Det er nok meget rigtigt beskrevet der. Mener dog ikke et lille resumé af hvad der skete på fx. "verdenskongressen" ville fylde mere end nogen af de nyheder der allerede bringes. Synes også der allerede er forholdsvis stor variation i størrelsen af nyhedsartiklerne. Fra små korte linjer til eksempelvis kampreferater mv.abx skrev:Jeg tror 'ambition' er det forkerte ord. Jeg tror det handler om at 90% af hjemmesidens besøgende vil have korte og spiselige nyheder.
De 10% der gerne vil ind bag kernen og vende alle sten - ja, de kan læse den slags på blogs hvor folk vender emner med dybere og længere indlæg. Hvis fcbdk begynder at skrive den slags lange artikler, så vil det gå udover de 90% andre opfattelse af sitet, også mister hjemmesiden de læsere.
Så jeg ganske enkelt at det handler om at afgrænse og definere sin rolle - også holder sig inden for de rammer. Ellers bliver det en rodebutik
Forslag til fcbarcelona.dk
Redaktør: Wennerberg
- Culé
- Geografisk sted: København
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 35 gange
- Kontakt:
Re: Forslag til fcbarcelona.dk
- abx
- Geografisk sted: Fezbjerg
- Har takket: 2265 gange
- Blevet takket: 656 gange
Jo, jo helt klart. Men det er spørgsmål om detaljeniveauet. Hvis der er nogle budskaber i det event som kan trækkes ud, så synes jeg helt klart de skal tippes om det. Men hvis det bare er en nyhed om at penyaer rundt i verden var samlet - så er der ikke meget "kød" i det. Det er i bund og grund en smagssag, og jeg har det personligt godt med at læse nyheder her, og teknisk-detaljerede artikler på blogs hvor eksperter og fagfolk går helt ned i detaljer.
Próxima Estación.... Parallel!
- Fantomet
- Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
- Har takket: 14 gange
- Blevet takket: 3 gange
- Kontakt:
På hjmmesiden øverste står der med citatet af Luna og Allan. Kan den fjernes? Da den ikke opdateret med flere citat end Allan og Luna...
- Heartbreaker
- Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
- Har takket: 132 gange
- Blevet takket: 720 gange
Det kan man gøre på facebook. :)anru skrev:Kunne være smart at det ville være muligt at kommentere en artikel på forsiden, hvor man så skulle logge ind med en bruger og gøre dette.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt
- JonasV
- Geografisk sted: Lige ved og næsten
- Har takket: 1430 gange
- Blevet takket: 1911 gange
- Fantomet
- Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
- Har takket: 14 gange
- Blevet takket: 3 gange
- Kontakt:
En ideer...
Fcbarceona.dk kan måske få brugere til at sende egen nyheder til fcbarcelona.dk fx via tiltag i "Artikelforslag fra brugerne". ?
Når brugere har indsendt til fcbarceloa.dk, kan fcbarcelona.dk hurtigt læse dem igennem og lægge dem ud som nyheder på fcbarcelona.dk, hvor mange flere vil få glæde af dem end på debat-forummet.
Alt man skal gøre er at skrive artiklen, som man gerne vil have den bragt i Fcbarcelona.dk og sende linket, som man har oversat til artiklen. Herefter vil Fcbarcelona.dk læse den igennem og lægge den op på siden, så snart den er godkendt. Brugere får kredit for nyheder.
Hjælp med at gøre Fcbarcelona.dk endnu bedre, ud fra devisen "Spørg ikke hvad Fcbarcelona.dk kan gøre for dig, spørg hvad du kan gøre for Fcbarcelona.dk".
Fcbarceona.dk kan måske få brugere til at sende egen nyheder til fcbarcelona.dk fx via tiltag i "Artikelforslag fra brugerne". ?
Når brugere har indsendt til fcbarceloa.dk, kan fcbarcelona.dk hurtigt læse dem igennem og lægge dem ud som nyheder på fcbarcelona.dk, hvor mange flere vil få glæde af dem end på debat-forummet.
Alt man skal gøre er at skrive artiklen, som man gerne vil have den bragt i Fcbarcelona.dk og sende linket, som man har oversat til artiklen. Herefter vil Fcbarcelona.dk læse den igennem og lægge den op på siden, så snart den er godkendt. Brugere får kredit for nyheder.
Hjælp med at gøre Fcbarcelona.dk endnu bedre, ud fra devisen "Spørg ikke hvad Fcbarcelona.dk kan gøre for dig, spørg hvad du kan gøre for Fcbarcelona.dk".
- Wennerberg
- Forum Admin
- Har takket: 63 gange
- Blevet takket: 224 gange
Det kommer desværre ikke til at ske. For det første skulle vi have en fuldtidsansat til at læse brugeres artikler igennem og for det andet ville det gøre fcbarcelona.dk til en mere diffus enhed. Ved at holde vores artikler og nyheder internt, skaber vi et kendetegnende image af fcbarcelona.dk og på den måde kan vi holde en rød tråd i vores dækning og kommunikation (på godt og ondt).Fantomet skrev:En ideer...
Wennerberg
Forum Admin
Forum Admin
- Michman
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 666 gange
Jeg har et forslag, kunne vi ikke også få stillingen til B holdet på forsiden? Så behøver man ikke gå ind på bold.dk for at se hvordan det går..?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
-
- Geografisk sted: Fyn/Odense
- Har takket: 369 gange
- Blevet takket: 814 gange
Se, den idee er jeg med på.Michman skrev:Jeg har et forslag, kunne vi ikke også få stillingen til B holdet på forsiden? Så behøver man ikke gå ind på bold.dk for at se hvordan det går..?
Allez...
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1862 gange
- Blevet takket: 1219 gange
- Kontakt:
- Wennerberg
- Forum Admin
- Har takket: 63 gange
- Blevet takket: 224 gange
Desværre ikke. Der er ikke plads og så vil vi gerne spare besværet med også at skulle opdatere den hver ugeMichman skrev:Jeg har et forslag, kunne vi ikke også få stillingen til B holdet på forsiden? Så behøver man ikke gå ind på bold.dk for at se hvordan det går..?
Wennerberg
Forum Admin
Forum Admin
- Champione
- Geografisk sted: København
- Har takket: 24 gange
- Blevet takket: 182 gange
Kunne man ikke gøre det til en del af referaterne at få indført kampdata - possession, antal skud, hjørne og andet relevant data fra kampen?
---------------------------------------
Barca is my religion!
Barca is my religion!
- Heartbreaker
- Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
- Har takket: 132 gange
- Blevet takket: 720 gange
Kan der ikke komme en "marker fora som aflæst"-knap ved ulæste posts?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt