Præsidentvalg 2015

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hvem stemmer du på?

Agustí Benedito
8
13%
Jordi Farré
2
3%
Josep Maria Bartomeu
5
8%
Joan Laporta (selvom det ikke er officielt endnu, virker det ret sikkert at han stiller op)
47
73%
En anden
2
3%
 
Afgivne stemmer: 64

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Han var ok i barca hvor der var gode og dårlige indkøb. Han har dog haft problemer i city.

Jeg kan ikke komme i tanke om en som har været rigtig god. Derfor kunne det også være en ide at prøve en som har bevist sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af emo »

Han startede også fra bunden af. Det er trods alt noget andet at være i en klub som må og skal risikere at satse på wonderkids, for at sælge dem videre. Det kan man på ingen måde i Barcelona.

Så skal vi hente en som har været årevis i en kæmpe klub og har handlet på baggrund af det. Sådan en profil opfylder Braida, feks...
Allez...

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af emo »

Synes at det er friskt, og selvf har ledelsen et bagland til Abidal. Bare vi ikke ender med for mange franskmænd!
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Hvilket er helt fair. For mig virker det mest som et forsøg på at vinde nemme stemmer. Men så kan abidal så også kun overraske hvilket altid er godt! Og jo han må meget gerne starte med at hente 2 dejlige franskmænd i pogba og laporte ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af emo »

Det vinder helt klart flere stemmer. Det kommer vi ikke udenom. Men det betyder ikke at han er lort til sin position. Glæder mig.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Nej overhovedet ikke. Han er bare et sats. Og et mindre godt et imo da laporta får svært ved at smide ham på porten hvis det ikke går godt pga abidals legende status. Desuden er det også et sats for abidal selv. Vi så jo hvordan det gik zubi som også var en legende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Blaugrana92 »

Men sagen er jo den, at det er umuligt for os at sige noget som helst om, hvor Abidal helt præcist står i forhold til at løse opgaven som sportsdirektør. Da Sevilla i sin tid ansatte Monchi, havde han heller ikke det der lignede erfaring med rollen som sportsdirektør. Faktisk havde han kun lige lagt støvlerne på hylden. Jeg vælger altså at gå ud fra, at Laporta - formentlig i samarbejde med Cruyff - har haft nogle samtaler med Abidal, hvor visioner og strategier er blevet diskuteret. Laporta har næppe bare spurgt Abidal om han vil være sportsdirektør og så var det eller det. Laporta har muligvis forstand på politik og ved hvordan man vinder stemmer, men jeg tror simpelthen ikke på at han bare ansætter en mand i så vigtig en rolle, uden at have haft produktive og alvorlige samtaler først.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Blaugrana92 »

I øvrigt tror jeg da vist nok, at Zubizarreta stadig må være at betragte som en legende i klubben. At i sit sidste transfervindue hentede navne som Suárez og Rakitic, samt at han endte sine dage som whistleblower, har trods alt reddet en del af hans renommé. Det var i virkeligheden ret vigtigt for klubbens fremtid, at han fik lagt kortene på bordet, så alle vidste præcis hvor impliceret Bartomeu egentlig var i sagen vedrørende vores transferkarantæne. Det er jo ikke helt uvæsentligt i forhold til det kommende valg.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Helt sikkert. Han fik reddet en del af sin status til sidst!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Michman »

Håber fandme Joan Laporta vinder det valg!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1697
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Barcaholic »

Fritte skrev:Han er åbenbart bagud i meningsmålingerne :eek:
Det er forfærdeligt, kan læse mig til at folk mener Bertomeu er mere troværdig en Laporta. Hmm folk glemmer tydeligvis ALT for hurtigt. Håber ikke manden bliver genvalgt, kun af den ene grund at holdet vandt en treble sidste sæson, håber virkelig ikke at det catalanske folk er så snotdumme.. Please vågn op af jeres stener..!!!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af whidgee »

Utroligt at folk er så blinde og vil have Laporta tilbage igen. En mand som kørte klubben i sænk rent økonomisk men alligevel forsøgte at dække over det med falske regnskabstal. De fleste Laporta-tilhængere er de rene populister som blot husker tilbage på Ronaldinho og Guardiola men ikke svindleren Laporta.

Jeg siger ikke vi skal have Bartomeu men at vælge Laporta vil være lige så uansvarligt - hvis ikke mere.
Senest rettet af whidgee søn jun 28, 2015 8:28 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Det må du meget gerne uddybe. Og gerne med links til kilder som understøtter din påstand.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af kklaus »

whidgee skrev:En mand som kørte klubben i sænk rent økonomisk
Nej
whidgee skrev:men alligevel forsøgte at dække over det med falske regnskabstal.
Nej
whidgee skrev:De fleste Laporta-tilhængere er de rene populister som blot husker tilbage på Ronaldinho og Guardiola men ikke svindleren Laporta.
Nej
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Blaugrana92 »

whidgee skrev:Utroligt at folk er så blinde og vil have Laporta tilbage igen. En mand som kørte klubben i sænk rent økonomisk men alligevel forsøgte at dække over det med falske regnskabstal. De fleste Laporta-tilhængere er de rene populister som blot husker tilbage på Ronaldinho og Guardiola men ikke svindleren Laporta.

Jeg siger ikke vi skal have Bartomeu men at vælge Laporta vil være lige så uansvarligt - hvis ikke mere.
Du lader ikke til at være klar over, at afgørelsen i den sag blev, at Laporta rent faktisk ikke havde fusket med regnskabet, men at tilstanden derimod var mere eller mindre præcis som Laporta havde fremlagt dem. De ændringer Rosell havde foretaget i Laportas afsluttende regnskab var dog helt ved siden af.

Laporta har helt sikkert ikke helt rent mel i posen - det er nok naivt at tro det - men han er intet sammenlignet med en vaneforbryder som Rosell. Rosell risikerer at ryge i fængsel i Spanien og hvis han tog en tur til Brasilien, kunne han også let risikere at ryge i fængsel derovre. En af hans tætteste allierede er Ricardo Teixeira, der tidligere har været involveret i sager om korruption i FIFA og rent faktisk også er det i øjeblikket.

Taget i betragtning at Nike højst sandsynligt også er involveret i den nuværende skandale om korruption, har jeg efterhånden meget svært ved at forestille mig, at der ikke er en tråd et eller andet sted, der fører tilbage til Sandro Rosell, der jo også har en fortid i netop Nikes brasilianske afdeling.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster