Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Rivaldo10 skrev:Ja, hvis man prøver at bestille over nettet. Så vidt jeg kan huske, så er det muligt at få pladser ved siden af hinanden, hvis man bestiller lidt før og gør det i Barcelona. Altså køber dem kontant. Diabolito ved nok lidt mere på den front. Det var hvert fald ham jeg spurgte om lige netop det du spørger nu, for godt 2 år siden :lol: :)
Yo, så har jeg og fruen købt fly-billetter (Cimber fra Karup - KBH - Barca) og bestilt hotel (L'Alguer) fra den 10-09-2010 til den 13-09-2010. Kampen er Barca-Herkules! Det blir bøllebank!

Men!....

Jeg troede at hvis man købte billetter til kampen online på:
http://www.fcbarcelona.cat/web/english/ ... rades.html
-når nu programmet for denne sæson kommer
-Så troede jeg at det var bedst/sikrest at købe dem online for at være sikker på at sidde ved siden af hinanden og få den plads man gerne vil ha' fordi man kan købe billetterne så længe i forvejen... jeg ved godt at det måske er lidt dyrere men så får man de pladser man gerne vil have.

Er det ikke den mest sikre måde at få de pladser man gerne vil have?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Jeg er bare nervøs for at skulle tage derned og bestille billetterne, da det jo netop er mod Valencia, og det er aldrig sjovt at vente til i sidste øjeblik (eftersom vi først kommer til at lande ved 16-tiden er det begrænset hvad man kan nå om fredagen).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Rivaldo10 »

Altså hvis jeg var dig, så ville jeg ligeledes bestille dem over nettet, for at være på den sikre side. Det med siddepladserne var blot noget jeg kunne erindrer som en konsekvens af, at man vist skulle være medlem for at kunne bestille 3-4 billetter ved siden af hinanden, hvis det er en storkamp og der er travlt, og det må man sige Barca-Valencia er.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Ja, synes nemlig heller ikke, at når jeg har kigget ved tidligere kampe, at der så har været ledige pladser ved siden af hinanden. Er på godt jysk træls at sidde på hver sin tribune, når man kun er to afsted. Ved bare ikke om jeg tør vente, når nu det er mod Valencia. Nu må vi jo se; om ikke andet kan man jo tidligst bestille på nettet, når kampdatoen ligger fast, så hvis det er om søndagen kunne det godt være, at man skulle holde nerverne i ro og købe fredag eller lørdag (flyet lander fredag ved 16-tiden)...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Så tog man lige en hurtig beslutning, og bestilte to flybilletter med RyanAir fra Billund til Barcelona (Girona) onsdag den 25. august. Meget heldigt, at man fik købt billetter til Gamper-turneringen samme aften, mod AC Milan. 8)

Til gengæld gruer jeg for turen hjem - flyet letter 6.20 om morgenen...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Mander skrev:Til gengæld gruer jeg for turen hjem - flyet letter 6.20 om morgenen...
ohh lad da vær. Jyder er da normalt oppe på det tidspunkt der, og se til dyrene på gården :D :wink:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Jamen det er jo det, jeg kan sgudda ikke vente helt til 6.20 med at lette, det er alt for sent! ;)

Såvidt jeg kan se kører lufthavnsbussen 3.15 fra Barcelona, så om ikke andet betyder det jo bare, at man tager en all-nighter på en bar, for en overnatning kan da ikke betale sig. Pieyanthikos, måske du har noget info om hvordan og hvorledes med returen til Billund (da jeg antager, at du også fløj kl. lort om morgenen hjemad)?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mander skrev:Så tog man lige en hurtig beslutning, og bestilte to flybilletter med RyanAir fra Billund til Barcelona (Girona) onsdag den 25. august. Meget heldigt, at man fik købt billetter til Gamper-turneringen samme aften, mod AC Milan. 8)

Til gengæld gruer jeg for turen hjem - flyet letter 6.20 om morgenen...
Jamen Mander!

Hvis du havde taget første hjemme kamp mod Herkules den 12. sep i stedet for så kunne vi have rejst sammen!

Hvad siger du til at booke om?

Vi er 3 stk. der tager af sted til den kamp for 1. gang i vores liv og vi ville jo gerne have en guide med :-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kenneth skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Diabolito skrev:Regner med at skulle derned et par gange i løbet af året, har en del venner dernede, men det afhænger meget af pengepungen

Hvad er den mest prestige fyldte kamp nogen af jer har set på Camp Nou? Har i nogensinde sat på Camp nou til el clasico?

Hubba Hubba, det ville være det ultimative! Men ved desværre at det er sværere end - at AGF rykker op i superligaen igen - at skaffe biletter til El clasico.
Du skal bare være socio og være klar når billetterne bliver sat til salg. Det kan dog være svært at finde pladser lige ved siden af hinanden.

Jeg har været til 3 clasicos ('06/'07, '08/'09 og '09/'10). Fly+hotel+billet har nok kostet mig ca. 2000-3000 pr. person pr. gang, for en forlænget weekend.
SKAL man være socio for at købe billetter online på www.fcbarcelona.cat ??
Det koster 78 Euro at blive medlem.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

SpillerSomMESSI skrev:
Mander skrev:Så tog man lige en hurtig beslutning, og bestilte to flybilletter med RyanAir fra Billund til Barcelona (Girona) onsdag den 25. august. Meget heldigt, at man fik købt billetter til Gamper-turneringen samme aften, mod AC Milan. 8)

Til gengæld gruer jeg for turen hjem - flyet letter 6.20 om morgenen...
Jamen Mander!

Hvis du havde taget første hjemme kamp mod Herkules den 12. sep i stedet for så kunne vi have rejst sammen!

Hvad siger du til at booke om?

Vi er 3 stk. der tager af sted til den kamp for 1. gang i vores liv og vi ville jo gerne have en guide med :-)
Jeg har aldrig været på Camp Nou, og har kun set Barca de to gange de var i Århus, så jeg ville nok være en ringe guide. Desuden koster det en formue at ombooke ved Ryanair. ;)

Desuden lyder Barca - Milan lidt mere lokkende end en kamp mod Hércules, selvom det dog er den kamp, hvor vi får mesterskabstrofæet udleveret. Det kunne også godt blive en målrig affære. Og så igen, det koster en formue at ombooke. ;)

Ang. socio, så nej, det behøver du ikke at være. Bare tryk "continue without identification" når den spørger om socio-id.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Fantomet »

@SpillerSomMESSI

Hvis jeg var dig, vil jeg skaffe billetter gennem dette her linket. Denne hjemmeside er gansk god.

http://www.barcelonafootball.dk/kamp/fc ... 010-09-12/

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Fantomet skrev:@SpillerSomMESSI

Hvis jeg var dig, vil jeg skaffe billetter gennem dette her linket. Denne hjemmeside er gansk god.

http://www.barcelonafootball.dk/kamp/fc ... 010-09-12/
Hej, mange tak for det. Det er muligt at jeg bruger denne side... jeg vil dog HELST bestille på www.fcbarcelona.cat fordi der kan man UDPEGE hvilke sæder på stadion man vil sidde på.

Barca - Herkules kampen kan man dog ikke købe endnu på den officielle side.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mander skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Mander skrev:Så tog man lige en hurtig beslutning, og bestilte to flybilletter med RyanAir fra Billund til Barcelona (Girona) onsdag den 25. august. Meget heldigt, at man fik købt billetter til Gamper-turneringen samme aften, mod AC Milan. 8)

Til gengæld gruer jeg for turen hjem - flyet letter 6.20 om morgenen...
Jamen Mander!

Hvis du havde taget første hjemme kamp mod Herkules den 12. sep i stedet for så kunne vi have rejst sammen!

Hvad siger du til at booke om?

Vi er 3 stk. der tager af sted til den kamp for 1. gang i vores liv og vi ville jo gerne have en guide med :-)
Jeg har aldrig været på Camp Nou, og har kun set Barca de to gange de var i Århus, så jeg ville nok være en ringe guide. Desuden koster det en formue at ombooke ved Ryanair. ;)

Desuden lyder Barca - Milan lidt mere lokkende end en kamp mod Hércules, selvom det dog er den kamp, hvor vi får mesterskabstrofæet udleveret. Det kunne også godt blive en målrig affære. Og så igen, det koster en formue at ombooke. ;)

Ang. socio, så nej, det behøver du ikke at være. Bare tryk "continue without identification" når den spørger om socio-id.
Nå, okay det havde jeg ikke set at man kunne når man købte billet.

Arhhhhh, selvom du ikke kan være guide, så ville det sltså være fedt at kunne rejse sammen med flere Danske Barca fans! Oh well måske senere på sæsonen kunne vi tage nogle stykker af sted herfra forummet? Det kunne da være cool.

Jeg kan også godt forstå at du gerne vil se Milan kampen - Ronaldinho tilbage på Camp Nou! Wow
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Er der nogen der ved hvornår ca. Barca-Herkules billetter kan købes på den officielle www.fcbarcelona.cat side?

eller en tilsvarende side hvor man kan UDPEGE specifikt hvor man vil side (række/sæde)??
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Som regel er det vist 7-10 dage før kampen spilles... de åbner først for billetsalget når de ved, hvilken dag kampen spilles, mener jeg.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster