Musik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Musik

Indlæg af Brombi »

phpBB [video]


bedste track 2016?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Musik

Indlæg af Blaugrana92 »

floopy goober :D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: Musik

Indlæg af Lopezzz »

Tnx brombz, du gav mig idé om at se igen freestyles fra Big Tiggers kælderen nu hvor jeg gik helt i stå på youtube. Starter med Buju og Elephant Man :cool: :glad:

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Musik

Indlæg af Jønde »

Lopezzz skrev:Åbenbart alle her på forummet undtagen mig og dig :razz:
Skål for det! :lol:

phpBB [video]
Joiner lige jeres lille men dog meget eksklusive klub.
phpBB [video]


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: Musik

Indlæg af Lopezzz »

Frrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :razz:

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: Musik

Indlæg af Barcaholic »

Dejlig med flere urteforbrugere.. :thumbup: velkommen i klubben :cool:
phpBB [video]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: Musik

Indlæg af Lopezzz »

Barcaholic har du prøvet at holde en pause og hvor lang tid? :glad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: Musik

Indlæg af Barcaholic »

Lopezzz skrev:Barcaholic har du prøvet at holde en pause og hvor lang tid? :glad:
Nej det har jeg ikke, kun når jeg jeg rejser. En enkelt gang eller to har jeg dog købt lidt skunk i Barcelona :cool:
Men nej, en træls ungdom og senere min fars selvmord, har gjort at jeg altid har holdt mig til Mary Jane.

Så man kan jo dertil synes det er pisse fedt, at en fyr som mig 29 år, fast job i 9 år, de sidste 8 på det samme lager, ingen pletter på straffeattesten udover at pisse på gaden, og opføre mig dumt i beruset tilstand, ikke må medicinere mig selv med noget der har hjulpet i 14 år. Nu skal jeg endda frygte for mit kørekort hver dag jeg kører på arbejde.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: Musik

Indlæg af Lopezzz »

Barcaholic skrev:
Lopezzz skrev:Barcaholic har du prøvet at holde en pause og hvor lang tid? :glad:
Nej det har jeg ikke, kun når jeg jeg rejser. En enkelt gang eller to har jeg dog købt lidt skunk i Barcelona :cool:
Men nej, en træls ungdom og senere min fars selvmord, har gjort at jeg altid har holdt mig til Mary Jane.
Det er jeg meget ked af at høre. Jeg ruller en JJ senere i dit navn bro ;-)
Jeg tog en lille pause sidste år på 6-7 måneder hvis jeg husker det rigtigt haha Det var ikke sjovt. Jeg har det meget bedre når jeg ikke holder pauser :)
MDCCCXCIX

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Musik

Indlæg af Jønde »

Så tænder jeg også op i fredsjoint senere når kone og søn sover trygt...
Er selv 34 år, uddannet pædagog, har kone og søn. Et godt job som afdelingsleder i en daginstitution og en strafattest der ren.
Er så træt af det tabu der er forbundet med at være tjald ryger. Jeg er selv typen der er åben omkring det i forhold til mine omgivelser. Personligt føler jeg ikke at jeg har noget at skamme mig over og jeg kan nærmest væmmes når folk der åbenlyst er små ingnorante racister ligelader sig at have ondt af mig på grund af mit misbrug.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: Musik

Indlæg af Lopezzz »

Barcaholic skrev:
Så man kan jo dertil synes det er pisse fedt, at en fyr som mig 29 år, fast job i 9 år, de sidste 8 på det samme lager, ingen pletter på straffeattesten udover at pisse på gaden, og opføre mig dumt i beruset tilstand, ikke må medicinere mig selv med noget der har hjulpet i 14 år. Nu skal jeg endda frygte for mit kørekort hver dag jeg kører på arbejde.
Jeg har det lige præcis på samme måde. Det er ikke til at forstår mere hvorfor babylon bliver ved med at hjernevaske verden om at denne plante er farlig og ulovlig. Det giver ingen mening mere.
Men fuck dem alle og fuck politiet. De er godt klar over at hvis de legaliserer mari at der vil blive meget mindre kriminalitet og det er ikke godt for dem. Så har de ikke noget og lave og ingen penge at tjene.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: Musik

Indlæg af Barcaholic »

Lopezzz skrev:
Barcaholic skrev:
Lopezzz skrev:Barcaholic har du prøvet at holde en pause og hvor lang tid? :glad:
Nej det har jeg ikke, kun når jeg jeg rejser. En enkelt gang eller to har jeg dog købt lidt skunk i Barcelona :cool:
Men nej, en træls ungdom og senere min fars selvmord, har gjort at jeg altid har holdt mig til Mary Jane.
Det er jeg meget ked af at høre. Jeg ruller en JJ senere i dit navn bro ;-)
Jeg tog en lille pause sidste år på 6-7 måneder hvis jeg husker det rigtigt haha Det var ikke sjovt. Jeg har det meget bedre når jeg ikke holder pauser :)
Hey, han hygger med Jah hvor han er. Min far lærte mig op, det var hyggeligt indtil han valgte at sælge amfetamin, så gik det stærkt, jovist det var da en fed tid i starten, jeg 18-20 år altid penge, altid weed og snitter.
Men det blev for meget for ham, for meget gæld for mange stoffer. Han hang sig selv for 4 år siden, jeg har ikke rørt stoffer siden, kun ganja og øl. :)

Tak for tanken, lad os ryge sammen en dag. :thumbup:

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: Musik

Indlæg af Barcaholic »

Jønde skrev:Så tænder jeg også op i fredsjoint senere når kone og søn sover trygt...
Er selv 34 år, uddannet pædagog, har kone og søn. Et godt job som afdelingsleder i en daginstitution og en strafattest der ren.
Er så træt af det tabu der er forbundet med at være tjald ryger. Jeg er selv typen der er åben omkring det i forhold til mine omgivelser. Personligt føler jeg ikke at jeg har noget at skamme mig over og jeg kan nærmest væmmes når folk der åbenlyst er små ingnorante racister ligelader sig at have ondt af mig på grund af mit misbrug.
Jeg er selv meget åben omkring mit Cannabis forbrug, jeg bruger det efter arbejde i hverdagen, og hele dagen i weekenden. Jeg elsker at ryge en joint når jeg går med hunden, gerne i skoven eller ved vandet. Jeg kører rundt med min Rastahat, paranoid hvis politiet skulle stoppe mig. Det er simpelthen skandaløst den Cannabis attitude vi har i DK, håber virkelig snart der sker noget, så vi uskyldige forbrugere kan få lov at nyde ganja i fred.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: Musik

Indlæg af Lopezzz »

Never mind, got to legalize it \/ #420

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: Musik

Indlæg af Barcaholic »

Lidt OT her, men jeg så Snoop Dogg - reincarnated igår på Netflix, hvis i ikke har set den er den ganske udemærket.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster