Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Barca80 skrev:
ons jun 07, 2023 10:30 am
Filten skrev:
ons jun 07, 2023 9:22 am
Ingen Messi denne sæson og vi kommer til at spille kedeligt igen til næste sæson, lad os fortsætte med det
Hvis vi har Pedri på midtbanen sammen med Gündogan, plus en offensiv højre back, så ser det pludselig smukt ud, og det med eller uden Messi :thumbup:
Ikke fordi pedri har brilleret med vanvittige assister kamp efter kamp.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Barca80 skrev:
ons jun 07, 2023 8:33 am
Trods jeg elsker Messi som fodboldsspiller, samt mener han er historiens bedste and all that, så har jeg sgu ikke noget imod at han fravælger Barca.

Barca vil spare en masse penge og bruge dem i stedet på andre (yngre) spillere, hvilket jeg også synes at det er den vej man bør gå to be honest.

Så ingen Messi denne sommer, er bestemt not a tragedy :thumbup:
Ja - lad os da endelig fravælge en La Masia dreng, nykåret verdensmester og en kommende ballon d'or vinder, der kunne booste merchandise delen enormt - en fænomenal spiller, som kunne rykke spillet meget - en pletfri rolle model, som vores unge trup kunne se op til og læne sig op ad - en spiller som kender presset fra den absolutte top i de sidste 15 år.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Champione skrev:
ons jun 07, 2023 11:04 am
Barca80 skrev:
ons jun 07, 2023 8:33 am
Trods jeg elsker Messi som fodboldsspiller, samt mener han er historiens bedste and all that, så har jeg sgu ikke noget imod at han fravælger Barca.

Barca vil spare en masse penge og bruge dem i stedet på andre (yngre) spillere, hvilket jeg også synes at det er den vej man bør gå to be honest.

Så ingen Messi denne sommer, er bestemt not a tragedy :thumbup:
Ja - lad os da endelig fravælge en La Masia dreng, nykåret verdensmester og en kommende ballon d'or vinder, der kunne booste merchandise delen enormt - en fænomenal spiller, som kunne rykke spillet meget - en pletfri rolle model, som vores unge trup kunne se op til og læne sig op ad - en spiller som kender presset fra den absolutte top i de sidste 15 år.
Og hvordan gik det med ham de sidste par år? Du ved vel han var med i 0-3, 0-4 og 2-8 opgørene. Messi er 36, det har du ikke nævnt en eneste gang. Hans fodboldrace er uddøende ligesom CR7. Hvis man vil vinde CL, så har man ikke plads til en luksuspiller som Messi, det ville en træner som Pep straffe med det samme. Det er rigtigt som Barca80 siger, Messi i Barca er slut, og det er der for mange, som endnu ikke har accepteret. Vi har allerede Lewandowski som vores trup kunne læne sig op af i sidste sæson, også en pletfri rollemodel. Han vandt sku ligaen for os, mens Messi ikke vandt noget som helst i sine to sidste sæsoner med os. Vi skal til at bygge et hold og hente spillere som kan komplimentere truppen. Vi har brug for 4-5 i min optik, og Messi passer ikke ind nogle steder. Vi lader som om Messi er den bedste i verden, som kommer ind og redder os, men hvorfor lyver vi for hinanden? Messi var kun god til VM i de seneste 2 år. Han har intet vist i PSG, og derudover har han ikke vist noget i CL siden 2019.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Rimelig hårdt at kalde at Messi intet har vist. At være involveret i 32 mål er vel acceptabelt?
Også relativt hårdt at kalder Messi for nøgleperson i vores europæiske deroutes. Jeg tænker at angrebet ikke er decideret ansvarlige for at forsvare og lade så mange mål gå ind.

Men fair vi er uenige - jeg tænker det er en perfekt tilføjelse. Delvist på grund af præstationerne på banen, men også for arbejdet uden for.
Zlatan forvandlede mentaliteten i Milan - og apropos europæiske deroutes, så mangler vi netop den her ånd og spirit. Den synes jeg virkelig Messi viste for Argentina til VM. For alvor mener jeg han stemplede ind som frontfigur - noget jeg har manglet hos ham i vores tid.

Og jeg er nærmest i chok over man mener han ikke ville kunne forstærke os.

Men fair nok med uenighed :grin:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
ons jun 07, 2023 11:17 am
Champione skrev:
ons jun 07, 2023 11:04 am
Barca80 skrev:
ons jun 07, 2023 8:33 am
Trods jeg elsker Messi som fodboldsspiller, samt mener han er historiens bedste and all that, så har jeg sgu ikke noget imod at han fravælger Barca.

Barca vil spare en masse penge og bruge dem i stedet på andre (yngre) spillere, hvilket jeg også synes at det er den vej man bør gå to be honest.

Så ingen Messi denne sommer, er bestemt not a tragedy :thumbup:
Ja - lad os da endelig fravælge en La Masia dreng, nykåret verdensmester og en kommende ballon d'or vinder, der kunne booste merchandise delen enormt - en fænomenal spiller, som kunne rykke spillet meget - en pletfri rolle model, som vores unge trup kunne se op til og læne sig op ad - en spiller som kender presset fra den absolutte top i de sidste 15 år.
Og hvordan gik det med ham de sidste par år? Du ved vel han var med i 0-3, 0-4 og 2-8 opgørene. Messi er 36, det har du ikke nævnt en eneste gang. Hans fodboldrace er uddøende ligesom CR7. Hvis man vil vinde CL, så har man ikke plads til en luksuspiller som Messi, det ville en træner som Pep straffe med det samme. Det er rigtigt som Barca80 siger, Messi i Barca er slut, og det er der for mange, som endnu ikke har accepteret. Vi har allerede Lewandowski som vores trup kunne læne sig op af i sidste sæson, også en pletfri rollemodel. Han vandt sku ligaen for os, mens Messi ikke vandt noget som helst i sine to sidste sæsoner med os. Vi skal til at bygge et hold og hente spillere som kan komplimentere truppen. Vi har brug for 4-5 i min optik, og Messi passer ikke ind nogle steder. Vi lader som om Messi er den bedste i verden, som kommer ind og redder os, men hvorfor lyver vi for hinanden? Messi var kun god til VM i de seneste 2 år. Han har intet vist i PSG, og derudover har han ikke vist noget i CL siden 2019.
Nu igen :crazy: :roll:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❌ The departure of Ansu and Ferran is complicated, as they don't want to leave the club and they have long contracts. [Diario AS]

Hristo
Indlæg: 362
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Dytrax skrev:
ons jun 07, 2023 12:08 pm
❌ The departure of Ansu and Ferran is complicated, as they don't want to leave the club and they have long contracts. [Diario AS]
Det er sjovt at spillere med lidt spilletid og pæn løn ikke vader i guldrandede tilbud fra storklubber og derfor vil blive. Det lyder som noget vi oplever hvert år.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
ons jun 07, 2023 11:49 am
Isageren skrev:
ons jun 07, 2023 11:17 am
Champione skrev:
ons jun 07, 2023 11:04 am
Barca80 skrev:
ons jun 07, 2023 8:33 am
Trods jeg elsker Messi som fodboldsspiller, samt mener han er historiens bedste and all that, så har jeg sgu ikke noget imod at han fravælger Barca.

Barca vil spare en masse penge og bruge dem i stedet på andre (yngre) spillere, hvilket jeg også synes at det er den vej man bør gå to be honest.

Så ingen Messi denne sommer, er bestemt not a tragedy :thumbup:
Ja - lad os da endelig fravælge en La Masia dreng, nykåret verdensmester og en kommende ballon d'or vinder, der kunne booste merchandise delen enormt - en fænomenal spiller, som kunne rykke spillet meget - en pletfri rolle model, som vores unge trup kunne se op til og læne sig op ad - en spiller som kender presset fra den absolutte top i de sidste 15 år.
Og hvordan gik det med ham de sidste par år? Du ved vel han var med i 0-3, 0-4 og 2-8 opgørene. Messi er 36, det har du ikke nævnt en eneste gang. Hans fodboldrace er uddøende ligesom CR7. Hvis man vil vinde CL, så har man ikke plads til en luksuspiller som Messi, det ville en træner som Pep straffe med det samme. Det er rigtigt som Barca80 siger, Messi i Barca er slut, og det er der for mange, som endnu ikke har accepteret. Vi har allerede Lewandowski som vores trup kunne læne sig op af i sidste sæson, også en pletfri rollemodel. Han vandt sku ligaen for os, mens Messi ikke vandt noget som helst i sine to sidste sæsoner med os. Vi skal til at bygge et hold og hente spillere som kan komplimentere truppen. Vi har brug for 4-5 i min optik, og Messi passer ikke ind nogle steder. Vi lader som om Messi er den bedste i verden, som kommer ind og redder os, men hvorfor lyver vi for hinanden? Messi var kun god til VM i de seneste 2 år. Han har intet vist i PSG, og derudover har han ikke vist noget i CL siden 2019.
Nu igen :crazy: :roll:
Jeg vil have Antonella i stedet for :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Matves12
Indlæg: 63
Tilmeldt: søn apr 03, 2022 4:38 pm
Har takket: 129 gange
Blevet takket: 22 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Matves12 »





Mødte Ronaldinho i 2004 efter Brøndby kampen, mit største minde som barn

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Øv

Sådan rigtigt øv.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Godt. Lad os bruge tiden på at få solgt ud og en gut ved navn Vitor Roque.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Inter Miami er på 15. pladsen i den amerikanske liga.

Ja, han har virkelig valgt at spille med om det hele, må man sige

I det mindste blev det ikke Al Hilal

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨💣Agreement in principle between Messi and Inter Miami.

Another details:

Will receive a % of the agreement between the MLS and Apple

Additional % from Adidas from the sale of Inter Miami shirts.

Will be the face of the 2026 WC held in the USA.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Champione skrev:
ons jun 07, 2023 11:38 am
Rimelig hårdt at kalde at Messi intet har vist. At være involveret i 32 mål er vel acceptabelt?
Også relativt hårdt at kalder Messi for nøgleperson i vores europæiske deroutes. Jeg tænker at angrebet ikke er decideret ansvarlige for at forsvare og lade så mange mål gå ind.

Men fair vi er uenige - jeg tænker det er en perfekt tilføjelse. Delvist på grund af præstationerne på banen, men også for arbejdet uden for.
Zlatan forvandlede mentaliteten i Milan - og apropos europæiske deroutes, så mangler vi netop den her ånd og spirit. Den synes jeg virkelig Messi viste for Argentina til VM. For alvor mener jeg han stemplede ind som frontfigur - noget jeg har manglet hos ham i vores tid.

Og jeg er nærmest i chok over man mener han ikke ville kunne forstærke os.

Men fair nok med uenighed :grin:
Messis statistikker i CL kampe hvor vi røg ud… uhyggelige og ukomfortable. I lever i en drømmeverden og er forblændet af jeres kærlighed til Messi. Han ville være god i La Liga, men vi ville ikke kunne bruge ham i en seriøs CL kamp.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Madrid har til gengæld lige købt Bellingham...

Alt mens vi ikke kan komme af med Ferran, Kessie og de andre knallerter.

Om lidt indkalder Laporta nok pressen, for at fejre at Roberto er forlænget til 2057.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 70 gæster