Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarcasGud
Indlæg: 25
Tilmeldt: fre aug 06, 2021 5:12 pm
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af BarcasGud »

:razz:
Red skrev:
lør aug 28, 2021 10:43 pm
Antimadridista skrev:
lør aug 28, 2021 10:42 pm
Red skrev:
lør aug 28, 2021 10:35 pm
Antimadridista skrev:
lør aug 28, 2021 10:13 pm
Dytrax skrev:
lør aug 28, 2021 9:56 pm
Kvoller skrev:
lør aug 28, 2021 7:13 pm
Tottenham's football director, Fabio Paratici, has landed in Barcelona to negotiate the signing of Ilaix Moriba. [the independent]
Så ser det endelig ud til, at han er på vej væk. Ærgerligt han tænker med bankbogen.
Jeg læste tidligere, at han helst vil til Spurs, men agenterne helst vil have ham til Leipzig, da Spurs ikke vil betale et stort honorar til dem.
Det ville da også være ærgerligt, hvis de stakkels agenter er nødt til at arbejde ved siden af, så de kan få smør på brødet. :cry:
Et eller andet sted lidt kredit til fyren, for ikke bare at rette ind efter sin griske agent!

Meeeeeen squ kun en 25 øre kredit så for han er jo grådig, det er derfor vi står her i det hele taget
Det er vi bestemt ikke uenige i. Ofte hører man blot om spillere der nærmere ender steder hvor deres agent ønskede dem, end de selv var mest hooked på.

Ja det er selvfølgelig korrekt
Jeg kan godt se hvad I mener med at han er grådig, men det er også lidt cool at han som 18 årig sætter foden ned og kræver en monsterløn. Værre er det heller ikke, han var fin, men intet at græde over. Jeg ønsker ham held og lykke med sin karriere

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

BarcasGud skrev:
lør aug 28, 2021 11:59 pm
:razz:
Red skrev:
lør aug 28, 2021 10:43 pm
Antimadridista skrev:
lør aug 28, 2021 10:42 pm
Red skrev:
lør aug 28, 2021 10:35 pm
Antimadridista skrev:
lør aug 28, 2021 10:13 pm
Dytrax skrev:
lør aug 28, 2021 9:56 pm
Kvoller skrev:
lør aug 28, 2021 7:13 pm
Tottenham's football director, Fabio Paratici, has landed in Barcelona to negotiate the signing of Ilaix Moriba. [the independent]
Så ser det endelig ud til, at han er på vej væk. Ærgerligt han tænker med bankbogen.
Jeg læste tidligere, at han helst vil til Spurs, men agenterne helst vil have ham til Leipzig, da Spurs ikke vil betale et stort honorar til dem.
Det ville da også være ærgerligt, hvis de stakkels agenter er nødt til at arbejde ved siden af, så de kan få smør på brødet. :cry:
Et eller andet sted lidt kredit til fyren, for ikke bare at rette ind efter sin griske agent!

Meeeeeen squ kun en 25 øre kredit så for han er jo grådig, det er derfor vi står her i det hele taget
Det er vi bestemt ikke uenige i. Ofte hører man blot om spillere der nærmere ender steder hvor deres agent ønskede dem, end de selv var mest hooked på.

Ja det er selvfølgelig korrekt
Jeg kan godt se hvad I mener med at han er grådig, men det er også lidt cool at han som 18 årig sætter foden ned og kræver en monsterløn. Værre er det heller ikke, han var fin, men intet at græde over. Jeg ønsker ham held og lykke med sin karriere
Kan ikke helt se hvad der er cool i det egentlig men er vel en smagssag

BarcasGud
Indlæg: 25
Tilmeldt: fre aug 06, 2021 5:12 pm
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af BarcasGud »

Er der andre end mig som er ret uforstående for hvorfor så mange vil spille i PSG, City eller Chelsea? Altså jeg kan da godt forstå hvorfor man ikke vil til Arsenal, men hvorfor er de bedste fodboldspillere blevet allergiske for at tage til Italien? Jeg kan ikke lide Ronaldo, men fuck hvor var det et klasseskifte til Juve, det var fandme sejt at han forlod Real på toppen for at tage til Juve. Det er også derfor det undrer mig hvorfor sådan én som De Bruyne ikke siger, nu tager jeg lige til AC Milan og bringer dem tilbage, hvad er der fedt i at spille for en klub som ingen kendte for 10 år siden, har de kedeligste fans, og har købt sig til hele sin succes. Jeg tænkte også på det da Messi ville skifte sidste sommer, altså når du er 80 år, hvad vi du så huske, din sidste kamp på Camp Nou, hvor du holder en rørende tale overfor 100.000 Barca fans, eller den ene CL titel du vandt med PSG foran tomme tribuner. Også nu her hvor rygterne siger at Messi vil slutte karrieren i Inter Miami, undskyld, men hvad fanden sker der for det? Man kan virkelig mærke at man selv er meget anderledes end de fodboldspillere, hvorfor vil du dog spille i en så ligegyldig liga som MLS? Hvorfor er alle så fascineret over USA? Ja, det er da et udemærket land, men det er vel mest for pengene, mangler Messi virkelig penge? Går han ikke mere op i sit legacy? Det er derfor vanvittig forfriskende at Mbappe siger; min drøm er Real, og der vil jeg til, fuck pengene, fuck om La Liga er den bedste liga, det vil jeg gøre den til i så fald. Jeg synes virkelig det er kedeligt at verdensstjerner strømmer til PL og bare bliver glemt. Tag et kig på Citys reservehold, forestil jer hvor store stjerner de ville være i Serie A, La Liga eller Ligue 1, helt ærligt, skal I alle have en vanvittig løn og nå at spille 20 min for en mulig CL vinder. Håber virkelig at Haaland tager til Inter, Milan eller hertil, men jeg ved at chancen er 0

BarcasGud
Indlæg: 25
Tilmeldt: fre aug 06, 2021 5:12 pm
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af BarcasGud »

En anden ting man også lige skal tænke på, er at Italien er det fedeste land i verden, og Barcelona og Madrid er også virkelig fede byer, mens London og Manchester er pisse kedelige byer. Engelsk kultur er frygtelig, det er bare en masse “lads”, dårlig mad, trælse mennesker, dårligt vejr, mens Italien er det modsatte, og så tilmed hele historien.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

A$AP skrev:
fre aug 27, 2021 1:25 pm
Mbappe starter til aften for PSG.
Så er han måske ikke så meget på vej til Real?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

BarcasGud skrev:
søn aug 29, 2021 12:28 pm
En anden ting man også lige skal tænke på, er at Italien er det fedeste land i verden, og Barcelona og Madrid er også virkelig fede byer, mens London og Manchester er pisse kedelige byer. Engelsk kultur er frygtelig, det er bare en masse “lads”, dårlig mad, trælse mennesker, dårligt vejr, mens Italien er det modsatte, og så tilmed hele historien.
:lol: :lol: :lol: :lol: Det er vidst meget subjektivt skrevet

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
søn aug 29, 2021 10:40 pm
BarcasGud skrev:
søn aug 29, 2021 12:28 pm
En anden ting man også lige skal tænke på, er at Italien er det fedeste land i verden, og Barcelona og Madrid er også virkelig fede byer, mens London og Manchester er pisse kedelige byer. Engelsk kultur er frygtelig, det er bare en masse “lads”, dårlig mad, trælse mennesker, dårligt vejr, mens Italien er det modsatte, og så tilmed hele historien.
:lol: :lol: :lol: :lol: Det er vidst meget subjektivt skrevet
Der er lidt messipogba over denne bruger, hvis nogen husker ham :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier ... il-170-mio

Kunne Umtiti lære lidt af...og Koeman
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Har den artikel ikke været oppe at vende før? Det er da flot at William, men jeg har ikke mere ondt af klubben, end at de selv har indgået elendige aftaler.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
man aug 30, 2021 2:08 am
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier ... il-170-mio

Kunne Umtiti lære lidt af...og Koeman
Først tænker mand, waauuw!! Sikken en klasse! Men nååee nej, det er jo Arsenal, folk kan simpelthen ikke holde ud at være der….

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Antimadridista skrev:
søn aug 29, 2021 11:08 pm
Kvoller skrev:
søn aug 29, 2021 10:40 pm
BarcasGud skrev:
søn aug 29, 2021 12:28 pm
En anden ting man også lige skal tænke på, er at Italien er det fedeste land i verden, og Barcelona og Madrid er også virkelig fede byer, mens London og Manchester er pisse kedelige byer. Engelsk kultur er frygtelig, det er bare en masse “lads”, dårlig mad, trælse mennesker, dårligt vejr, mens Italien er det modsatte, og så tilmed hele historien.
:lol: :lol: :lol: :lol: Det er vidst meget subjektivt skrevet
Der er lidt messipogba over denne bruger, hvis nogen husker ham :glad:
Ham havde jeg helt glemt! Det var sgu et sjovt bekendtskab :grin:

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Alias-A »

Kvoller skrev:
man aug 30, 2021 9:30 am
Antimadridista skrev:
søn aug 29, 2021 11:08 pm
Kvoller skrev:
søn aug 29, 2021 10:40 pm
BarcasGud skrev:
søn aug 29, 2021 12:28 pm
En anden ting man også lige skal tænke på, er at Italien er det fedeste land i verden, og Barcelona og Madrid er også virkelig fede byer, mens London og Manchester er pisse kedelige byer. Engelsk kultur er frygtelig, det er bare en masse “lads”, dårlig mad, trælse mennesker, dårligt vejr, mens Italien er det modsatte, og så tilmed hele historien.
:lol: :lol: :lol: :lol: Det er vidst meget subjektivt skrevet
Der er lidt messipogba over denne bruger, hvis nogen husker ham :glad:
Ham havde jeg helt glemt! Det var sgu et sjovt bekendtskab :grin:
Vi må heller ikke glemme legenderne anolacrab og teemus!
93' Iniesta

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Og ham der skrev, vi alle var nogle sheep herinde. Kan ikke huske navnet :lol:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
man aug 30, 2021 9:43 am
Og ham der skrev, vi alle var nogle sheep herinde. Kan ikke huske navnet :lol:
Ok, den ryger over hovedet på mig? :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Michman og 24 gæster