Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2474
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1201 gange
Blevet takket: 536 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

kklaus skrev:FYI:
Barça reached a deal with the local subway service to extend the working hours beyond 12am when there are late games.
Tak :-). Da jeg var inde og se den spanske supercup finale for en måneds tid siden, gik jeg hjem til Barceloneta - godt 8 km. i 27 graders varme. Det var lidt hårdt for de gamle ben...

fhebo
Indlæg: 2
Tilmeldt: tors aug 04, 2016 11:40 am

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af fhebo »

hej alle,

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, så tilgiv mig...

Jeg har købt fire billetter til Barcelona - Deportivo søndag den 16/10 med min glade familie. Ganske gode billetter til TRIBUNA 1 :smile:

Desværre er kampen blevet rykket til lørdag den 15/10 kl 16:15 hvilket gør det meget svært for os at nå da flyet lander kl 14. Øv. :eek:

Så jeg tænker på at sælge billetterne. Udover DBA.dk, hvor kan man så sælge billetter?

mvh Frank

PuyolErGud
Indlæg: 10771
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Hvor skal i bo? For hvis i bo i nærheden af hotellet, og i lander til tiden, kunne i måske godt nå det. Men det er selvfølgelig mange hvis'er.

Mht. at sælge billetterne kan det være som du selv nævner DBA, evt. over Facebook.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Direkte fra lufthavn til stadion? 35 euro for en privat vogn.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15095
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1699 gange
Blevet takket: 1132 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

fhebo skrev:hej alle,

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, så tilgiv mig...

Jeg har købt fire billetter til Barcelona - Deportivo søndag den 16/10 med min glade familie. Ganske gode billetter til TRIBUNA 1 :smile:

Desværre er kampen blevet rykket til lørdag den 15/10 kl 16:15 hvilket gør det meget svært for os at nå da flyet lander kl 14. Øv. :eek:

Så jeg tænker på at sælge billetterne. Udover DBA.dk, hvor kan man så sælge billetter?

mvh Frank
Hvad vil du have for billetterne?
MDCCCXCIX

fhebo
Indlæg: 2
Tilmeldt: tors aug 04, 2016 11:40 am

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af fhebo »

Tak for svar allesammen,

Ja vi kunne måske liiige nå det med en taxa. Nogen ide til at få opbevaret baggagen ved Camp Nou ;-)

@lopezz: Jeg har givet 3.580 kr for dem. 115 EUR + gebyr pr stk...
http://www.dba.dk/fc-barcelona-rc-depor ... 027907513/

Lopezzz skrev:
fhebo skrev:hej alle,

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, så tilgiv mig...

Jeg har købt fire billetter til Barcelona - Deportivo søndag den 16/10 med min glade familie. Ganske gode billetter til TRIBUNA 1 :smile:

Desværre er kampen blevet rykket til lørdag den 15/10 kl 16:15 hvilket gør det meget svært for os at nå da flyet lander kl 14. Øv. :eek:

Så jeg tænker på at sælge billetterne. Udover DBA.dk, hvor kan man så sælge billetter?

mvh Frank
Hvad vil du have for billetterne?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Man kunne måske betale sig fra at opbevare kufferter på et nærliggende hotel til stadion?

Mener desværre ikke at "luggage storage" ligger i andet end downtown BNC.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

FCBSOCI
Indlæg: 2474
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1201 gange
Blevet takket: 536 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

fhebo skrev:hej alle,

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, så tilgiv mig...

Jeg har købt fire billetter til Barcelona - Deportivo søndag den 16/10 med min glade familie. Ganske gode billetter til TRIBUNA 1 :smile:

Desværre er kampen blevet rykket til lørdag den 15/10 kl 16:15 hvilket gør det meget svært for os at nå da flyet lander kl 14. Øv. :eek:

Så jeg tænker på at sælge billetterne. Udover DBA.dk, hvor kan man så sælge billetter?

mvh Frank
Hvis flyet lander til tiden bør i sagtens kunne nå det. 15-20 min., så har i kufferterne og taxaerne holder lige ude for ankomsthallen. Samlet set kan I med lidt held være fremme kl. 15. Måske kan I få lov til at opbevare kufferterne på Hotel Senator Barcelona Spa? Det ligger på Cardinal Reig kun ca. 5 minutters gang fra Camp Nou. Det er en stor oplevelse for hele familien at komme på Camp Nou, så jeg håber virkelig for jer, at det lykkes. God fornøjelse og held og lykke.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15095
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1699 gange
Blevet takket: 1132 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Det rigtige tidspunkt bliver først bekræftet 10 dage før kampen så måske er i heldige at den spilles lidt senere.
Hold øje med det.
Det er heller ikke katastrofe hvis i kommer 15-20 min for sent eller misser helt 1. halvleg ;-)
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Den er bekræftet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blach »

Har nu kigget et par sider igennem, men ikke fundet svar. Så det simple spørgsmål: hvor er det bedst at købe billetter? Det er til kampen mod City, og de må nok godt være billige. :smile:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af zqa »

På hjemmesiden
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5506
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 578 gange
Blevet takket: 570 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

FCBSOCI
Indlæg: 2474
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1201 gange
Blevet takket: 536 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Blach skrev:Har nu kigget et par sider igennem, men ikke fundet svar. Så det simple spørgsmål: hvor er det bedst at købe billetter? Det er til kampen mod City, og de må nok godt være billige. :smile:
På hjemmesiden kan du vælge hvor du vil sidde, så hvis I er flere kan du med det samme se, om I kan få pladser vd siden af hinanden. Det er også her, at du får de bedste priser. Alternativt kan du købe billeterne ved Palau Blau Grana ved siden af Camp Nou eller ved et af de officielle steder, blandt andet midt på Ramblaen. Som regel er der billetter helt frem til kampdagen, også selvom du ikke kan få billetter på anden måde. Endelig kan du købe billetter hos adskillelige rejsearrangører. Her køber du en samlet pakke med fly, hotel og billeter eller 'bare' hotel og billeter. Det er klart den dyreste løsning, men den er svær at gennemskue, fordi du får en samlet pris. Jeg har regnet lidt på det, og har erfaret at hvis du trækker fly og hotel fra den samlede pris, så finder du ud af, at billetterne er MEGET dyre. Held og lykke, jeg håber du finder en god løsning :glad: .

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1699
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Barcaholic »

Yay, fik sku godkendt min ansøgning om ferie i uge 42. Så nu skal der bestilles tur til City kampen. 14 dage, det jo lige om hjørnet. :grin:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster