10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
man aug 31, 2020 9:18 am
Når jeg læser de mange nyheder og kommentar om Leo på de sociale medier begynder jeg lidt at tænke om han virkelig forlader os uden at sige farvel?
Som om han siger: "Fuck alle mine fans. Jeg er ligeglad, jeg smutter."

Hvis det nu viser sig at det er sådan han forlader os så mister jeg alt respekt for ham.
Jeg brænder hans trøjer med det samme og jeg mener det. Han vil gøre livet sur for rigtig mange mennesker.
Men alle Barca fans kunne aldrig nogensinde forestille sig at han kunne finde på at smutte på den måde
Seriøst Lopezzz, slap nu af.

For det første er intet afgjort eller givet endnu, for det andet, selvfølgelig går han ikke uden et ordentlig farvel. Come on!!

Der foregår en stor og halv beskidt kamp lige nu. Skil skidt fra kanel ik.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Messi called Bartomeu on several occasions, but the president didn't pick up the phone. [rac1]
Man skal selvfølgelig ikke ligge for meget i rygterne. Men det lyder som noget Bartomeu kunne finde på...

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SparetireDad »

Lopezzz skrev:
man aug 31, 2020 9:18 am
Når jeg læser de mange nyheder og kommentar om Leo på de sociale medier begynder jeg lidt at tænke om han virkelig forlader os uden at sige farvel?
Som om han siger: "Fuck alle mine fans. Jeg er ligeglad, jeg smutter."

Hvis det nu viser sig at det er sådan han forlader os så mister jeg alt respekt for ham.
Jeg brænder hans trøjer med det samme og jeg mener det. Han vil gøre livet sur for rigtig mange mennesker.
Men alle Barca fans kunne aldrig nogensinde forestille sig at han kunne finde på at smutte på den måde
Selvfølgelig forlader han ikke klubben uden at sige noget på den ene eller anden måde....altså....tæl nu lige til 10.

Er du fan af Messi, af Barca eller af begge dele? Jeg kan personligt godt bevare mit forhold til både klubben og til Messi, selvom han vælger at gå til en anden klub. Bare fordi han er verdens bedste, så er han ikke forpligtet udover det sædvanlige ifht at rejse.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
man aug 31, 2020 10:23 am
Lopezzz skrev:
man aug 31, 2020 9:18 am
Når jeg læser de mange nyheder og kommentar om Leo på de sociale medier begynder jeg lidt at tænke om han virkelig forlader os uden at sige farvel?
Som om han siger: "Fuck alle mine fans. Jeg er ligeglad, jeg smutter."

Hvis det nu viser sig at det er sådan han forlader os så mister jeg alt respekt for ham.
Jeg brænder hans trøjer med det samme og jeg mener det. Han vil gøre livet sur for rigtig mange mennesker.
Men alle Barca fans kunne aldrig nogensinde forestille sig at han kunne finde på at smutte på den måde
Seriøst Lopezzz, slap nu af.

For det første er intet afgjort eller givet endnu, for det andet, selvfølgelig går han ikke uden et ordentlig farvel. Come on!!

Der foregår en stor og halv beskidt kamp lige nu. Skil skidt fra kanel ik.
I know man, jeg er bare ked af det. Det føles bare som om vi allesammen mister en rigtig god ven. Som om ens familiemedlem skrider og kommer aldrig tilbage. Helt ærligt hvorfor er City efter ham??
Pep ved udmærket at Barca er Messis hjem og at alle i Barcelona ønsker at han bliver der foreviget. Messi selv ønsker det.
Lige nu, ifølge fucking medier, alt peger på at han forlader os men bare forestille jer hvis han nu går ud og siger at han kommer tilbage. Fuuuuuuck man!!
Messi Que Un Club!!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Det her kom frem i min feed på YouTube for en halv time siden. Hvis bare han var i live :sad:

MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Jeg forsøger at betragte det som et slagsmål med ledelsen - ikke med klubben. Det er forståeligt nok ikke muligt for alle, men Projekt Bartomeu har - for mit vedkommende - været adskilt fra selve Barca i årevis.

Netop derfor føler jeg mere forståelse end fornærmelse over Messis rejselyst. Og gud ved, at han om nogen har gjort sig fortjent til et skifte, hvis det er det, han vil.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:
man aug 31, 2020 1:56 pm
Jeg forsøger at betragte det som et slagsmål med ledelsen - ikke med klubben. Det er forståeligt nok ikke muligt for alle, men Projekt Bartomeu har - for mit vedkommende - været adskilt fra selve Barca i årevis.

Netop derfor føler jeg mere forståelse end fornærmelse over Messis rejselyst. Og gud ved, at han om nogen har gjort sig fortjent til et skifte, hvis det er det, han vil.
Præcist :thumbup:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

https://en.as.com/en/2020/08/30/footbal ... 12351.html


Og

https://www.sport.es/en/news/ligue-1/ne ... on-8093749



Endnu en grund til at det er hele vores tiltrækningskraft der bliver forsvindende lille hvis Messi rejser.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Dem har jeg også læst. Til gengæld tænker jeg, at det måske næsten vil give bedre mening for Neymar at komme tilbage netop nu, hvor han vil være den ubestridt største stjerne i klubben. Men man kan næppe bebrejde ham, at han hellere bliver i Paris.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

DeanCassady skrev:
man aug 31, 2020 2:54 pm
Dem har jeg også læst. Til gengæld tænker jeg, at det måske næsten vil give bedre mening for Neymar at komme tilbage netop nu, hvor han vil være den ubestridt største stjerne i klubben. Men man kan næppe bebrejde ham, at han hellere bliver i Paris.
Neymar er en golddigger. Hvis han skal til Barca, så skal vi hoste op med minimum det samme som han får i Paris og allerværst, så skal han have det samme som Messi. Nike har lige valgt at stoppe samarbejdet med ham efter 13 år, han ville eftersigende have endnu mere i sponsorater. Som om 600 mio kr. ikke er nok om året. Han er helt væk. Lad ham rådne i Paris og tage til takke med at komme i top 10 i Ballon d'or nomineringen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Jeg er enig. Jeg ønsker ham heller ikke tilbage. Det undrer mig dog, at han ikke ser Messis afsked som mulighed for at vende tilbage og erobre Fodboldeuropa.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af PeterPedal »

Bare lige to ting

Den nye ledelse må skrive under på en tinglyst håndfæstning om, at Barca aldrig mere spiller i ternet - det har været en kastrofe. Visuelt og på banen. Jeg fatter det ikke!

Og mht Neymar (og de andre velbetalte stjerner) så er der jo nok ikke ret mange af dem, der går sultne i seng. Men deres talent forpligter dem jo til at tjene endnu flere penge de aldrig kan nå at bruge. Hvis neymar, som vi ofte har hørt, så frygteligt gerne ville tilbage til Barca og spille med Messi, så kunne han kjo nok bare have gjort det - og der var stadig råd til en Golf til konen og rent tøj til weekenden.

Det må være et spørgsmål om prioriteter ... hvad har jeg behov for at tjene som fodboldspiller, hvis jeg skal have en hverdag til at hænge sammen uden at skulle skændes med konen om økonomi ... "for helvede Neymar, hvorfor har du ikke betalt el-regingen? Er det den der nye cykel du har købt? Er du idiot? Tror du at vi har penge som snot?"

"Ja kone, det har vi - flere end du og jeg og alle vores børn nogensinde kan nå at bruge. El-regningen burde banken have betalt helt automatisk, det er sikkert bare en fejl. Jeg køber banken i morgen og fyrer direktøren."
Senest rettet af PeterPedal man aug 31, 2020 3:25 pm, rettet i alt 2 gange.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Vi har virkelig ikke brug for mere drama. Vi har brug for ro. Vi har brug for at Messi tager sig sammen og kommer med en udtalelse. Det er ikke til at holde ud, alt det andet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Jeg tror Ney fandt ud af, at han IKKE KAN erobre Europa og at han nu heller ikke kan tage "hjem" til Barca og få hjælp af Leo...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
man aug 31, 2020 3:21 pm
Vi har virkelig ikke brug for mere drama. Vi har brug for ro. Vi har brug for at Messi tager sig sammen og kommer med en udtalelse. Det er ikke til at holde ud, alt det andet.
Du skal ikke forvente en udtalelse før tingene begynder at falde på plads. Det er jeg sikker på.

Han rejser. Han skal nok komme med en udtalelse når tid er, men acceptér at det sker og det er nye tider i Barca.

Tilbage til start 00'erne...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster