Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Lovebarca

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lovebarca »

Kan varmt anbefale hhc st Moritz til alle. Value for money og kanon location. Skal bo der igen til Sevilla kampen.

Min erfaringer siger mig, at enten vueling eller norwegian er billigst


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Lovebarca skrev:Kan varmt anbefale hhc st Moritz til alle. Value for money og kanon location. Skal bo der igen til Sevilla kampen.

Min erfaringer siger mig, at enten vueling eller norwegian er billigst


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er mega dyrt.... Vil klart hellere anbefale at låne en lejlighed i centrum eller det gotiske kvarter, DÉT er value for money ;)

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg har reserveret Hotel Madanis til returen i SuperCuppen - fra tirsdag til torsdag 27-29 august

Der er plads til 3 voksne... jeg regnede med at min kone og datter ville med derned, men det ser ikke ud til at min kone kan få fri til det, men jeg regner med at tage derned.

Hvis nogen er interesseret i at bo sammen med mig kan i lade mig få det at vide, det er en lejlighed med køkken og 2 seperate værelser + privat bad.

Det koster 900 kr. pr. mand
Vi kan da i hvert fald mødes over et bid pizza.
Vi er på Liceu Madanis som ligger par meter ved siden af :-D
Próxima Estación.... Parallel!

Lovebarca

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lovebarca »

Brombi skrev:
Lovebarca skrev:Kan varmt anbefale hhc st Moritz til alle. Value for money og kanon location. Skal bo der igen til Sevilla kampen.

Min erfaringer siger mig, at enten vueling eller norwegian er billigst


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er mega dyrt.... Vil klart hellere anbefale at låne en lejlighed i centrum eller det gotiske kvarter, DÉT er value for money ;)
Er vel svært for dig, at udtale dig om value for money delen, hvis du ikke har været der? :)
Men lejlighed i det gotiske er bestemt også lækkert. Sidst jeg boede i lejlighed i gotic var det tæt på et af de større markeder, kan ikke huske navnet, men super god oplevelse.


Sent from my iPhone using Tapatalk

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Lopezzz skrev:02/03.11.13 Barca - Putanyol
På jagt efter fly, hotel og billetter. Regner med at alt er på plads i morgen.
Vi ses dernede ;)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5519
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

abx skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg har reserveret Hotel Madanis til returen i SuperCuppen - fra tirsdag til torsdag 27-29 august

Der er plads til 3 voksne... jeg regnede med at min kone og datter ville med derned, men det ser ikke ud til at min kone kan få fri til det, men jeg regner med at tage derned.

Hvis nogen er interesseret i at bo sammen med mig kan i lade mig få det at vide, det er en lejlighed med køkken og 2 seperate værelser + privat bad.

Det koster 900 kr. pr. mand
Vi kan da i hvert fald mødes over et bid pizza.
Vi er på Liceu Madanis som ligger par meter ved siden af :-D
Hehe.. jeg har ændret hotel til Princesa Sofia Gran Hotel i stedet for, men det er også tæt på Madanis (og Camp Nou) - fordi dette hotel kostede 500 mindre og inkluderede morgenmad.

Har du købt kamp billetter.. og hvis du har, hvor skal du sidde, og hvad har du givet for dem?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

SpillerSomMessi
Cool, men ja, bare man slipper for metro-kaos ved collblanc-stoppet efter kampen :D men det skal dog opleves - det ligner kinesisk metro efter kampen.

Vi har fået plads helt nede på første række - altså tætteste plads mod plænen, lige lidt til højre for udskiftningsbænken. Så jeg regner med at komme på tv når der er indkast :D

Hvor skal du sidde? Skal du med RyanAir?
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5519
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

abx skrev:SpillerSomMessi
Cool, men ja, bare man slipper for metro-kaos ved collblanc-stoppet efter kampen :D men det skal dog opleves - det ligner kinesisk metro efter kampen.

Vi har fået plads helt nede på første række - altså tætteste plads mod plænen, lige lidt til højre for udskiftningsbænken. Så jeg regner med at komme på tv når der er indkast :D

Hvor skal du sidde? Skal du med RyanAir?
Jeg har ikke købt kamp billetter endnu, for det hele har været afhængig af hvem jeg skulle have med derned. Hvis ikke mine venner meldte sig på banen ville min kone og datter (på 5 år) gerne med ned og hilse på Messi trolden.

Så det ser ud til at det blir familie tur..og ja planen er at tage Ryanair tirsdag kl. 13.35 til Girano og så tage bussen kl. 17.15 til sants Estadio, metro til Les corts

Retur torsdag bus kl 10.45, Girano kl. 13.35 Billund kl. 16.20

Jeg har ikke købt fly billetter endnu, men jeg kan se pt at de ligger på ca. 1300 retur for alle 3!

Jeg skal gi 2200 for hotellet.

Jeg tror dog helst jeg vil op på 2 balkon denne gang. De 2 andre gange jeg har været der har jeg siddet på 1. balkon, men jeg tror udsynet er bedre længere oppe...

Hvad gir du for fly og kamp billetter (du har vel ikke givet 164 Euro for kampbilletter, vel) ??
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

SpillerSomMESSI skrev:
abx skrev:SpillerSomMessi
Cool, men ja, bare man slipper for metro-kaos ved collblanc-stoppet efter kampen :D men det skal dog opleves - det ligner kinesisk metro efter kampen.

Vi har fået plads helt nede på første række - altså tætteste plads mod plænen, lige lidt til højre for udskiftningsbænken. Så jeg regner med at komme på tv når der er indkast :D

Hvor skal du sidde? Skal du med RyanAir?
Jeg har ikke købt kamp billetter endnu, for det hele har været afhængig af hvem jeg skulle have med derned. Hvis ikke mine venner meldte sig på banen ville min kone og datter (på 5 år) gerne med ned og hilse på Messi trolden.

Så det ser ud til at det blir familie tur..og ja planen er at tage Ryanair tirsdag kl. 13.35 til Girano og så tage bussen kl. 17.15 til sants Estadio, metro til Les corts

Retur torsdag bus kl 10.45, Girano kl. 13.35 Billund kl. 16.20

Jeg har ikke købt fly billetter endnu, men jeg kan se pt at de ligger på ca. 1300 retur for alle 3!

Jeg skal gi 2200 for hotellet.

Jeg tror dog helst jeg vil op på 2 balkon denne gang. De 2 andre gange jeg har været der har jeg siddet på 1. balkon, men jeg tror udsynet er bedre længere oppe...

Hvad gir du for fly og kamp billetter (du har vel ikke givet 164 Euro for kampbilletter, vel) ??
Cool, vi er på præcis samme flytur frem og tilbage så. Jeg skulle egentlig også ha konen og min dreng med på 4 år, men det blev min bror i stedet.

Jeg gav (pr. voksen)
730 kr for fly
650 kr for hotel (2 nætter)
924 kr for kampbillet

2300 pr voksen for hele turen.
---

Tror det er en god idé for 2. balkon - specielt når I er en familie. I får et fedt overblik over hele stadion. Så helt sikkert the way to go. Men kan I godt finde 3 sammenhængende pladser?
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5519
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

abx:

Ja der er tonsvis af billetter til den kamp, for det er jo SuperCuppen og der gælder sæson billetter nemlig ikke.. der er lige ret for alle og næsten samtlige pladser er ved siden af hinanden.

Har du prøvet Ryanair før? Skal man bestille bus billetter (Girona-Bar t/r) hjemmefra for at få rabat, eller køber man bare en retur billet ved bussen (25 Euro pr. voksen)?

Jeg har nemlig altid fløjet til El Prat i stedet for Girano.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15139
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

abx skrev: Vi har fået plads helt nede på første række - altså tætteste plads mod plænen, lige lidt til højre for udskiftningsbænken. Så jeg regner med at komme på tv når der er indkast :D
Det gør du helt sikkert. Da jeg sad næsten samme sted mod Sevilla da så jeg mig selv i fjerneren.
Husk at optage kampen herhjemme og goooooooooooooooooooood tur :razz:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

@spillersommessi
Aah, fedt nok.

Ja, har fløjet 4 gange med Ryan Air til Girona.
Busbilletterne køber du bare nede i standen ved buspladsen. Men hav de 25 euro (husker ik lige prisen for barn) klar i kontanter, de tager nemlig ikke kort der. Ellers kan du selvf hæve i lufthavnen.

Bare husk vand og kiks til busturen. 1.15 time bustur - sommetider er det dårlige busser uden vildeste AC :D

@lopezz haha nice! Så skal jeg trolle hver gang der er indkast.
Taaaarkkk
Próxima Estación.... Parallel!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

fuuuck you guys, nu vil jeg også til Barcelona.. De sidste to gange har været med damen, måske er det tid til en drengetur :D

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5519
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Brombi skrev:fuuuck you guys, nu vil jeg også til Barcelona.. De sidste to gange har været med damen, måske er det tid til en drengetur :D
Hvis du insisterer kan vi da dele hotel værelse og så ka jeg bede fruen og datteren om at blive hjemme.

Du ved' sådan noget ka jeg bar' gøre, du!

Men --- jeg må på det bestemste pointere: NO hanky panky!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Afellay99

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Afellay99 »

abx skrev:
@lopezz haha nice! Så skal jeg trolle hver gang der er indkast.
Taaaarkkk


phpBB [video]
Regner med, at se dig når der er indkast. :cool:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster