Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Norbit skrev:
ons aug 02, 2023 2:04 pm
Gutter, vi har overlevet at historiens bedste har forladt klubben, vi har overlevet at Ronaldinho stoppede, vi har overlevet Xavi, Iniesta og man kunne blive ved.Vi har overlevet spillere med langt større indvirkning og roller på holdet, mon ikke vi også overlever at Dembele smutter.

Han finder ud af, som alle andre før ham, at græsset ikke altid er grønnere på den anden side - hvis der overhovedet er noget græs, det kan være at der kun er grus og sand.

Jeg ville gerne takke Dembouz for tiden - det har været spændende at følge ham, på godt og ondt.
Jeg tror, at alle herinde er ligeglade med at han smutter. Og alle herinde tror også, at Barca kommer til at klare sig helt fint. Det er det, jeg læser mig frem til. Så ja, Barca skal nok klare sig.

Jeg tror, at det mere er beløbet, der nager folk herinde og måden, det her sker på. Men altså, man kan ikke rigtig stille noget op ved beløbet. Man kan dog se frem til, at en spiller, der konstant er skadet, ikke præsterer optimalt samt er problematisk ved kontraktforlængelser, nu skrider. Og ja, han er ikke en altafgørende spiller, hvilket betyder, at skiftet ikke gør det store.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Fresneda eller Cancelo !! Hvem stemmer I på af de to som ny HB?

Fresneda er blot 18 år, men spiller stadig på højt niveau i La Liga. Han kan udvikles til world class og bruges de næste 15 år i klubben. Cancelo er måske et bedre (færdig)produkt lige nu, som muligvis kan levere varen fra day one, dog er han ikke langtidsholdbar med sine 29 år.

Fresneda vil muligvis koste 20-30 mio. euro, hvorimod Cancelo bliver noget dyrere; ifølge Sport ønsker City følgende:
Prisen for Joao Cancelo:
- 10 millioner euro for at leje ham
- 14 millioner euro i løn
- 40 millioner euro købsoption
(Sport)
Så hvem ønsker I? Personligt vil jeg langt hellere have Fresneda.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Barca80 skrev:
tors aug 03, 2023 12:16 am
Fresneda eller Cancelo !! Hvem stemmer I på af de to som ny HB?

Fresneda er blot 18 år, men spiller stadig på højt niveau i La Liga. Han kan udvikles til world class og bruges de næste 15 år i klubben. Cancelo er måske et bedre (færdig)produkt lige nu, som muligvis kan levere varen fra day one, dog er han ikke langtidsholdbar med sine 29 år.

Fresneda vil muligvis koste 20-30 mio. euro, hvorimod Cancelo bliver noget dyrere; ifølge Sport ønsker City følgende:
Prisen for Joao Cancelo:
- 10 millioner euro for at leje ham
- 14 millioner euro i løn
- 40 millioner euro købsoption
(Sport)
Så hvem ønsker I? Personligt vil jeg langt hellere have Fresneda.
Det er et svært valg på grund af de parametre som du selv flot stiller op.

En der kan levere varen her og nu eller en spiller til fremtiden?

Hvis jeg skulle vælge, så valgte jeg gerne Sergino Dest, fordi han er en spændende spiller, men desværre stråler det ud af ham, at han mangler tro på egne evner.

Han er måske ikke så skarp defensivt, men det kan han blive bedre til ved at træne på det og øge sin bevidsthed.

Offensivt synes jeg, at vi har set spændende kompetencer for ham.

Som jeg er inde på i mit seneste indlæg i Dembélé-tråden, så nævner jeg, at Ferran og Ansu vil levere varen, hvis de får løst det mentale de efter min vurdering kæmper med.

Det er tydeligt at se for mig, at Sergino Dest mangler troen på egne evner og sig selv.

Jeg kan se det tydeligt, fordi jeg havde de samme udfordringer, og derfor fik jeg ikke mit gennembrud tidligere, men der er en verden til forskel på en spiller som tror på sig selv og som ikke gør.

Jeg ville, hvis jeg var Xavi, arbejde seriøst med Sergino Dest’ tro på sig selv og se om han vil blomstre i denne sæson.

Alternativt har vi Sergi Roberto og Koundé som fint kan dække ind eller vi kan spille med et tre-mands-forsvar.

Hvis klubben ikke vælger at arbejde seriøst med Sergino, så synes jeg, at klubben bør leje ham ud til Sevilla eller Villarreal, der begge virker til at have nogle dygtige og jordnære trænere i Mendilibar og Setien.

Giv ham en sæson der og lad Sergino tanke selvtillid, men det kræver, at der er de rette folk omkring ham, som tror på ham og at han begynder at tro på sig selv.

Hvis Sergino udlejes, så ville jeg vælge Fresneda fremfor Cancelo, fordi jeg tror, at den unge spanier har iveren til virkelig at ville det.

Jeg bryder mig ikke om Cancelo, da jeg synes han har et attitudeproblem, men det kan han lære fra sig, og hvis han gør det, så er han velkommen.

Så jeg ville satse på Sergino og arbejde med hans mentale styrke i denne sæson og have Sergi Roberto og Koundé som back ups.

Ellers ville jeg vælge at udleje Sergino til Sevilla eller Villarreal og så hente Fresneda.

Hvis vi udlejer Sergino og henter Fresneda, og det lykkes for dem begge i denne sæson, så kan vi stå stærkt om et år med to unge og sultne højrebacks, og dertil er Julian Araujo, som netop er lånt ud til Las Palmas, ikke taget med i ligningen.

Et tredje alternativ er Arnau Martinez fra Girona, som jeg har læst mig til skulle være dygtig, men mere kender jeg ikke til ham.

Det er også værd at nævne, at Fresneda er fra Madrid og tidligere har spillet ungdomsbold i Real Madrid.

Så hvis han vælger Real frem for Barca, så vil det ikke undre mig, men jeg ser ham gerne i Barca, da han virker til at have styrken i sig til at slå i gennem.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

'https://bold.dk/fodbold/stillinger/span ... -forsvarer

Måske er det alligevel ikke helt skidt, at saudierne har penge...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Paulinho15 skrev:
tors aug 03, 2023 12:52 am
Barca80 skrev:
tors aug 03, 2023 12:16 am
Fresneda eller Cancelo !! Hvem stemmer I på af de to som ny HB?

Fresneda er blot 18 år, men spiller stadig på højt niveau i La Liga. Han kan udvikles til world class og bruges de næste 15 år i klubben. Cancelo er måske et bedre (færdig)produkt lige nu, som muligvis kan levere varen fra day one, dog er han ikke langtidsholdbar med sine 29 år.

Fresneda vil muligvis koste 20-30 mio. euro, hvorimod Cancelo bliver noget dyrere; ifølge Sport ønsker City følgende:
Prisen for Joao Cancelo:
- 10 millioner euro for at leje ham
- 14 millioner euro i løn
- 40 millioner euro købsoption
(Sport)
Så hvem ønsker I? Personligt vil jeg langt hellere have Fresneda.
Det er et svært valg på grund af de parametre som du selv flot stiller op.

En der kan levere varen her og nu eller en spiller til fremtiden?

Hvis jeg skulle vælge, så valgte jeg gerne Sergino Dest, fordi han er en spændende spiller, men desværre stråler det ud af ham, at han mangler tro på egne evner.

Han er måske ikke så skarp defensivt, men det kan han blive bedre til ved at træne på det og øge sin bevidsthed.

Offensivt synes jeg, at vi har set spændende kompetencer for ham.

Som jeg er inde på i mit seneste indlæg i Dembélé-tråden, så nævner jeg, at Ferran og Ansu vil levere varen, hvis de får løst det mentale de efter min vurdering kæmper med.

Det er tydeligt at se for mig, at Sergino Dest mangler troen på egne evner og sig selv.

Jeg kan se det tydeligt, fordi jeg havde de samme udfordringer, og derfor fik jeg ikke mit gennembrud tidligere, men der er en verden til forskel på en spiller som tror på sig selv og som ikke gør.

Jeg ville, hvis jeg var Xavi, arbejde seriøst med Sergino Dest’ tro på sig selv og se om han vil blomstre i denne sæson.

Alternativt har vi Sergi Roberto og Koundé som fint kan dække ind eller vi kan spille med et tre-mands-forsvar.

Hvis klubben ikke vælger at arbejde seriøst med Sergino, så synes jeg, at klubben bør leje ham ud til Sevilla eller Villarreal, der begge virker til at have nogle dygtige og jordnære trænere i Mendilibar og Setien.

Giv ham en sæson der og lad Sergino tanke selvtillid, men det kræver, at der er de rette folk omkring ham, som tror på ham og at han begynder at tro på sig selv.

Hvis Sergino udlejes, så ville jeg vælge Fresneda fremfor Cancelo, fordi jeg tror, at den unge spanier har iveren til virkelig at ville det.

Jeg bryder mig ikke om Cancelo, da jeg synes han har et attitudeproblem, men det kan han lære fra sig, og hvis han gør det, så er han velkommen.

Så jeg ville satse på Sergino og arbejde med hans mentale styrke i denne sæson og have Sergi Roberto og Koundé som back ups.

Ellers ville jeg vælge at udleje Sergino til Sevilla eller Villarreal og så hente Fresneda.

Hvis vi udlejer Sergino og henter Fresneda, og det lykkes for dem begge i denne sæson, så kan vi stå stærkt om et år med to unge og sultne højrebacks, og dertil er Julian Araujo, som netop er lånt ud til Las Palmas, ikke taget med i ligningen.

Et tredje alternativ er Arnau Martinez fra Girona, som jeg har læst mig til skulle være dygtig, men mere kender jeg ikke til ham.

Det er også værd at nævne, at Fresneda er fra Madrid og tidligere har spillet ungdomsbold i Real Madrid.

Så hvis han vælger Real frem for Barca, så vil det ikke undre mig, men jeg ser ham gerne i Barca, da han virker til at have styrken i sig til at slå i gennem.
Dest er virkelig dårlig. Mon ikke at Xavi har set det vi ikke ser, i weekenden blev han kørt rundt af Vinicius på knap 10 minutter. 4 ud af 4 direkte dueller tabte han. Araujo havde vundet stort set alle sammen inden da. Jeg ville ikke turde stole på Dest i vigtige kampe.

Hvis Fresneda kan komme ind og levere som Balde har gjort, så ville jeg satse alt på ham, men det handler nok mest om at Cancelo skaber lidt uro omkring sig, det ser jeg gerne at vi er foruden.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MarkMenace »

Vi snakker om at bruge pengene fra Dembele på nye ansigter, men jeg læste at vi pt kun har 13 spillere registreret.

Nogen der ved hvad der er op og ned pt?

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Nej tak til Cancelo. Vi har ikke brug for endnu et problembarn.
Robert Zimmerman

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

DeanCassady skrev:
tors aug 03, 2023 1:26 pm
Nej tak til Cancelo. Vi har ikke brug for endnu et problembarn.
Helt enig.
For samme økonomi kunne man købe både Martinez og fresneda.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨| FC Barcelona want to COMPLETE the signing of Ivan Fresneda while waiting to get the João Cancelo deal done.

[ Via: Matteo Moretto 🥇 ]

Brugeravatar
Matves12
Indlæg: 63
Tilmeldt: søn apr 03, 2022 4:38 pm
Har takket: 129 gange
Blevet takket: 22 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Matves12 »



Og vi får også skudt Kessie af nu! Perfeeeekt :grin:
Mødte Ronaldinho i 2004 efter Brøndby kampen, mit største minde som barn

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Matves12 skrev:
tors aug 03, 2023 5:48 pm


Og vi får også skudt Kessie af nu! Perfeeeekt :grin:
15 mio. euro må være en joke. Så håber jeg vi beholder ham. Vi skal have 25 minimum... når det er sagt, er vi håbløse til at sælge spillere til en fornuftig pris, så det er ingen overraskelse. :roll:

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Dytrax skrev:
tors aug 03, 2023 5:36 pm
🚨🚨| FC Barcelona want to COMPLETE the signing of Ivan Fresneda while waiting to get the João Cancelo deal done.

[ Via: Matteo Moretto 🥇 ]
Så Barca vil have både Cancelo og Fresneda?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Med salg af Dembélé, og muligvis Kessié og Lenglet til Saudi Arabien, hvor står vi så i forhold til at kunne hente Bernardo Silva?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Paulinho15 skrev:
tors aug 03, 2023 6:57 pm
Med salg af Dembélé, og muligvis Kessié og Lenglet til Saudi Arabien, hvor står vi så i forhold til at kunne hente Bernardo Silva?
Et håb kunne være at vi kunne presse Kessie op til i hvet fald 20-25 (saudierne har jo pengene) og 10-15 for Lenglet.

Så burde det være en realistisk tanke at erhverve Bernardo OG Fresneda!

Men jeg ved det reelt ikke??

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Paulinho15 skrev:
tors aug 03, 2023 6:53 pm
Dytrax skrev:
tors aug 03, 2023 5:36 pm
🚨🚨| FC Barcelona want to COMPLETE the signing of Ivan Fresneda while waiting to get the João Cancelo deal done.

[ Via: Matteo Moretto 🥇 ]
Så Barca vil have både Cancelo og Fresneda?
Ja, i hvert fald hvis ovenstående er korrekt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster