10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jamial »

""Du bliver nødt til at sikre dig, at dine kilder taler sandt. Der er 21 spillere i omklædningsrummet, og de har det glimrende med Silvino og - som alle andre steder - er der tre sorte får, som ødelægger det hele," siger Mourinho." ( http://sporten.tv2.dk/2012-12-16-mourin ... er-en-lort )

Jeg kan virkelig ikke se, hvordan det her skulle være et forsøg på at lede opmærksomheden væk fra problemerne i RM. Det virker mere som om Mourinho forsøger at dække sin egen røv...

Derudover, vil jeg sige, at I to måske burde lade være med at skrive i tråden her overhovedet, hvis I virkelig skal være så barnlige som I er fremstået på de sidste to sider.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Under alle omstændigheder bør vi nok rykke Mourinho-diskussionen hen i den dertil indrettede tråd. Messi bliver træt i ørerne af at høre om Mourinho og vil hellere bare spille bold.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Det var altså ham som at det var der startede det altsååå
Forumlegende

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

Quaresma skrev:"Mr. Pope" er da en ganske misundelsesværdig titel.
Nu vælger jeg skiseme at blande mig (måske et dumt træk).

Quaresma, det er altså lige netop sådan en indstilling, der er med til at give de gnidninger, som får folk til at forlade forummet.

Da du kaldte Daluigi for "Mr. Pope", tror jeg enhver der kender konteksten er klar over at du mente "Hr. overhellige og ignorante klovn" (overdrivelse fremmer forståelsen). Og ikke "Kære leder af Vatikanet og kære du magtfulde leder af katolikkerne".

Og du ved det også godt selv! At du så kalder det en misundelsesværdig titel... Bevares, hvis du mener det, så undskyld mine beskyldninger, så vil jeg blot forklare dig, at det er sådan det opfattes, men jeg tror godt du ved, hvordan folk opfatter en sådan retorik, og det går jeg derfor ud fra.

At kalde Daluigi for "Mr. Pope" og sige at det er en misundelsesværdig titel, det svarer altså til at kalde den tykke pige i klassen for "slanke sild". Så har du givet hende en kompliment, men du selv og alle andre ved godt, at det ikke var for at komplimentere hendes udseende.


Så tal pænt til hinanden, også selvom I sidder bag aliasser og computerskærme!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Elbarca »

Lol det er vildt som dit sprog og tegnsætning ligner quaresmas, BarcaDK. Hvis i to ikke er samme person, må i være et øjede eller æggede tvillinger.

Og så er det her vist Messi tråden. Lad os ikke grise den til med Mourinho

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

Elbarca skrev:Lol det er vildt som dit sprog og tegnsætning ligner quaresmas, BarcaDK. Hvis i to ikke er samme person, må i være et øjede eller æggede tvillinger.

Og så er det her vist Messi tråden. Lad os ikke grise den til med Mourinho
Det er rigtigt

Jeg har svaret dig i "Off topic-tråden".

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Visca el barcas signatur er i mine tanker lige nu, så jeg afstår fra at bruge mere tid på din sørgelige retorik

Mht dine argumenter, så er jeg lodret uenig i at det er forsøget som er hovedsageligt, når måden det gøres på er så forkasteligt. Spillerne bliver på ingen måde bedre af, at de har en Manager som opfører sig som et barn i pressen. Så at den fulde opmærksomhed fra medierne ikke er på spillerne gør dem ingenlunde bedre.
Word!

Derudover skal man altså være lidt af en idiot, for at snakke så meget lort om andre mennesker. Hvorvidt det er had eller ej, er for sådan set lidt ligegyldigt. Det er ikke oversætteren der skal bestemme, hvordan folk bør opfatte det lort han lukker ud. Han viser bare gang på gang, at han i sit virke som træner i hvert fald er ret så usympatisk menneske, som også nogengange fremstår som direkte ond med psykotiske træk ( Tito episoden er bare en af episoderne), så kan han nok være verdens sødeste menneske i sit privatliv, men jeg tvivler lidt på det.

Det svarer i øvrigt lidt til, at man gang på gang hører folk sige, Pepe er en sød person, han er vild på banen fordi han er passioneret og bla bla bla. Den har jeg svært ved at købe.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Quaresma »

Hvem argumenterer I alle imod? Jeg har aldrig sagt, at jeg sympatiserede med Mourinho. Jeg har lige fra begyndelsen blot forsøgt at udpensle hans motiver:
Så ja, udadtil virker han som en idiot, men hans udtalelser er valgt med omhu, og der er motiv bag alt, han siger, hvilket ikke nødvendigvis gør ham mere tiltalende, men i hvert fald understøtter min teori om, at han ikke bare er en person med en overdrevent had til Messi og co., og som bidrager med udtalelser som overstående, fordi han vitterligt mener dem, men det derimod er et game, han spiller, som muligvis er lige så usmageligt, men langt fra så personligt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tolquhon »

Arh, spænd nu hjelmen folkens (eller bare et par stykker af jer). Ét er, at I er godt på vej til at blive uvenner pga. en diskussion om Mourinho - og som om det ikke var slemt nok sker det i en tråd om Messi :roll:

For lige at få tråden tilbage på ret køl, og for at "lette" stemningen lidt, er her en god griner: http://www.madridista.dk/index.php/foru ... mitstart=0 - den med "mest komplet" havde jeg hørt før, men nu er man skisme nødt til at hive fat i Fifa 13 og PES for at finde støtte til Ronaldo... Det er jo ur-komisk! :grin:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Tolquhon skrev:Arh, spænd nu hjelmen folkens (eller bare et par stykker af jer). Ét er, at I er godt på vej til at blive uvenner pga. en diskussion om Mourinho - og som om det ikke var slemt nok sker det i en tråd om Messi :roll:

For lige at få tråden tilbage på ret køl, og for at "lette" stemningen lidt, er her en god griner: http://www.madridista.dk/index.php/foru ... mitstart=0 - den med "mest komplet" havde jeg hørt før, men nu er man skisme nødt til at hive fat i Fifa 13 og PES for at finde støtte til Ronaldo... Det er jo ur-komisk! :grin:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

De har også arbejdet på design, altså madridista. Fedest.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af rummenigge »

Tolquhon skrev:...
For lige at få tråden tilbage på ret køl, og for at "lette" stemningen lidt, er her en god griner: http://www.madridista.dk/index.php/foru ... mitstart=0 - den med "mest komplet" havde jeg hørt før, men nu er man skisme nødt til at hive fat i Fifa 13 og PES for at finde støtte til Ronaldo... Det er jo ur-komisk! :grin:
Den tråd er topunderholdning. Trådstarter er forhåbenlig ikke ældre end 8, og ja, det er nogle kreative argumenter man bliver nød til at bruge for desperat at tage lidt af glansen af Messi.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

Hvad er det for noget pis med at Fifa ikke vil godkænde Messis rekord!? :-o
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Drake skrev:Hvad er det for noget pis med at Fifa ikke vil godkænde Messis rekord!? :-o
FIFA = Ligegyldig

*JEG* godkender Messis rekord... giv mig thumps up hvis i er enige!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Sv: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Drake skrev:Hvad er det for noget pis med at Fifa ikke vil godkænde Messis rekord!? :-o
De har slet ikke en rekord ala denne. Müllers var hellere ikke godkendt og FIFA officiel. Men det er FIFA, blot et forbund ud af mange.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Messi has this season scored more Liga goals (25) than Real Madrid forwards Ronaldo (14), Higuain (7) and Benzema (3) together [via mrchip]
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster