Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

hvis barca sælger alves bliver far her meget meget vred :mad: grrrrrrr

Jbninc

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jbninc »

Quaresma skrev:
Siempre Barca skrev:Er vi ikke ineffektive i forvejen? Hvad skal vi med Fernando?
Hvis han finder formen (hvilket det måske ser ud til), er han blandt de tre bedste angribere i verden. En Torres på toppen er hurtig, driblestærk, pasningssikker, udmærket i hovedspillet og træfsikker - dertil kommer også en fremragende fysisk.

Jeg tror personligt, at han vil forbedre sig gevaldigt, hvis han blev hevet hjem til Spanien.
Muligvis. Men det er noget af et sats at smide en 300 millioner kroner efter, hvis Chelsea overhovedet vil sælge.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Siempre Barca skrev:Hvis erstatningen hedder Kyle Walker, er det ikke helt dårligt.
Kyle Walker , really?. Hvis vi skal have Kyle Walker, så kan vi ligeså godt lade Montoya tage sig af højrebacken. Walker er meget langt fra Danis niveau.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Visca El Barca skrev:
Siempre Barca skrev:Hvis erstatningen hedder Kyle Walker, er det ikke helt dårligt.
Kyle Walker , really?. Hvis vi skal have Kyle Walker, så kan vi ligeså godt lade Montoya tage sig af højrebacken. Walker er meget langt fra Danis niveau.
Er det dit alvor? Kyle Walker har udviklet sig til Premier Leagues bedste højreback - og er ikke særlig langt fra Bales niveau. Han slår fantastiske indlæg, har et bedre skud end Alves og udholdenheden fejler absolut intet. Jeg følger Tottenham relativt tæt og pt. er han deres bedste spiller.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Ja det er mit alvor, jeg ser også ret mange P.L kampe, og jeg synes i den grad han har langt op til Dani Alves' niveau. Han er ikke stærk nok defensivt, faktisk ret svag, synes jeg. Taktisk har han mangler, med hensyns til placeringsevne f.eks, han bliver tit overspillet. Han ligner mere Montoya end Dani. Og så er han langtfra P.Ls bedste højreback.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Visca El Barca skrev:Ja det er mit alvor, jeg ser også ret mange P.L kampe, og jeg synes i den grad han har langt op til Dani Alves' niveau. Han er ikke stærk nok defensivt, faktisk ret svag, synes jeg. Taktisk har han mangler, med hensyns til placeringsevne f.eks, han bliver tit overspillet. Han ligner mere Montoya end Dani. Og så er han langtfra P.Ls bedste højreback.
Jeg siger ikke, at vi får en på Alves' niveau, men han er den bedste mulige afløser (Lahm og Ramos skifter vel aldrig til Barca). Defensivt er han mindre stærk end det offensive, men jeg vil bestemt ikke mene, at han er svag. Tværtimod. Placeringsevne? hm. Hvordan overspillet? Hvad med Alves - han bliver ofte fanget langt oppe på banen, er det også en dårlig placeringsevne?

Hvilke kampe har du set? Hvem er en bedre højreback end Kyle? :-)

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Liverpool scouts have been watching B winger Cristian Tello (20) for the past months. Atletico and Valencia are also interested.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

... men hvorfor skulle vi bruge penge på at hente Kyle Walker, hvis Dani blev solgt? Hvorfor så ikke bare hive Montoya ind i startopstillingen?

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Blaugrana92 skrev:... men hvorfor skulle vi bruge penge på at hente Kyle Walker, hvis Dani blev solgt? Hvorfor så ikke bare hive Montoya ind i startopstillingen?
Mener du at Montoya har niveauet til at være fast mand for Barcelona? :) Jeg tror dog hverken på at Kyle Walker kommer - eller at Alves skrider.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Siempre Barca skrev:
Visca El Barca skrev:Ja det er mit alvor, jeg ser også ret mange P.L kampe, og jeg synes i den grad han har langt op til Dani Alves' niveau. Han er ikke stærk nok defensivt, faktisk ret svag, synes jeg. Taktisk har han mangler, med hensyns til placeringsevne f.eks, han bliver tit overspillet. Han ligner mere Montoya end Dani. Og så er han langtfra P.Ls bedste højreback.
Jeg siger ikke, at vi får en på Alves' niveau, men han er den bedste mulige afløser (Lahm og Ramos skifter vel aldrig til Barca). Defensivt er han mindre stærk end det offensive, men jeg vil bestemt ikke mene, at han er svag. Tværtimod. Placeringsevne? hm. Hvordan overspillet? Hvad med Alves - han bliver ofte fanget langt oppe på banen, er det også en dårlig placeringsevne?

Hvilke kampe har du set? Hvem er en bedre højreback end Kyle? :-)
Hvilke kampe jeg har set?. Jeg tror jeg er gået glip af højst 5 Spurs kampe i denne sæson. Sagna er f.eks en meget meget bedre back end Walker, og han er nok også P.Ls bedste højreback. Ivanovic er en bedre back end ham, synes jeg. Jeg vil mene at en mand som Rafael er på samme niveau som Walker.

Dårlig placeringsevne er, når du i forsvaret bliver fanget ude af position, altså at du ikke placerer dig rigtigt så du kommer til at ligge på den forkerte side af din modstander. Det problem har Walker. Taktisk er han ikke stærk nok, fordi han er nem at lokke ud af position, hvorefter han efterlader noget rum til modstanderen.

Du fik det til at lyde som om, at Dani Alves' salg var ok, så længe vi købte Walker. Det var sådan jeg forstod dit indlæg i hvert fald, og jeg er langtfra enig. Som Blau skriver, jeg kan ikke se ideen i at købe Walker, når vi har Montoya.

Og nu spørger du Blau, men jeg mener i hvert fald at Walker heller ikke niveauet til at være starter for Barca, så kan man ligeså godt satse på Montoya.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Alle dem du nævner, er jo blot bedre i det defensive. Offensivt - det er vel de offensive kvaliteter vi mere har brug for i en højreback? - er han klasser over Sagna, Ivanovic osv.

Det er muligt, at han har placerings-evner, men han er stadig ung og kan forbedre sig - det kan Montoya så sådan set også, men jeg ser både bedre kvaliteter og større potentiale i Kyle. Du fremhæver kun, hvad Alves er bedre end Kyle til. Kyle er eksmepelvis fysisk stærkere, hurtigere og har et perfekt spark (på frispark såvel som indlæg).

Vi mister måske nogle kvaliteter, hvis Alves bliver solgt - men Kyle tilføjer flere offensive kræfter hvis han tiltræder.

Førstepriotet er selvfølgelig Dani Alves, men bliver han solgt - ser jeg Kyle som den bedste løsning.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Siempre Barca skrev:Alle dem du nævner, er jo blot bedre i det defensive. Offensivt - det er vel de offensive kvaliteter vi mere har brug for i en højreback? - er han klasser over Sagna, Ivanovic osv.

Det er muligt, at han har placerings-evner, men han er stadig ung og kan forbedre sig - det kan Montoya så sådan set også, men jeg ser både bedre kvaliteter og større potentiale i Kyle. Du fremhæver kun, hvad Alves er bedre end Kyle til. Kyle er eksmepelvis fysisk stærkere, hurtigere og har et perfekt spark (på frispark såvel som indlæg).

Vi mister måske nogle kvaliteter, hvis Alves bliver solgt - men Kyle tilføjer flere offensive kræfter hvis han tiltræder.

Førstepriotet er selvfølgelig Dani Alves, men bliver han solgt - ser jeg Kyle som den bedste løsning.
Vi bliver nok ikke enige :). Så lad os være enige om at være uenige :).

Jeg synes ikke han har niveauet til at være fast mand hos Barca, hvilket en afløser for Barca vel skal have. Og han er langtfra P.Ls bedste højreback i mine øjne. Du mener det modsatte, fred være med det.

Men vi er enige, Dani er førsteprioritet, og derfor skal han heller ikke sælges, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Tjah - la' os bare beholde ham, så vi undgår denne diskussion. :)

De Boer udtalte, at han var sikker på at Vertonghen forlod klubben i denne sommer. I gårsdagens pressemøde blev han spurgt, om hvor han helst ser Jan Vertonghen spille - og han svarede således:

"- Jeg håber at han tager til Barcelona. Tottenham er uden tvivl en god klub for Jan, men jeg tror at han vil passe perfekt ind i Barcelona."

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Siempre Barca skrev:Tjah - la' os bare beholde ham, så vi undgår denne diskussion. :)

De Boer udtalte, at han var sikker på at Vertonghen forlod klubben i denne sommer. I gårsdagens pressemøde blev han spurgt, om hvor han helst ser Jan Vertonghen spille - og han svarede således:

"- Jeg håber at han tager til Barcelona. Tottenham er uden tvivl en god klub for Jan, men jeg tror at han vil passe perfekt ind i Barcelona."
Er det ikke noget med at Spurs allerede har budt på ham, og er langt inde i forhandlinger?. Det mener jeg at have læst på nogle engelske sider.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Jo, de er vist enige med Jan - og mangler de sidste detaljer med Ajax. :) God signing for London klubben, han vil tilføje klubben meget i det centrale forsvar, hvor jeg mener, at de er svagest.
Barcelona are interested in signing Chelsea centre back David Luiz (25), valued at 37M, in the coming transfer window.
Endnu en center back rygtes til klubben.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster