Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

Jeg planlægger at tage ned og se Gamper-kampen. Er der nogen der kan komme med en anbefaling hvor jeg bør vælge at sidde af de resterende pladser der er mulig at købe billet til via den officielle hjemmeside?

Jeg vil nemlig gerne undgå at skulle sidde så langt tilbage at den øvre tribune stjæler ens udsyn - dem der har været på Camp Nou før ved hvad jeg tænker på. Jeg overvejer stærkt at sidde på hovedtribunen, spørgsmålet er bare om det skal være på 2. "ring" næsten midtfor men lidt tilbage (ca. række 20), eller om det skal være 3. ring midtfor hvor der kun er 5 rækker. Altså helt øverst under taget.

https://entrades.fcbarcelona.cat/Ticket ... =157355002

Ku være virkelig fedt med jeres bud på hvad der er bedst for oplevelsen!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

@Culé
Hvis I er 2 eller flere, så synes jeg det er U'et i "Club" på den modsatte sidetribune, som er bedst. Der har jeg siddet 2 gange, og det har været super godt. Dejligt overblik og du får fornemmelsen af hvor kæmpestort det stadion er. Dog er du ikke HELT så tæt på, som man kunne håbe på, men du kan sagtens se hvem der er hvem :-)

Helt optimalt ville være Grand Strand, lige bag udskiftningsbænken/spillertunnel, men de er nok revet væk. Men af dem, som er tilbage - så vil jeg anbefale U'et i CLUB-tribunen.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

Tak for dit input abx. Jeg ved ikke hvorfor, men har bare sådan en lyst til at sidde på hovedtribunen. Havde sådan lidt planlagt at sidde tæt på logen med Rosell & co, og også sådan at man kan følge lidt med i hvad der sker nede på sidelinien hos Tito & co.

Jeg tænker nemlig også at hvis man sidder på hovedtribunen og kigger over på "Lateral" vil man virkelig opleve hvor stort stadion er?

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

Du skal nok bare være opmærksom på, at du ikke ender i den "etage" hvor du har tag over dig. Så mister man en del udsyn. De forreste rækker på hovedtribunen er vel mere ellere mindre booked.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

abx skrev:Du skal nok bare være opmærksom på, at du ikke ender i den "etage" hvor du har tag over dig. Så mister man en del udsyn. De forreste rækker på hovedtribunen er vel mere ellere mindre booked.
Ja, lige præcis det med at undgå begrænset udsyn er det jeg er meget opmærksom på.

I linket her: https://entrades.fcbarcelona.cat/Ticket ... k=96126812

skulle du gerne kunne se hvilke pladser der stadig er mulig at få billetter til. Hvis jeg nu vælger første "sektion" på 2. ring, så undgår jeg vel det begrænsede udsyn man vil opleve hvis man sidder længere tilbage/oppe på 2. ring ik?

Skal nemlig helst have købt billet meget snart for ellers forsvinder de gode pladser og vil helst gerne sidde godt udsyn når man nu tager turen og smider relativt mange penge efter det. :smile:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

L'et i "club" kan også anbefales!

PuyolErGud
Indlæg: 10726
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Da jeg var dernede sad jeg på 2.række. Under C'et i Club. Det var lige ved midterlinjen overfor bænken osv. Du er utrolig tæt på banen og det føles, som om du er med på banen. Men optimalt er nok lidt højere oppe, så man kan få et overblik også.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

HELP folks!

Er der en venlig sjæl, som vil lade mig låne ref. no og pinkode til FC Barcelona.com billetsalg? Skal købe plads til min søn og jeg ifm. hans 5 års fødselsdag. Jeg vil meget gerne have fingrene i de bedste pladser, men billetsalget er kun for medlemmer lige pt.

Der er vel ikke noget "kontroversielt" i at låne logins til billetkøb? Eller hva?

Jeg giver gerne en hund for anstrengelserne :-)
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

Hvis der ikke er nogle problemer ved ovenstående model er jeg også interesseret. Jeg er i Barcelona til den første ligakamp (Levante). Kan læse mig til at billetterne går i salg imorgen, men kan man allerede nu købe billetter med et medlemslogin?

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Pieyanthikos »

Hvis der ikke er nogen problemer, kan mit godt bruges - men skal bare være sikker på, at det ikke overtræder nogen regler på nogen måde! :smile:
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Kenneth »

Culé skrev:Hvis der ikke er nogle problemer ved ovenstående model er jeg også interesseret. Jeg er i Barcelona til den første ligakamp (Levante). Kan læse mig til at billetterne går i salg imorgen, men kan man allerede nu købe billetter med et medlemslogin?
Ja.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

Kenneth skrev:
Culé skrev:Hvis der ikke er nogle problemer ved ovenstående model er jeg også interesseret. Jeg er i Barcelona til den første ligakamp (Levante). Kan læse mig til at billetterne går i salg imorgen, men kan man allerede nu købe billetter med et medlemslogin?
Ja.
Så mangler vi bare at finde ud af om der er tale om nogen form for "regelbrud" ved ovenstående finte. Ellers så er der nok også fine billetter at få fra imorgen. :smile:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15030
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1690 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Det var fucking umuligt at finde god pladser til El Classico.
Billetter forsvandt så hurtigt at jeg nu sidder med tomme hander.
Fuck Neymar!!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

Culé skrev:
Kenneth skrev:
Culé skrev:Hvis der ikke er nogle problemer ved ovenstående model er jeg også interesseret. Jeg er i Barcelona til den første ligakamp (Levante). Kan læse mig til at billetterne går i salg imorgen, men kan man allerede nu købe billetter med et medlemslogin?
Ja.
Så mangler vi bare at finde ud af om der er tale om nogen form for "regelbrud" ved ovenstående finte. Ellers så er der nok også fine billetter at få fra imorgen. :smile:
Ved du hvad tid i morgen? Kl. 10?
Próxima Estación.... Parallel!

lindholt31

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af lindholt31 »

Gad vide hvornår "El Clasico" billetterne kommer til salg for medlemmer? Ringede derned igår og der var der ikke nogen dato sat endnu. :sørgelig:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster