Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
man jul 31, 2023 8:58 pm
Dytrax skrev:
man jul 31, 2023 8:29 pm
‼️ If P$G activate Dembélé's €100M release clause, FC Barcelona will receive the FULL amount in its entirety.

[@CatalunyaRadio]
Sælg!
Det hedder: SÆÆÆÆLLG

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1773
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Ialocin skrev:
man jul 31, 2023 10:13 pm
Kvoller skrev:
man jul 31, 2023 10:04 pm


Ej, det synes jeg ikke lyder særlig godt.
Hvis vi fortsat vil spille. 4-4-2 kan jeg godt se meningen med det. Han kan spille hængende angriber, og jeg kan ikke se, hvem vi realistisk kan hente, der er bedre.
Den sidste mand på planeten som skal hentes er netop Joao Felix !! Ej, den tilfalder Neymar, men så anden sidste mand på planeten bør være Joao Felix.

Vi skal slet ikke erstattet Dembele med en wing. Vi har i forvejen Raphinha, Ferran Torres og Ansu Fati som bør blomstre i denne sæson, samt Abde som bør få chancen. Desuden kommer vi sikkert til at spille 442 i 90% af kampene i kommende sæson, derfor skal vi kun bruge én enkelt wing ad gangen (altså sammen med Lewandowski). Derfor er en Dembele-erstatning slet ikke absolut nødvendig. Vi bør i stedet for kigge på en HB og evt. en fremskudt CM.

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Barca80 skrev:
man jul 31, 2023 10:23 pm
Ialocin skrev:
man jul 31, 2023 10:13 pm
Kvoller skrev:
man jul 31, 2023 10:04 pm


Ej, det synes jeg ikke lyder særlig godt.
Hvis vi fortsat vil spille. 4-4-2 kan jeg godt se meningen med det. Han kan spille hængende angriber, og jeg kan ikke se, hvem vi realistisk kan hente, der er bedre.
Den sidste mand på planeten som skal hentes er netop Joao Felix !! Ej, den tilfalder Neymar, men så anden sidste mand på planeten bør være Joao Felix.

Vi skal slet ikke erstattet Dembele med en wing. Vi har i forvejen Raphinha, Ferran Torres og Ansu Fati som bør blomstre i denne sæson, samt Abde som bør få chancen. Desuden kommer vi sikkert til at spille 442 i 90% af kampene i kommende sæson, derfor skal vi kun bruge én enkelt wing ad gangen (altså sammen med Lewandowski). Derfor er en Dembele-erstatning slet ikke absolut nødvendig. Vi bør i stedet for kigge på en HB og evt. en fremskudt CM.
Øøøh Felix er ikke Wing? Han er vel mere falsk 9er/supporting striker.

Under alle omstændigheder vil det være katastrofalt at fyre 100 mil af på ham. Han ender som en Griezmann 2. Hent Silva og en højreback, eller gem pengene

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Barca80 skrev:
man jul 31, 2023 10:23 pm
Ialocin skrev:
man jul 31, 2023 10:13 pm
Kvoller skrev:
man jul 31, 2023 10:04 pm


Ej, det synes jeg ikke lyder særlig godt.
Hvis vi fortsat vil spille. 4-4-2 kan jeg godt se meningen med det. Han kan spille hængende angriber, og jeg kan ikke se, hvem vi realistisk kan hente, der er bedre.
Den sidste mand på planeten som skal hentes er netop Joao Felix !! Ej, den tilfalder Neymar, men så anden sidste mand på planeten bør være Joao Felix.

Vi skal slet ikke erstattet Dembele med en wing. Vi har i forvejen Raphinha, Ferran Torres og Ansu Fati som bør blomstre i denne sæson, samt Abde som bør få chancen. Desuden kommer vi sikkert til at spille 442 i 90% af kampene i kommende sæson, derfor skal vi kun bruge én enkelt wing ad gangen (altså sammen med Lewandowski). Derfor er en Dembele-erstatning slet ikke absolut nødvendig. Vi bør i stedet for kigge på en HB og evt. en fremskudt CM.
Men nu er Felix heller ikke en typisk wing, men nærmere en hængende angriber. Lige nu spiller vi 4-4-2, hvor Dembele har sit udgangspunkt i højre side. Her vil Felix' udgangspunkt nok være mere centralt, men han ville passe fint ind i det taktiske setup. Derudover vil han kunne agere backup for Lewandowski. Jeg har i hvert fald større tiltro til ham end Ferran Torres, der ligner vores bedste bud på en reserve.

Og vi skal selvfølgelig ikke give 100 mio. for ham, men mon ikke Atletico er villige til at gå af med ham for en del mindre nu?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Dembélé's replacements at Barça: Ezzalzouli or Alexis Sánchez. [MARCA]

As if :lol:

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man jul 31, 2023 11:09 pm
Dembélé's replacements at Barça: Ezzalzouli or Alexis Sánchez. [MARCA]

As if :lol:
Spiller Rivaldo stadig? :grin:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Filten
Indlæg: 1923
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Kommer et eventuelt salg af Dembele til at ske nu her, efter midnat eller først de kommende dage?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1773
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Det bliver et kæmpe gigantisk NEJ TAK til Bernardo Silva herfra.

Hans markedsværdi er 80 mio. euro og tror ikke vi kan hente ham meget billigere end det beløb. Dertil fylder han 29 år om 10 dage, hvilket er en vanvittig pris for en ikke-langtidsholdbar spiller.

Desuden så minder Bernardo Silva mig meget om en Coutinho, som var en kæmpe profil i PL, men som bare ikke kunne finde sit spil frem i La Liga. Frygter lidt tilsvarende med Bernardo Silva to be honest.

Derfor et mega stort NEJ TAK. Til den pris, så langt hellere Florian Wirtz, som allerede nu som 20-årig viser et gevaldigt højt niveau i bundesligaen. I modsætning til Bernardo Silva, kan man trods alt bruge Wirtz i de næste 10-15 år - altså langt mere valuta for pengene.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1773
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Filten skrev:
man jul 31, 2023 11:36 pm
Kommer et eventuelt salg af Dembele til at ske nu her, efter midnat eller først de kommende dage?
Er det korrekt forstået, at så længe PSG aktiverer Dembeles klausul nu her før midnat (til 50 mio.), så har de vundet nogle dage (typisk 48 timer) til at afklare de personlige vilkår og dermed føre transferen igennem - også selvom deadline udløb her ved midnat?

DrGink
Indlæg: 697
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
man jul 31, 2023 11:45 pm
Det bliver et kæmpe gigantisk NEJ TAK til Bernardo Silva herfra.

Hans markedsværdi er 80 mio. euro og tror ikke vi kan hente ham meget billigere end det beløb. Dertil fylder han 29 år om 10 dage, hvilket er en vanvittig pris for en ikke-langtidsholdbar spiller.

Desuden så minder Bernardo Silva mig meget om en Coutinho, som var en kæmpe profil i PL, men som bare ikke kunne finde sit spil frem i La Liga. Frygter lidt tilsvarende med Bernardo Silva to be honest.

Derfor et mega stort NEJ TAK. Til den pris, så langt hellere Florian Wirtz, som allerede nu som 20-årig viser et gevaldigt højt niveau i bundesligaen. I modsætning til Bernardo Silva, kan man trods alt bruge Wirtz i de næste 10-15 år - altså langt mere valuta for pengene.
Helt uenig i din risikovurdering af Bernardo Silva i forhold til coutinho. Bernardo Silva skal nok kunne slå til. Men han er godt nok dyr.

Jeg vil dog også hellere have Wirtz.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1773
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

🚨𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆." Barcelona wants to sign Leroy Sané ✍️⌛

-Sport 🔵🔴
Leroy Sane bliver altså højt sandsynligt Dembeles erstatning.

Hans markedsværdi er 65 mio. Og selvom han er 27 år og dermed 1 år ældre end Dembele, så overlever vi nok. Håber jeg i hvert fald. Ah men det gør vi nok. Altså overlever.

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Barca80 skrev:
man jul 31, 2023 11:48 pm
Filten skrev:
man jul 31, 2023 11:36 pm
Kommer et eventuelt salg af Dembele til at ske nu her, efter midnat eller først de kommende dage?
Er det korrekt forstået, at så længe PSG aktiverer Dembeles klausul nu her før midnat (til 50 mio.), så har de vundet nogle dage (typisk 48 timer) til at afklare de personlige vilkår og dermed føre transferen igennem - også selvom deadline udløb her ved midnat?
Hvor har du det fra?

Red
Indlæg: 164
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

Barca80 skrev:
man jul 31, 2023 11:48 pm
Filten skrev:
man jul 31, 2023 11:36 pm
Kommer et eventuelt salg af Dembele til at ske nu her, efter midnat eller først de kommende dage?
Er det korrekt forstået, at så længe PSG aktiverer Dembeles klausul nu her før midnat (til 50 mio.), så har de vundet nogle dage (typisk 48 timer) til at afklare de personlige vilkår og dermed føre transferen igennem - også selvom deadline udløb her ved midnat?
I Spanien (muligvis andre steder også) er det spilleren selv der skal købe sig fri fra kontrakten så tænker man har styr på fremtiden :))

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Evt. erstatning for Dembele giver jo ingen mening, før vi har solgt endnu en af højrefløjene. Hverken sportsligt eller økonomisk.
Det skulle da lige være for at påvise, vores manglende evne til at lære af tidligere tiders fejl.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Barca80 og 75 gæster