14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg har drukket en del øl nu og er stadigvæk i chok over hvordan kampen endte. 4-0 til Athletic Bibao. 4-0! Det burde ikke kunne lade sige gøre, men alligevel skete det. Det værste ved det hele er, at vi jo udover Pedro's afbrænder og Messi's store chance inde i feltet, ikke havde ret meget at byde på. Forsvaret sejlede, midtbanen væk og Athletic's spillere var over os som vilde hunde. En ting er dog sikkert, jeg er på Camp Nou på mandag, sammen med en af mine bedste venner og får mit livs oplevelse, hvad enten vi vinder, eller taber.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Drik et par øl til og glem kampen ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Mål nummer 1= ter Stegens fejl, for han havde flere valgmuligheder, men vælger den med risiko, dog er det virkelig sort uheld at San Jose rammer bolden så godt. Mål nummer 2= tre spillere er involveret(Roberto laver fejl, men det kan rettes af Alves, men det sker ikke, og det leder så hen til Mascherano, som kunne rette Alves', men han gør det ikke, for han er simpelthen for svag i nærkampen med Aduriz). Synderne er Alves og Masch, altså de store syndere, selvom Roberto er impliceret. Mål nummer 3= Ja, indlægget bliver slået fra Adrianos side af, men hvad laver Alves? Bartra kunne selvfølgelig også have været lidt bedre i sit indgriben, men Alves er den store synder i det mål. Og sidste mål er vel på Alves' kappe også.

Når alt det her er sagt, så var kampen tabt, i det sekund, Luis Enrique valgt den midtbane, som han gjorde.
Senest rettet af Kubala lør aug 15, 2015 1:40 am, rettet i alt 1 gang.

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Masch siger det meget godt:
Mascherano: "We're not dead yet. We're capable of coming back and turning this result around. We'll give everything." #fcblive
Mascherano: "They scored 4 from 4-5 chances, that's not normal either. But we made mistakes and we should solve them and keep on believing."
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

Meh, kæft en lortekamp.

Alene på grund af æren håber jeg LE og spillerne på mandag går ind og giver den alt hvad de har.

Dvs. ud med Ter Stegen og ind med Bravo, ikke fordi Bravo nødvendigvis er en bedre målmand, men fordi Bravo uden tvivl er bedre til at råbe sine medspillere op. Ter Stegen er lidt bange for at sige så meget.

Ind med Kong Pique til at få styr på lortet dernede. Og kæft vi savnede Busquets i dag.

Roberto er en alibispiller, det må man bare erkende. Han hører ikke til på et tophold som Barca, han har ikke talentet. Det har han aldrig haft. Forstår ikke hvorfor han ikke er røget væk endnu. Vil hellere have en talentfuld ung herre som Halilovic på bænken end Roberto. Hvad er der gået galt her altså :sørgelig:

Rafinha skuffede fælt. Han virker som en spiller der er god nok, når spillet i forvejen kører, men samtidig som en spiller, der ikke har niveauet til at løfte holdet, når tingene ikke kører som de skal. Skuffende.

Busquets og Pique . Save us. Messi og Suarez og Pedro giv den alt på mandag, kom nu. Og Masch skal lige hæve sit niveau lidt, han har ikke genfundet formen endnu tydeligvis.

Ini, do ur magic.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1671
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

Barcaholic skrev:Har solgt min sjæl til min arbejdsgiver, så skal på overarbejde fredag. Men det blir da rart at komme hjem og se kampen ca. 6.30 lørdag morgen. Lad os håbe på lidt mere sikkerhed i forsvaret, og ingen skader tak.
Sorry... Sidste gang jeg kommer med et ønske inden en kamp..
Er lige kommet hjem fra job. Gik udfra at jeg skulle hjem og se en fin kamp, men efter tumpe nr.2 kom og sagde "det var skidt med Barca" til mig, valgte jeg at tjekke livescore. Og ja, det var sgu skidt med Barca.
Har i skrivende stund kampen til at køre i baggrunden, den bliver set med ørene. Tror jeg starter et slag FM op imens.

Kan ikke rigtig udtale mig om kampen endnu, så jeg nøjes bare med at skrive, træls..

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Dagen derpå - hvad fanden skete der?
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

abx skrev:Dagen derpå - hvad fanden skete der?
Jeg ved godt, at I vil høre en bedre forklaring, men vi var bare meget uheldige. De scorede på deres fire chancer, hvor vi brændte de få vi havde. Det sker måske én gang ud af 100, men det sker.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Ikke desto mindre har vi lukket 4 mål ind, 2 kampe i træk. Det må simpelthen ikke ske. Heller ikke selv om vi ikke stiller med A-kæden.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Jeg kan overleve dette nederlag og at vi taber pokalen. Jeg er dog ekstremt bekymret for det kæmpe spring, der er mellem a-kæden og b-kæden. Hvis vi bruger a-kæden for meget her den første halvdel af sæsonen, så løber de tør for kræfter til når det virkelig gælder. Roterer vi derimod en masse, så skal der godt nok ske et gigantisk løft i kvalitet, hvis vi ikke skal finde os selv mange point bagud. Husk vi har alle de svære hold på udebane i den første halvdel af sæsonen. Det er sgu noget af et dilemma LE er i. Januar kan ikke komme hurtigt nok for dette hold.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Man kan virkelig mærke transferkarantænen svie lige nu.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg er små nervøs for sæsonen allerede nu. Det var fandme ikke meningen jeg skulle være det allerede.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

abx skrev:Dagen derpå - hvad fanden skete der?
Alves....

Manden var igår elendig og var direkte skyld i 3 af de 4 mål.

Ved det ene mål bliver han overløbet, ved det andet begår han straffe og ved det tredje laver han vel nok verdens mærkeligste clearing lige hen til en Bilbao mand.

Jeg ved godt at man ikke alene kan bebrejde ham, men synes godt nok han sejlede rundt igår.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

JonasV skrev:Man kan virkelig mærke transferkarantænen svie lige nu.
Word. Jeg har være henvist til sammendrag, det ser skrækkeligt ud, men det eneste, det her kan bruges til, er at standse salget af Pedro og Adriano. Ingen mand går fra borde! Sidstnævnte havde man formentlig, jf. gældende transferpolitik, ellers nok solgt for tre kasser bajere eller deromkring.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Ligesom vi altid spiller en god og en dårlig halvleg i en kamp, kan det måske være at vi også spiller en dårlig halvsæson og en god. Lad os bare håbe at efterårssæsonen ikke bliver alt for katastrofal, og så dårlig at vi ikke længere er i spil til de store titler.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster