José Manuel Pinto Colorado

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg fatter simpelthen ikke den uendelige kritik af Pinto? Hvad skal manden gøre? Han står rigtig fint, faktisk langt bedre end man kan forvente af en 38-årig, der ikke ligefrem har fået voldsomt meget spilletid i de sidste 5-6 sæsoner. Nej, han er ikke verdens stærkeste med fødderne, men så må vi jo for helvede finde på noget andet end at hælde bolden tilbage til ham gang på gang? Ledelsen har valgt Pinto som vores reserve velvidende at han har disse problemer med fødderne.

Derudover er mediernes fremlægning af Pinto simpelthen til at brække sig over. Når Pinto går ud af feltet og clearer en bold, er han på skovtur og lidt af et tågehoved. Når Manuel Neuer gør det samme, er det fordi han er 'vanvittigt tændt' og 'helt og aldeles klar'. Jeg bed mærke i det under en Bundesliga-kamp, hvor Neuer blev dynget til med roser i situationer hvor Pinto ville blive fremstillet som en mindre idiot. Men den sydeuropæiske mand med dreadlocks må selvsagt være et tågehoved, mens den fine tysker selvfølgelig er en velsmurt maskine der bare er 'tændt'. Pinto's image bliver skabt af medierne og herhjemme er medierne desværre helt og aldeles opslugt af hvad de engelske medier siger og skriver.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Brombi »

Vi skal lige huske på, at stort set samtlige spillere der er kommet til klubben efter Pinto, har nævnt ham som den de snakkede bedst med og mest imødekommende. Det er vigtigt at have sådan nogle spillere på sit hold :)

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af abx »

Brombi skrev:Vi skal lige huske på, at stort set samtlige spillere der er kommet til klubben efter Pinto, har nævnt ham som den de snakkede bedst med og mest imødekommende. Det er vigtigt at have sådan nogle spillere på sit hold :)
Så må han blive hyret som truppens hyggeonkel. Lidt ligesom Brian Priiske for FCM
Próxima Estación.... Parallel!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Brombi »

abx skrev:
Brombi skrev:Vi skal lige huske på, at stort set samtlige spillere der er kommet til klubben efter Pinto, har nævnt ham som den de snakkede bedst med og mest imødekommende. Det er vigtigt at have sådan nogle spillere på sit hold :)
Så må han blive hyret som truppens hyggeonkel. Lidt ligesom Brian Priiske for FCM
Ser jeg ikke som noget problem, for min skyld må han være ham der vasker sokker, men jeg tror man har undervurderet hans rolle på holdet - måske ikke sportsligt, men i høj grad socialt.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Michman »

Brombi skrev:
abx skrev:
Brombi skrev:Vi skal lige huske på, at stort set samtlige spillere der er kommet til klubben efter Pinto, har nævnt ham som den de snakkede bedst med og mest imødekommende. Det er vigtigt at have sådan nogle spillere på sit hold :)
Så må han blive hyret som truppens hyggeonkel. Lidt ligesom Brian Priiske for FCM
Ser jeg ikke som noget problem, for min skyld må han være ham der vasker sokker, men jeg tror man har undervurderet hans rolle på holdet - måske ikke sportsligt, men i høj grad socialt.
Lige præcis..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

amirjanzel

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af amirjanzel »

Ser ingen, der underkender hans betydning for omklædningsrummet. Han ville som sagt være min 1. prioritet som 2. målmand, såfremt vores 1. målmand aldrig blev skadet.

BarçaDK

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af BarçaDK »

abx skrev:
Brombi skrev:Vi skal lige huske på, at stort set samtlige spillere der er kommet til klubben efter Pinto, har nævnt ham som den de snakkede bedst med og mest imødekommende. Det er vigtigt at have sådan nogle spillere på sit hold :)
Så må han blive hyret som truppens hyggeonkel. Lidt ligesom Brian Priiske for FCM
Wow, kæft et job, at få penge for at hygge med Barça-drengene! :lol:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Bager »

Pinto imponerer med nye dribleskills:
phpBB [video]
Visca el Barca

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20531
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Pinto got dem mad skilzz.

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af kklaus »

phpBB [video]


:cool:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Culé »

Second goalkeeper Pinto could become member of the coaching staff or he could accept an offer he received from an American team. [as]

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Heartbreaker »

Hahaha w0000ttttt. Coaching staff? Det er da åbenlyst, han skal være hele Camp Nous disc jockey.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af emo »

Stadion speaker
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Heartbreaker »

Sælge hotdogs
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af emo »

Grillmaster
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster