27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Lige nu indrømmer Bussi på spansk TV, at han var skyld i målet. Siger direkte “Me duermo” (jeg sov). I sådan kamp bør de erfarne kræfter træde i karakter, det gjorde de ikke. Memphis skuffer mig. Luuk de Jong er en katastrofe. Ambitionen må nu være, at vi kvalificerer os til CL. Det kan blive svært nok.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ronald Koeman: "After their goal, we played a good game. We controlled the opponent and generated many chances, but we did not score. That raises doubts."
Vores chancer kom efter individuelt forarbejde. Der var intet gennemspillet i hele kampen. Og det er det største problem under Koeman. Det virker som om det eneste han står for er hvem der spiller og så selve positionerne. Resten er op til spillerne.

Med vores program så får vi ikke et bedre tidspunkt til at skifte træner. Laporta kommer dog ikke til at gøre det. Og det er derfor skylden for alt det her er hos ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Kæft det er vanskeligt at sige noget fornuftigt om det her :|

Mesterskab er selvfølgelig en komplet illusion. Men det var det også inden sæsonstart!

Top4. Har hele tiden ment at det vil blive en udfordring. Men altså, Real og Atlético er umulige. Så er der Sevilla, Villarreal, Bilbao, sociedad. At Max et af disse hold slutter over os, er pt vanskeligt at argumentere for… :sad:

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Enten er Barca ikke bedre eller også er Koeman en træner uden taktisk forståelse, der ikke formår at få det bedste ud af sine spillere. Min holdning er, at det er Koeman der fejler big time.

Han skifter igen Luuk de Jong ind. Han har været en katastrofe. Hver gang. Hvorfor ikke forsøge med Puig? Få lidt kreativitet ind på holdet. Under alle Barcas kampe hører vi om, hvor meget vi er i boldbesiddelse (ofte omkring 70%). Det er trættende at høre på. Det er ikke afgørende, hvor længe vi har bolden, men hvad vi gør med den.
Senest rettet af FCBSOCI ons okt 27, 2021 10:10 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

FCBSOCI skrev:
ons okt 27, 2021 9:54 pm
Enten er Barca ikke bedre eller også er Koeman en træner uden taktisk forståelse, der ikke formår at få det bedste ud af sine spillere. Han skifter igen Luuk de Jong ind. Han har været en katastrofe. Hver gang. Hvorfor ikke forsøge med Puig. Få lidt kreativitet ind på holdet. Under alle Barcas kampe hører vi om, hvor meget vi er i boldbesiddelse (ofte omkring 70%). Det er trættende at høre på. Det er ikke afgørende, hvor længe vi har bolden, men hvad vi gør med den.
Men Puig kan jo ikke bruge hovedet på indlæg eller hjørnespark. Derfor må Luuk være den foretrukne spiller :crazy: :crazy:

Kluivert
Indlæg: 49
Tilmeldt: man okt 25, 2021 9:06 pm
Blevet takket: 9 gange

Re: 27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Kluivert »

I 2003/04 sæsonen var Barca lige så slemme ... selv med Ronaldinho, Xavi, Kluivert, Saviola. Men så kom Edgar Davids ... den ene spiller, og hele holdet blev bedre. Xavi blev bedre til at holde på bolden, alle fik selvtillid. Vi har brug for en Edgar Davids, og selvom det er imod alle odds, ville jeg ønske at vi kunne få Kante (koste hvad det vil). Han kunne alene gøre hele holdet bedre, give ro til midtbanen og angrebet, og forsvaret ville nok ikke opleve disse ting :( Lidt forsimplet, men hele issuet er Busquets plads. For Madrid gik det også ned i sin tid med El Galacticos da de kom af med Makalele. De sælger nok aldrig Kante, så jeg ved ikke hvem der ellers kan.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Koeman: "After their goal, we played a good game. We controlled the opponent and generated many chances, but we did not score. That raises doubts."

"Is my future in danger? I don't know…"

"Nico has played a great game. In the end, I subbed him off because he was very tired, but he helped us a lot today."

"The result is not fair, but the result is there and we cannot change it."

"We have players who can score goals. I can't complain about that."

"There are rivals who have more balanced and more physical teams, but we have shown that we can be at a good level. But that is not enough and what counts is the result. It is incredible that we lost today."

"The standings indicate that we are not doing well, that we have lowered our level. We have lost high-quality players, in recent years the top teams have been strengthened and we have not been able to, and that also counts."

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Dytrax skrev:
ons okt 27, 2021 9:57 pm
Koeman: "After their goal, we played a good game. We controlled the opponent and generated many chances, but we did not score. That raises doubts."

"Is my future in danger? I don't know…"

"Nico has played a great game. In the end, I subbed him off because he was very tired, but he helped us a lot today."

"The result is not fair, but the result is there and we cannot change it."

"We have players who can score goals. I can't complain about that."

"There are rivals who have more balanced and more physical teams, but we have shown that we can be at a good level. But that is not enough and what counts is the result. It is incredible that we lost today."

"The standings indicate that we are not doing well, that we have lowered our level. We have lost high-quality players, in recent years the top teams have been strengthened and we have not been able to, and that also counts."
Jeg så interviewet med Koeman på spansk TV. Det er tydeligt, at han er voldsomt presset. Han nævner skader, mangel på forstærkninger mv. som forklaring. Siger også at Barca er på et godt niveau, men det ikke er tilstrækkeligt. Hvor mange af Rayos spillere kunne komme på Barcas hold? Nok ikke mange. Barca præsterer ikke godt nok. Uanset (bort)forklaringer falder det altid tilbage på træneren. Tak for alt, Koeman. Du bliver ikke savnet.

pipelord123
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre mar 19, 2021 12:51 am
Har takket: 42 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af pipelord123 »

Har det altså også sådan, at hvis jeg ik vågner op til en Koeman fyring i morgen, så er Laporta en stor del af problemet…

Foretrak Font, men efter valget tænkte jeg at Laporta sikkert også kan gøre et hæderligt stykke arbejde. Men hvis Koeman bare kan blive ved og ved, så er det simpelthen ved at være foruroligende, også på ledelsesplanet…

Kluivert
Indlæg: 49
Tilmeldt: man okt 25, 2021 9:06 pm
Blevet takket: 9 gange

Re: 27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Kluivert »

Koeman bliver ikke fyret, og det er ikke Laportas stil at fyre trænere midt i en sæson. Derudover har han givet udtryk for, at Koeman er en af vores egne fra Dream Team. Hvad hvis Xavi ikke præsterer som træner, skal han også fyres? Man kan virkelig tilsmudse sit eftermæle med det nuværende Barca, bare se hvad der skete med Abidal. Han er dog stadig legende hos mig ...men I ved hvad jeg mener. Så Koeman bliver ikke fyret i år, men han stopper til sommer, når vi forhåbentligt er på 4. pladsen.

pipelord123
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre mar 19, 2021 12:51 am
Har takket: 42 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af pipelord123 »

Så er det da ogs elendigt af Laporta?
Det er jo tydeligt for en hver at Koeman ik vender skuden, det er jo ham der er problemet!
Hvordan Xavi eller en anden træner der kommer ind gør det må man jo tage med tiden, men der skal jo gøres noget for ellers ender vi ikke engang i top 4, og det skader klubben endnu mere…

Sys næsten også det er mere respektfuldt over for Koeman at skaffe sig af med ham nu, end hvis man lader ham blive og hans ry bliver endnu mere uopretteligt…

Personligt tror jeg Xavi kunne gøre det godt, selvom jeg jo ikke kan vide det, men tror virkelig at alt er bedre end Koeman lige nu

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Ligesom flere af jer andre, så fastholder jeg, at der er masse af fodbold i holdet, men det bliver ikke sat ordentligt i spil...

Nu har vi haft 1 sæson + det løse, hvor der har været næsten total stilstand fodboldmæssigt på holdet. Et kæmpe lys som De Jong er nærmest gået tilbage i hans udvikling - han blomstrede i Ajax, og han viser jo slet ikke lignende takter i Barca.

Hvor mange spillere er blevet mærkbart bedre under Koeman? - det er vel kun Pedro, at det ubetinget er gået i den rigtige retning for, og det tilskriver jeg ikke per se Koemans trænergerning, fordi selv Pedro emmer er meget mere potentiale, end han får lov til at udfolde i Barcelona.

Messi og 3-5-2 systemet holdte liv i sidste sæson. Nu er det håb ligesom også væk - og sandhedens time (/Koeman effekten) har for alvor ramt os!

Men en dygtig træner var jeg ikke i tvivl om en top4 placering - med Koeman, så kan vi godt ende et godt stykke fra top4.

Kluivert
Indlæg: 49
Tilmeldt: man okt 25, 2021 9:06 pm
Blevet takket: 9 gange

Re: 27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Kluivert »

Jeg tror personligt også på at Xavi kunne gøre det bedre. Han har en vis form for seriøsitet kombineret med ydmyghed. Derudover har alle respekt for ham, og det ville helt klart ændre det. Genialt hvis han kunne have Puyol som assistenttræner der kunne gejle op på sidelinjen.

Men ja, Koeman burde stoppe selv hvis han bare har den mindste selvrespekt. Han bliver ikke fyret, desværre.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
ons okt 27, 2021 9:54 pm
Enten er Barca ikke bedre eller også er Koeman en træner uden taktisk forståelse, der ikke formår at få det bedste ud af sine spillere. Min holdning er, at det er Koeman der fejler big time.

Han skifter igen Luuk de Jong ind. Han har været en katastrofe. Hver gang. Hvorfor ikke forsøge med Puig? Få lidt kreativitet ind på holdet. Under alle Barcas kampe hører vi om, hvor meget vi er i boldbesiddelse (ofte omkring 70%). Det er trættende at høre på. Det er ikke afgørende, hvor længe vi har bolden, men hvad vi gør med den.
Balde kunne også bidrage med meget mere hvis han får lov til at spille men Koeman er total ligeglad.
Holdkæft det bliver en lang og trist sæson med ham i spidsen.
Jeg kommer til at huske ham som den værste træner i Barcas historie.
MDCCCXCIX

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 27/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

Fodbold er ikke så svært som Michael Laudrup altid sagde: hvis man ikke har nogen der kan score mål, vinder man ikke. I 2019-20 var det Messi og Suarez der tilsammen scorede flere mål end nogen andre hold. Og i 2020-21 scorede Messi og Griezmann næsten lige så mange. Og nu er der ingen, der kan score. Så glem alt om træneren, de fysiske undermålere, den udfordrede bagkæde og pensionisterne - der er ingen der kan score mål, derfor vinder vi ikke!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster