23/2 Arsenal - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Piqúe er en advarsel fra karantæne. Det er virkelig ikke holdbart med Marlboro eller en af de andre i forsvaret i CL. Arsenal med én defensiv midtbanespiller i Coquelin, og så med Ramsey ved siden af. Ox er jeg virkelig ikke bange for, han er hurtig ja, men en Campbell havde jeg frygtet meget mere. Vi bør virkelig godt kunne holde Arsenals offensiv fra det helt store.

De vil garanteret ud og presse os fra start, men hvor godt organiseret er de? Og hvor lang tid kan de holde? Jeg tvivler på deres defensive organisation. Det er dog Barca der har mest og tabe, og vi skal simpelthen score på vores chancer i dag.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Arsenal XI vs. Barcelona: Cech; Bellerin, Mertesacker, Koscielny, Monreal; Coquelin, Ramsey; Oxlade-Chamberlain, Özil, Alexis; Giroud. #afc

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Barcaholic skrev:Har lige hentet bajer, muffins, kanalgifler, cookies, og chokoladebarer. Nu må klokken gerne blive 20.45.
Stærkt, jeg cyklede en tur i brugsen tidligere og købte vindruer, saltstænger 6 Blålys og 3 specialøl, så jeg er også klar - altså udover at jeg ikke har 3+ og kommer til at se kampen 2 timer forskudt, så om 1 time logger jeg af internettet og så ser jeg Juve - Bayern som opvarmning :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Og selvfølgelig, Mertersacker. Han skal godt nok bare køres på, der findes ikke et angreb i PL der er nært så godt som vores. Jeg tror ikke deres defensiv ved hvad de går ind til om en time. Plz massakrer dem.

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

A$AP skrev:Og selvfølgelig, Mertersacker. Han skal godt nok bare køres på, der findes ikke et angreb i PL der er nært så godt som vores. Jeg tror ikke deres defensiv ved hvad de går ind til om en time. Plz massakrer dem.
At dømme ud fra Arsenal-Twitter, så er de os overlegne på de fleste pladser.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

kklaus skrev:
A$AP skrev:Og selvfølgelig, Mertersacker. Han skal godt nok bare køres på, der findes ikke et angreb i PL der er nært så godt som vores. Jeg tror ikke deres defensiv ved hvad de går ind til om en time. Plz massakrer dem.
At dømme ud fra Arsenal-Twitter, så er de os overlegne på de fleste pladser.
Ja, det er en af grundene til at jeg bare vil se en total ydmygelse af dem over de her to kampe..


Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

kklaus skrev:
Barcaholic skrev:Har lige hentet bajer, muffins, kanalgifler, cookies, og chokoladebarer. Nu må klokken gerne blive 20.45.
Stærkt, jeg cyklede en tur i brugsen tidligere og købte vindruer, saltstænger 6 Blålys og 3 specialøl, så jeg er også klar - altså udover at jeg ikke har 3+ og kommer til at se kampen 2 timer forskudt, så om 1 time logger jeg af internettet og så ser jeg Juve - Bayern som opvarmning :-)
Det er vigtigt at være forberedt til de store kampe :)
Træls du ikke kan se kampen, men mon ikke der dukker et stream op der kan bruges, jeg ved hvertfald at jeg ville have svært ved ikke at tjekke livescore eller læse med herinde.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af ulrich »

Barcaholic skrev:Har lige hentet bajer, muffins, kanalgifler, cookies, og chokoladebarer. Nu må klokken gerne blive 20.45.
Kanalgifler? Er det sådan nogle man fisker? :P

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:
Storken skrev:Jeg har en god fornemmelse. Det vil sige, at vi dummer os. Vi smider en føring, og kampen ender 2-2.
Såeh, 1-0 -> 1-2 -> 2-2?
Something like that :)

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

ulrich skrev:
Barcaholic skrev:Har lige hentet bajer, muffins, kanalgifler, cookies, og chokoladebarer. Nu må klokken gerne blive 20.45.
Kanalgifler? Er det sådan nogle man fisker? :P
Jep, jeg fangede to poser med net.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvis vi vinder med 4 overskydende mål, så får Arsenal svært ved at gå videre...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg går ned på den lokale om lidt, hvor stemningen er udpræget pro-Barca, ser kampen og drikker et par bajere til.

På den positive side får vi fire mål, formentlig et flot et af Alexis, hvilket jeg kan sagtens kan unde ham, dertil er Emirates altid grønnere end de fleste baner og garant for god stemning; på den anden side bliver det nok to til hver, dvs. 2-2.

Arsenal får et resultat, vi snupper avancementet hjemme.

Go' kamp!

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af Nidzo7 »

Det bliver en kedelig affærer der ender 0-0. :|

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Barcaholic skrev:
kklaus skrev:
Barcaholic skrev:Har lige hentet bajer, muffins, kanalgifler, cookies, og chokoladebarer. Nu må klokken gerne blive 20.45.
Stærkt, jeg cyklede en tur i brugsen tidligere og købte vindruer, saltstænger 6 Blålys og 3 specialøl, så jeg er også klar - altså udover at jeg ikke har 3+ og kommer til at se kampen 2 timer forskudt, så om 1 time logger jeg af internettet og så ser jeg Juve - Bayern som opvarmning :-)
Det er vigtigt at være forberedt til de store kampe :)
Træls du ikke kan se kampen, men mon ikke der dukker et stream op der kan bruges, jeg ved hvertfald at jeg ville have svært ved ikke at tjekke livescore eller læse med herinde.
Jeg kan sagtens finde streams, men min computer er for dårlig til at køre hd-streams, så en kamp som denne vil jeg hellere se på TV - særligt når nu det "kun" er to timer forskudt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Arsenal på kontra, vi er sårbare der! Jeg regner med Ca 3-4 mål i kampen. Vi lukker mål ind og vi scorer.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster