18/11 Leganés - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Man Of The Match: Ter Stegen
Efter 12 kampe har han indkasseret kun 4 mål :cool:
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Har ikke fået læst tråden, da jeg har drukket rødvin samtidig med kampen, og kan ikke mulittaske yderligere.
Gode 3 point. Leganes gjorde det heller ikke let for os at spille en pæn gang fodbold.
Jeg husker det ikke, men mon ikke vi også havde "grimme" kampe i Pep-æren? Ikke at vi er tæt på dette spil pt., til trods for pointene.

83 dage. Husk det.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Det var en skidt kamp fra Barca side, og det er ikke foerste gang. Fair nok man er tilfreds med alle de sejre, men at kalde folk for pessimister, hver gang man efterlyser noget bedre spil og påpeger de åbenlyse problemer, der er på holdet, er efterhånden kedeligt og for nemt.
Nuanceret og underbygget kritik af den klubber man holder af, er åbenbart noget der bliver set skævt til nu til dags.
Desuden er det problematisk hvis dét, at have en idé om hvilken fodbold-æstetik, man ønsker at se, bliver reduceret til bare at være "pessimisme".

Jeg ville lyve hvis jeg påstod at det ikke gør en kæmpe forskel for mig om vi vinder eller ej - og jeg glæder mig når vi gør - men jeg påberåber mig så sandelig retten til at have en holdning til om jeg nyder at se selve kampene eller ej.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Endnu et flot resultat på en decideret lortebane. Tre point og Suárez kom i gang. Slet ikke så skidt. Så skal Atlético bare slå Real senere

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

whidgee skrev:Endnu et flot resultat på en decideret lortebane. Tre point og Suárez kom i gang. Slet ikke så skidt. Så skal Atlético bare slå Real senere
Atletico taber. Breaking old habits is hard to do.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Barca har lukket færrest mål ind blandt topholdene i top 5 ligaer. 4 mål efter 12 kampe. Alligevel ret imponerende. Måske også været rimelig heldige?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

MAtS er et bæst! Klart top 5 keeper i 2017.

Kedelig kamp hvor Messi og især semedo skuffede. Men 3 point og vi fik Suarez lidt i gang. Videre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Omkring det der bliver skrevet om truppen, kreativitet osv så synes jeg vi har en god trup men ikke en trup der rigtigt kan levere kreativt i nuværende setup.

For mig at se har vi kun Messi der kan småspillet og i en grad så man kan stole på ham som kreatør. Ini kan også men han er svingende. Det samme er denis der også kan lidt af det. Under valverde spiller vi ikke end to end som under lucho og derfor mener jeg at spillere som rak, suarez, dølle, gomes osv nu kommer til kort når de selv skal skabe (ikke altid men man kan ikke stole på at de skaber). De har bare ikke pladsen til kreativt at kunne folde sig helt ud.

Vi skal have noget kreativt ind på midten og og gerne mere end en spiller. Som vi så i dag så lider vi virkelig når messi lukkes ned og der kommer stort set ikke noget fra andre. Så kan det godt være at der ikke bliver satset ligeså meget offensivt som tidligere men en spiller som rak burde f.eks. kunne levere bare et eller andet. Og det mener jeg ikke han gjorde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:0-3

2 sene mål.. Suarez, Alba, Messi
Told you so!

Arhh ramte ikke alle målscorere
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Rubén Peréz (Leganés): "Barça are the best team in the world, they have the world's best players. With the least effort, they scored three goals."
Det er lidt den fornemmelse man får når man ser holdet for tiden. Den skal bare køres hjem.

Lad os håbe at der med de rigtige spillere kommer lidt mere fokus på underholdning også. Ikke at jeg forventer det i en kamp som den i dag. Den havde været grim under rigtig mange trænere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

I øvrigt vanvittigt overskud af Paco lige at bruge Leganés-keeperen som assist-bande ved begge Suarez' mål :cool:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:3 mdr inde i sæsonen, og jeg sidder allerede med tanken om at fyre Valverde. Det her er simpelthen grotesk ringe, det lort vi præsterer, og vi spiller med hovedet under armen, ingen som helst plan andet end at håbe på, at Messi er 22 år, og kan prøve at kopiere sin sæson fra 11/12 og ellers bare kigge på.

Vi er fucking ringe. West Bromwich Albion med Tony No Fucking Clue Pulis spiller mere attraktivt offensivt, fordi de i det mindste har nogle, der af og til kan tage sig af de lange bolde, der bliver høvlet op ad banen.

RAUS!
I sommers skrev du at vores trup var elendig og at mindst 6 spillere fra starten ikke havde niveau og skulle ud (RAUS). Med det i baghovedet burde du smide dig på dine knæ og tilbede Valverde for det han har gjort med holdet.

Det er efterhånden ufatteligt hvad vi skal høre fra dig. Jeg kunne fint forstå at du krævede bedre spil hvis du mente at truppen var til det (som Blau og mange andre) men du lavede ikke andet hele sommeren end pisse op og ned ad holdet. Og nu har vi så fået en træner ind der faktisk har taget den "lorte trup" og er gået 14-2-0 med en målscore på 40-5. Og så skal han have tæsk...

Kom nu lidt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

MessiPogba skrev:3 mdr inde i sæsonen, og jeg sidder allerede med tanken om at fyre Valverde. Det her er simpelthen grotesk ringe, det lort vi præsterer, og vi spiller med hovedet under armen, ingen som helst plan andet end at håbe på, at Messi er 22 år, og kan prøve at kopiere sin sæson fra 11/12 og ellers bare kigge på.

Vi er fucking ringe. West Bromwich Albion med Tony No Fucking Clue Pulis spiller mere attraktivt offensivt, fordi de i det mindste har nogle, der af og til kan tage sig af de lange bolde, der bliver høvlet op ad banen.

RAUS!
:crazy: :crazy: :crazy:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bedste liga start i Barca’s historie...
RAUS!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

10 point til Real Madrid.

RAUS!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster