Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Aarh, Tito vappede Mourinho én på hovedet.

De 600€ i bøde kan man reelt se bort fra i denne sag, derudover er Mourinhos straf dobbelt så stor som Titos, det vil jeg sige er fair nok.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

GÅ AF HELVEDE TIL RM :mad:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

BarçaDK skrev:Aarh, Tito vappede Mourinho én på hovedet.

De 600€ i bøde kan man reelt se bort fra i denne sag, derudover er Mourinhos straf dobbelt så stor som Titos, det vil jeg sige er fair nok.
Hvis én gut stak en finger i øjet på mig, helt umotiveret, så ville jeg godt nok også reagere på en eller anden måde. Jeg synes det er langt ude at deres domme adskilles af én spilledags karantæne.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

JonasV skrev:
BarçaDK skrev:Aarh, Tito vappede Mourinho én på hovedet.

De 600€ i bøde kan man reelt se bort fra i denne sag, derudover er Mourinhos straf dobbelt så stor som Titos, det vil jeg sige er fair nok.
Hvis én gut stak en finger i øjet på mig, helt umotiveret, så ville jeg godt nok også reagere på en eller anden måde. Jeg synes det er langt ude at deres domme adskilles af én spilledags karantæne.
Hvad ville du gøre, hvis to gutter stak en finger i øjet på dig?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Mander skrev:
JonasV skrev:
BarçaDK skrev:Aarh, Tito vappede Mourinho én på hovedet.

De 600€ i bøde kan man reelt se bort fra i denne sag, derudover er Mourinhos straf dobbelt så stor som Titos, det vil jeg sige er fair nok.
Hvis én gut stak en finger i øjet på mig, helt umotiveret, så ville jeg godt nok også reagere på en eller anden måde. Jeg synes det er langt ude at deres domme adskilles af én spilledags karantæne.
Hvad ville du gøre, hvis to gutter stak en finger i øjet på dig?
Haha, ved sgu ikke helt hvor den "´" kom fra.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Pieyanthikos »

Uha, €180 i bøde til Real og €90 til Barca. Det kommer til at vælte budgetter!
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

JonasV skrev:
Mander skrev:
JonasV skrev:
BarçaDK skrev:Aarh, Tito vappede Mourinho én på hovedet.

De 600€ i bøde kan man reelt se bort fra i denne sag, derudover er Mourinhos straf dobbelt så stor som Titos, det vil jeg sige er fair nok.
Hvis én gut stak en finger i øjet på mig, helt umotiveret, så ville jeg godt nok også reagere på en eller anden måde. Jeg synes det er langt ude at deres domme adskilles af én spilledags karantæne.
Hvad ville du gøre, hvis to gutter stak en finger i øjet på dig?
Haha, ved sgu ikke helt hvor den "´" kom fra.
Jeg tror, Mander hentyder til, der ikke bør være apostrof over e*et i "én". ;-)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

BarçaDK skrev:
JonasV skrev:
Mander skrev:
JonasV skrev:
BarçaDK skrev:Aarh, Tito vappede Mourinho én på hovedet.

De 600€ i bøde kan man reelt se bort fra i denne sag, derudover er Mourinhos straf dobbelt så stor som Titos, det vil jeg sige er fair nok.
Hvis én gut stak en finger i øjet på mig, helt umotiveret, så ville jeg godt nok også reagere på en eller anden måde. Jeg synes det er langt ude at deres domme adskilles af én spilledags karantæne.
Hvad ville du gøre, hvis to gutter stak en finger i øjet på dig?
Haha, ved sgu ikke helt hvor den "´" kom fra.
Jeg tror, Mander hentyder til, der ikke bør være apostrof over e*et i "én". ;-)
Jeg gentager lige:
Jonas V skrev:Haha, ved sgu ikke helt hvor den "´" kom fra.
- i øvrigt er der, mig bekendt, tale om accent aigu, og ikke apostrof ;-)

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

JonasV skrev:Jeg gentager lige:
Jonas V skrev:Haha, ved sgu ikke helt hvor den "´" kom fra.
- i øvrigt er der, mig bekendt, tale om accent aigu, og ikke apostrof ;-)
Fuck mig x2 jeg går i seng hej hej...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Det havde vaeret bedre, slet ikke at straffe manden, end denne latterlig straf, som efter mening goere disciplinaerkomitee til grin. Helt aerligt, ved at tildele ham straffen paa to spilledage, erkender man at han har begaaet en forseelse. Hvordan det saa kan tolkes, som en mild "forseelse" eller en mildere form for "vold"?, det er virkelig uforstaaeligt. Manden gaar som sagt, helt umotiveret hen til en mand, som har ryggen til ham, prikker ham i oejet, haaner ham bagefter, og paa pressemoedet goer han grin med samme mand. Taenk at saadan noget, kun kan resultere i to dages karantaene :eek: :eek: . Hvilket signal sender det til resten af fodboldverden?

Jeg synes dett havde vaeret meget bedre for alle parter, hvis man slet ikke havde straffet ham, istedet for denne latterliggoerelsen af alle de involverede parter. Man skulle maaske have sagt, haendelsen er sket, men dommeren har ikke rapporteret den, derfor kan han ikke straffes, istedet for de to dage.

Noget andet er, efter at Perez igen har overtaget praesidentposten, saa har Real faaet hele 23 straffesparks i ligaen, til sammenligning har Barca faaet 8. Tit og ofte, slipper deres spillere meget billigt, og nu det her? Jeg kan ikke lade vaere med at taenke paa, at der maa vaere en forbindelse, isaer med tanke paa, at han har indflydelse i fodboldforbundet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

JonasV skrev:- i øvrigt er der, mig bekendt, tale om accent aigu, og ikke apostrof ;-)
Thumbs up for at anvende den korrekte betegnelse! Accent aigu og accent grave, dem kan vi lide.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Hver gang jeg ser Mourinhos billede, så får jeg lyst til at starte til cage fighting.
Forumlegende

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:
ulrich skrev:2 dages karantæne til Mourinho for øjeprikkeri.

Kilde: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... eprik.html
Det er sindsygt. Utroligt man ikke politianmelder ham.
For en overgearet handling i kampens hede? Skal vi til at politianmelde alle tacklinger, der er langt over stregen, som potentielt kan forvolde mere skade? Puha, så får man travlt i England.

To dage er vel nogenlunde passende. Nu skal han jo ikke straffes ekstra, bare fordi han hedder Jose Mourinho. Jeg sad og tænke på, hvad en spiller ville have fået af straf, og det er lige før, at jeg tror, at de ville have fået en, der var mindre. Nok ikke meget mere end to dage. Det er vel ok, og ikke en straf, der er til grin.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Jbninc skrev:
Daluigi skrev:
ulrich skrev:2 dages karantæne til Mourinho for øjeprikkeri.

Kilde: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... eprik.html
Det er sindsygt. Utroligt man ikke politianmelder ham.
For en overgearet handling i kampens hede? Skal vi til at politianmelde alle tacklinger, der er langt over stregen, som potentielt kan forvolde mere skade? Puha, så får man travlt i England.
Men det lignede jo netop ikke en overgearet handling. Det var jo ikke Pepe der mistede besindelsen efter en 40 meters spurt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Det var en kold kalkuleret handling, som endda kastede et hånligt smil af sig efterfølgende. Har absolut intet at gøre med de tacklinger der foregår på banen. Håbløs sammenligning.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster