Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Shit, dommeren er skarp!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Der var et geni herinde som ville have Van Gaal til klubben. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Luis Enrique »

Han bliver i hvert fald nok snart ledig på markedet ;-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Luis Enrique skrev:Han bliver i hvert fald nok snart ledig på markedet ;-)
Ja det ser sådan ud.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Jeg er faktisk overrasket over, at van Gaal stadig er i United. Han har simpelthen en frygtelig personlighed. Derudover er han en middelmådig træner, der lever højt på titler fra 90'erne.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Tja, jeg ved nu ikke om han ligefrem er middelmådig. Han gjorde det da mig bekendt helt okay, med et middelmådigt, for ikke at sige decideret ringe, hollandsk landshold i sommers. Sidst han trænede et klubhold - Bayern München - vandt han da også 3 titler i løbet af knap 100 kampe. Men van Gaal er en meget speciel størrelse. Han er ekstremt resultat-orienteret og meget, meget excentrisk i sin tilgang til mandskabsbehandling. Det er ikke helt uden årsag at han står i skærende kontrast til Johan Cruyff og at de to afskyr hinanden. Louis van Gaal er en træner man, lidt ligesom José Mourinho, enten er vild med eller slet ikke kan lide. Utroligt nok så lander jeg et eller andet sted midt i mellem. For mig er van Gaal nok lidt en fodnote. Han kan få et skuldertræk fra min side, kan han. Men den skæbne som David Moyes led, og som Louis van Gaal nu også ser ud til at lide, er vel blot en tyk streg under, hvor umulig en opgave det er at erstatte Sir Alex Ferguson.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg tror ikke, at van Gaal er på vej ud endnu. Måske hvis det hele falder sammen i de næste måneder, men hvis han kan holde sig lige omkring fjerdepladsen, så får han et forsøg igen næste sæson.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Luis Enrique »

van Gaal har præsteret konsistent et eneste sted, og det var hos Ajax indtil 1997. Alle andre steder har han enten gjort sig uvenner med alt og alle, ladet sløje resultater afløse gode, uden nogen oplagt grund, og nok har han givet debut til en stribe talenter gennem sin karriere, men han har også stødt så mange store profiler fra sig, at det nærmest er ufatteligt.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Han har også vundet mesterskaber med alle klubber, han har trænet.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Van Gaals taktik: Spark bolden op mod Fellaini, omring Fellaini, lad tyngdekraften gøre sin ting og spark nedfaldet ind.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Han har også vundet mesterskaber med alle klubber, han har trænet.
Klart. Men for mig er en god træner en, som ikke kun vinder titler men også skubber hele klubben og holdet i den rigtig retning. Her er Van Gaal ren katastrofe og meget lige Mourinho. Han suger energi ud af alt og alle, ledelsen, spillere, tilhængere og måske også sig selv. Når han så smutter, står klubben med lort op til halsen, der er klikker i omkldæningsrum, uenigheder i ledelsen, klubben har et dårligt forhold til pressen, og ja, den har vundet et mesterskab. Jeg kan aldrig få mig selv at respektere en træner, der ganske vist vinder et trofæ hist og her, men som i den grad bomber klubben mange år tilbage på næsten alle andre fronter.

Der er alt for meget negativitet som følger med Van Gaal.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Luis Enrique »

Flax_Generous skrev:Han har også vundet mesterskaber med alle klubber, han har trænet.
Nu bliver det kontrafaktisk på flere niveauer, men jeg tror at de klubber, der har ansat ham siden 1997, gerne havde byttet mesterskabet/mesterskaberne for et af de alternativer de fravalgte, da de ansatte van Gaal.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Klart. Men for mig er en god træner en, som ikke kun vinder titler men også skubber hele klubben og holdet i den rigtig retning. Her er Van Gaal ren katastrofe og meget lige Mourinho. Han suger energi ud af alt og alle, ledelsen, spillere, tilhængere og måske også sig selv. Når han så smutter, står klubben med lort op til halsen, der er klikker i omkldæningsrum, uenigheder i ledelsen, klubben har et dårligt forhold til pressen, og ja, den har vundet et mesterskab. Jeg kan aldrig få mig selv at respektere en træner, der ganske vist vinder et trofæ hist og her, men som i den grad bomber klubben mange år tilbage på næsten alle andre fronter.
Det gik da meget fint i Bayern efter han smuttede. Og Rijkaards Barca vandt vist en del titler i årene umiddelbart efter van Gaal. Ajax blev også mestre i sæsonen efter van Gaal. "Ren katastrofe" er vist lige i overkanten.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Luis Enrique skrev:Nu bliver det kontrafaktisk på flere niveauer, men jeg tror at de klubber, der har ansat ham siden 1997, gerne havde byttet mesterskabet/mesterskaberne for et af de alternativer de fravalgte, da de ansatte van Gaal.
Det kan vi næppe udtale os om.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Klart. Men for mig er en god træner en, som ikke kun vinder titler men også skubber hele klubben og holdet i den rigtig retning. Her er Van Gaal ren katastrofe og meget lige Mourinho. Han suger energi ud af alt og alle, ledelsen, spillere, tilhængere og måske også sig selv. Når han så smutter, står klubben med lort op til halsen, der er klikker i omkldæningsrum, uenigheder i ledelsen, klubben har et dårligt forhold til pressen, og ja, den har vundet et mesterskab. Jeg kan aldrig få mig selv at respektere en træner, der ganske vist vinder et trofæ hist og her, men som i den grad bomber klubben mange år tilbage på næsten alle andre fronter.
Det gik da meget fint i Bayern efter han smuttede. Og Rijkaards Barca vandt vist en del titler i årene umiddelbart efter van Gaal. Ajax blev også mestre i sæsonen efter van Gaal. "Ren katastrofe" er vist lige i overkanten.
Der skulle en hel masse damage control til, før Bayern kom på rette spor. Han overtog et hold der sæsonen lige var sluttet nummer 2 med blot to point til mestrene fra Wolfsburg og sæsonen forinden havde vundet det tyske mesterskab med hele 10 point til nummer 2.

Han vandt ganske rigtigt mesterskabet i sit første år med 5 point ned til nummer 2, men derfra gik det så også nedad bakke. Så meget at Ribery var tæt på at forlade klubben, der var klikkedannelser i omklædningsrum, problemer i ledelsen og truppen var i dårlig forfatning. Mig bekendt sluttede klubben på en tredjeplads i hans anden sæson 10 point efter Dortmund, han var en af dem der indirekte var med til at genrejse Dortmund. Hvis jeg ikke husker helt forkert, så vandt Dortmund det næste mesterskab også, hvor Van Gaal røg ud med et brag efter nogle kampe. Til Bayerns held var Juup ledig og hvis der er nogen der skal have kredit for Bayerns 3 trofæer efterfølgende, er det nok ham. Han skulle dog alligevel bruge noget tid på reparere de skader, som Van Gaal havde forvoldt.

Riijkaard og Laporta og hans team skulle også bruge noget tid på at rydde hans lort.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster