Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

Nej, jeg hader ham ikke. Han er bare en fodboldspiller. Men jeg gider heller ikke lade vås stå uimodsagt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm... Det virker godt nok som om han er lidt mere end en fodboldspiller for dig. Sjældent har jeg set en brokke sig så meget over en spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

Hold dig til emnet, Piquénbauer. Hvis du mener, at jeg har skrevet noget urimeligt eller forkert, så tag fat i det.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:Fifa straffer suarez pga voldelig adfærd. Når de gør det så skal de satme holde linjen og straffe de andre også. Jeg siger ikke at de skal straffes ligeså hårdt men de SKAL straffes. Indtil videre har fifa sagt at man ikke må bide men det er ok at smække en albue i hovedet på en (sakho), brække en spillers ankel (matuidi), smadre en ryg (zuniga) og bevidst filme (robben).

Stoichkov siger ligeledes at suarez er en fremragende spiller og at han skal have hjælp. På intet tidspunkt siger han at man ikke skal hente ham. Cruyff har forresten også talt. Kan du huske hvad han sagde?

Nu hvor du forresten snakker om gentagelser. Hvorfor blev pepe ikke straffet hårdere for sit røde kort? Har han ikke, som suarez, lavet en del lort i sin karriere?
Med fare for at gentage mig selv- dommen er faldet således ud på baggrund af gentagelsen,hvilket fifa ligeledes har meldt ud.
Igen medgiver jeg at straffen til andre skal være hårdere det har jeg sagt gentagne gange, så hvorfor diskutere det påny?

Nej så vidt jeg husker snakker stoichkov ikke om hvorvidt man skal hente ham eller ej.
Cruyff, ja men jeg oplever lidt ofte han tager fejl.

Igen må jeg pointere det bekymrende i at hente en spiller med så lang en karantæne. Og igen må jeg pointere at snakker vi det psykologiske i det at bide, er det tillært forsvarsmekanisme der bliver provokeret ved pressede situationer og der er det nødvendigt med professionel hjælp. Specielt set i lyset af, at det jo ikke er det eneste han gør af dumme ting.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Igen kan der jo nemt gå 7 mdr før han er helt i gear, så er 70 mil satme mange penge.
Og hvad hvis han ikke kan genfinde formen.
Det er der jo unægteligt en risiko for.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Michman »

Jeg vil gerne endnu en gang have lov til at sige NEJ TAK..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

dommen er faldet således ud på baggrund af gentagelsen,hvilket fifa ligeledes har meldt ud.
Men hvorfor så ikke straffe pepe hårdere? Han har også lavet en del lort men underligt nok slap han med en dag for en skalle.
igen medgiver jeg at straffen til andre skal være hårdere det har jeg sagt gentagne gange, så hvorfor diskutere det påny?
Fordi du tydeligvis ikke har forstået at dette handler om fifa og deres måde at straffe på. Ikke suarez.
Nej så vidt jeg husker snakker stoichkov ikke om hvorvidt man skal hente ham eller ej.
Nej det gør han ikke. Så det er åbenbart ikke nok til at han mener man skal lade vær med at købe ham.
Cruyff, ja men jeg oplever lidt ofte han tager fejl.
Hehe ok.
Og igen må jeg pointere at snakker vi det psykologiske i det at bide, er det tillært forsvarsmekanisme der bliver provokeret ved pressede situationer og der er det nødvendigt med professionel hjælp.
Hjælp som han vil få.
igen kan der jo nemt gå 7 mdr før han er helt i gear
Nu måtte han godt træne med hos pool. Men hvordan gik det ham da han kom tilbage? Desuden skal klubben nok finde en måde hvor de kan holde ham i gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Luis Enrique »

Det er i mine øjne prisen, der bør være den største anstødssten. Vi levede også med Stoitchkov, faktisk tilføjede han holdet noget værdifuldt. Suárez ser ud til at blive alt, alt for dyr.

Pengene kunne bruges langt klogere.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Luis Enrique skrev:Det er i mine øjne prisen, der bør være den største anstødssten. Vi levede også med Stoitchkov, faktisk tilføjede han holdet noget værdifuldt. Suárez ser ud til at blive alt, alt for dyr.

Pengene kunne bruges langt klogere.
Så syntes jeg du skulle tage en lang snak med Zubi om at i skulle droppe jeres lille foretagende;)

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af theKing1988 »

Mkj 77 skrev:Igen kan der jo nemt gå 7 mdr før han er helt i gear, så er 70 mil satme mange penge.
Og hvad hvis han ikke kan genfinde formen.
Det er der jo unægteligt en risiko for.
Lige præcis. Vi får ham jo ikke tilbage i kampklar tilstand når karantænen ophører.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:
dommen er faldet således ud på baggrund af gentagelsen,hvilket fifa ligeledes har meldt ud.
Men hvorfor så ikke straffe pepe hårdere? Han har også lavet en del lort men underligt nok slap han med en dag for en skalle.
igen medgiver jeg at straffen til andre skal være hårdere det har jeg sagt gentagne gange, så hvorfor diskutere det påny?
Fordi du tydeligvis ikke har forstået at dette handler om fifa og deres måde at straffe på. Ikke suarez.

Så du ved simpelthen faktuelt at de kun nakker suarez fordi de kan- nej det er fordi det er bid og det har stødt dem voldsomt.
Din konspirations tænkning gider jeg ikke.
At jeg er enig med fifa i dommen er hvad det er, at jeg så åbenbart skal gentage mig selv overfor dig på trods af at vi har diskuteret det tidligere, ja det er sgu op af bakke- men jeg gør endnu engang en undtagelse, jeg er enig i at andre sager ligeledes bør straffes hårdere.

Kan vi lukke den nu?
Eller skal gentage os selv konstant.....
Nej så vidt jeg husker snakker stoichkov ikke om hvorvidt man skal hente ham eller ej.
Nej det gør han ikke. Så det er åbenbart ikke nok til at han mener man skal lade vær med at købe ham.

Hvordan kan du drage den konklusion?
At han ikke kommentere selve købet behøver jo ikke indikere at han er enig...
Cruyff, ja men jeg oplever lidt ofte han tager fejl.
Hehe ok.
Og igen må jeg pointere at snakker vi det psykologiske i det at bide, er det tillært forsvarsmekanisme der bliver provokeret ved pressede situationer og der er det nødvendigt med professionel hjælp.
Hjælp som han vil få.
igen kan der jo nemt gå 7 mdr før han er helt i gear
Nu måtte han godt træne med hos pool. Men hvordan gik det ham da han kom tilbage? Desuden skal klubben nok finde en måde hvor de kan holde ham i gang.
Han snuppede sig et stykke med italiensk og fik sig en ny karantæne..
Så tydeligvis lærte han ikke af det.
Nu er karantænen unægteligt noget hårdere, så det er derfor et særdeles risikobetonet køb...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så bliver købet af Suárez vel snart officielt?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Så du ved simpelthen faktuelt at de kun nakker suarez fordi de kan
Nope. Men det stinker af det eftersom de har ladet slemmere ting slippe ustraffet. IMO er de er bukket under for et mediepres. Selve aktionen er ikke værre end hvad der ellers er set. Og hvis det var pga at suarez var en vaneforbryder så havde de straffet pepe hårdere. Et bid er bizart og skaber mere opmærksomhed. Derfor bliver det straffet hårdere.
Hvordan kan du drage den konklusion? At han ikke kommentere selve købet behøver jo ikke indikere at han er enig...
Men det behøver heller ikke betyde at man ikke skal købe ham hvilket det virkede til at du lagde op til.
Kan vi lukke den nu?
Ja!!!!!!! Alt andet ville være "bundhamrende toskedum".
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:
Så du ved simpelthen faktuelt at de kun nakker suarez fordi de kan
Nope. Men det stinker af det eftersom de har ladet slemmere ting slippe ustraffet. IMO er de er bukket under for et mediepres. Selve aktionen er ikke værre end hvad der ellers er set. Og hvis det var pga at suarez var en vaneforbryder så havde de straffet pepe hårdere. Et bid er bizart og skaber mere opmærksomhed. Derfor bliver det straffet hårdere.
Hvordan kan du drage den konklusion? At han ikke kommentere selve købet behøver jo ikke indikere at han er enig...
Men det behøver heller ikke betyde at man ikke skal købe ham hvilket det virkede til at du lagde op til.
Kan vi lukke den nu?
Ja!!!!!!! Alt andet ville være "bundhamrende toskedum".
Vi er blevet enige!!!
Netop det bizarre er hovedårsagen, som tidligere skrevet;)

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Jesni »

Flax_Generous skrev:Jeg håber, du får ret. Men jeg tror det ikke. Han fik massiv opbakning i Liverpool, men klokkede alligevel i det gentagne gange. Og han har flere gange undskyldt og sagt, at nu var det slut. Og så kom der alligevel en ny sag. Så mit bud er, at han kommer til at sætte Barca i et rigtig dårligt lys på et eller andet tidspunkt.
Jeg ved ikke, hvad Luis Enrique kan, men tro på egne evner må være i højsædet, når han angiveligt insisterer på at kunne styre Suarez. Noget jeg tvivler stærkt på kan lade sige gøre. Det er er næsten som om, at det ligger instinktivt i Suarez at opføre sig som en komplet idiot. Så er han 27 år, hvilket i mine øjne er i overkanten, når købsprisen rygtes til at være omkring 88 millioner Euro.

Jeg frygter endnu en David VIlla, Zlatan og delvis Neymar-transfer. Omend Neymar stadig kan blive en stor succes.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster