Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Forhåbentlig. Er første gang, jeg besøger Camp Nou, og første gang jeg ser en betydende kamp med Barca, så. Kunne være ganske spitzen.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Rivaldo10 »

Dvs. i morgen skulle jeg hellere sige.

Hehe, god tur Mander. Vil det også være første gang, at du besøger Barcelona? Glæd dig, fremragende by/område/land (Catalonien).

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Jeg har været på charterferie til Salou med mine forældre, der er i Catalonien. Vi var en enkelt dag i Barcelona med en tourbus. Desværre ikke helt det samme som at tage derned med nogle venner, og med god tid til at udforske stedet. På trods af det, er det stadig min yndlingsstorby (sammen med Berlin og Rom), så den har da givet et godt førstehåndsindtryk.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Pieyanthikos »

SpillerSomMESSI skrev: Hola, muy interessante informatione!

Hvor fløj i fra (KBH eller Billund eller hva?) og med hvilke mellemlandinger?

Jeg checker lige det der hostel ud, for det lyder da billigt!

Gracias amigo
Vi fløj fra Billund, som sagt med Ryanair til Girona. Jeg ved ikke om Ryanair flyver samme rute fra Kbh. Ryanair er generelt meget billige (specielt uden for de typiske ferieuger), men man skal tit være rimelig hurtigt ude med bestilling. Girona ligger ca. 90 km. væk fra Barcelona, men der er et udmærket bussystem, som kører ved hver ankomst og afgang. Det tager lidt over en time, tror det kostede omkring 200 kr. for en returbillet.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Ryanair flyver ikke fra Kastrup. Hvis man rejser fra Jylland kan de dog klart anbefales, er muligvis det bedste luftfartsselskab jeg har prøvet at flyve med, i hvert fald til korte rejser.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 848
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Diabolito »

Regner med at skulle derned et par gange i løbet af året, har en del venner dernede, men det afhænger meget af pengepungen
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Pieyanthikos skrev:
SpillerSomMESSI skrev: Hola, muy interessante informatione!

Hvor fløj i fra (KBH eller Billund eller hva?) og med hvilke mellemlandinger?

Jeg checker lige det der hostel ud, for det lyder da billigt!

Gracias amigo
Vi fløj fra Billund, som sagt med Ryanair til Girona. Jeg ved ikke om Ryanair flyver samme rute fra Kbh. Ryanair er generelt meget billige (specielt uden for de typiske ferieuger), men man skal tit være rimelig hurtigt ude med bestilling. Girona ligger ca. 90 km. væk fra Barcelona, men der er et udmærket bussystem, som kører ved hver ankomst og afgang. Det tager lidt over en time, tror det kostede omkring 200 kr. for en returbillet.
Aha! Igen meget interessant info, mange tak!

Jeg bor i skive, Midtjylland (jow jow vi er da i 1. division sammen med Viborg og AGF!!) så det er definitely fra billund vi tager afsted... jeg vil checkeop på Ryanair efter jeres anbefalinger.

Glæder mig vildt til at se det kamp program i morgen!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Diabolito skrev:Regner med at skulle derned et par gange i løbet af året, har en del venner dernede, men det afhænger meget af pengepungen

Hvad er den mest prestige fyldte kamp nogen af jer har set på Camp Nou? Har i nogensinde sat på Camp nou til el clasico?

Hubba Hubba, det ville være det ultimative! Men ved desværre at det er sværere end - at AGF rykker op i superligaen igen - at skaffe biletter til El clasico.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Kenneth »

SpillerSomMESSI skrev:
Diabolito skrev:Regner med at skulle derned et par gange i løbet af året, har en del venner dernede, men det afhænger meget af pengepungen

Hvad er den mest prestige fyldte kamp nogen af jer har set på Camp Nou? Har i nogensinde sat på Camp nou til el clasico?

Hubba Hubba, det ville være det ultimative! Men ved desværre at det er sværere end - at AGF rykker op i superligaen igen - at skaffe biletter til El clasico.
Du skal bare være socio og være klar når billetterne bliver sat til salg. Det kan dog være svært at finde pladser lige ved siden af hinanden.

Jeg har været til 3 clasicos ('06/'07, '08/'09 og '09/'10). Fly+hotel+billet har nok kostet mig ca. 2000-3000 pr. person pr. gang, for en forlænget weekend.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 848
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Diabolito »

Jeg var inde og se 2-0 kampen på Camp Nou i 2008, hvor vi vandt på mål af Eto'o og Messi.

Det er altid fedt at være på Campen, men ingen kampe kan sammenlignes med et Clasico-opgør.
El Señor de las Tartas

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Superfedt. Barca spiller hjemme mod Valencia enten den 16. eller den 17. oktober ifølge den kalender, som Rivaldo linkede til. Det må vist være efterårsferie, for afrejse fredag den 15. og hjemrejse den 18. koster 1.100 den ene vej og 340 den anden vej med Ryanair, en hel del over deres sædvanlige niveau på 100-400 kr. per billet. Så må det vist blive hjemme mod Sevilla den 30. eller 31. oktober.

EDIT: Hov, det var fra Tirstrup Lufthavn. Det er sgu halv pris at flyve fra Billund, og det er egentlig præcis lige så nemt at komme til Billund som Tirstrup fra Århus. Hmm-hmm, måske man skulle ind og se Valencia. ;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg er i Barcelona fra d. 14/4 til d. 25/4 (cirka), så det ser ud til at jeg kan nå at overvære hjemmekampen mod Osasuna. Kære orakler, det er ikke sådan en kamp man behøver at bestille billet til på forhånd, vel? Eller hvor'n?

Rivaldo10

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Rivaldo10 »

Nej, det kan jeg ikke forestille mig. Det plejer som regel "kun" at være mod Franco CF, Valencia, Espanyol og muligvis mod Atletico Madrid. Ellers er der MEGET sjældent fuldt hus i ligaen. Det gælder alle hold i øvrigt.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Hmm - er det svært at få sammenhængende pladser til Valencia-kampen, da? Ville jo være mindre sjovt at sidde og vinke til hinanden fra hver sin tribune.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Rivaldo10 »

Ja, hvis man prøver at bestille over nettet. Så vidt jeg kan huske, så er det muligt at få pladser ved siden af hinanden, hvis man bestiller lidt før og gør det i Barcelona. Altså køber dem kontant. Diabolito ved nok lidt mere på den front. Det var hvert fald ham jeg spurgte om lige netop det du spørger nu, for godt 2 år siden :lol: :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster