Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

HH
Indlæg: 37
Tilmeldt: ons feb 01, 2006 4:57 am
Har takket: 70 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af HH »

King skrev:Jeg skal til Barcelona 3 dage med min kæreste og se Barca - Valencia 17/4! :mrgreen:
Vores første kamp på Camp Nou så det bliver mega stort! :grin:
Jeg går og overvejer samme tur. Dog kan jeg ikke finde et par sammenhængende billetter via. FCBarcelona.com.
Nongen kan fortælle, om hvor skal man henvende sig for at få 2 sæder ved siden af hinanden?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

HH skrev:
King skrev:Jeg skal til Barcelona 3 dage med min kæreste og se Barca - Valencia 17/4! :mrgreen:
Vores første kamp på Camp Nou så det bliver mega stort! :grin:
Jeg går og overvejer samme tur. Dog kan jeg ikke finde et par sammenhængende billetter via. FCBarcelona.com.
Nongen kan fortælle, om hvor skal man henvende sig for at få 2 sæder ved siden af hinanden?
Der bliver vist frigivet en del billetter 2 uger op til kampdagen. Ellers tror jeg ikke det bliver noget problem nede på stadion, at bytte sig frem til at sidde ved siden af hinanden :)

HH
Indlæg: 37
Tilmeldt: ons feb 01, 2006 4:57 am
Har takket: 70 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af HH »

Brombi skrev:
HH skrev:
King skrev:Jeg skal til Barcelona 3 dage med min kæreste og se Barca - Valencia 17/4! :mrgreen:
Vores første kamp på Camp Nou så det bliver mega stort! :grin:
Jeg går og overvejer samme tur. Dog kan jeg ikke finde et par sammenhængende billetter via. FCBarcelona.com.
Nongen kan fortælle, om hvor skal man henvende sig for at få 2 sæder ved siden af hinanden?
Der bliver vist frigivet en del billetter 2 uger op til kampdagen. Ellers tror jeg ikke det bliver noget problem nede på stadion, at bytte sig frem til at sidde ved siden af hinanden :)
Tak, Brombi!

Sidst havde jeg lidt dårlige erfaringer og gik glip af Villareal-kampen i starten af november, da de valgte at flytte kampprogram med en uge, lige efter at jeg havde arrangeret feriedage, flybilletter og ophold :eek:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

HH skrev:
Brombi skrev:
HH skrev:
King skrev:Jeg skal til Barcelona 3 dage med min kæreste og se Barca - Valencia 17/4! :mrgreen:
Vores første kamp på Camp Nou så det bliver mega stort! :grin:
Jeg går og overvejer samme tur. Dog kan jeg ikke finde et par sammenhængende billetter via. FCBarcelona.com.
Nongen kan fortælle, om hvor skal man henvende sig for at få 2 sæder ved siden af hinanden?
Der bliver vist frigivet en del billetter 2 uger op til kampdagen. Ellers tror jeg ikke det bliver noget problem nede på stadion, at bytte sig frem til at sidde ved siden af hinanden :)
Tak, Brombi!

Sidst havde jeg lidt dårlige erfaringer og gik glip af Villareal-kampen i starten af november, da de valgte at flytte kampprogram med en uge, lige efter at jeg havde arrangeret feriedage, flybilletter og ophold :eek:
Ja det kender jeg godt. Jeg havde engang bestilt flybilletter, hvor kampen var om lørdagen, og hjemturen var om søndagen. Men 3 uger inden blev kampen rykket til søndagen. "Heldigvis" gik SpainAir konkurs et par dage efter, og vi kunne bestille nye flybilletter. Men sygt at de rykker kampdagen med en uge alligevel.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SparetireDad »

Er der nogen, der har erfaringer med https://dk.trustpilot.com/review/www.travel2football.dk - som da får fine vurderinger på Trustpilot... men trods det vil jeg ikke undlade at høre, om andre har prøvet dem? Ticket2football.com er deres billetsite.

Det er en gut, der hedder Michael Lehmann, der står bag.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Mit råd er: ALTID køb billetter direkte fra klubben, det går aldrig galt og alle pengene går til klubben.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SparetireDad »

Brombi skrev:Mit råd er: ALTID køb billetter direkte fra klubben, det går aldrig galt og alle pengene går til klubben.
Tak for rådet - og den løsning vil jeg da også foretrække - men derfor ønsker jeg stadig at indhente info ifht min forespørgsel :)

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SparetireDad »

Så et billede af nogle billetter til en kommende kamp, som en kammerat har købt - er det ikke lidt underligt, at der ikke står dag/dato på billetterne? Kan man på nogen måde få verificeret billetters ægthed udfra stregkodenumre eller lignende - f.eks. ved at ringe til FCB ticketoffice og spørge...?

PuyolErGud
Indlæg: 10726
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

SparetireDad skrev:Så et billede af nogle billetter til en kommende kamp, som en kammerat har købt - er det ikke lidt underligt, at der ikke står dag/dato på billetterne? Kan man på nogen måde få verificeret billetters ægthed udfra stregkodenumre eller lignende - f.eks. ved at ringe til FCB ticketoffice og spørge...?
Det afhænger af hvornår billetten er købt. Hvis billetten er købt før kampdatoen er blevet fastlagt, så kan de af gode grunde ikke skrive en dato på. Så bliver der at stå "Date to be confirmed". I hvert fald på de billetter jeg har købt hernede, hvor det var før datoen var fastlagt.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SparetireDad »

PuyolErGud skrev:
SparetireDad skrev:Så et billede af nogle billetter til en kommende kamp, som en kammerat har købt - er det ikke lidt underligt, at der ikke står dag/dato på billetterne? Kan man på nogen måde få verificeret billetters ægthed udfra stregkodenumre eller lignende - f.eks. ved at ringe til FCB ticketoffice og spørge...?
Det afhænger af hvornår billetten er købt. Hvis billetten er købt før kampdatoen er blevet fastlagt, så kan de af gode grunde ikke skrive en dato på. Så bliver der at stå "Date to be confirmed". I hvert fald på de billetter jeg har købt hernede, hvor det var før datoen var fastlagt.
Se evt. her: http://screencast.com/t/PnieKaDiOyE

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Lækker og pebret billet:)

Må være gode pladser.

Har han købt den gennem et agent-firma? Viagogo?:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SparetireDad »

Skydefinten skrev:Lækker og pebret billet:)

Må være gode pladser.

Har han købt den gennem et agent-firma? Viagogo?:)
Ikke gennem Viagogo - men en officiel FCB ticket-agent ja - det er nede ved det ene hjørneflag på tribunen - tilpas langt oppe, så der er tag over.

Men kan folk herinde sige, om det ser rigtigt ud sådan... altså med de data, der står - og at der f.eks. ikke er dato osv. på?
Kan man evt. kontakte FCB og få dem til at validere billetten udfra stregkode eller lignende, vil det give mening?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Jeg synes den ser ægte ud.

Datoen er formodentligt ikke på, da de på deres officielle side også forklarer, at kamptidspunktet først ligger 100% fast 10 dage før kickoff.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SparetireDad »

Skydefinten skrev:Jeg synes den ser ægte ud.

Datoen er formodentligt ikke på, da de på deres officielle side også forklarer, at kamptidspunktet først ligger 100% fast 10 dage før kickoff.
Jeps, men mig bekendt blev kamptidspunktet bekræftet i sidste uge.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1197 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

SparetireDad skrev:Er der nogen, der har erfaringer med https://dk.trustpilot.com/review/www.travel2football.dk - som da får fine vurderinger på Trustpilot... men trods det vil jeg ikke undlade at høre, om andre har prøvet dem? Ticket2football.com er deres billetsite.

Det er en gut, der hedder Michael Lehmann, der står bag.
Jeg har brugt travel2football.dk. Det virkede fint, men jeg tør ikke sige, om det stadig er tilfældet, da jeg er medlem og altid køber på Barcas hjemmeside. Generelt hvis du køber hos travel2football eller lignende internetsider, så får du leveret billeterne på hotellet eller skal hente dem centralt i Barcelona. Det fungerer upåklageligt. Der er fordele og ulemper ved at købe hjemmefra gennem fx. travel2football (skal understrege, at jeg intet har med travel2football at gøre).
Fordele:
Du får ofte fly og/eller hotel med i prisen til fornuftige penge
I får pladser ved siden af hinanden, hvis I er flere
Ofte umuligt at få billetter til de helt store kampe på Barcas hjemmeside (fx til El Classco), men er du i god tid, kan du som regel få billetter til alle kampe på travel2football eller tilsvarende hjemmesider
Ulemper:
Markant dyrere
Som regel begrænset udsyn med mindre du/I virkelig betaler kassen for billeterne
Kræver ofte, at du skal bestille et hotel samtidigt, og de ligger typisk ikke særligt godt i forhold til fx. centrum/Ramblaen eller stranden (som er ca. 5 km. lang)

Uanset hvad du vælger, bliver det en stor oplevelse at komme på Camp Nou. Det bliver man aldrig træt af. Held og lykke!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster