Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Har lige set A Bittersweet Life, den var sgu fed nok. Kan godt lide koreanske film. Den næste bliver I Saw The Devil. Woop woop!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Film

Indlæg af Flax_Generous »

Kubala skrev:The Imposter var en fin dokumentar. Særligt til sidst bliver man overrasket.
Den er så modbydelig. Totalt horror-dokumentar.

Touching The Void og Man on Wire kan også anbefales, Brombi. Ægte klassikere. Og A Band Called Death, hvis du interesserer dig for musik (og så kommer de vist til København til sommer).

amirjanzel

Re: Film

Indlæg af amirjanzel »

Nogen, der har set The Act of Killing?

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Film

Indlæg af Journalisten »

Jeg fik på baggrund af mit nyankomne Matthew McConaughey set både "Mud" og "Dallas Buyers Club" i går. Begge to fremragende film, må jeg indrømme.

Især Mud var i særdeleshed en flot fortælling. Jeg må indrømme, at jeg er kæmpe fan af Matthews forvandling fra mr.romantic til det mere socialrealistiske texaner-accent skuespiller, stærkest toppet i True Detective.

Han går en bright future i møde!

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Film

Indlæg af Kubala »

Flax_Generous skrev:
Kubala skrev:The Imposter var en fin dokumentar. Særligt til sidst bliver man overrasket.
Den er så modbydelig. Totalt horror-dokumentar.

Touching The Void og Man on Wire kan også anbefales, Brombi. Ægte klassikere. Og A Band Called Death, hvis du interesserer dig for musik (og så kommer de vist til København til sommer).
Jep, den er modbydelig. Virkelig Creepy.

amirjanzel

Re: Film

Indlæg af amirjanzel »

Hahahahhahahahaha, har lige set The Room. ALLE BURDE SE DEN

phpBB [video]


"You are lying, I never hitchu, YOU ARE TEARING ME APART, LISA!"

Director: Tommy Wiseau
Writer: Tommy Wiseau
Producer: Tommy Wiseau
Main star: Tommy Wiseau

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:
Flax_Generous skrev:
Kubala skrev:The Imposter var en fin dokumentar. Særligt til sidst bliver man overrasket.
Den er så modbydelig. Totalt horror-dokumentar.

Touching The Void og Man on Wire kan også anbefales, Brombi. Ægte klassikere. Og A Band Called Death, hvis du interesserer dig for musik (og så kommer de vist til København til sommer).
Jep, den er modbydelig. Virkelig Creepy.
Jeg syntes den var ret underholdende :)

Act of Killing = alt for lang..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Så fik jeg set Bittersweet life og i saw the devil, begge meget fede og anbefalelsesværdige hvis man er til udenlandske film..

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Film

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
Kubala skrev:
Flax_Generous skrev:
Kubala skrev:The Imposter var en fin dokumentar. Særligt til sidst bliver man overrasket.
Den er så modbydelig. Totalt horror-dokumentar.

Touching The Void og Man on Wire kan også anbefales, Brombi. Ægte klassikere. Og A Band Called Death, hvis du interesserer dig for musik (og så kommer de vist til København til sommer).
Jep, den er modbydelig. Virkelig Creepy.
Jeg syntes den var ret underholdende :)

Act of Killing = alt for lang..
Ja, sådan kan man vel også se på det. :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Jeg så The Imposter igår. What.. the... fuck! Hvordan kan man være så blæst og iskold? Ingen form for empati OVERHOVEDET. Sygt. At den der amerikanske familie er snotdumme, er så en anden side af sagen...
Og så var det mig en gåde, at en sådan person har en telefon i sin fængselscelle (wtf)?

Så også lige 42 på mit arbejde idag - ikke den værste dag på arbejde. Den var rigtig god.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Film

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg runder ferien af med Charles Bronson-klassikeren The Mechanic. Altid seværdig ud på de små timer.

phpBB [video]

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg fik lige set Exit through the gift shop i aftes. Den var godt nok rodet, håber Dear Zachary er bedre. Hvor "lejede" du den henne, Brombz?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Jeg fik lige set Exit through the gift shop i aftes. Den var godt nok rodet, håber Dear Zachary er bedre. Hvor "lejede" du den henne, Brombz?
Hvad mener du med hvor jeg lejede den?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Heartbreaker skrev:Jeg fik lige set Exit through the gift shop i aftes. Den var godt nok rodet, håber Dear Zachary er bedre. Hvor "lejede" du den henne, Brombz?
Rodet? Hvad mener du med det?

Jeg så Reality Bites igår. Den var lidt; meh. Forfærdeligt overfladisk, og med en slutning der kunne gennemskues før filmen startede. Men den var da hyggelig nok - og så var det sjovt at se Ben Stiller, Ethan Hawk og Steve Zahn så unge (den er fra '94).

Og da jeg af en eller anden grund allerede vågnede kl. 06 i morges, så kunne jeg lige så godt sætte mig til at se en film mere. Det blev den noget nyere indie lowbudget horror/thriller Contracted fra sidste år. Faktisk en ganske interessant film, med en fin historie og et bizart twist. Men som med andre lowbudget film, er der massere af løse ender og uforklarlige/dumme ting. Hovedperson Najarra Townsend var glimrende - og i øvrigt vældig pæn.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:
Heartbreaker skrev:Jeg fik lige set Exit through the gift shop i aftes. Den var godt nok rodet, håber Dear Zachary er bedre. Hvor "lejede" du den henne, Brombz?
Hvad mener du med hvor jeg lejede den?
Hvor fandt du torrent? Kan ikke finde finde den.

Zqa, jamen rodet i den forstand, at jeg ikke rigtigt kunne forstå budskabet eller selve hensigten med at lave filmen. Man møder en masse kunstnere, den topper med Banksy, de snakker om den dokumentar, han "ville" lave omkring Banksy, også slutter den af med TBWs egen udstilling.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster