Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg glæder mig som et lille barn, til dagen hvor Froome og Skys organiserede dopingmisbrug bliver sat til åben skue for hele verden. Der er så klamt at være vidne til en gennemført middelmådig rytter, der pludselig kører som en af de bedste ryttere i sportens historie, efter at have været centimeter fra at miste sin plads på holdet. Det er direkte ulækkert, og jeg håber simpelthen at deres ry og arv bliver kørt fuldstændig i sænk. Gerne i endnu højere grad end det er tilfældet med Armstrong og USPS. Fuck Brailsford, Froome og British Cycling.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg har aldrig nogensinde været så stresset men effektiv på arbejdet som i dag. Jeg nåede desværre ikke hjem til Finestre, men nu er jeg klar til at se Froome gå fuldstændig død og Dumoulin køre sig i lyserød.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg får hovedpine af at høre på Eurosports kommentatorer udtale sig om Froomes dopingsag.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Hvorfor venter de på Reichenbach? Han er jo ubrugelig.

Jeg kommer heller ikke til at have ondt af Lopez næste gang når han styrter i et løb og de andre kører fra ham - han fortjener ingen goodwill eller hjælp når han fedtspiller på den her måde.

Antimadridista
Indlæg: 9236
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Cykling

Indlæg af Antimadridista »

Dumo har fucked totalt op ved at vente på reisenbach. Der var jo kun 40 sek på finestre toppen!!?

Antimadridista
Indlæg: 9236
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Cykling

Indlæg af Antimadridista »

Det må simpelthen koste for Froome, enten i morgen eller i tdf! Ellers er han jo stærkere end en dopet Lance A

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Tror man på mirakler, på vand-til-vin, på genopstandelse og spøgelser, og sådan noget fis, så kan Froome historie give mening. Men det er så irrationelt, ulogisk og urealistisk, at en rytter der var mest kendt for at køre ind i en official efter 75 meters enkeltstart, og hvis bedste resultat var en 32. plads i en svagt besat Giro, nu pludselig er den bedste etapeløbsrytter i historien. Det er simpelthen ulideligt. For en rytter som Contador, var der trods alt enighed allerede fra teenage-årene om, at der var tale om et generational talent, noget helt specielt. Froome var ingenting. Nul og niks. Så kan man måske udvikle sig til at køre en top 10 placering hjem, men som trold af en æske pludselig at dominere sådan her? Der er så ulækkert. Jeg nøjes med Vuelta'en resten af sæsonen.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Antimadridista skrev:Det må simpelthen koste for Froome, enten i morgen eller i tdf! Ellers er han jo stærkere end en dopet Lance A
Jeg tror ikke, at man kan bruge normal cykellogik på Froome. Intet i hans karriere eller for den sags skyld præstationer i dette års Giro er normalt.

Lige nu ser jeg mest frem til, at Froome bliver frataget sine sejre i Vuelta’en og Giro’en. Det er trods alt mere sandsynligt end usandsynligt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:
Antimadridista skrev:Det må simpelthen koste for Froome, enten i morgen eller i tdf! Ellers er han jo stærkere end en dopet Lance A
Jeg tror ikke, at man kan bruge normal cykellogik på Froome. Intet i hans karriere eller for den sags skyld præstationer i dette års Giro er normalt.

Lige nu ser jeg mest frem til, at Froome bliver frataget sine sejre i Vuelta’en og Giro’en. Det er trods alt mere sandsynligt end usandsynligt.
Lol. Det sker jo aldrig. Ikke så længe Sky er under British Cyclings beskyttelse. Man bliver så deprimeret. Jeg glæder mig til Froome er fortid.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Det mest sandsynlige udfald af Froomes dopingsag er, at han får en karantæne. Så mister han med sikkerhed Vuelta’en - og hvis præcedens i forhold til karantæneafsoning følges også Giro’en. Tour-titlerne tager nok nok nogle flere år at miste, men mon ikke det også sker.

Antimadridista
Indlæg: 9236
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Cykling

Indlæg af Antimadridista »

Nu har jeg set adskillige hundrede bjergetaper i grand tours de sidste knap 30 år. Aldrig set noget lignende.

Jo, måske Chiapucci eller Landis..

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Froome bør bare tage etapen i morgen med det samme - det virker ikke som om han har brug for en pause.

Antimadridista
Indlæg: 9236
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Cykling

Indlæg af Antimadridista »

Gad vide hvad Alberto sidder og tænker...??

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Antimadridista skrev:Gad vide hvad Alberto sidder og tænker...??
At Froome har spist mere end én bøf.

Antimadridista
Indlæg: 9236
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Cykling

Indlæg af Antimadridista »

Jeg gad virkelig godt være imponeret..er jeg bare ikke.

Øv

Rødvin nu..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster