8/12 Bayern München - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 8/12 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Dytrax skrev:
tors dec 09, 2021 12:08 am
Araujo: "The goal is to win the Europa League. We are Barça."
Det er næsten komisk.
…. Nej.
Forumlegende

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 8/12 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Busquets: "This is reality, we are playing in the Europa League and we have to keep pushing forward."

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 8/12 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Behøver de sige noget bagefter….

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 8/12 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

🗣 Müller: "Barça cannot cope with the intensity. Technically and tactically, they have it all. But at the highest level, they cannot match the intensity of the game." [@tjuanmarti]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/12 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Godt set, Müller.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 8/12 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi skal tage det roligt, der er langt vej endnu. Efter Europa League kommer Conference League :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/12 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nu hvor vi alle realistisk kan se at vi er et midterhold i la liga.. så vil jeg alligevel glæde mig til at se en kamp hvor vi har alle spillere klar og i form:
Stegen
Alves, Arujo, Garcia, Balde
Nico
Gavi, De Jong, Pedri
Demb, Ansu

Bare een gang fit og helt klar.. i la liga, fordi så jeg jeg hvor vi virkelig står i liagen.. indtil nu har vi været på max 80% styrke i ligaen, pga træner og skader.

I CHL har vi jo været helt væk, helt logisk, uanset om vi havde stillet med ovenstående.. og det er fair nok, men ovenstående burde kunne spille med i top 4 i la liga.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Filten
Indlæg: 1874
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: 8/12 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

tjaa.. det kommer jo ikke som nogen overraskelse at vi er ude af chl allerede i gruppespillet.. nu mangler vi os bare lige at misse top 4...
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 8/12 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "Barça don't deserve this. I don't like this reality that we're living. We have to work hard to reverse this situation. Barça must fight for the Champions League. And I feel responsible."

"The Europa League? It's our reality and now we have to go and win it. This is Barça's goal, to win every game and win all the titles."

"I love this club. There is a feeling of helplessness right now, but we will do everything to bring Barça back."

"I expected us to compete in a different way, and it is a blow for me as a coach too. We have to change things."

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 8/12 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Barca skal nok komme tilbage. Og når det lykkes bliver glæden ekstra stor. Der er (næsten) ikke noget bedre end at vende en nedtur til en optur. Som inkarneret Brøndby fan i årtier ved jeg, hvad jeg snakker om.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 8/12 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Ba sai luo na »

Hvis nu Barca efter denne sæson står som vinder af Euro League og Copa del rey og Xavi har fået spillestilen i den rigtige retning - så vil vi nok alle alligevel synes det har været en godkendt sæson

At vinde ovenstående bliver ikke nemt - men pointen er sådan set bare at der er masser at spille for endnu. På med optimisme hatten. Nu må Barca så vise de er for gode til EURO League ved at vinde den!

2 mål og 7 point efter 6 kampe. Lige I denne sæson høre Barca ikke til i CHL. Det må man bare erkende og komme videre med oprejst pande. Jeg tror på dem.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/12 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Man kan vel sige at vi fans hele tiden har skreget vores mantra: Bartomeu, forkerte og uforståelige spillerindkøb, Trænere som Valverde, Setien, Koeman - det hele har bare været en lang glidebane som Messi og Suarez maskerede for os..

Men vi har hele tiden vidst det. Nu hvor vi vågner og ser os som vi virkelig er uden Messi, ja så *er* vi et midterhold i en fallerende spansk liga, og har slet ikke niveau til CHL.

VI har vidst det hele tiden. Nu er tiden kommet hvor vi så tager konsekvensen:

En træner vi tror på vil genindføre spillestilen som vi vil have og formationen 4-3-3.
Unge spillere der bør tage over for de gamle der jo ikke længere kan guide os i svære kampe mere.
Forbedre økonomien ved at afhænde de løntunge spillere som ikke bidrager med mere end vores unge talenter.

Vi laver en streg i sandet ved sæson afslutningen 2021-2022

Derfra kan vi betrage en langsom genrejsning af klubben hvor en helt andet træningsintensitet, dyder, spillestil, moral skal være grundlæggende for at bygge på sæson efter sæson.

Lige nu ser vi blot på at nedrivningen at Bartomeus skrammel rammer os lige i hovedet - det er kun de nedrevne byggesten som ikke allerede smadret vi kan bygge på lige nu - de unge talenter, det andet er blevet til affald fra Bartomeus skæve tårn i Pisa.

Visca Barca!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 8/12 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Det er i hvert fald tydeligt, at Xavi har en plan og en klar idé om hvordan vi skal spille.

Vi har været plaget af skader og det er tydeligt, at vi mangler noget i angrebet. Ansu har været ude i lang tid, Memphis er for langsom i tanke og handling, Dembélé forsøger at pløkker MIR ned og Braith er ude med skade.
Pedri, der er kreativ krumtap på midtbanen er også ude med skade - det har så givet spilletid til andre talenter og lige præcis her, er der virkelig grund til optimisme, hvis vi altså får hele maskinen til at køre.

Umtiti kan umuligt være dårligere end Lenglet, det har jeg ikke fantasi til at forestille mig, men det lader til at klubben vil af med ham og derfor får han ingen spilletid. Men har vi alternativer? Er der nogen på B-holdet, der kan hives op?

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: 8/12 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
tors dec 09, 2021 10:19 am
Umtiti kan umuligt være dårligere end Lenglet, det har jeg ikke fantasi til at forestille mig, men det lader til at klubben vil af med ham og derfor får han ingen spilletid. Men har vi alternativer? Er der nogen på B-holdet, der kan hives op?
Jeg forstår heller ikke hvad der sker med Umtitis situation. Han kan umuligt være dårligere end Lenglet og Mingueza, alligevel har han fået hele 0 minutter denne sæson. Xavi skuffer mig her. Troede at samtlige spillere ville få en "ny" chance med hans ankomst, men det ser ud til at transferpolitik fylder mere end spillet på banen. Ved Mullers mål til 1-0, er hverken Mingueza eller Lenglet oppe i luften for at tage duellen. Selv i serie 5 ved man, at sådan en bold skal cleares. Mingueza vender ryggen til, som var han en fornærmet teenager og Lenglet ligner en hvis ben er støbt i beton. Nøj hvor ville jeg flå dem begge ud.

IMO er vores stærkeste bagkæde.
Alves - Araujo - Umtiti - Alba.
Selvom jeg ikke har set Umtiti og Alves i spil længe, så er jeg overbevist om, at de er bedre end det nuværende. Pique har sejlet længe og gør det ligeledes ved 1-0 målet.

Sanés mål, FdJ sidder alt for langt fra, men den kommer ude fra Coman som får lov til at afdrible 2-3 på ved kanten. Hvilket jo er helt hjernedødt at han får lov til. Flå ham ned, riv i trøjen, stop spillet, gør et eller andet. 3 mand i undertal mod Bayern, ja så bliver man straffet. Ter Stegen er tilgengæld også helt væk i situationen. Hvorfor prøver han at tage den med én hånd? Hvorfor ikke bare det sikre? Nøj han var skidt igen i går. Han har fået for meget selvsikkerhed i buret. Ind med Onana og lad dem kæmpe om spilletiden.

Dest og Mephis er milevidt for at være gode nok til den absolutte elite. Dest skal sælges ASAP.
Dembele viser i glimt hvad han kan, men det fungere bare ikke når de to andre i angrebet sejler så meget som de gør.

Kampen i går var elendig, og Xavi irriterer mig gevaldigt. HVORFOR laver han den samme holdopstilling og nøjagtig de samme udskiftninger som Koeman. Der var ikke en skid forskel på Xavis håndtering af kampen i går og hvordan Koeman ville have grebet den an.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 8/12 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Norbit skrev:
tors dec 09, 2021 11:16 am
Kampen i går var elendig, og Xavi irriterer mig gevaldigt. HVORFOR laver han den samme holdopstilling og nøjagtig de samme udskiftninger som Koeman. Der var ikke en skid forskel på Xavis håndtering af kampen i går og hvordan Koeman ville have grebet den an.
Hvilke andre spillere kan han smide på banen som ikke har lavet lort i den før? Der er ikke dybde på bænken til at smide en 1-1 erstatning ind på banen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster