Antoine Griezmann

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Madameskrald skrev:
søn apr 18, 2021 10:24 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn apr 18, 2021 12:35 pm
EasyBuddhist skrev:
søn apr 18, 2021 10:59 am
FCBWAL skrev:
lør apr 17, 2021 11:23 pm
Fanme stærkt igen i dag i pokalfinalen. Godt mål, god indsats, stor andel i den pokal - den første i snart 2 år!
Mange har stor andel i denne pokal, Grizmann ikke mere end andre. Jeg ved godt, du vil forsøge at tale ham op efter denne kamp, men jeg er ikke mere overbevist om hans kvaliteter, end jeg var inden kampen. 2 store brændte chancer inden, han får den prikket ind, fortæller meget godt om det billede, man ellers har set i hans tid i Barca.
Han er klog og spiller meget sikkert og laver et rigtigt stort arbejde, men han skaber ikke ligefrem chancer..
Måske du lige skulle se, hvem der spiller Alba i dybden til Messis andet mål..

ahh ok så du kunne faktisk finde en enkelt chance fra ham i hele kampen!!!! Fantastisk, sikke en kreatør :-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

15 mål og 11 assist på Barcaholdet i 43 kampe i denne sæson. Godkendt.
Heraf 10 mål og 9 assist i 2021 i de 22 kampe, han har spillet. I 13 af de kampe spillede han ikke fuld tid. Mere end godkendt.
Marca kaldte ham Prinsen af Copa Del Rey på baggrund af denne sæsons CdR.
Jeg synes det er langt ude, at sige, han ikke scorer eller skaber chancer. Det er bare plat. Som Barcafan kan man da kun være glad for, at en af de dyre stjerner, vi har betalt for, leverer nu.


Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Du godkender.. jeg gør ikke.

At han ikke skaber chancer er bare rigtig rigtig let at se for dem der ser Barca kampe.

At du så har en fetish for ham er da ok for mig.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

Art nu er du latterlig. Fetish er jo så langt ude at frame det som. Jeg kan godt lide ham som spiller.
Jeg ser så også alle kampene, og det er vi jo mange der gør. Sidst jeg tjekkede, havde han 4. bedste stats i europa i 2021, og at du ikke godkender det, viser jo bare hvor biased du er.

Uanset hvad, så er jeg glad for hans succes lige nu. Min favoritspiller i Barca er 100% De Jong. Jeg har været Messi-fan siden første gang, jeg så ham spille, men min all time favorite er Iniesta. Griezmann er ikke på listen endnu, men måske om 3 år kan han være på den. Jeg krydser fingre og håber, hans (objektivt set) supergode form fortsætter, så også modvillige folk som dig en dag kommer til at holde af den lille franskmand.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FCBWAL skrev:
man apr 19, 2021 1:26 pm
Art nu er du latterlig. Fetish er jo så langt ude at frame det som. Jeg kan godt lide ham som spiller.
Jeg ser så også alle kampene, og det er vi jo mange der gør. Sidst jeg tjekkede, havde han 4. bedste stats i europa i 2021, og at du ikke godkender det, viser jo bare hvor biased du er.

Uanset hvad, så er jeg glad for hans succes lige nu. Min favoritspiller i Barca er 100% De Jong. Jeg har været Messi-fan siden første gang, jeg så ham spille, men min all time favorite er Iniesta. Griezmann er ikke på listen endnu, men måske om 3 år kan han være på den. Jeg krydser fingre og håber, hans (objektivt set) supergode form fortsætter, så også modvillige folk som dig en dag kommer til at holde af den lille franskmand.
Hvis du synes...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Madameskrald »

SpillerSomMESSI skrev:
man apr 19, 2021 11:23 am
Madameskrald skrev:
søn apr 18, 2021 10:24 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn apr 18, 2021 12:35 pm
EasyBuddhist skrev:
søn apr 18, 2021 10:59 am
FCBWAL skrev:
lør apr 17, 2021 11:23 pm
Fanme stærkt igen i dag i pokalfinalen. Godt mål, god indsats, stor andel i den pokal - den første i snart 2 år!
Mange har stor andel i denne pokal, Grizmann ikke mere end andre. Jeg ved godt, du vil forsøge at tale ham op efter denne kamp, men jeg er ikke mere overbevist om hans kvaliteter, end jeg var inden kampen. 2 store brændte chancer inden, han får den prikket ind, fortæller meget godt om det billede, man ellers har set i hans tid i Barca.
Han er klog og spiller meget sikkert og laver et rigtigt stort arbejde, men han skaber ikke ligefrem chancer..
Måske du lige skulle se, hvem der spiller Alba i dybden til Messis andet mål..

ahh ok så du kunne faktisk finde en enkelt chance fra ham i hele kampen!!!! Fantastisk, sikke en kreatør :-)
Diskussionen gik på pokalfinalen - og påstanden var, at han ikke skaber chancer, og den påstand var åbenlys fejlagtig.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Madameskrald skrev:
man apr 19, 2021 7:28 pm
SpillerSomMESSI skrev:
man apr 19, 2021 11:23 am
Madameskrald skrev:
søn apr 18, 2021 10:24 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn apr 18, 2021 12:35 pm
EasyBuddhist skrev:
søn apr 18, 2021 10:59 am
FCBWAL skrev:
lør apr 17, 2021 11:23 pm
Fanme stærkt igen i dag i pokalfinalen. Godt mål, god indsats, stor andel i den pokal - den første i snart 2 år!
Mange har stor andel i denne pokal, Grizmann ikke mere end andre. Jeg ved godt, du vil forsøge at tale ham op efter denne kamp, men jeg er ikke mere overbevist om hans kvaliteter, end jeg var inden kampen. 2 store brændte chancer inden, han får den prikket ind, fortæller meget godt om det billede, man ellers har set i hans tid i Barca.
Han er klog og spiller meget sikkert og laver et rigtigt stort arbejde, men han skaber ikke ligefrem chancer..
Måske du lige skulle se, hvem der spiller Alba i dybden til Messis andet mål..

ahh ok så du kunne faktisk finde en enkelt chance fra ham i hele kampen!!!! Fantastisk, sikke en kreatør :-)
Diskussionen gik på pokalfinalen - og påstanden var, at han ikke skaber chancer, og den påstand var åbenlys fejlagtig.
I sandhed ja, da en bruger er lykkes med at grave en enkelt chance frem skabt af Griezmann... altså med lidt god vilje.. det var jo egentlig ikke ham ser som sådan skabte den, men han ødelagde den dog heller ikke.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

Jeg tænker den slutter her, @spillersommessi... Fred være med, man er uenige. Jeg synes, jeg har været ret tydelig i, hvad jeg mener, og kan henvise til statistikker, der bekræfter min holdning. Jeg forstår ikke helt, hvor du vil hen, men lad kampene mod sommerpausen og den kommende sæson vise, hvad han kan bidrage med. Måske er jeg for optimistisk, måske er du for opsat på, at han var et fejlkøb.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Griezman var rigtig god idag!

Han skaber stadig ikke chancer men han deltager rigtig meget i spillet, arbejder helhjertet og vigtigst af alt, han scorer på nogle chancer (som han skal).

Jeg er ok med ham som Barca spiller hvis man kan regne med at han begynder at score på alle de mega chancer han har fået/tilkæmpet sig.

Han har en rigtig fin placeringsevne, men mangler kynismen i afslutningerne... så hvis han scorer, som han gjorde i dag udfylder han rigtig fin sin rolle og er en stor gevinst for hele holdet.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

Du er en god person;-) ENig med det, du skriver

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Dytrax »

KONAMI have canceled their contract with Antoine Griezmann as their Yu-Gi-Oh! contents ambassador in light of recent events.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Dytrax »

As a result from the leaked video in which Griezmann and Dembélé were seen mocking Asian workers in a hotel, the Japanese company Konami have taken action by cancelling Griezmann's contract as an ambassador, which he had only signed a month ago.

Konami Digital Entertainment owns the Barcelona eFootball PES game franchise and have announced that they will ask the club to explain the details of the case, as well as their future actions.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Lopezzz »

Puta la france. Væk med allesammen
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Dytrax »

Official Barça statement: FC Barcelona deeply regret the displeasure amongst Japanese and Asian fans and partners of our Club caused by a video that appeared a few days ago.

Ousmane Dembélé and Antoine Griezmann displayed a lack of respect in their attitude towards several employees in the hotel in which they were staying. This attitude in no way coincides with the values that FC Barcelona represents and defends.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 15 gæster