Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

sonnybarca skrev:Gündogan? Stop nu med de overflødighedskøb! Thiago skal have væsentligt mere spilletid i næste sæson, Xavi mindre og så skal Sergi Roberto rykkes op. Vi er jo super godt dækket ind på den position.

Og hvad sker der med det potentielle Thiago Silva køb? Det er da så oplagt, endvidere hamrende uopfindsomt og PISSEDYRT! Det kan da ikke passe er der ikke er andre forsvarsspillere derude, som kan magte opgaven. Hvad laver talentspejderne overhovedet?

Vi skulle have købt Thiago Silva sidste sæson (og ikke Song). Nu er det simpelthen for sent!
Heelt enig. Kloge ord Sonny!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Ikke blot for hans talent, men måske endda i højere grad for at vise at man (som tilfældet var det med Beckham) kan købe hvem som helst for næsen af Barcelona. Di Stéfano, anyone?





Di Stéfano havde vi købt, og alt var på plads, men Franco truede ham med, at hans familie vil komme til skade, hvis han valgte, at spille for Barca. Derudover var der en masse andet forbundet med det, som man ikke vil se i dag. Den eneste måde Real kan købe Neymar for næsen af os, er, at vi ikke har lavet en forhåndsaftale med Santos omkring ham, og det har bare været rygter.
Senest rettet af Kubala ons maj 08, 2013 1:27 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

sonnybarca skrev: Hvad laver talentspejderne overhovedet?
Jeg er til dels enig med dig, måske ikke helt mht. den centrale midtbane, men skal man tro et par brugere på dette forum, er talentspejdernes arbejdsbyrde ikke synderligt uoverkommelig. Der er alligevel næppe flere end allerhøjst 15-20 spillere, der kan betragtes som mulige og reelle transferemner. De øvrige har ikke bevist nok; de spiller for underlødige klubber i underlødige divisioner; de har aldrig spillet en Champions League-kvartfinale; klubben er for "stor" til at købe dem etc. etc.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Luis Enrique skrev:
sonnybarca skrev: Hvad laver talentspejderne overhovedet?
Jeg er til dels enig med dig, måske ikke helt mht. den centrale midtbane, men skal man tro et par brugere på dette forum, er talentspejdernes arbejdsbyrde ikke synderligt uoverkommelig. Der er alligevel næppe flere end allerhøjst 15-20 spillere, der kan betragtes som mulige og reelle transferemner. De øvrige har ikke bevist nok; de spiller for underlødige klubber i underlødige divisioner; de har aldrig spillet en Champions League-kvartfinale; klubben er for "stor" til at købe dem etc. etc.

Lol.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Hvis vi skal give 35 mio for Thiago som er en af de få klasseforsvarsspillere der kan gå direkte ind og styrke vores hold, so be it. Det giver simpelthen ikke mening at købe spillere der ikke kan forstærke holdet enten nu eller i nærmeste fremtid. Vi skal modificere holdet lidt, og det gør man kun med spillere af højeste kvalitets. Hvis ikke vi køber disse spillere, kan vi lige så godt supplere op udelukkende med spillere fra b-holdet. Måske gør det ondt på pengepungen nu, men på sigt bliver vi rigtig glade.

Thiago Silva, Neymar og Ter Stegen/Courtois gogogo!
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vilanova has asked three transfers - Neymar, Thiago Silva, and Isco or Gundogan

De 2 første kan jeg forstå... Men isco eller gundogan? Klart klasse spillere og er især fjollet med isco men hvorfor? Vi har cesc, thiago og roberto.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

barcastuff ‏@barcastuff 10h

Valencia defender Jeremy Mathieu (29) has been offered to Barcelona. The Frenchman would only consider to leave for Barcelona or Madrid [md]
Fuldstændig stik modsat det jeg skrev i min forrige post, så synes jeg man bør overveje en spiller som Mathieu fra Valencia. Hvis man vurderer at Abidal er færdig i Barcelona, så kunne Mathieu være en udemærket erstatning. Jeg husker tydeligt hvordan han i en kamp mod os lukkede FULDSTÆNDIG hele vores højre side ned. Han er en bedre forsvarsspiller end Adriano og Alba, samtidig med at han har en større fysisk tilstedeværelse - noget vi tydeligvis mangler. Så er han en naturlig venstre back, hovedstødsstærk, venstrebenet og så kan han oveni købet også spille CB. Hvis man kan få ham for en relativ billig penge til at være backup for Alba ville det være en ganske udmærket løsning på en del af vores forsvarsproblemer. Han ville give os mulighed for at bygge bro til de talenter i ungdomsafdelingen som skal tage over engang om 2-3-4 år.
Senest rettet af Bager tors maj 09, 2013 11:58 am, rettet i alt 1 gang.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Yo, apropos Valencia hvorfor har vi egentlig ikke snakket om Adil Rami? Har altid haft et godt øje til ham. Han er ikke ligeså langsom som Piqué, men er mere eller mindre ligeså god i luften, og så har han et fint og køligt overblik. Han har spandevis af erfaring, men har alligevel en 3-4 måske 5 gode år tilbage i sig endnu og så ville han næppe koste det samme som en Thiago Silva eller en Mats Hummels.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Rami ved jeg ikke. Var "fan" af ham tilbage i tiden, men synes at han især i denne sæson har haltet, og virket tung og klodset.

Mathieu har jeg aldrig set spille CB, men læser at han godt kan. Ved at han er pes hurtig, og kan slå killer-indlæg. Som Bager skriver, er han billig, og her mener jeg ret så billig, meget gerne under 10mill euro, så ser jeg ham gerne som en "gardering" til forsvaret i et par sæsoner.
Allez...

El LocoBarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af El LocoBarca »

Jérémy Mathieu + en top CB ville være perfekt. Så kan vi altid prøve at hente en ung lovende CB næste år (Marquinhos, Iñigo Martínez, Zuma) hvis det er nødvendigt.

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Var der ikke en sæson hvor Jérémy Mathieu og Jordi Alba lå og skiftede på venstrebacken og venstrekanten ? Mener de var ret så vanvittige den sæson og især i én af kampene mod os.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Afellay99 skrev:Var der ikke en sæson hvor Jérémy Mathieu og Jordi Alba lå og skiftede på venstrebacken og venstrekanten ? Mener de var ret så vanvittige den sæson og især i én af kampene mod os.
Jo, det var der :-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Diarrhea AS skriver at Madrid for alvor er gået ind i kampen om Neymar. Det bliver ligesom med PSG, vi kan ikke hamle op rent økonomis og derudover er det også ganske spild af penge IMO. +35M€ for Neymar er for meget.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

I forlængelse af Brombi indlæg skriver EMD, at Real vil beltale 120 millioner euro, hvilket også inkluderer de 40 millioner euro, som Santos skal betale os, hvis Neymar skifter til en anden klub.
Det har jeg lidt svært ved at tro på. 120 millioner euro for en relativt uprøvet brasilianer, tror jeg ikke engang Real vil betale. Og at de skulle være villige til at forstærke os. Næppe.

Neymar lander i Barcelona. Det er i hvertfald mit gæt her i starten af maj. Men en ting, som jeg har studset over, har der været nogle forlydninger om en eventuel pris? Det eneste jeg husker at have læst, er, at vi har forud betalt 10 millioner euro, men den samlede pris er jeg ikke oplyst omkring. Madrid skulle være villige til at betale over 60 millioner euro de sidste to år, som jeg husker det.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Real skal ifølge rygterne slippe 100-120mill euro for ham, 40 af dem skal gå til Barcelona, hvis han vælger dem fremfor os. Desuden går der også rygter på at han konstant afviser dem og har sagt til Santos at han kun vil til Barca.

Jeg ved det ikke, kunne da godt bruge 40 mill euro, men kunne måske også godt bruge Neymar, hvem ved, jeg ved det ikke.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 38 gæster