Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17794
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:Kan sgu overhovedet ikke huske hvor jeg har været, når jeg har været på clubs dernede. Egentlig heller ikke alle cocktailbarer. Men der er jo nogle indlæg her:

Af mig.
Af mig.
Af Brombz.

Der er da i hvert fald nogle mad steder og nogle barer, yes? ;-)
Det er fint ja, men kan man få koldskål nogle af de steder, hva?
Allez...

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

Heartbreaker skrev:Jeg blev grebet af euforien under kampen i går og fik, lidt impulsivt, bestilt en uges ferie i Barcelona fra d. 16 til d. 23. juni. Man skal jo besøge byen mindst en gang årligt.

Jeg fandt denne lejlighed, som ligger i El Born kvarteret og 50 meter fra Arc de Triomf. Jeg har altid boet på hotel, når jeg har været afsted. Jeg ser meget frem til at bo i en lejlighed denne gang.
Lejlighed er så læks! Lejede mig ind hos Apartamentos Turisticos Madanis som er bogstavelig talt 100 m fra Camp Nou. Stor lejlighed med balkon/altan ud til camp nou vejen. fed stemning på kampdagen.
Vi var 3 og havde 4 vær til rådighed. Cool stuff , kan anbefales.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5519
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

abx skrev:
Heartbreaker skrev:Jeg blev grebet af euforien under kampen i går og fik, lidt impulsivt, bestilt en uges ferie i Barcelona fra d. 16 til d. 23. juni. Man skal jo besøge byen mindst en gang årligt.

Jeg fandt denne lejlighed, som ligger i El Born kvarteret og 50 meter fra Arc de Triomf. Jeg har altid boet på hotel, når jeg har været afsted. Jeg ser meget frem til at bo i en lejlighed denne gang.
Lejlighed er så læks! Lejede mig ind hos Apartamentos Turisticos Madanis som er bogstavelig talt 100 m fra Camp Nou. Stor lejlighed med balkon/altan ud til camp nou vejen. fed stemning på kampdagen.
Vi var 3 og havde 4 vær til rådighed. Cool stuff , kan anbefales.
Vi har boet på Madanis 4 gange nu og er klart det fedeste sted at være når man nu er FCB fan...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Smid lige et link og lidt tekst, så smider jeg det op i sticky :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

Hey folkens,

Vil I være trygge ved at bestille rejse med RyanAir fra BLL til Girona?

Jeg ringede ind til RyanAir , og de sagde at det kun var Københavns lufthavn som er berørt af Ryan Airs konflikt. Men det er da ikke helt korrekt? Er det ikke alle afgange i DK som Ryan Air truer med at lukke?
Próxima Estación.... Parallel!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Jeg ville ikke være 100% tryg ved det, men du kan jo undersøge om det er noget rejseforsikringen dækker? Ellers er det også bare noget lort når man bare gerne vil derned. Jeg plejer altid at rejse med Norwegian, det har der aldrig været nogle problemer med. Altid behagelig flyvetur derned og hjem, og aldrig problemer med bagage. Og så er nogle af deres fly også ret nye :)

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

Brombi skrev:Jeg ville ikke være 100% tryg ved det, men du kan jo undersøge om det er noget rejseforsikringen dækker? Ellers er det også bare noget lort når man bare gerne vil derned. Jeg plejer altid at rejse med Norwegian, det har der aldrig været nogle problemer med. Altid behagelig flyvetur derned og hjem, og aldrig problemer med bagage. Og så er nogle af deres fly også ret nye :)
Norwegian er super gode. Absolut. Været på længere ture med dem.
Problemet er bare deres afgange som sucks (kun mandag og fredag) og kampen er 17. august som er mandag. Ellers skal jeg vælge deres afgange i KBH, som så koster det dobbelte af Ryan Air.

Røv og nøgler.

Må prøve navigere lidt rundt og få fornemmelse af hvad der vil ske med Ryan Air.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Go for it!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Worst case er vel at du får pengene tilbage. Men men, lugter af problemer med Ryainair i Billund også.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

RyanAirs direktør kommer med nogle vilde quotes af og til. Prøv at tjek dem ud.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

abx skrev:
Brombi skrev:Jeg ville ikke være 100% tryg ved det, men du kan jo undersøge om det er noget rejseforsikringen dækker? Ellers er det også bare noget lort når man bare gerne vil derned. Jeg plejer altid at rejse med Norwegian, det har der aldrig været nogle problemer med. Altid behagelig flyvetur derned og hjem, og aldrig problemer med bagage. Og så er nogle af deres fly også ret nye :)
Norwegian er super gode. Absolut. Været på længere ture med dem.
Problemet er bare deres afgange som sucks (kun mandag og fredag) og kampen er 17. august som er mandag. Ellers skal jeg vælge deres afgange i KBH, som så koster det dobbelte af Ryan Air.

Røv og nøgler.

Må prøve navigere lidt rundt og få fornemmelse af hvad der vil ske med Ryan Air.
Jeg har taget Aalborg afgang med Norwegian til BCN, det gik sgu som smurt og det var egentlig heller ikke vildt dyrt. Hvis jeg var i din situation ville jeg nok også bare gå op i, at min rejse var sikret og så have fred i sjælen.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5519
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Brombi skrev:
abx skrev:
Brombi skrev:Jeg ville ikke være 100% tryg ved det, men du kan jo undersøge om det er noget rejseforsikringen dækker? Ellers er det også bare noget lort når man bare gerne vil derned. Jeg plejer altid at rejse med Norwegian, det har der aldrig været nogle problemer med. Altid behagelig flyvetur derned og hjem, og aldrig problemer med bagage. Og så er nogle af deres fly også ret nye :)
Norwegian er super gode. Absolut. Været på længere ture med dem.
Problemet er bare deres afgange som sucks (kun mandag og fredag) og kampen er 17. august som er mandag. Ellers skal jeg vælge deres afgange i KBH, som så koster det dobbelte af Ryan Air.

Røv og nøgler.

Må prøve navigere lidt rundt og få fornemmelse af hvad der vil ske med Ryan Air.
Jeg har taget Aalborg afgang med Norwegian til BCN, det gik sgu som smurt og det var egentlig heller ikke vildt dyrt. Hvis jeg var i din situation ville jeg nok også bare gå op i, at min rejse var sikret og så have fred i sjælen.
Der er mange andre fly selskaber som flyver BLL-BCN - og det er endda til El Prat, og ikke Girona.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Købte billigt med Vueling fra Aalborg til El Prat til uge 42/43.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17794
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af emo »

Fra den 13 til den 16, emo i Barcelona, med Norwegian!
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20862
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1141 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

emo skrev:Fra den 13 til den 16, emo i Barcelona, med Norwegian!
Er datoerne for den Spanske Supercup definitivt fastlagt? Venter på at der bliver noget offentliggjort, så jeg kan bestille rejse til et par kammerater og mig selv. Vil være sikker på bold, før der bestilles. Eventuelt pakkeløsning.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster