Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Dani Parejo på 34 år til Barca - det er et af klub historiens største jokes!!

Så kan man altså heller ikke synke lavere som ledelse vel? :clap:

Så hellere rykke et talent op eller brug Nico som backup.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Det vil være ærgerligt. Rigtig ærgerligt hvis Parejo er den eneste dm mulighed tilbage :|

Han er dog en glimrende spiller og som en 1 årig midlertidig løsning, vil det ikke være helt skidt! MEN er han ikke mere en cm end dm, eller i hvert fald mere offensivt anlagt end en gennemført defensiv midt!?

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Antimadridista skrev:
ons jun 28, 2023 1:24 pm
Det vil være ærgerligt. Rigtig ærgerligt hvis Parejo er den eneste dm mulighed tilbage :|

Han er dog en glimrende spiller og som en 1 årig midlertidig løsning, vil det ikke være helt skidt! MEN er han ikke mere en cm end dm, eller i hvert fald mere offensivt anlagt end en gennemført defensiv midt!?
Jeg kom ind for at skrive noget lignende. Hvis vi nu antager Parejo bliver meget billig og kontrakten kun behøver gælde kort tid, så tænker jeg også Parejo er en ok overgangsfigur. Jeg indrømmer jeg har set ham spille meget lidt, men kan huske at hans stats især i Valencia var glimrende. Hvis han kan tage pivoten en sæsons penge på tilfredsstillende vis (han spiller vist normalt på tomands-midtbanen) kunne det være værre. Men jeg ved heller ikke om den rolle giver mening for Parejo…

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hristo skrev:
ons jun 28, 2023 3:13 pm
Antimadridista skrev:
ons jun 28, 2023 1:24 pm
Det vil være ærgerligt. Rigtig ærgerligt hvis Parejo er den eneste dm mulighed tilbage :|

Han er dog en glimrende spiller og som en 1 årig midlertidig løsning, vil det ikke være helt skidt! MEN er han ikke mere en cm end dm, eller i hvert fald mere offensivt anlagt end en gennemført defensiv midt!?
Jeg kom ind for at skrive noget lignende. Hvis vi nu antager Parejo bliver meget billig og kontrakten kun behøver gælde kort tid, så tænker jeg også Parejo er en ok overgangsfigur. Jeg indrømmer jeg har set ham spille meget lidt, men kan huske at hans stats især i Valencia var glimrende. Hvis han kan tage pivoten en sæsons penge på tilfredsstillende vis (han spiller vist normalt på tomands-midtbanen) kunne det være værre. Men jeg ved heller ikke om den rolle giver mening for Parejo…
Så vil jeg hellere have Romeu. En regulær kød og kartoffel spiller. Ikke så meget pis, men gør hvad der skal gøres som DM.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Norbit skrev:
tors jun 22, 2023 9:33 pm
Isageren skrev:
tors jun 22, 2023 7:23 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 22, 2023 7:19 pm
EasyBuddhist skrev:
tors jun 22, 2023 6:37 pm
Så for den, nu bliver det spændende :!: :!: :!:

Hvilken type er ham her, hvem kan han sammenlignes med? Har set 0 minutter med ham.
Isco
Vil nu hellere mene en forbedret version af Özil. Selv Özil har været ude og nævne at Arda Guler er en bedre 10'er end ham selv. Jeg har haft fornøjelsen af at se ham live, han er hjernedød, outstanding overblik, touch og drible evne. Han tilbyder sig konstant, om der er to mand i ryggen på ham så tør han tilbyde sig og modtage bolden. Hvis han spillede sammen med Lewandowski fremfor Enner Valencia, ville han være oppe på to cifret assist. Han er virkelig virkelig dygtigt, en af de spillere hvor man tænkter "wow".

Han startede ude i kampen jeg så, allerede efter 20 minutter begyndte fansene at kalde på ham. Han kom ind i halvlegen.
Nu scorede Enner Valencia altså 30 bamser i denne sæson. Han er altså ganske god. Isco er da heller ikke et dårligt bud? Han var da også hjernedød god i sine tidligere år, og mente også mest bare som spillertype.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors jun 22, 2023 9:56 pm
Jeg synes videoen viser meget godt, at han ikke minder om Ozil. Ozil spillede meget mere nonchalant og kreativt end Arda.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
ons jun 28, 2023 4:30 pm
EasyBuddhist skrev:
tors jun 22, 2023 9:56 pm
Jeg synes videoen viser meget godt, at han ikke minder om Ozil. Ozil spillede meget mere nonchalant og kreativt end Arda.
Ud fra den der video, minder han altså allermest om Ney.!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🇸🇦 Barça have received a formal offer from Al Ahli for Franck Kessie:

💰 €20m for Barça
💰 €10m salary for Kessie

[Gerard Romero]

Havde forventet et højere bud, når man tænker på andre indkøb foretaget af arabiske klubber på det seneste.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

de Jong is still being targeted by Manchester United and Bayern Munich. If an offer of €90M and more arrives the club will consider selling him. [Diario Sport ]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Brozović has said NO to Al Nassr for Barça as things stand, but Barça don't have the sum requested by Inter yet. They're trying to sell players to reach at least €17m to pay for him. [Gianluca Di Marzio]

Tebas & Co. bør lykønske sig selv, idet de snart har forvandlet La Liga til en bonderøvsliga, hvor kun én klub, tilsyneladende, kan gøre lige hvad de vil.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

💰 Barça need to sell players.

💰 In addition to the well-known names, de Jong's option should not be excluded in the event that a special offer arrives. The obstacle so far is the players prefer to stay.

[Achraf Ben Ayad]
Klub; "Vi ser bort fra dig og ser gerne, at du finder en anden arbejdsgiver"

Spiller; "Tror nok lige at jeg bliver"

Jeg forstår godt at man, som spiller, helst vil blive, men omvendt, må pågældende spiller også forstå, at hvis man står i vejen for klubbens ageren på transfermarkedet, så vil nogle fans tage det ilde op og så er man ikke ligefrem i kridthuset.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Magnus Frost skrev:
tors jun 22, 2023 6:32 pm
EasyBuddhist skrev:
ons jun 21, 2023 8:12 pm
Barca80 skrev:
ons jun 21, 2023 7:20 pm
🇪🇸 Iñigo Martínez. ✅
🇸🇳 Mikayil Faye. ✅
🇩🇪 İlkay Gündoğan. ✅
🇧🇷 Vitor Roque. ⏳

#KOS
Så mangler vi bare en DM (pivot).

Spørgsmål er om vi har pengene til noget godt, eller om det bliver wish-køb? Den gode nyhed er at både Neves og Amrabat er udelukket.
Indtil videre, kan man ikke forlange mere, da det har været tæt på perfekt. Kan man nu få lukket Roque og sendt en håndfuld spillere videre, så kan der være mere godt på vej. Jeg holder stadig på Oriol Romeu, som det mest realistiske match lige nu og her, hvis man samtidig kan sikre sig et talent til fremtiden.


Fed video!

Jeg tænker også Oriol giver mening til prisen og bredden men tror du ikke Gundogan vil være foran i køen som dm, selvom det ikke er hans vante plads?




I øvrigt, i forhold til pivot positionen, er denne netop udkommet :ned:


Lige netop derfor, at man burde satse på Nico…. Det bliver rigtig svært at finde en færdig model udefra. Jeg tror med tiden, at Nicp kunne blive fremragende på den position. Romeu på kort sigt og Nico som lærling..

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »


Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
ons jun 28, 2023 5:04 pm
🇸🇦 Barça have received a formal offer from Al Ahli for Franck Kessie:

💰 €20m for Barça
💰 €10m salary for Kessie

[Gerard Romero]

Havde forventet et højere bud, når man tænker på andre indkøb foretaget af arabiske klubber på det seneste.
Hvis det er korrekt, kan man også presse 5-8m€ ekstra ud af dem, hvilket (evt sammen med 6-8 m€ for Lenglet!?) vil kunne løse flere presserende ting: Roque, Brozovic eller begge!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: DrGink og 58 gæster