Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barcelona have offered Robert Lewandowski a 4 year contract until 2026. Barça want to sign a star player, and his signing would not be as financially complicated as Haaland's. The club have promised the player that he will be the leader of Xavi's project.


@sport
Robert Lewandowski would like to join Barcelona. He considers that his time in the Bundesliga has finished, and is ready to leave Bayern. His agent, Pini Zahivi, is Laporta's close friend.


@sport
En and, sikkert
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7317
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1924 gange
Blevet takket: 1145 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona have signed Noussair Mazraoui.


@sport
Sådan! Hvor er det fedt. Så mangler vi bare AC og ham der nordmanden.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hvis vi allerede nu har signet Kessie, Mazroui og formentlig AC. Hvordan har vi råd til det? I min optik er det vigtigere at få landet en forlængelse på plads med Araujo og Gavi. Dog er det klare forstærkninger som kommer ind.
Lewandowski i stedet for Haaland? Vi ved at han er målfarlig, men er det ikke lidt for sent at man forsøger at hente ham?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7317
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1924 gange
Blevet takket: 1145 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Norbit skrev:
tors mar 24, 2022 11:27 am
Hvis vi allerede nu har signet Kessie, Mazroui og formentlig AC. Hvordan har vi råd til det? I min optik er det vigtigere at få landet en forlængelse på plads med Araujo og Gavi. Dog er det klare forstærkninger som kommer ind.
Lewandowski i stedet for Haaland? Vi ved at han er målfarlig, men er det ikke lidt for sent at man forsøger at hente ham?
Jeg tror ikke på rygtet om Lewan. Han er en fantastisk spiller, men er desværre også - i fodboldmæssig forstand - ved at være en gammel knark.

Lur mig om Laporta ikke snart står på et pressemøde og annoncerer Haaland, alt mens El presidente ligner en kat der har scoret 45 liter fløde.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
tors mar 24, 2022 11:48 am
Norbit skrev:
tors mar 24, 2022 11:27 am
Hvis vi allerede nu har signet Kessie, Mazroui og formentlig AC. Hvordan har vi råd til det? I min optik er det vigtigere at få landet en forlængelse på plads med Araujo og Gavi. Dog er det klare forstærkninger som kommer ind.
Lewandowski i stedet for Haaland? Vi ved at han er målfarlig, men er det ikke lidt for sent at man forsøger at hente ham?
Jeg tror ikke på rygtet om Lewan. Han er en fantastisk spiller, men er desværre også - i fodboldmæssig forstand - ved at være en gammel knark.

Lur mig om Laporta ikke snart står på et pressemøde og annoncerer Haaland, alt mens El presidente ligner en kat der har scoret 45 liter fløde.
Haaland skal du ikke regne med, men der er Kessie vel nok?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7317
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1924 gange
Blevet takket: 1145 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Haaland skal du ikke regne med, men der er Kessie vel nok?

Niks, jeg er ret sikker på, at vi uanset hvad, får én eller anden superstar præsenteret og lur mig, om det ikke bliver Haaland.


(om end det er tæt på umuligt at hamle op med Citys oliegryn. Til gengæld er vores projekt federe)

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
tors mar 24, 2022 1:28 pm
Haaland skal du ikke regne med, men der er Kessie vel nok?

Niks, jeg er ret sikker på, at vi uanset hvad, får én eller anden superstar præsenteret og lur mig, om det ikke bliver Haaland.


(om end det er tæt på umuligt at hamle op med Citys oliegryn. Til gengæld er vores projekt federe)
Når Raiola er agenten er penge ikke bare en faktor, det er en mega faktor. Glem nu ham Haaland, det er desuden ikke angrebet som har fejlet i lang tid.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7317
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1924 gange
Blevet takket: 1145 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Når Raiola er agenten er penge ikke bare en faktor, det er en mega faktor. Glem nu ham Haaland, det er desuden ikke angrebet som har fejlet i lang tid.
Jeg ved udmærket hvad Raiola vægter højt og hvordan det plejer at være. Det, jeg forholder mig til, er til dels udmelding fra Laporta, løse rygter og en formodning om at klubben gerne vil præsentere en kronjuvel ift. Xavis projekt.

Det er ikke mit personlige ønske.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7317
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1924 gange
Blevet takket: 1145 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Dani Alves is trying to convince Leeds United winger Raphinha to sign for Barça. The full-back has been telling him about how wonderful the city of Barcelona is and how it is to play for the club. [spfc]

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
tors mar 24, 2022 2:34 pm
Dani Alves is trying to convince Leeds United winger Raphinha to sign for Barça. The full-back has been telling him about how wonderful the city of Barcelona is and how it is to play for the club. [spfc]
Jeg tror personligt ikke at der skal meget overtalelse til, for at få en brasser til at skifte fra Leeds til Barcelona
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
tors mar 24, 2022 2:11 pm
Når Raiola er agenten er penge ikke bare en faktor, det er en mega faktor. Glem nu ham Haaland, det er desuden ikke angrebet som har fejlet i lang tid.
Jeg ved udmærket hvad Raiola vægter højt og hvordan det plejer at være. Det, jeg forholder mig til, er til dels udmelding fra Laporta, løse rygter og en formodning om at klubben gerne vil præsentere en kronjuvel ift. Xavis projekt.

Det er ikke mit personlige ønske.
Det kan også fint være. Det bliver bare ikke Haaland så længe vi ikke kan måle os økonomisk
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Filten
Indlæg: 2026
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 221 gange
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

EasyBuddhist skrev:
tors mar 24, 2022 10:31 am
Barcelona have offered Robert Lewandowski a 4 year contract until 2026. Barça want to sign a star player, and his signing would not be as financially complicated as Haaland's. The club have promised the player that he will be the leader of Xavi's project.


@sport
Robert Lewandowski would like to join Barcelona. Heconsiders that his time in the Bundesliga has finished, and is ready to leave Bayern. His agent, Pini Zahivi, is Laporta's close friend.


@sport
En and, sikkert
Håber jeg, fuck Bayern. Der skal ingen Bayern spillere til Barca
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5505
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 569 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Filten skrev:
tors mar 24, 2022 3:15 pm
EasyBuddhist skrev:
tors mar 24, 2022 10:31 am
Barcelona have offered Robert Lewandowski a 4 year contract until 2026. Barça want to sign a star player, and his signing would not be as financially complicated as Haaland's. The club have promised the player that he will be the leader of Xavi's project.


@sport
Robert Lewandowski would like to join Barcelona. Heconsiders that his time in the Bundesliga has finished, and is ready to leave Bayern. His agent, Pini Zahivi, is Laporta's close friend.


@sport
En and, sikkert
Håber jeg, fuck Bayern. Der skal ingen Bayern spillere til Barca
Arrrhhh du savler over Thomas Muller, gør du.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7317
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1924 gange
Blevet takket: 1145 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Arrrhhh du savler over Thomas Muller, gør du.
Om vi så fik penge for at have ham på holdet; Nej tak.

Måske min aversion hænger sammen med de voldsomme afklapsninger, hvor man så Müller løbe smilende rundt, som en chimpanse der lige havde vundet i banan lotteriet.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hvorfor har folk så meget imod Bayern, og Müller? Altså hvad er vi for en klub der bærer nag over at blive banket? Hvis noget skulle vi tage ved lære af Bayern, og bruge dem som et eksempel på at fastholde værdier og stadig være konkurrencedygtige i fodbold. Og Müller? Han er sku da en fed spiller. Hvis man seriøst har ondt i røven over at de smadrede os, og Müller sagde tingene som de var, så er man satme en sart sjæl.

Der må man godt lige opføre sig lidt voksent og så tage tingene som en mand. Det er sku kun små børn, som går og tuder over sådan nogle småting.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 69 gæster