Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Alias-A »

SpillerSomMESSI skrev:
Alias-A skrev:Hey folkens..

Ja, så har far her også lige sikret sig billetter til Gamper-kampen 8)

Det bliver min første kamp på Camp Nou og jeg glæder mig som en lille dreng.....
Det kan jeg godt forstå! Så kommer du også til at Ronaldinho, som absolut må være en banan i turbanen oveni at du kommer til at opleve Barca live.

Hvor købte du billetterne, hvad gav du for dem og hvor skal i sidde?
Lige præcis, Ronaldinho var én af grundene til at jeg blev inkarneret Barca fan, så han er uden tvivl skyld i at valget faldt på Milan-kampen..

Jeg købte billetterne gennem den officielle hjemmeside, så er man nogenlunde sikret mod ubehagelige overraskelser.. jeg smed 88 euro pr billet og vi sidder på grandstants 2nd, ikke over spillertunnelen, men rækkerne lige bagved.. noget nær de bedste pladser hvis man vil have godt udsyn :D
93' Iniesta

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Nogen der kan fortælle mig, om man kan hente billetterne på stadion??
93' Iniesta

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Alias-A skrev:Nogen der kan fortælle mig, om man kan hente billetterne på stadion??
Skal man ikke bare printe dem, når man køber dem via den officielle hjemmeside? Det har jeg forstået...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Nope.. som nogen allerede har påpeget, så kan man til lige denne kamp ikke printe billetterne hjemmefra.. Hvorfor, ved jeg ikke..
93' Iniesta

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 848
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Diabolito »

Det er vel for at forhindre snyd.
El Señor de las Tartas

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Alias-A skrev:Jeg købte billetterne gennem den officielle hjemmeside, så er man nogenlunde sikret mod ubehagelige overraskelser.. jeg smed 88 euro pr billet og vi sidder på grandstants 2nd, ikke over spillertunnelen, men rækkerne lige bagved.. noget nær de bedste pladser hvis man vil have godt udsyn :D
Ha, jeg har billetter til sektion 231 (lige ved midterlinjen, over for spillertunnellen), og de kostede kun € 67 stykket. ;)

Billede

Sådan som jeg har forstået er der billetkontorer både på stadion, og inde i selve byen også:

http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... Spain&z=15
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Diabolito skrev:Det er vel for at forhindre snyd.
Jo, men NORMALT køber man billetterne inde på http://www.fcbarcelona.com/web/english/ ... entrCanals

- The most comfortable way of buying: Print your tickets at home
The easiest way to get a ticket is buying your tickets through the club website. Buy your access to a game from wherever and whenever. You can continuously monitor the availability, choose the exact locations you want to sit in, see an image of the view of the pitch and print your tickets immediately and from your own home or office.
You can print your ticket at home when you make your purchase and directly access the game without having to join queues or travel. If you prefer, you can also save a PDF file with the ticket on your computer and print it whenever you need (without having to do so when you make the purchase).


Det ser derfor ud til at KUN Gamper kampen ikke kan printes hjemmefra, men at alle andre kamp billetter kan købes via hjemmesiden og printes direkte hjemmefra og er gyldig når man kommer til stadion.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Suk. PRÆCIS som jeg skrev for 2½ uge siden. Men ignorer mig da bare.

Man kan heller ikke til el Clásico.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mander skrev:Suk. PRÆCIS som jeg skrev for 2½ uge siden. Men ignorer mig da bare.
Undkyld, mander :-)

Som du skrev:
Mander skrev:Til de fleste kampe kan man printe billetten hjemmefra.

Dog ikke til Gamper-turneringen, så der må jeg ud og hente dem så snart jeg kommer fra lufthavnen... bare så man slipper for at skulle finde ud af at skaffe dem lige inden kampstart..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

averniere

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af averniere »

Hej

Hvor lang tid før kampen sættes billetter til salg via deres hjemmeside?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

averniere skrev:Hej

Hvor lang tid før kampen sættes billetter til salg via deres hjemmeside?
Jeg ringede til Camp Nou og spurgte og den venlige dame sagde at hun ikke kunne sige præcist hvornår, men omkring 10 dage før kampen. Hun sagde at jeg bare skulle checke hjemmesiden hver dag.

Så jeg sidder spændt og venter på at komme til at købe Barca-Herkules billetter til den 12. sept.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Squix

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Squix »

SpillerSomMESSI skrev:
averniere skrev:Hej

Hvor lang tid før kampen sættes billetter til salg via deres hjemmeside?
Jeg ringede til Camp Nou og spurgte og den venlige dame sagde at hun ikke kunne sige præcist hvornår, men omkring 10 dage før kampen. Hun sagde at jeg bare skulle checke hjemmesiden hver dag.

Så jeg sidder spændt og venter på at komme til at købe Barca-Herkules billetter til den 12. sept.
Må man spørge, hvad du er kommet frem til, som ialt pris, udover Billeterne til indgangen selvfølgelig.
Altså med fly, hotel osv.?

Regner med selv snart at skulle igang med at planlægge en tur, ned og se en kamp, men ville være rart at vide hvad prislejet ca. er, så man ved hvor meget man ca. skal spare op.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Squix skrev: Må man spørge, hvad du er kommet frem til, som ialt pris, udover Billeterne til indgangen selvfølgelig.
Altså med fly, hotel osv.?

Regner med selv snart at skulle igang med at planlægge en tur, ned og se en kamp, men ville være rart at vide hvad prislejet ca. er, så man ved hvor meget man ca. skal spare op.
Vi har valgt at flyve 5 personer fra KBH (selvom jeg er fra Jylland), fordi så flyver vi fra KBH til Barcelona (selve byen og ikke Girano lufthavn). Det kostede med Transavia kr. 1287,- pr. person. Vi flyver fredag den 10. sept. og flyver hjem mandag den 13.

Taxi fra lufthavn til hotel = ca. 150 kr. ialt = ca. kr. 50 pr. person (vi skal nok have 2 taxier)

Da vi er 5 har vi lejet os ind på Madanis hotellet (4 stjernet) som ligger 100 meter fra Camp Nou! en lejlighed koster kr. 607,- pr. mand. for hele perioden.

I alt pr. mand = ca. kr. 2000,- for rejse + ophold.

Barca-Herkules kampen er Cat C derfor koster Grandstand ved spiller tunellen kun(!) ca. kr. 750 pr. mand. Dem napper vi så snart de bliver sat til salg. Jo jo vi er da ikke kommet til Camp Nou uden at ville se Messi up close når han går ud til pausen.

Men det vi har valgt er absolut ikke det billigste:
Mander skal derned og se Gamper kampen mod Milan og han har valgt at flyve fra Billund med Ryan Air til Girano som ligger ca. 100 km fra Barcelona og det koster ham med hostel vist kun ca. kr. 1000,- for hele dynen + kamp billetter.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Jep, som sagt, det kan gøres en hel del billigere, i hvert fald hvis du er fra Jylland.

Billund - Girona med Ryanair (derned onsdag, retur fredag i vores tilfælde). Det blev i alt 488 kr. per person, inkl. gebyrer og én kuffert til deling (kufferten koster 160 kr. per vej, så hvis du kan klare dig med håndbagage sparer du 320 kr.). Der kører lufthavnsbus til/fra Barcelona, som koster € 12 per vej.

Til hostel har vi valgt et, der har privatværelse (altså et værelse til kun min ven og jeg, da de fleste hostels dernede har sovesale), men dog ikke med bad og toilet på værelset. Det koster 150 kr. per mand for én overnatning (vi skal flyve så tidligt fredag morgen, at det ikke kan betale sig at betale for en overnatning).

Til kampen (Barca - AC Milan) har vi fået billetter i sektor 231, der er en illustration af sektorerne længere oppe i emnet. Vi kommer til at sidde lige ved midtergangen, bogstavelig talt ved midterlinjen, hverken for højt eller for lavt. Det er tribunen over for spillertunnellen, hvilket vil sige, at billetterne er billigere, men udsynet er naturligvis det samme som man har overfor. Vores billetter kostede € 67 per styk, hvor meget dårligere billetter på den modsatte side ville koste os omkring € 90. Dertil et gebyr på € 2,50 per billet.

Alt i alt kr. 1.200 per person for turen, ophold og kampbilletter, onsdag-fredag. Alt derudover er mad, drikke og fornøjelse. :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15032
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

+ 1000kr på The Bagdad Sex Club http://www.bagdad.com/newsite/despedidas.php?Lang=EN 8)
Det ligger på La Rambla :wink:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster