25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Er sindssyg spændt. Så meget kan ske i disse opgør og alle faktorer spiller ind. Dommeren har tidligere vist sig at være afgørende til begge sider, held er endnu en betydelig faktor som altid spiller ind, når giganterne mødes. Taktiske dispositioner, det hold med størst energi og overskud, osv. - kampen bliver, i mine øjne, dog afgjort af to spillere mere end nogle andre; Messi og Ronaldo. Verdens med længder bedste spillere det forgangne årti, har altid det ekstra ubekendte element af talent og opportunisme og skinner mest igennem i netop disse opgør. Jovist er Neymar, Benzema, James og Suarez, etc. også afgørende og vigtige, men det handler næsten altid om at få kontrolleret disse kampe, med udgangspunkt i at lukke ned for disse to målmaskiner. Hvis man kan få det puslespil til at gå op og hindre Ronaldo, i at være farlig og samtidigt få en sprudlende Messi at se, så kan alt ske. Det omvendte scenarie kan vise sig at være skrækkeligt, da Madrid er exceptionelle, når de først får selvtillid og mål på hjemmebane; Bernabeu er et mærkværdigt sted. Madrid-fansene er af en særlig kaliber og hvis først vi får fansenes lidenskab vendt mod deres hvidklædte helte, kan vi komme derfra med en kæmpe triumf.

Man kan aldrig forudsige disse kampe, men jeg ser kampen i aften som udslagsgivende for resten af efterårssæsonen, hvorfor vi for alt i verden ikke må smide den på gulvet. Vi har vundet på Bernabeu 5 ud af de seneste 7 opgør og blot lidt et enkelt nederlag. Vi møder de forsvarende CL-mestre og en komfortabel sejr ville ikke blot give spillerne en kæmpe portion selvtillid, men også sende omverden et signal om at vi er seriøse udfordrere til både den hjemlige liga, såvel som CL-trofæet.

6 point på spil, jeg gætter på en storsejr med masser af mål. Vinderen er dog sværere helt at lure, men jeg tror vores Dynamic Duo bliver altafgørende i aften, måske med en overraskende præstation af Suarez. Kun 4,5 timer tilbage. Visca Barca!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Hvis spiller bare får stukket denne video i hænderne inden kampen, så bliver de top motiverede - hvis vi vinder, så kommer en follow-up
phpBB [video]
Próxima Estación.... Parallel!

BarçaDK

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Varmer op på terrassen Chr-style (ud over det ikke er Albani self, sorry, Chris). :)
Billede

iStokholm

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af iStokholm »

Da Viaplay ikke sender kampen, står jeg lige uden mulighed for at se kampen.
Nogen som har et stream jeg kan regne med?

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Gary Lineker ‏@GaryLineker
Lots of terrific games today, but the big one kicks off this evening. The monster. The thriller. The classic, that is...Swansea v Leicester.
Peter Schmeichel ‏@Pschmeichel1
@GaryLineker I'm with you on that one, El Clasico is a non event in comparison.
Pfff!..
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

iStokholm skrev:Da Viaplay ikke sender kampen, står jeg lige uden mulighed for at se kampen.
Nogen som har et stream jeg kan regne med?
Lidt tidligt mht. streams, men kig her omkring kampstart og/eller hold øje med barcastuff på Twitter.

Det er dog muligt der kan komme problemer med streams i dagens anledning:
The Liga prepares a massive DDOS-attack against free streaming websites during the clasico tomorrow to try to make them unavailable. [yahoo]
Jeg ved dog ikke, hvor troværdig en kilde yahoo er på det punkt - eller hvad LFP helt præcist har tænkt sig at gøre.
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Er sikker på, Schmeichel ikke heeeelt fanger ironien.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Så er det egentlig endeligt besluttet at kampen stoppes osv hvis Messi scorer?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Undrer det nogen. Han ved nok hellere ikke at Lineker har gamet for Barca.
Allez...

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Mkj 77 skrev:Kl 18 er et lorte tidspunkt med 2 børn, jeg udarbejder hermed en formel klage....!!!!
Messi forventer jeg skriver under som den første..

Opdragelse er sgu for besværligt- anyone med et stream mens jeg nyder opvasken for første gang i mit liv, hjælp en stakkels far!!
Jeg har også børn, og kæresten har allernådigst givet mig fri. Golden Lion here I come! \o/

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

abx skrev:Hvis spiller bare får stukket denne video i hænderne inden kampen, så bliver de top motiverede - hvis vi vinder, så kommer en follow-up
phpBB [video]
Haha, fantastisk! Og jeg kan se nogen (Wenner?) har delt videoen på fb og twitter nu. Du bliver verdenskendt! :glad:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

:D ja, den får sgu fået en tur i maskinen. Venter på Madridistas svar tilbage.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Kassow kommer med et comeback (lol) :D. Fed slæææde. Bimmer? 525? 325?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Thx, men det er bare en Chevrolet Cruze LT 2014 - men man får meget for pengene. Kam anbefales!
Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Arh, syntes bare bagenden lignede noget fra en BMW. Hvor er det øvrigt fedt med din video. 5,7k visninger lige pt. Du er forummets stjerne [emoji1]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster