Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Der står så meget pep mod barca og mou mod real på de semifinaler. Vi skal nok gå videre i morgen... Vi har rutinen og vi laver et hurtigt mål.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Personligt vil jeg hellere foretrække United/Bayern eller Real, end Chelsea. Chelsea med Mourinho i spidsen og deres destruktive tilgang til kampene; så hellere de (to) andre hold, der i det mindste ønsker at spille mod Barca, hvis man selvfølgelig går videre i morgen.
Senest rettet af Kubala tirs apr 08, 2014 11:04 pm, rettet i alt 2 gange.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Hvis Bayern og Barcelona(Plz) går videre i morgen, bliver det nogle vilde semifinaler ligemeget hvad, Mourinho mod Real. Eller Barca. Eller Pep. Pep mod Mou. Eller os. Real og os.

Om 24 timer jubler vi forhåbentlig!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Champions league

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg tror desværre vi skal et lignende register af følelser igennem igen i morgen, men forhåbentlig ender det lykkeligt. Der skal nok blive drama for alle pengene på Vicente Calderón.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis atl mangler costa og turan i morgen så burde vi kunne lukke dem ned. IMO skal vi smide alt frem fra starten. Et mål til atl madrid ændre ikke det store da vi så stadig får ekstra tid ved en scoring til os. Jeg er sikker på at neymar bliver afgørende i morgen og kunne godt se ham lave et vanvittigt mål indenfor de første 15 min.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Det er simpelthen så fantastisk at Mou lige skal påstå, at han ikke løb for at fejre målet. Simpelthen for typisk, at han vil fremhæve sig selv på den måde....
Forumlegende

Rivaldowski
Indlæg: 75
Tilmeldt: tirs apr 01, 2014 9:25 pm
Geografisk sted: Hvidovre
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldowski »

Pis! Kom igen Dortmund. Havde sgu håbet på at Lewandowski gjorde kunsten efter fra sidste år..
Så ikke selv kampen men hørte at Mikhatarian (eller hvordan det nu staves) havde lidt af en afbrænder?
All times are good, when old.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20531
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rivaldowski skrev:Pis! Kom igen Dortmund. Havde sgu håbet på at Lewandowski gjorde kunsten efter fra sidste år..
Så ikke selv kampen men hørte at Mikhatarian (eller hvordan det nu staves) havde lidt af en afbrænder?
Lidt af en afbrænder er mildt sagt. Han havde chancerne til at score tre mål, mindst!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Mkhitaryan var elendig. Ikke helt så udueligt elendig som i det første møde med Madrid (her fik han for eksempel en 4,91 bedømelse af WhoScored, hvilket er noget af det laveste jeg mindes at have set). Men han var elendig ikke desto mindre. Han skulle have scoret tre mål.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Udover de manglende mål, og det trækker ned, så synes jeg faktisk at han inde centralt var rimelig god. Mistede ikke bolde, satte folk af med sine skarpe tekniske træk, men i feltet var han bare blaaah!
Allez...

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Champions league

Indlæg af Luis Enrique »

Mkhitaryans sæson er gennemgående temmelig meget på vippen. Grænsen mellem at han er et flop og han har haft en ganske pæn sæson er hårfin lige nu. Jeg kan egentlig godt lide ham, så jeg kunne godt unde ham en håndfuld mål og/eller assist til at runde sæsonen af med. Han kunne blive en vigtig brik i at holde Dortmund i spil i toppen.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Luis Enrique skrev:Mkhitaryans sæson er gennemgående temmelig meget på vippen. Grænsen mellem at han er et flop og han har haft en ganske pæn sæson er hårfin lige nu. Jeg kan egentlig godt lide ham, så jeg kunne godt unde ham en håndfuld mål og/eller assist til at runde sæsonen af med. Han kunne blive en vigtig brik i at holde Dortmund i spil i toppen.
Han har vel egentlig spillet meget godt. Gjort de ting man kunne forvente. Det eneste minus er de manglende mål, hvilket så desværre for ham, er et ret stor minus. Men uden tvivl spændende hvordan slutningen bliver, og næste sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Bayern - real og atl madrid - chelski.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Piquénbauer skrev:Bayern - real og atl madrid - chelski.
Nop. Platini vil gerne have Bayern og Real i finalen.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Hvis Atletico trækker Chelsea i semifinalen skal de betaler 9M euro for at bruge Courtois...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster