Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

På midten har vi jo også nico. Jeg ved ikke hvor han står lige pt, men Easy lader til at tænke man burde forsøge med ham på dm, og han lyder altid til at vide hvad han taler om. :smile:
Én ting er, hvad jeg mener, en anden er, hvad Xavi mener :lol:

Men sagt på en mere nuanceret måde, så går Xavi efter færdige profiler og her må Nico siges stadig at mangle noget før, han er en veludviklet pivot. Spørgsmålet er så om, man vil tage risikoen og udvikle sin egen profil og det ser Xavi ikke ud til at ville
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
tirs jun 20, 2023 4:56 am
Helt op i krogen !! Præcis sådan scorede Arda Güler sit første mål for landsholdet i aftes imod Wales.

Han har allerede en fremragende sparketeknik trods hans alder , hvilket han har bevist gentagende gange for Fenerbahce med mål udenfor feltet.

Synes Barca virkelig skal gå all-in for ham her.
Problemet er, Barca har mange steder, hvor man burde gå all in. Jeg har længe argumenteret for Güler, men man må også erkende, de ikke er på den position, man skal gå al in. I hvert fald ikke nu og her, hvor der er mange andre prioriteter og den første er jo at få spillere solgt. Man har en lang iste med afventende spillere, hvor der er mere eller mindre færdigforhandlede aftaler på plads og jeg tænker ikke, man skal forlænge denne uden at have noget på plads på salgssiden. Man har allerede spændt buen med Gündogan, Inigo og Roque, så det ville være dejligt, om man kunne få solgt i hvert fald Umtiti og Lenglet inden, man forpligtiger sig yderligere
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

EasyBuddhist skrev:
tirs jun 20, 2023 9:47 am
Barca80 skrev:
tirs jun 20, 2023 4:56 am
Helt op i krogen !! Præcis sådan scorede Arda Güler sit første mål for landsholdet i aftes imod Wales.

Han har allerede en fremragende sparketeknik trods hans alder , hvilket han har bevist gentagende gange for Fenerbahce med mål udenfor feltet.

Synes Barca virkelig skal gå all-in for ham her.
Problemet er, Barca har mange steder, hvor man burde gå all in. Jeg har længe argumenteret for Güler, men man må også erkende, de ikke er på den position, man skal gå al in. I hvert fald ikke nu og her, hvor der er mange andre prioriteter og den første er jo at få spillere solgt. Man har en lang iste med afventende spillere, hvor der er mere eller mindre færdigforhandlede aftaler på plads og jeg tænker ikke, man skal forlænge denne uden at have noget på plads på salgssiden. Man har allerede spændt buen med Gündogan, Inigo og Roque, så det ville være dejligt, om man kunne få solgt i hvert fald Umtiti og Lenglet inden, man forpligtiger sig yderligere
Det er en svær balancegang vi befinder os i. Vi skal styrke toppen, hvilket altid er sværest. Risikoen, beløbene og lønningerne er helt andre.
Og lige præcis derfor, kan vi koble Roque på toppen, da vi har Lewa som absolutte førstevalg. Så kan indkøringen være rolig, hvilket unge altid har godt af.

Derudover, så har vi altså brug for rutine. Vores midtbane består i well-proven (dog) gutter i Gavi og Pedri - men også spillere, som mangler rutine. Derfor er Gündogan en perfekt tilføjelse. Og nok også derfor at andre rygtede folk er spillere med et langt CV. Det er meget vigtigt på 6'eren - og i kombination med de unge gutter lige foran.

Güler viser potentiale. Men er også lidt hyped. Forståeligt, for han laver mange lækre tekniske ting. Men springet fra den tyrkiske liga er enormt stort rent niveaumæssigt - og at han laver en flot basse mod Wales er ikke garanti for at han er kommende superstar.
Måske ville vores kære Pablo Torre også brilliere på et tyrkisk tophold, som dominerer :yawn:

Tog man Güler nu på hans lave frikøb - så ville han få langt færre minutter - hvilket måske ville bremse udviklingen - og vores økonomiske case in mente - så kunne vi ikke tage ham nu og evt. udleje ham.

Synes vi har et fint ungt mix. Masser af toppotentiale er i sigte - mixet består i at skabe det rette indkøringsmiljø, hvor presset ikke vokser sig for stort. Og det kræver dygtige rutinerede kræfter.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Barcelona are the favourites to sign João Cancelo from Manchester City this summer, ahead of Arsenal. [@FabrizioRomano]

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Dytrax skrev:
tirs jun 20, 2023 12:17 pm
🚨 Barcelona are the favourites to sign João Cancelo from Manchester City this summer, ahead of Arsenal. [@FabrizioRomano]
Perfekt tilføjelse!
---------------------------------------
Barca is my religion!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Champione skrev:
tirs jun 20, 2023 12:19 pm
Dytrax skrev:
tirs jun 20, 2023 12:17 pm
🚨 Barcelona are the favourites to sign João Cancelo from Manchester City this summer, ahead of Arsenal. [@FabrizioRomano]
Perfekt tilføjelse!
Et lejemål med Cancelo vil unægtelig være en sportslig opgradering af stor betydning. Specielt i de 80% af kampene, hvor modstanderen står dybt. Han vil helt sikkert gøre det langt nemmere for Barca at score sine mål og få dem lukket på et tidligere stadie og, han kan spille til venstre også. En tilgang af den karakter vil unægtelig gøre holdet mere kompetitiv. Den involverede økonomi vil dog også være stor.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Obligatorisk læsestof for alle Barcafans, der har problemer med at forstå FFP og gerne vil vide, hvor man står :ned:



Den er simpel og let forstålig
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Despite Xavi's statements, Neymar won't give up. He wants to return to Barça. [Diario Sport]
🚨🚨💣| BREAKING: Neymar Jr wants to RETURN to FC Barcelona! He is READY to lower his salary to come back & is not giving up on his dream to be a blaugrana again. @ferrancorreas ☎️🇧🇷🔥

Tak, men Ney tak :grin:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
tirs jun 20, 2023 7:25 pm
Despite Xavi's statements, Neymar won't give up. He wants to return to Barça. [Diario Sport]
🚨🚨💣| BREAKING: Neymar Jr wants to RETURN to FC Barcelona! He is READY to lower his salary to come back & is not giving up on his dream to be a blaugrana again. @ferrancorreas ☎️🇧🇷🔥

Tak, men Ney tak :grin:
:lol:

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
tirs jun 20, 2023 7:25 pm
Despite Xavi's statements, Neymar won't give up. He wants to return to Barça. [Diario Sport]
🚨🚨💣| BREAKING: Neymar Jr wants to RETURN to FC Barcelona! He is READY to lower his salary to come back & is not giving up on his dream to be a blaugrana again. @ferrancorreas ☎️🇧🇷🔥

Tak, men Ney tak :grin:
Kunne dog godt bruge hans kreativitet og mål.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Jeg kommer til at spille det (VM i Qatar, red.), som om det er den sidste, fordi jeg ved ikke, om jeg stadig har den mentale styrke til at klare mere fodbold, siger Neymar i dokumenteran ifølge nyhedsbureauet AFP
Udtalelser som denne gør, at jeg slet ikke ønsker en dyr Neymar tilbage. Derudover er der alle skaderne og måden han forlod os på.

Han er dog en dygtig spiller, når han er i omdrejninger.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Det allerværste som kan ske ved dette transfervindue er, at Neymar vender tilbage til Barcelona :thumbdown:

Jeg har ARGUMENTERET før, hvorfor jeg mener således. Jeg har 5-6 grunde til dette synspunkt. Han skal bare HOLDE SIG LANGT VÆK!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨📝 - Qatari journalist Mabkhout Al-Marri:

“There is a super player who many wish he would come to Barcelona and some are upset with him. The player is very close to Barcelona. There is a lot of talk between his club and Barcelona and there are some points remaining in the financial aspect. The player is in Barcelona and he wants to play for Barcelona.”

- EDITOR NOTE: It’s worth mentioning that this guy was the first to announce Messi to Inter Miami publicly

Det er ikke derfor Xavi har afbrudt ferie og holdt møde med Alemany i dag, vel?

VEL?!!??

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
tirs jun 20, 2023 8:47 pm
🚨📝 - Qatari journalist Mabkhout Al-Marri:

“There is a super player who many wish he would come to Barcelona and some are upset with him. The player is very close to Barcelona. There is a lot of talk between his club and Barcelona and there are some points remaining in the financial aspect. The player is in Barcelona and he wants to play for Barcelona.”

- EDITOR NOTE: It’s worth mentioning that this guy was the first to announce Messi to Inter Miami publicly

Det er ikke derfor Xavi har afbrudt ferie og holdt møde med Alemany i dag, vel?

VEL?!!??
Hvem i alverden er det så ?????

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨| Al Nassr is interested in Ferran Torres and they have requested the transfer of Ferran with a purchase option of €30M for 2024.

▪︎They would pay Ferran's entire salary and €5M to Barça for 2023-24 season and in case they decide to activate the €30M purchase option in 2024, Al Nassr offers Ferran €18M net salary per year.

▪︎At this moment, the player's priority is to continue his career in Europe and recover his best level, but he has this offer on the table.

🚨🚨| Brighton have offered €27M+€3M in variables and 40% of a future sale for Abde. Barça would welcome this offer but everything would be waiting for the player's decision.

[ Via: Blxck News 🎩 ]
Husk badebukser og kasket, Ferran. Hej hej

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 70 gæster