pga deres forsøg på bare ar købe superstjerner og så skal det nok gå.
Nej, men han har vel troet på projektet. Det er jo en klub, der har gjort alt for at vinde den, så derfor kan det jo godt være, at han har holdt ved.
Når man var så tæt på at skifte til real Madrid, som vandt cl’er på stribe, Og så pludselig bliver hos psg, da lønnen steg enormt, så vil man have penge mere end prestige.
Real vandt Cl’er, men garantier var jo ikke sådan at de med 100% ville vinde Cl sæson efter også. At det så har været så absurd med dem(Real) og Cl, er uforklarligt. Og PSG havde jo et stærkt hold, så mon ikke han troede på at PSG ville vinde Cl. I øvrigt er pengene vel vigtige for alle fodboldspillere? Hvorfor skal det pludseligt bruges mod ham, og ønsket om at være den bedste.


Jeg føler, at det her er et forsøg på at forsvare Dembele. Sådan skjult(Du har gang i). Den del har jeg ikke lyst til at være med i. Dembele er niveauer efter Mbappe, det kan man ikke komme udenom. Hele min pointe var i sidste ende det, at han var niveauer over og det skyldes Dembeles manglende professionalisme og mentalitet. Og at Dembele bare var mindre talentfuld end Mbappe var.
Senest rettet af Kubala tirs aug 08, 2023 4:39 pm, rettet i alt 2 gange.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »


Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Kvoller skrev:
tirs aug 08, 2023 1:43 pm
ja så har han da også selv indset, at niveauet ikke er eller bliver til mere efter hans lange skade.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Fati, der vil til Al Hilal, vidner både om, at han ikke ønsker europæisk fodbold på højt niveau og ja, at han vil have en masse penge. Det er fair nok, hvis det er det, han vil. Langsomt må man også bare se for sig, at han muligvis aldrig bliver den spiller, som han engang blev spået til at blive.

Jeg var personligt vildt begejstret for ham, da han fik debut, men efter de voldsomme skader, har han slet ikke lignet sig selv.

Når det er sagt, er det rygter lige nu.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Lidt stats: https://one-versus-one.com/en/compare-p ... ne-Dembele

Ney er på en del områder bedre, men der er områder, hvor Dembele er lidt bedre. Alt i alt vil jeg mene, at Ney er bedre. I total. Det vigtige er områder som Goal scoring, Building-up og Passing. Her er Ney klart bedre. Jeg kigger på det, da det er det, jeg vil forvente hos en kant. Det allervigtigste hos en spiller oppe foran.

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Kubala skrev:
tirs aug 08, 2023 1:42 pm
DrGink skrev:
tirs aug 08, 2023 6:17 am
Kubala skrev:
tirs aug 08, 2023 12:08 am
DrGink skrev:
man aug 07, 2023 11:56 pm
Kubala skrev:
man aug 07, 2023 11:30 pm
DrGink skrev:
man aug 07, 2023 11:27 pm
Kubala skrev:
man aug 07, 2023 10:50 pm
EasyBuddhist skrev:
man aug 07, 2023 10:26 pm


Du er selvfølgelig velkommen til at mene, han ikke har været en god spiller at se på, når han ellers har været fit. Det kan jeg ikke gøre så meget ved og det har i og for sig heller ikke noget at gøre med, hvor meget eller hvor lidt af hans potentiale, der er blevet forløst.

Mht. den manglende professionalisme i de første 3 år af hans Barca karriere, så skulle man helt klart have været bedre til at scoute den del på forhånd, men det var ikke noget, jeg kunne se ud af hans tid i hverken Rennes eller Dortmund. Det kan have haft indvirkning på hans skader, men det er ikke noget man ved med sikkerhed. Han ville dog med overvejende stor sandsynlighed have stået et andet sted i dag, uden dem.

At man skulle have haft købt Mbappe eller nogen anden, kan man ikke rigtig bruge til så meget. Der er mange spillere, man burde have købt i gennem tiden og det hjælper jo ikke noget, når man snakker om Dembélé, som var et af verdens allerstørste talenter.
Jeg ved ikke, om der dengang var forlydender om, at han var uprofessionel, men en bruger(Storken) herinde ramte plet ift. Dembele(hans profil som spiller i et Barca system) og hvorfor man ikke skulle købe ham. Han kaldte Dembele for dårlig match for Barca, og ser man nu på det, havde han helt ret. Jeg er ikke så sikker på, at han havde været et andet sted(spillemæssigt) end det han er, havde han ikke haft alle disse skader. Han virker ikke dedikeret, eller har aldrig rigtigt virkede dedikeret. Mbappe har. Mbappe vil være verdens bedste, det er det, der har strålet ud af ham. Et af verdens allerstørste talent, hvis talent aldrig rigtigt blev forløst i Barca.
Hvis mbappe ville være verdens bedste ville han ikke have forlænget med psg. Jeg tror hellere han vil være verdens best betalte.
Har han forlænget med PSG? Åh, altså sidst. Han kunne vel stadig blive den bedste i verden og spille for PSG. Havde de vundet nogle CL, var han muligvis kåret til det.
Men det har de jo ikke været tæt på, bl.a. pga deres forsøg på bare ar købe superstjerner og så skal det nok gå.
Nej, men han har vel troet på projektet. Det er jo en klub, der har gjort alt for at vinde den, så derfor kan det jo godt være, at han har holdt ved.
Når man var så tæt på at skifte til real Madrid, som vandt cl’er på stribe, Og så pludselig bliver hos psg, da lønnen steg enormt, så vil man have penge mere end prestige.
Real vandt Cl’er, men garantier var jo ikke sådan at de med 100% ville vinde Cl sæson efter også. At det så har været så absurd med dem(Real) og Cl, er uforklarligt. Og PSG havde jo et stærkt hold, så mon ikke han troede på at PSG ville vinde Cl. I øvrigt er pengene vel vigtige for alle fodboldspillere? Hvorfor skal det pludseligt bruges mod ham, og ønsket om at være den bedste.


Jeg føler, at det her er et forsøg på at forsvare Dembele. Sådan skjult(Du har gang i). Den del har jeg ikke lyst til at være med i. Dembele er niveauer efter Mbappe, det kan man ikke komme udenom. Hele min pointe var i sidste ende det, at han var niveauer over og det skyldes Dembeles manglende professionalisme og mentalitet. Og at Dembele bare var mindre talentfuld end Mbappe var.
Nu kan jeg jo ikke ændre på dine følelser, men jeg kan sige det på ingen måder er forsvar af dembele, det er ren anfægtelse af Mbappe.
Jeg mener ikke Mbappe bare udstråler at han vil være verdens bedste. Så havde han foretaget andre valg.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 83 gæster