Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Det gør jeg heller ikke. Men tror desværre at det er ham vi vil have. Man går vel efter at få ham til at presse et skifte igennem. Hvis det ikke sker så tror jeg ikke at vi henter flere til forsvaret.
Jeg tror desværre du måske får ret. Og jeg synes egentlig det er så latterligt at det grænser til det komiske.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jep... Vi SKAL have en til ind. Vi ser meget forskelligt på mathieu eftersom jeg er ret sikker på at han bliver en gevinst og kommer til at starte. Men det er ikke nok med 3 til forsvaret (ser ikke masche som cb mere men han kan så risikere at komme derned igen hvis der ikke bliver købt en cb til). Og slet ikke hvis vi ikke må købe spillere det næste år pga den skide transferban fra fifa.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Jep... Vi SKAL have en til ind. Vi ser meget forskelligt på mathieu eftersom jeg er ret sikker på at han bliver en gevinst og kommer til at starte. Men det er ikke nok med 3 til forsvaret (ser ikke masche som cb mere men han kan så risikere at komme derned igen hvis der ikke bliver købt en cb til). Og slet ikke hvis vi ikke må købe spillere det næste år pga den skide transferban fra fifa.
Jeg håber da at Mathieu bliver god for os, men jeg synes desværre at i de kampe jeg har set med Valencia har hans niveau svinget lige rigeligt, fra det eminente mod os til noget hovedrystende noget mod mindre hold.

Jeg vil nu stadig foretrække Mascherano i startopstillingen som CB frem for Mathieu.

Men ja, det bedste ville selvfølgelig være at vi kan få endnu en CB der kan gå ind i køen foran begge to.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tja jeg ser ikke så meget på hvordan han gjorde det for et elendigt valencia hold (selvom han imo var deres bedste cb). Jeg kigger derimod på de egenskaber han har og der passer han rigtig godt ind. Høj, hurtig, stærk, god i luften, fin med bolden og hvis han arbejder med sin positionering så bliver han god for os.

Efter hvad mathieu sagde på pressemødet om samtalen med LE så virker det til at han bliver starter. Men nu må vi se.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af fidanho »

Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Fake!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Thomas0190

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Thomas0190 »

Piquénbauer skrev:Billede

Fake!

Ja den er fake men det er stadig sandt at de sælger trøjen. Selve billedet er godt nok et photoshoppet et.

AHGA92
Indlæg: 65
Tilmeldt: fre jul 11, 2014 6:12 pm
Geografisk sted: Aarhus
Blevet takket: 2 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af AHGA92 »

Billede

Dejan Lovren præsenteret i Liverpool.

Kunne desværre godt tyde på et Agger-skifte rundt om hjørnet..
Visca el Barça

Socio número 139,606 del Barça

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Det får nok ikke Agger rygterne til at forstumme, men lad os nu vente og se.

AHGA92
Indlæg: 65
Tilmeldt: fre jul 11, 2014 6:12 pm
Geografisk sted: Aarhus
Blevet takket: 2 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af AHGA92 »

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor man ikke går efter Mateo Musacchio fra Villarreal.

Han er 6 år yngre end Agger og vil mene at han kan hentes til nogenlunde samme pris. Samtidig taler han spansk, kender den spanske liga, er på minimum samme niveau som Agger og vil ikke være et lige så "satset" køb, hvis man sammenligner skadeshistorik.
Visca el Barça

Socio número 139,606 del Barça

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

AHGA92 skrev:Jeg forstår virkelig ikke hvorfor man ikke går efter Mateo Musacchio fra Villarreal.

Han er 6 år yngre end Agger og vil mene at han kan hentes til nogenlunde samme pris. Samtidig taler han spansk, kender den spanske liga, er på minimum samme niveau som Agger og vil ikke være et lige så "satset" køb, hvis man sammenligner skadeshistorik.
Jeg har allerede foreslået Musacchio adskillige gange i den her tråd, så jeg giver dig fuldstændig ret.

AHGA92
Indlæg: 65
Tilmeldt: fre jul 11, 2014 6:12 pm
Geografisk sted: Aarhus
Blevet takket: 2 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af AHGA92 »

theKing1988 skrev:
AHGA92 skrev:Jeg forstår virkelig ikke hvorfor man ikke går efter Mateo Musacchio fra Villarreal.

Han er 6 år yngre end Agger og vil mene at han kan hentes til nogenlunde samme pris. Samtidig taler han spansk, kender den spanske liga, er på minimum samme niveau som Agger og vil ikke være et lige så "satset" køb, hvis man sammenligner skadeshistorik.
Jeg har allerede foreslået Musacchio adskillige gange i den her tråd, så jeg giver dig fuldstændig ret.
Ja, han er jo pivgod!! Han minder mig lidt om Sergio Ramos.
Messi og Masch vil nok heller ikke klage over at få endnu en argentiner i truppen, frem for en dansker med glasben, som sikkert knapt kan sige sit eget navn på spansk.
Visca el Barça

Socio número 139,606 del Barça

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af mathi »

Agger var ikke barcamateriale for 2 år siden og er det ikke nu. Han er for ofte skadet, hvilket er lige præcis det barca ikke har brug for.

Hvis han er fit og skadesfri var det fint nok, men det skib er sejlet for længst.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Derfor kan Daniel Aggers fremtid ligge enten hos de tidligere bejlere fra FC Barcelona eller hos hjerteklubben Brøndby IF.
Jaah, jooo... sååå deeet !
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Lol..

Jeg ved i hvert fald godt hvem jeg havde valgt. VESTEGNEN!
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 77 gæster