TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Uh, den havde jeg glemt alt om! Den er også fantastisk. Ærgerligt, der er så længe mellem de kommende sæsoner. Helt klart også must-see.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:Alrighty. BB er min yndlingsserier efterfulgt af GoT og True Detective. Jeg har stadig Sopranos og The Wire til gode. I øvrigt så skal Band of Brothers også nævnes som en must-see.
Breaking Bad efterlader et rigtig godt indtryk, når man er færdig. Jeg synes dog de første par sæsoner var svære at komme igennem.

The Wire er er bedst i sæson 3 og 4. Sæsonafslutningen i sæson 5 er ligeledes et mesterværk, da det er en smuk afrunding på serien.

Jeg har set Sopranos en del gange efterhånden. Den var klart bedst første gang jeg så den for mange år siden. Det var inden alle disse mange fantastiske serier kom fra. Den har dog en speciel plads i mit hjerte, da opbygningen af karaktererne er uden sidestykke. Du får et helt specielt forhold til dem.
Senest rettet af Storken tirs mar 31, 2015 11:58 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg har også haft dem på min watchlist i meeeget lang tid, men jeg ville gemme begge serierne, til jeg har ordentlig tid og ikke er ved at side tre-fire andre serier samtidigt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:Jeg har også haft dem på min watchlist i meeeget lang tid, men jeg ville gemme begge serierne, til jeg har ordentlig tid og ikke er ved at side tre-fire andre serier samtidigt.
Jeg gjorde det samme med Oz og Six Feet Under. Da jeg endelig så dem lang tid efter de udkom, så synes jeg det var lort. De mange nye serier der dukker op hæver baren konstant, da der bliver smidt rigtig mange penge i dem. Det gør disse gamle serier mindre gode, selvom de var helt fantastiske på deres tid.

Jeg kunne forestille mig, at Sopranos og The Wire er mindre gode, hvis man ser dem for første gang i dag. De var dog helt vanvittige på deres tid. Du går ligeledes glip af mange jokes fra andre serier og film, hvis du ikke har set Sopranos. Der er rigtig mange hentydninger til den.

Kvoller
Indlæg: 5177
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Kvoller »

Apropos Better Call Saul. Lagde I i øvrigt mærke til at Trevor fra GTAV var med i det nyeste afsnit?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Storken skrev:Jeg kunne forestille mig, at Sopranos og The Wire er mindre gode, hvis man ser dem for første gang i dag. De var dog helt vanvittige på deres tid. Du går ligeledes glip af mange jokes fra andre serier og film, hvis du ikke har set Sopranos. Der er rigtig mange hentydninger til den.
Jeg har set begge serier inden for de seneste 2 år. Begge er noget af det bedste jeg har set.
#jesuisSheep

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Jesni »

zqa skrev:
Storken skrev:Jeg kunne forestille mig, at Sopranos og The Wire er mindre gode, hvis man ser dem for første gang i dag. De var dog helt vanvittige på deres tid. Du går ligeledes glip af mange jokes fra andre serier og film, hvis du ikke har set Sopranos. Der er rigtig mange hentydninger til den.
Jeg har set begge serier inden for de seneste 2 år. Begge er noget af det bedste jeg har set.
Nå, nu har jeg snart ikke flere argumenter for ikke at få dem set så!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana92 »

Alcantara skrev:
Storken skrev:
emo skrev:Justified hvis ikke du har set endnu! En virkelig god og anderledes serie end dem som ses i dag.

Deadwood er klassikeren, daymn den er tung og god. Så den før Justified, og på grund af Timothy valgte jeg at se Justified.
Jeg har været helt vild med Timothy siden The Girl Next Door.
De fleste ville være vilde med Elisha Cuthbert efter at have set den film, men okay, hver sin smag.
Hende kan jeg godt huske fra Happy Endings. Så cirka en sæson af det. Sgu ikke det bedste fjernsyn der er blevet lavet, men det havde da sine øjeblikke ... og Elisha, selvfølgelig.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Var sq en tom serie, blev det. Ret lovende i starten. Hun er dejlig ja.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Storken »

emo skrev:Var sq en tom serie, blev det. Ret lovende i starten. Hun er dejlig ja.
Jeg hadede hende i 24 timer. Hun så godt ud, bevares, men hendes konstante tåbeligheder forstyrrede verdensfreden.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Afsnit 9 af BCS var fanname god!
Allez...

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Jesni »

emo skrev:Afsnit 9 af BCS var fanname god!
Enig. Fremragende!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Smider det på om lidt. Glæder mig!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Jesni skrev:
emo skrev:Afsnit 9 af BCS var fanname god!
Enig. Fremragende!
Yaaaay!! kan ikke vente til næste tirsdag.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Jesni »

Heartbreaker skrev:
Jesni skrev:
emo skrev:Afsnit 9 af BCS var fanname god!
Enig. Fremragende!
Yaaaay!! kan ikke vente til næste tirsdag.
Præcis. Det bliver bedre og bedre. Havde godt nok lave forventninger, men det har overrasket positivt so far. Der er faktisk en historie med indhold, og ikke bare en serie med en populær karakter, der går rundt i en tom verden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 39 gæster