5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Isageren »

FCBSOCI skrev:
ons apr 05, 2023 11:10 pm
Vi fik ørerne i maskinen. Trist men sandt. Vi fik også set, at vores trup ikke er så bred, at vi kan undvære fire nøglespillere. Faktisk er vi generelt meget sårbare overfor skader pga. manglende kvalitet i vores trup; i hvert fald hvis vi igen vil være en magtfaktor i Europa.

Jeg tror stadig vi vinder La Liga i år. Det er et plaster på såret efter ydmygelsen i dag. Skal vi gøre os gældende i CL næste år skal der dog ske store ændringer i truppen.
Lad os være ærlige, vi burde ikke have tabt 4-0. Af gode grunde skulle vi satse efter andet mål. Jeg er bare ret træt af at skader har kostet os så hårdt, og at Xavi ikke tør mere som træner. Spil mere offensivt og introducer unge spillere. Det vil jeg altid elske Guardiola og LVG for at gøre.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15029
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Alias-A skrev:
ons apr 05, 2023 11:04 pm
Der skal efterhånden en del til at Barca får mit pis i kog, men det her var rædselsfuldt.
Jeg synes der er alt for mange kampe hvor vi starter godt og bliver stille og roligt pillet fra hinanden, ISÆR knockout kampe.
0-4 på Camp Nou må jo aldrig ske. Pinligt resultat og pinlig indsats. Det overskygger næsten resten af sæsonen, og jeg tror ikke vi skal være for sikre på ligaen endnu.
Enig.
Jeg er så skuffet at jeg igen kom til at tænke på kampen mod Roma, Liverpool og Bayern.
Hvordan kunne vi tabe så stort når vi var favoritter til at komme i finalen. Med 1:0 sejr i bagagen og 94.902 tilskuere på stadion havde vi en gylden chance for at komme videre men i stedet vi blev helt lammet og gav puta lov til at ydmyge os foran vores egne fans.
Vi har helt glemt at kampe mod puta gælder ikke om titler men at forsvare vores ære.
Nu skal vi sikkert ydmyges på samtlige sociale medier og aviser og det kommer også til at stå i historiebøgerne.
Selvom Osasuna går nu og vinder CDR bliver denne kamp ikke glemt i lang lang tid.
Det eneste der kan retfærdiggøre kampen er at vi vinder lige så stort eller mere næste gang vi skal spille på Bernabeu.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9252
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Vi vandt 0-4 for et år siden på Bernabeu. Uden at spille på omstillinger og vi kunne have vundet 0-8.

Det kommer til at gå.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2815
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Norbit »

Jeg fatter ikke alle jer der skriger og råber efter offensive indskiftninger. Ansu Fati har været elendig gennem hele sæsonen, skulle han ændre på noget? Torres har været endnu værre og igen var han tåkrummende dårlig i sit indhop.

Den eneste der kan være sin præstation bekendt: Araujo (og til dels Balde). Havde det ikke været for Araujo, havde Vinicius scoret eller lagt op til 3 mere. Alle gange Araujo ikke sad på ham, blev der scoret. Det er pinligt hvor dårligt defensivt vi var.

Den næste der nævner, at Raphinha har en fremtid i Barca burde udelukkes permanent fra forum. Nøj jeg savner Dembele. Vores ubestridt bedste offensive kort.

Væk med Ansu, Torres, Raphinha. Ren og skær middelmådige.

Jeg savner en rigtig god cdm. Nøj vi bliver kørt over, så snart der bare er det mindste på spil. Føj en omgang.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2815
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
ons apr 05, 2023 11:51 pm
Vi vandt 0-4 for et år siden på Bernabeu. Uden at spille på omstillinger og vi kunne have vundet 0-8.

Det kommer til at gå.
Forskellen er, at vi har vundet en enkelt supercopa siden sidst vi vandt 4-0, Real har vundet ligaen og CL, og de er stadig med om alle titler igen i år. Jeg tror de er ret ligeglad med den kamp for 1 år tilbage. De spillede den som det var en træningskamp. I aften gjaldt det en finaleplads og vi blev langsomt most. Set over to kampe, så fortjener vi ikke at gå videre på nogen måde. De har været bedre i begge opgør.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Isageren »

Norbit skrev:
ons apr 05, 2023 11:59 pm
Antimadridista skrev:
ons apr 05, 2023 11:51 pm
Vi vandt 0-4 for et år siden på Bernabeu. Uden at spille på omstillinger og vi kunne have vundet 0-8.

Det kommer til at gå.
Forskellen er, at vi har vundet en enkelt supercopa siden sidst vi vandt 4-0, Real har vundet ligaen og CL, og de er stadig med om alle titler igen i år. Jeg tror de er ret ligeglad med den kamp for 1 år tilbage. De spillede den som det var en træningskamp. I aften gjaldt det en finaleplads og vi blev langsomt most. Set over to kampe, så fortjener vi ikke at gå videre på nogen måde. De har været bedre i begge opgør.
Ja, selvfølgelig. Manden siger også blot at der er større problemer end dette resultat. F.eks at vi ikke kan købe spillere til sommer. Husk lige at stort set alle vores bedste spillere har været skadet på de mest vigtige tidspunkter i sæsonen. Det er sku også dem, vi skal være skuffede over.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15029
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Norbit skrev:
ons apr 05, 2023 11:59 pm
Antimadridista skrev:
ons apr 05, 2023 11:51 pm
Vi vandt 0-4 for et år siden på Bernabeu. Uden at spille på omstillinger og vi kunne have vundet 0-8.

Det kommer til at gå.
Forskellen er, at vi har vundet en enkelt supercopa siden sidst vi vandt 4-0, Real har vundet ligaen og CL, og de er stadig med om alle titler igen i år. Jeg tror de er ret ligeglad med den kamp for 1 år tilbage. De spillede den som det var en træningskamp. I aften gjaldt det en finaleplads og vi blev langsomt most. Set over to kampe, så fortjener vi ikke at gå videre på nogen måde. De har været bedre i begge opgør.
Heldigvis deres 5 faste spillere er i gang med den sidste sæson for klubben.
De kan ikke blive ved med at spille.
Jeg snakker om Benz, Kroos, Modric, Carvajal og Curtois.
Alaba er også snart 31 år, og de er allesammen mætte.
De forsvinder snart.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15029
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Forresten har Dembele nogensinde været skadet mindre end 3 måneder?
MDCCCXCIX

Nick
Indlæg: 1
Tilmeldt: lør aug 06, 2022 8:13 pm

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Nick »

Hvorfor tror du, at de er i gang med den sidste sæson? Courtois har kontrakt til 2026, Carvajal til 2025, og mon ikke at i hvert fald Benzema og én af Kroos og Modric forlænger?

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2815
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Norbit »

Nick skrev:
tors apr 06, 2023 12:59 am
Hvorfor tror du, at de er i gang med den sidste sæson? Courtois har kontrakt til 2026, Carvajal til 2025, og mon ikke at i hvert fald Benzema og én af Kroos og Modric forlænger?
For ikke at nævne de spillere der er klar til at tage over..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

DrGink
Indlæg: 698
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af DrGink »

Lopezzz skrev:
tors apr 06, 2023 12:14 am
Forresten har Dembele nogensinde været skadet mindre end 3 måneder?
Ja det virker ikke sådan men det er rent faktisk sket. https://www.transfermarkt.com/ousmane-d ... ler/288230

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15029
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

DrGink skrev:
tors apr 06, 2023 6:53 am
Lopezzz skrev:
tors apr 06, 2023 12:14 am
Forresten har Dembele nogensinde været skadet mindre end 3 måneder?
Ja det virker ikke sådan men det er rent faktisk sket. https://www.transfermarkt.com/ousmane-d ... ler/288230
Shit man, 115 kampe i alt har han misset siden hans ankomst, plus de mange kampe hvor han sad på bænken og blev skiftet ind i slutningen af kampen.
Det svarer til hele 3 sæsoner af La Liga uden ham :eek:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15029
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Nick skrev:
tors apr 06, 2023 12:59 am
Hvorfor tror du, at de er i gang med den sidste sæson? Courtois har kontrakt til 2026, Carvajal til 2025, og mon ikke at i hvert fald Benzema og én af Kroos og Modric forlænger?
Ja det lyder sådan på papiret men lad os nu se hvad der sker efter sommer. Som sagt de kan ikke blive ved med at bruge de samme spillere foreviget.
Men jeg ved at de er den klub som har flest penge og de skal nok købe nogle stor profiler når de har brug for det.
Norbit skrev:
tors apr 06, 2023 2:04 am
For ikke at nævne de spillere der er klar til at tage over..
Men hvem har de?
Vi har Araujo, Balde, Pedri, Gavi mens mange flere venter i køen.
MDCCCXCIX

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af sorens »

Uskøn anden halvleg. Holdet smider bolden væk igen og igen.

Raphinha havde nogle enkelte gode sekvenser i 1H som kunne have blevet kampafgørende. Forsvinder stort set i 2H. Lewa var "tilbage" på niveau, hvor han mangler det sidste i sin positionering og i afslutningerne. Han var egentlig ok i 1H i selve opspillet, men kom også til at mangle inde foran mål. Gavi og Roberto fik to dumme tidlige kort, der hæmmede dem i deres pres/defensive spil. Mener at det er Roberto der har mulighed for at stoppe omstillingen til 0-1, men holder tilbage pga. han allerede sidder med et gult kort. For en omstilling, der ikke så nær så farlig ud. Ellers formår midtbanen - i 1H - at holde på bolden, generobre og leverer bolde til forreste kæde. Og der var chancer til mål. Med Barca foran ville kampen jo have en helt anden dynamik, hvor RM ikke kan spille på deres bedste våben - kontraer. Her var Benzema - i modsætning til sidste Classico - tilbage som en central spilstation og desværre afslutter.

2H var rodet. Dumt straffe af Kessie, der ellers havde spillet en god 1H. Horribel i 2H. Fati og særligt Torres var desværre virkelig dårlig. Smed bolden væk. Og så stod der et sultent RM klar til omstillinger. Og her er det ikke fedt at have Eric/Alonso til at løbe om kap med Benzema/Rodrigo. Balde fanges tit højt oppe og Kounde havde ikke en god kamp (+ de søgte i højere grad Barca's venstreside). Både i 1H og 2H. Ville det have været bedre med Koundé til at bakke op i venstresiden?

Bedste spillere for Barca - eller de eneste der kan være lidt stolte over deres præstation: Araujo (som ironisk nok spiller en bedre kamp end i sidste classico), Ter Stegen (er prisgivet ved alle fire mål), Balde og Gavi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15029
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

En ting jeg ikke kan forstår er at vi for 2-3 uger siden spillede en helt anderledes Clasico på hjemmebanen.
I går manglede vi kun De Jong og Christensen så det kan ikke passe at kun to spillere kan ændre hele systemet.

En anden ting, min største frygt var at opleve ydmygelse på hjemmebanen mod den mest hadede klub. Det skete i går og det gjorde fucking ondt på mig.
Jeg er fuldstændig ligeglad om det skete i CL finalen eller i en træningskamp, det måtte bare ikke ske.
Ja puta var bedre i begge kampe men i går har spillerne vist glemt at æren betyder mere end alt, så at indkassere 4 mål på Campen er utilgiveligt.
Da det er en historisk og samtidig chokerende ydmygelse i fucking 2023 bliver det aldrig glemt.
Ligesom madridistas kommer aldrig til at glemme 4:0 og 6:2 nederlaget på Bernabeu.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster