Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Paulinho15 »

Hej brugere på forum, det er ved at være to år siden jeg har deltaget aktivt her.

I august 2021 fik jeg vist skrevet noget vås omkring corona, og siden har jeg holdt en pause herfra, det beklager jeg og undskyld for det, men jeg har dog alligevel fulgt og læst med i trådene, da jeg synes det er spændende!

Med til historien hører også, at jeg har været alvorligt syg med angst fra 2018 til og med sidste år, så jeg havde også mere brug for at fokusere på mig selv, så det er også grunden til, at jeg ikke har deltaget i forum siden.

Sidste år fik jeg mit liv tilbage efter fire års helvede, men jeg har desværre fået det skidt igen efter uønsket kontakt med min far, men jeg ved, at jeg også kommer ovenpå igen.

Jeg kan måske tænke mig at deltage lidt engang i mellem her på forum igen, men først og fremmest vil jeg gerne undskylde for det corona-vås jeg fik skrevet for snart to år siden.

I min barndom blev jeg udsat for psykisk vold og massivt omsorgssvigt, så jeg har altid været nem at påvirke og til tider også for naiv og for godtroende!

På daværende tidspunkt havde jeg en (dårlig) ven, som bildte mig nogle forkerte ting ind omkring corona, som jeg stolede blindt på, men ham har jeg heldigvis fået cuttet ud af mit liv nu.

Min interesse for Barca startede da jeg var barn, og jeg har selv spillet meget fodbold.

Jeg har altid drømt om at få mit professionelle gennembrud og at spille i Barca, men jeg er aldrig lykkes med at slå igennem, fordi jeg ikke troede på mig selv på grund af dårligt selvværd og angsten.

Har dog været på to talentcamps i FC Barcelona, da jeg var 14 år og 15 år, så talent må jeg have haft, men jeg vidste bare ikke jeg var god, fordi min far altid sagde til mig, at jeg var dårlig.

I den forbindelse var jeg en del på Camp Nou, hvor vi også modtog teorilektioner om klubbens måde at spille på og vi så Champions League-sejren på 2-0 over Viktoria Plzen.

Vi trænede på banerne ved siden af det gamle Mini Estadi og kunne se Camp Nou fra træningsbanen, hvor Lionel Messi efter sigende trænede, da han gik på La Masia!

Vi var en gruppe af danske talenter afsted på besøg hos Barca, hvor deres FCB Escola-trænere stod for træningen.

I den forbindelse boede vi på et hotel i Sant Joan Despi-bydelen, som lå i gå-afstand til træningsanlægget Ciutat Esportiva, hvor vi også så førsteholdets træningsbane og fik en rundvisning på anlægget!

Vi så også flere af spillerne ankomme til træning! Alt i alt er turene derned i 2011 og 2012 blandt de fedeste oplevelser i mit liv!

Fra 2016 til og med sidste år skrev jeg faktisk artikler her på siden.

Tror det blev til over 3.500 artikler samlet i den periode, hvor jeg undervejs også lavede interviews med Kim Boye, Martin Braithwaite, Andreas Laudrup og Mads Junker, så jeg tænker, at jeg har en god indsigt og viden omkring Barca at bidrage med her på forum, men det bliver bare for hyggens skyld, hvis jeg vælger at deltage igen.

I det sidste år har jeg forsøgt at få gang i fodboldkarrieren igen, men det er ikke gået, som jeg havde håbet, så nu vil jeg give slip på den drøm.

Selvom jeg er blevet 26 år nu, så tror jeg godt på, at jeg kan få mit gennembrud, men det er vigtigere for mig nu at få et godt liv og have det godt med mig selv, så må vi se hvad der sker hen af vejen!

Jeg beklager igen for det corona-vås! Har som jeg er lidt inde på haft en meget vanskelig og traumatisk opvækst, men nu er jeg ved at lære at elske mig selv og få et godt liv!

Måske vil jeg skrive her på forum igen i det omfang jeg har lyst og overskud til, men jeg følte først og fremmest et behov for at undskylde for det corona-vås jeg skrev og fortælle lidt om mig selv, så jeg synes det er på sin plads med en ordenligt undskyldning.

Tak, fordi du læste med, og tillykke med mesterskabet!

Visca el Barca i Visca Catalunya!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Madameskrald »

Dejligt, at du er på vej til at få vendt skuden... og super, hvis du har overskud til forum igen - du er meget velkommen.

Og fedt, at du åbner op - det kan være et skridt i den rigtige retning :thumbup:

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Paulinho15 »

Madameskrald skrev:
man maj 29, 2023 6:26 pm
Dejligt, at du er på vej til at få vendt skuden... og super, hvis du har overskud til forum igen - du er meget velkommen.

Og fedt, at du åbner op - det kan være et skridt i den rigtige retning :thumbup:
Tusind tak! Ja, jeg var lidt skeptisk for at dele det her, men havde tænkt på det i noget tid og i dag følte jeg for at gøre det.

Det var det rette og det hele værd. Er glad for at jeg gjorde det! Min erfaring er, at jo mere man får ryddet op i det der nager, jo bedre får man det.

Det er altid godt at dele hvordan man har det i stedet for at gå med det selv.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Brormand vi har allesammen oplevet stor forhindringer i livet og vi ved at flere er på vej men kun positiv energi og indstilling kan smadre alle forhindringer.
Vejen til et godt liv er at fjerne alle negative ting i livet inkluderer alle giftige mennesker omkring os ;-)
Velkommen tilbage culé ❤️💙
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Paulinho15 »

Lopezzz skrev:
man maj 29, 2023 10:48 pm
Brormand vi har allesammen oplevet stor forhindringer i livet og vi ved at flere er på vej men kun positiv energi og indstilling kan smadre alle forhindringer.
Vejen til et godt liv er at fjerne alle negative ting i livet inkluderer alle giftige mennesker omkring os ;-)
Velkommen tilbage culé ❤️💙
Tak for de fine ord, og flot skrevet på den måde, som du nu kan sige det på. Det er jeg glad for og det varmer! Du har helt ret ❤️💙
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Jeg skal fandme aldrig rejse til USA. Der er noget helt galt med deres land 🤣🤣🤣

MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Michman »

Det har godt nok været nogle af de hårdeste måneder jeg nogensinde har haft.
Gik total ned med stress, jeg lå i min seng og kunne slet ikke trække vejret. Ringede efter en ambulance. De kunne ikke se det var noget galt, fik sovet 3-4 timer og begyndte at græde over ingen ting. Min kæreste fik mig indlagt på psyk, jeg kom ind og kunne ikke tåle at høre musik, lå med ørepropper. Det blev til 3 måneder på phyk med elektro chok. Der var 2 der døde mens jeg var indlagt. De fik gang i den ene igen. Selv om de fik gang i hende igen så kan jeg ikke få det billede ud af hovedet at se den lille pige ligge der livløs på gulvet. Jeg blev sat op i mit anti psykotiske medicin. Mit hoved er i konstant overgear. Den 9 april efter at have sovet 1,5 timer på et døgn BAD jeg om en sove pille, det måtte jeg ikke få. Jeg blev desperat. Jeg løb fra psyk og lagde mig ud på togskinnerne.. Politiet blev tilkaldt og de fandt mig 30 sekunder før toget kom. Jeg løb mod toget en betjent fik mig skubbet ind til siden. Jeg røg i håndjern og blev sat ind på psyk igen..

Hvis jeg høre en sang så køre den i hovedet konstant, kan ikke få det i ro igen. Arbejder på at kunne høre musik osv igen. Starter på arbejdet imorgen onsdag. Idag var jeg ude og ligge på græsset og høre podcast og jeg nød det faktisk. Håber jeg kan blive mig selv nogenlunde igen. Men der er LANG vej igen.
Ved godt den her historie er meget personlig. Men havde brug for at dele den.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Antimadridista »

Waaauw Michman…! Ved slet ikke hvad jeg skal sige… Håber du får noget behandling der kan hjælpe dig og ikke bliver sjoflet i den tvivlsomme danske psykiatri..


God vind.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Michman skrev:
tirs jun 13, 2023 5:01 pm
Det har godt nok været nogle af de hårdeste måneder jeg nogensinde har haft.
Gik total ned med stress, jeg lå i min seng og kunne slet ikke trække vejret. Ringede efter en ambulance. De kunne ikke se det var noget galt, fik sovet 3-4 timer og begyndte at græde over ingen ting. Min kæreste fik mig indlagt på psyk, jeg kom ind og kunne ikke tåle at høre musik, lå med ørepropper. Det blev til 3 måneder på phyk med elektro chok. Der var 2 der døde mens jeg var indlagt. De fik gang i den ene igen. Selv om de fik gang i hende igen så kan jeg ikke få det billede ud af hovedet at se den lille pige ligge der livløs på gulvet. Jeg blev sat op i mit anti psykotiske medicin. Mit hoved er i konstant overgear. Den 9 april efter at have sovet 1,5 timer på et døgn BAD jeg om en sove pille, det måtte jeg ikke få. Jeg blev desperat. Jeg løb fra psyk og lagde mig ud på togskinnerne.. Politiet blev tilkaldt og de fandt mig 30 sekunder før toget kom. Jeg løb mod toget en betjent fik mig skubbet ind til siden. Jeg røg i håndjern og blev sat ind på psyk igen..

Hvis jeg høre en sang så køre den i hovedet konstant, kan ikke få det i ro igen. Arbejder på at kunne høre musik osv igen. Starter på arbejdet imorgen onsdag. Idag var jeg ude og ligge på græsset og høre podcast og jeg nød det faktisk. Håber jeg kan blive mig selv nogenlunde igen. Men der er LANG vej igen.
Ved godt den her historie er meget personlig. Men havde brug for at dele den.
For fanden Michman, sikke en omgang. Det er jeg virkelig ked af at høre :cry: Har selv været indlagt på psyk af flere omgange, så ved hvad du har gået igennem. Selvom mine omgange ikke har været ligeså slemme som dine, så kan jeg sagtens sætte mig ind i det du har været igennem. Håber ikke du får for mange mén af elektrochok behandlinger. Hvor er jeg glad for at politiet fik fat på dig, det er sgu alt for tidligt at skulle herfra. Det er så skønt at læse at du har ligget på græsset og kunne nyde at høre podcast. Hvis du får brug for at skrive med en der selv kender psykiatrien, så send endelig en PB til mig - min dør er altid åben. Du er fandeme sej at du skriver det her indlæg, har selv overvejet at gøre noget lignende en dag. Alt det bedste herfra. Håber vi får nogle gode snakke herinde! 💙❤️

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kvoller »

Det er virkelig modigt, og super imponerende at du deler det! Hvor er det fedt at høre du er kommet hjem og skal til at arbejde igen. Husk nu at starte roligt op (det tænker jeg dog du ved). Du er kommet rigtig langt!

Pas rigtig godt på dig selv. Det lyder til du har en stærk partner i din kæreste, det gør meget. Ønsker dig alt det bedste!

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Madameskrald »

Det er bestemt modigt, og ofte er det et skridt i den rigtige retning at åbne op og række ud…

Det er noget af en `rutschebane` tur, at du har været i gennem - håber du er i gennem de slemmeste loops!

Og ja du er meget velkommen til at hive fat i mig, hvis du har brug for en snak med en, hvor du ikke har noget i klemme..

God vind..

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af DrGink »

Michman skrev:
tirs jun 13, 2023 5:01 pm
Det har godt nok været nogle af de hårdeste måneder jeg nogensinde har haft.
Gik total ned med stress, jeg lå i min seng og kunne slet ikke trække vejret. Ringede efter en ambulance. De kunne ikke se det var noget galt, fik sovet 3-4 timer og begyndte at græde over ingen ting. Min kæreste fik mig indlagt på psyk, jeg kom ind og kunne ikke tåle at høre musik, lå med ørepropper. Det blev til 3 måneder på phyk med elektro chok. Der var 2 der døde mens jeg var indlagt. De fik gang i den ene igen. Selv om de fik gang i hende igen så kan jeg ikke få det billede ud af hovedet at se den lille pige ligge der livløs på gulvet. Jeg blev sat op i mit anti psykotiske medicin. Mit hoved er i konstant overgear. Den 9 april efter at have sovet 1,5 timer på et døgn BAD jeg om en sove pille, det måtte jeg ikke få. Jeg blev desperat. Jeg løb fra psyk og lagde mig ud på togskinnerne.. Politiet blev tilkaldt og de fandt mig 30 sekunder før toget kom. Jeg løb mod toget en betjent fik mig skubbet ind til siden. Jeg røg i håndjern og blev sat ind på psyk igen..

Hvis jeg høre en sang så køre den i hovedet konstant, kan ikke få det i ro igen. Arbejder på at kunne høre musik osv igen. Starter på arbejdet imorgen onsdag. Idag var jeg ude og ligge på græsset og høre podcast og jeg nød det faktisk. Håber jeg kan blive mig selv nogenlunde igen. Men der er LANG vej igen.
Ved godt den her historie er meget personlig. Men havde brug for at dele den.
God bedring Michman.

Håber du får en god opstart på arbejde og det bliver stille og rolig.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kvoller »



Hold kæft, hvor er det underligt. Han havde måske ikke penge nok, og vil have folk til at købe verification?

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
lør jul 01, 2023 7:48 pm


Hold kæft, hvor er det underligt. Han havde måske ikke penge nok, og vil have folk til at købe verification?
Han er generelt en løs kanon. Uhyre skarp indenfor sine forcer, men også bare en ubalanceret hjerne der ikke helt ved hvor diverse grænser går, på et væld af levels! Aspergers sku han vist også ha..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
lør jul 01, 2023 8:02 pm
Kvoller skrev:
lør jul 01, 2023 7:48 pm


Hold kæft, hvor er det underligt. Han havde måske ikke penge nok, og vil have folk til at købe verification?
Han er generelt en løs kanon. Uhyre skarp indenfor sine forcer, men også bare en ubalanceret hjerne der ikke helt ved hvor diverse grænser går, på et væld af levels! Aspergers sku han vist også ha..
https://www.nytimes.com/2023/07/01/tech ... match.html

Hvem hepper I på?
Jeg håber at de begge to bliver knockouted :lol:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster