Spilletrøjer

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5230
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:Hvis det kun drejes om Qatar hvorfor skriver man så Mellemøstlige regime og ikke Qatars (statens) regime?
Her sætter man hele Mellemøsten i dårlig lys.
Nej, det gør man da ikke. Der står DET mellemøstlige regime. Man skriver ikke at der kun er regimer i mellemøsten heller, når der skrives 'det' hentyder man til det der tidligere er nævnt i artiklen, altså Qatar.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Hvis det kun drejes om Qatar hvorfor skriver man så Mellemøstlige regime og ikke Qatars (statens) regime?
Her sætter man hele Mellemøsten i dårlig lys.
Hvorfor bliver du ved med at se bort fra en del af sætningen? Der er forskel på at sige 'mellemøstligt regime' og 'det mellemøstlige regime'. Det første beskriver et uspecificeret regime, som kunne være alt fra Libanon til Yemen, mens det andet beskriver et tidligere omtalt og specifikt regime, i artiklens tilfælde altså Qatar. Det er altså ikke så svært at forstå.

I øvrigt så klarer flere af de mellemøstlige lande det, med det dårlige lys, helt fint på egen hånd.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Heartbreaker »

Videre..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Lopezzz »

Åh nej, igen den danske grammatik. Det har forfulgt mig siden 1993.
Jeg bliver aldrig integreret i det her land.

Ok, i har ret. Det handler kun om Qatar.
Men jeg tror at folk vil siger det samme om hvilket (hvilken?? - hvilke??) som helst land fra Mellemøsten.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, hvis det eksempelvis er Saudi Arabien eller Bahrain, så er der ret god grund til at sige det samme.

Men jeg tror ikke det ville være det samme, hvis vi snakker Jordan eller Kuwait, der begge har gode forhold til omverdenen og begge ønsker og aktivt arbejder for fred i regionen.

Iran er også et land, der i hvert fald ikke halvt så dysfunktionelt som Saudi Arabien, Qatar og Bahrain.

Grundlæggende er der slet ikke nogen grund til at forsøge at forsvare de tre arabiske oliestater, der hedder Saudi Arabien, Qatar og Bahrain. Især ikke de to førstnævnte.

Men vi bevæger os ud på et sidespor her. Vi kan tage diskussionen i Politik-tråden, hvis det endelig skal være.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Lopezzz »

Nej tak, ikke flere diskussioner med dig men tak fordi du brugte tiden på at google om politisk situation i Mellemøsten og dele det med mig. Og misforstå mig ikke, jeg er bare en som er pissed hver gang der bliver hakket på udlændinge og deres land lige meget om man kommer fra Afrika, Asien, Mellemøsten eller Østeuropa.
Jeg mener at det er forkert at melde offentlig ud at Qatar Airways kan skade vores klub pga. landets regime.
Men som de fleste Barca fans mener jeg også at vi skal samarbejde kun med UNICEF.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Og misforstå mig ikke, jeg er bare en som er pissed hver gang der bliver hakket på udlændinge og deres land lige meget om man kommer fra Afrika, Asien, Mellemøsten eller Østeuropa.
Ja, for jeg er jo kendt for at bashe udlændinge. Jeg håber at du kan se forskellen på at kritisere regimer og politiske og religiøse bevægelser, og på at hakke på folk for at komme fra et andet land. Jeg er overhovedet ikke langsom til at svine regimer som Qatar, Saudi Arabien og Venezuela, men du tror da forhåbentlig ikke, at det betyder at jeg ikke bryder mig om folk med anden etnisk baggrund end dansk?
Lopezzz skrev:Jeg mener at det er forkert at melde offentlig ud at Qatar Airways kan skade vores klub pga. landets regime.
Hvorfor? Qatar Airways er Qatars stats-ejede flag carrier? De penge, der driver Qatar Airways, kommer fra den samme pung, som efter alt at dømme støtter adskillige terror-celler finansielt. Det er altså ikke et spørgsmål om at vi er sponsoreret af et privat-ejet firma, der tilfældigvis kommer fra et land med et forfærdeligt regime. Nej, det er derimod et stats-ejet firma, fra et forfærdeligt regime, der uden kvaler praktiserer moderne slaveri, der spytter penge i klubben. Mener du ikke at det er skadeligt for klubbens image?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Lopezzz »

Hvis det er rigtigt det du siger, hvorfor har vi overhoved lavet kontrakt med dem??
Først Qatar Foundation og nu Qatar Airways. Vi lavede aftalen for 5 år siden.
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af JonasV »

Ja, hvorfor har vi indgået samarbejde med dem?

Alene deres syn på homoseksuelle burde være nok til at holde os langt væk.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Brombi »

Lopezzz skrev:Hvis det er rigtigt det du siger, hvorfor har vi overhoved lavet kontrakt med dem??
Først Qatar Foundation og nu Qatar Airways. Vi lavede aftalen for 5 år siden.

Det er netop det vi har problematiseret, og derfor så mange har været imod Bartomeu, men money talks.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Lopezzz »

Brombi skrev:
Lopezzz skrev:Hvis det er rigtigt det du siger, hvorfor har vi overhoved lavet kontrakt med dem??
Først Qatar Foundation og nu Qatar Airways. Vi lavede aftalen for 5 år siden.

Det er netop det vi har problematiseret, og derfor så mange har været imod Bartomeu, men money talks.
Men var det ikke flertallet af medlemmer som stemte ja. Der blev holdt afstemning hvis jeg husker det rigtigt.
Eller var det Barto som havde det sidste ord??
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Brombi »

Lopezzz skrev:
Brombi skrev:
Lopezzz skrev:Hvis det er rigtigt det du siger, hvorfor har vi overhoved lavet kontrakt med dem??
Først Qatar Foundation og nu Qatar Airways. Vi lavede aftalen for 5 år siden.

Det er netop det vi har problematiseret, og derfor så mange har været imod Bartomeu, men money talks.
Men var det ikke flertallet af medlemmer som stemte ja. Der blev holdt afstemning hvis jeg husker det rigtigt.
Eller var det Barto som havde det sidste ord??
Det var Rosell og hans ledelse, som også bestod af Barto..

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af klogfyr »

Der var en afstemning, da Laporta var præsident om der måtte komme reklamer på trøjen, hvilket medlemmer stemte ja til. Hvem der bliver trøjesponsor er dog op til præsidenten at beslutte. Laporta valgte Unicef, Rosell Qatar. Bartomeu vælger forhåbentlig en anden og mindre kontroversiel en Qatar.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Lopezzz »

Ja jeg mener Rosell men stadigvæk det er medlemmernes skyld. Flertallet stemte ja.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Champione »

Er der nogle der har erfaringer med Ebay trøjekøb?

Det her lyder næsten "for godt til at være sandt"?

http://www.ebay.com/itm/Nike-FC-Barcelo ... 2356352786
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster